Vaš brskalnik ne omogoča JavaScript!
JavaScript je nujen za pravilno delovanje teh spletnih strani. Omogočite JavaScript ali pa uporabite sodobnejši brskalnik.
ENG
Prijava
Iskanje
Brskanje
Oddaja dela
Statistika
RUP
FAMNIT - Fakulteta za matematiko, naravoslovje in informacijske tehnologije
FHŠ - Fakulteta za humanistične študije
FM - Fakulteta za management
FTŠ Turistica - Fakulteta za turistične študije - Turistica
FVZ - Fakulteta za vede o zdravju
IAM - Inštitut Andrej Marušič
PEF - Pedagoška fakulteta
UPR - Univerza na Primorskem
ZUP - Založba Univerze na Primorskem
COBISS
Fakulteta za humanistične študije, Koper
Fakulteta za management Koper in Pedagoška fakulteta Koper
Fakulteta za vede o zdravju, Izola
Knjižnica za tehniko, medicino in naravoslovje, Koper
Turistica, Portorož
Znanstveno-raziskovalno središče Koper
Prva stran
/
Izpis gradiva
Izpis gradiva
A-
|
A+
|
Natisni
Naslov:
Stik disciplin v besedilu iz besednih in slikovnih semiotskih virov
Avtorji:
Starc, Sonja
(Avtor)
Datoteke:
http://www.centerslo.net/files/file/simpozij/simp30/Zbornik/Starc.pdf
Jezik:
Slovenski jezik
Vrsta gradiva:
Delo ni kategorizirano
Tipologija:
1.16 - Samostojni znanstveni sestavek ali poglavje v monografski publikaciji
Organizacija:
PEF - Pedagoška fakulteta
Opis:
Razprava kaže na nujnost interdisciplinarnega pristopa pri obravnavanju besedil iz več semiotskih kodov, saj se različni semiotski viri kot pomenski potenciali v besedilu opomenjajo v medsebojni interakciji. Pri tem moramo upoštevati zakonitosti posameznega koda.
Ključne besede:
besedilna teorija
,
semiotika
,
večkodno besedilo
,
bralna pot
,
pomenjenje
,
interdisciplinarnost
,
vizualna slovnica
Leto izida:
2011
Št. strani:
Str. 433-440
UDK:
81'42:81'22
COBISS_ID:
4144855
Število ogledov:
3488
Število prenosov:
254
Metapodatki:
Področja:
Gradivo ni uvrščeno v področja.
Citiraj gradivo
Navadno besedilo
BibTeX
EndNote XML
EndNote/Refer
RIS
ABNT
ACM Ref
AMA
APA
Chicago
Harvard
IEEE
ISO 690
MLA
Vancouver
:
Skupna ocena:
(0 glasov)
Vaša ocena:
Ocenjevanje je dovoljeno samo
prijavljenim
uporabnikom.
Objavi na:
Postavite miškin kazalec na naslov za izpis povzetka. Klik na naslov izpiše podrobnosti ali sproži prenos.
Sekundarni jezik
Jezik:
Angleški jezik
Opis:
The article argues the necessity of an interdisciplinary approach to multisemiotic/multimodal text since different semiotic modes as meaning potentials interact in text in the process of meaning-making.
Ključne besede:
multimodal text
,
reading path
,
meaning-making process
,
interdisciplinary
,
visual grammar
Komentarji
Dodaj komentar
izpis_zaKomentiranje
Komentarji (0)
0 - 0 / 0
Ni komentarjev!
Nazaj