Lupa

Izpis gradiva Pomoč

A- | A+ | Natisni
Naslov:Vpliv različnih tipov ločitvenih stisk otroka in mladostnika na aktivnost v vrtcu in šoli
Avtorji:ID Arnejčič, Beno (Avtor)
Datoteke:URL http://www.zrs.upr.si/monografije/single/aktivnosti-ucencev-v-ucnem-procesu-1953
 
Jezik:Slovenski jezik
Vrsta gradiva:Delo ni kategorizirano
Tipologija:1.16 - Samostojni znanstveni sestavek ali poglavje v monografski publikaciji
Organizacija:PEF - Pedagoška fakulteta
Opis:Ločitvena stiska je vse bolj prisoten pojav v odnosu med starši in otrokom, ki nastane, če je otrok dlje ločen od staršev, in mladega ter odraslega človeka zaznamuje za zmeraj. Ločenost od staršev kot prva stiska se začne oglašati med šestim in osmim mesecem starosti in traja do starosti pet let in dlje. Povsem v novih oblikah pa izbruhne pri mladostniku. V prispevku bom predstavil nekatere nevroznanstvene in biopsihološke pozitivne in negativne oblike zasvojenosti z odnosi, nakazal elemente stisk v odnosih med starši in otrokom/mladostnikom in učiteljem ter njihov vpliv na aktivnost učenca v šoli. V nadaljevanju bom predstavil tipologijo stisk. Opisal bom strategije za zmanjševanje ločitvene stiske pri otroku in mladostniku, ki nastane zaradi razveze (ločitve) staršev, in kako ta vpliva na aktivnost učencev pri pouku.
Ključne besede:ločitvena stiska, otroci in mladostniki, starši, zasvojenost z odnosi, aktivnost učencev
Leto izida:2015
Št. strani:Str. 45-57, 591-592
PID:20.500.12556/RUP-6671 Povezava se odpre v novem oknu
UDK:37.011.3:316.363.5
COBISS.SI-ID:1537764036 Povezava se odpre v novem oknu
Datum objave v RUP:13.10.2015
Število ogledov:3941
Število prenosov:145
Metapodatki:XML DC-XML DC-RDF
:
Kopiraj citat
  
Skupna ocena:(0 glasov)
Vaša ocena:Ocenjevanje je dovoljeno samo prijavljenim uporabnikom.
Objavi na:Bookmark and Share


Postavite miškin kazalec na naslov za izpis povzetka. Klik na naslov izpiše podrobnosti ali sproži prenos.

Sekundarni jezik

Jezik:Angleški jezik
Naslov:The impact of different types of separation distress in the child and adolescent activity in the kindergarten and school
Opis:The separation distress is increasingly present phenomenon in the relationship between parents and children, which happens, if the child has been for a long time separated from parents, and marks young adult forever. The separation from the parents as the first distress begins during the sixth and eighth months of age and lasts until the age of five years and longer. Entirely new forms erupt in adolescence. In this article I will present some of the neuro-scientific and bio-psychological positive and negative forms of addiction relationship and I am going to indicate the elements of distress in the relationship between parents and children/young people and teachers, which strengthen the links between them, and their impact on pupil activity in the school. I will present a typology of distress and also their strategies. I will explain what we can do to reduce the children's and adolescents' separation distress, caused by divorced (separated) parents, and how it affects the pupils' activity in the classroom.
Ključne besede:separation distress, child and adolescent, addiction relationship, pupils, parents


Komentarji

Dodaj komentar

Za komentiranje se morate prijaviti.

Komentarji (0)
0 - 0 / 0
 
Ni komentarjev!

Nazaj
Logotipi partnerjev Univerza v Mariboru Univerza v Ljubljani Univerza na Primorskem Univerza v Novi Gorici