Lupa

Izpis gradiva Pomoč

A- | A+ | Natisni
Naslov:Analiza marketinškega komuniciranja dveh kozmetičnih blagovnih znamk
Avtorji:ID Ramuta, Urša (Avtor)
ID Faganel, Armand (Mentor) Več o mentorju... Povezava se odpre v novem oknu
Datoteke:.pdf Ramuta_Ursa_20130821.pdf (500,10 KB)
MD5: 2E55A8F16171D08BCF299219D25C5426
 
URL http://www.ediplome.fm-kp.si/Ramuta_Ursa_20130821.pdf
 
Jezik:Angleški jezik
Vrsta gradiva:Diplomsko delo/naloga
Tipologija:2.11 - Diplomsko delo
Organizacija:FM - Fakulteta za management
Ključne besede:trženje, komuniciranje, orodja, strategije, blagovne znamke
Kraj izida:Koper
Založnik:[U. Ramuta]
Leto izida:2013
Št. strani:IX, 47 str. + pril.
PID:20.500.12556/RUP-643 Povezava se odpre v novem oknu
UDK:339.138:665.58(043.3)
COBISS.SI-ID:4805591 Povezava se odpre v novem oknu
Datum objave v RUP:15.10.2013
Število ogledov:4525
Število prenosov:161
Metapodatki:XML DC-XML DC-RDF
:
RAMUTA, Urša, 2013, Analiza marketinškega komuniciranja dveh kozmetičnih blagovnih znamk [na spletu]. Diplomsko delo. Koper : U. Ramuta. [Dostopano 23 april 2025]. Pridobljeno s: https://repozitorij.upr.si/IzpisGradiva.php?lang=slv&id=643
Kopiraj citat
  
Skupna ocena:
0.5
1
1.5
2
2.5
3
3.5
4
4.5
5
(0 glasov)
Vaša ocena:Ocenjevanje je dovoljeno samo prijavljenim uporabnikom.
Objavi na:Bookmark and Share


Postavite miškin kazalec na naslov za izpis povzetka. Klik na naslov izpiše podrobnosti ali sproži prenos.

Komentarji

Dodaj komentar

Za komentiranje se morate prijaviti.

Komentarji (0)
0 - 0 / 0
 
Ni komentarjev!

Nazaj
Logotipi partnerjev Univerza v Mariboru Univerza v Ljubljani Univerza na Primorskem Univerza v Novi Gorici