Naslov: | Ali pouk matematike v 4. razredu s pomočjo računalnika vedno prinaša boljše rezultate znanja : diplomsko delo |
---|
Avtorji: | ID Verbič, Petra (Avtor) ID Cencič, Majda (Mentor) Več o mentorju... ID Pisk, Marija (Komentor) |
Datoteke: | Verbic_Petra_2015.pdf (2,60 MB) MD5: 00DD49B54965F3757AA3A109AD6E1E1C
|
---|
Jezik: | Slovenski jezik |
---|
Vrsta gradiva: | Diplomsko delo |
---|
Tipologija: | 2.11 - Diplomsko delo |
---|
Organizacija: | PEF - Pedagoška fakulteta
|
---|
Ključne besede: | učne oblike, učne metode, učne strategije, e-gradiva, matematika, eksperimentalna raziskava, preizkus znanja iz kombinatorike, 4. razred |
---|
Kraj izida: | Koper |
---|
Založnik: | [P. Verbič] |
---|
Leto izida: | 2015 |
---|
Št. strani: | [8], 116 str. |
---|
PID: | 20.500.12556/RUP-6622 |
---|
UDK: | 373.3:51(043.2) |
---|
COBISS.SI-ID: | 1537384900 |
---|
Datum objave v RUP: | 13.10.2015 |
---|
Število ogledov: | 4077 |
---|
Število prenosov: | 129 |
---|
Metapodatki: | |
---|
:
|
Kopiraj citat |
---|
| | | Skupna ocena: | (0 glasov) |
---|
Vaša ocena: | Ocenjevanje je dovoljeno samo prijavljenim uporabnikom. |
---|
Objavi na: | |
---|
Postavite miškin kazalec na naslov za izpis povzetka. Klik na naslov izpiše
podrobnosti ali sproži prenos. |