Lupa

Izpis gradiva Pomoč

A- | A+ | Natisni
Naslov:Strategija marketinškega komuniciranja za istospolno usmerjene potrošnike : magistrska naloga
Avtorji:ID Gojković, Vera (Avtor)
ID Kesič, Dragan (Mentor) Več o mentorju... Povezava se odpre v novem oknu
Datoteke:URL http://www.ediplome.fm-kp.si/Gojkovic_Vera_20150929.pdf
 
.pdf Gojkovic_Vera_20150929.pdf (7,62 MB)
MD5: AE54EE1105AEF09DE43A8E62EB669BB1
 
Jezik:Slovenski jezik
Vrsta gradiva:Diplomsko delo/naloga
Tipologija:2.11 - Diplomsko delo
Organizacija:FM - Fakulteta za management
Ključne besede:trženje, komuniciranje, potrošniki, strategije, homoseksualnost
Kraj izida:Koper
Založnik:[V. Gojković]
Leto izida:2015
Št. strani:XI, 93 str. + pril.
PID:20.500.12556/RUP-6965 Povezava se odpre v novem oknu
UDK:339.138:316.362.34(043.2)
COBISS.SI-ID:1537822916 Povezava se odpre v novem oknu
Datum objave v RUP:13.10.2015
Število ogledov:3049
Število prenosov:89
Metapodatki:XML DC-XML DC-RDF
:
Kopiraj citat
  
Skupna ocena:(0 glasov)
Vaša ocena:Ocenjevanje je dovoljeno samo prijavljenim uporabnikom.
Objavi na:Bookmark and Share


Postavite miškin kazalec na naslov za izpis povzetka. Klik na naslov izpiše podrobnosti ali sproži prenos.

Komentarji

Dodaj komentar

Za komentiranje se morate prijaviti.

Komentarji (0)
0 - 0 / 0
 
Ni komentarjev!

Nazaj
Logotipi partnerjev Univerza v Mariboru Univerza v Ljubljani Univerza na Primorskem Univerza v Novi Gorici