Lupa

Izpis gradiva Pomoč

A- | A+ | Natisni
Naslov:Uporaba nevromarketinga v spletnem oglaševanju : zaključna projektna naloga
Avtorji:ID Ogrinc, Andreja (Avtor)
ID Rižnar, Igor (Mentor) Več o mentorju... Povezava se odpre v novem oknu
Datoteke:URL http://www.ediplome.fm-kp.si/Ogrinc_Andreja_20150709.pdf
 
.pdf Ogrinc_Andreja_20150709.pdf (449,65 KB)
MD5: EACE3BF8332F5B6A28A3D46E7BA87C11
 
Jezik:Slovenski jezik
Vrsta gradiva:Zaključna naloga
Tipologija:2.11 - Diplomsko delo
Organizacija:FM - Fakulteta za management
Ključne besede:oglaševanje, internet, spletno oglaševanje, nevromarketing, nevroznanost, nevroekonomija, vedenjska ekonomija
Kraj izida:Koper
Založnik:[A. Ogrinc]
Leto izida:2015
Št. strani:IX, 42 str.
PID:20.500.12556/RUP-6924 Povezava se odpre v novem oknu
UDK:659.131.7:004.738.5 (043.2)
COBISS.SI-ID:1537630916 Povezava se odpre v novem oknu
Datum objave v RUP:13.10.2015
Število ogledov:3782
Število prenosov:161
Metapodatki:XML DC-XML DC-RDF
:
Kopiraj citat
  
Skupna ocena:(0 glasov)
Vaša ocena:Ocenjevanje je dovoljeno samo prijavljenim uporabnikom.
Objavi na:Bookmark and Share


Postavite miškin kazalec na naslov za izpis povzetka. Klik na naslov izpiše podrobnosti ali sproži prenos.

Komentarji

Dodaj komentar

Za komentiranje se morate prijaviti.

Komentarji (0)
0 - 0 / 0
 
Ni komentarjev!

Nazaj
Logotipi partnerjev Univerza v Mariboru Univerza v Ljubljani Univerza na Primorskem Univerza v Novi Gorici