Lupa

Izpis gradiva Pomoč

A- | A+ | Natisni
Naslov:Aktivni pristop v poklicni orientaciji
Avtorji:ID Drobnič, Janez (Avtor)
Datoteke:URL http://www.zrs.upr.si/monografije/single/aktivnosti-ucencev-v-ucnem-procesu-1953
 
Jezik:Slovenski jezik
Vrsta gradiva:Delo ni kategorizirano
Tipologija:1.16 - Samostojni znanstveni sestavek ali poglavje v monografski publikaciji
Organizacija:PEF - Pedagoška fakulteta
Opis:Umestitev novega pristopa v poklicni orientaciji, ki temelji predvsem na lastni izbiri in aktivnosti posameznika za osebe s posebnimi potrebami v slovenskem prostoru, je potekala nekako vzporedno z uresničevanjem inkluzivne šole, torej novih pristopov, ki jih je prinesel Zakon o usmerjanju otrok s posebnimi potrebami. Nova paradigma v šolanju oseb s posebnimi potrebami, ki poudarja etiko pravičnosti, postavlja v ospredje individualnost posameznika, njegove pravice, dostojanstvo in primarnost lastnega odločanja. To je tudi ključna podlaga za karierno odločanje, pri katerem niso več osrednji del svetovalci in učitelji, temveč sam posameznik, ki ima na voljo učitelje, svetovalce, internetne informacije, starše, ki so v bistvu spodbujevalci in informacijski milje, iz katerega črpa potrebne podatke, informacije, podporo, spodbudo in vire za svoje odločanje bodisi za izobraževanje, zaposlitev bodisi zaposlitveno rehabilitacijo. Tako postaneta aktivnost posameznika - tudi osebe s posebnimi potrebami - ter njegova individualna iniciativa ključ sodobnega procesa poklicne vzgoje, poklicne orientacije in karierne poti.
Ključne besede:poklicna orientacija, osebe s posebnimi potrebami, poklicno svetovanje, aktivnost, inkluzija, individualizirani program, prehodi
Leto izida:2015
Št. strani:Str. 59-73, 592-593
PID:20.500.12556/RUP-6670 Povezava se odpre v novem oknu
UDK:376:331.36
COBISS.SI-ID:1537764548 Povezava se odpre v novem oknu
Datum objave v RUP:13.10.2015
Število ogledov:3772
Število prenosov:113
Metapodatki:XML DC-XML DC-RDF
:
Kopiraj citat
  
Skupna ocena:(0 glasov)
Vaša ocena:Ocenjevanje je dovoljeno samo prijavljenim uporabnikom.
Objavi na:Bookmark and Share


Postavite miškin kazalec na naslov za izpis povzetka. Klik na naslov izpiše podrobnosti ali sproži prenos.

Sekundarni jezik

Jezik:Angleški jezik
Naslov:Active approach in career guidance of pupils
Opis:New approach to career guidance in Slovenia, mainly based on choice and individual activities of people with special needs, held a parallel with the implementation of inclusive education as a result of the new Act on the placement of children with special needs. The new paradigm in the education of persons with special needs, which emphasizes the ethics of justice, which places the emphasis on individuality, their rights, dignity and primacy of their own making. This is also a key basis for career decision-making, which are no longer a central part of advisers and teachers in decision-making of individual career but resposibility of each individual who has the teachers, counselors, information on the Internet and parents who are basically drivers for its decision-making for education, employment or vocational rehabilitation. Thus, it becomes an individual activity-including people with special needs and individual initiative of its key contemporary process of vocational education and career guidance.
Ključne besede:career guidance, people with special needs, vocational counseling, activity, inclusion, individualized program, transition


Komentarji

Dodaj komentar

Za komentiranje se morate prijaviti.

Komentarji (0)
0 - 0 / 0
 
Ni komentarjev!

Nazaj
Logotipi partnerjev Univerza v Mariboru Univerza v Ljubljani Univerza na Primorskem Univerza v Novi Gorici