Vaš brskalnik ne omogoča JavaScript!
JavaScript je nujen za pravilno delovanje teh spletnih strani. Omogočite JavaScript ali pa uporabite sodobnejši brskalnik.
ENG
Prijava
Iskanje
Brskanje
Oddaja dela
Statistika
RUP
FAMNIT - Fakulteta za matematiko, naravoslovje in informacijske tehnologije
FHŠ - Fakulteta za humanistične študije
FM - Fakulteta za management
FTŠ Turistica - Fakulteta za turistične študije - Turistica
FVZ - Fakulteta za vede o zdravju
IAM - Inštitut Andrej Marušič
PEF - Pedagoška fakulteta
UPR - Univerza na Primorskem
ZUP - Založba Univerze na Primorskem
COBISS
Fakulteta za humanistične študije, Koper
Fakulteta za management Koper in Pedagoška fakulteta Koper
Fakulteta za vede o zdravju, Izola
Knjižnica za tehniko, medicino in naravoslovje, Koper
Turistica, Portorož
Znanstveno-raziskovalno središče Koper
Prva stran
/
Izpis gradiva
Izpis gradiva
A-
|
A+
|
Natisni
Naslov:
Inteligentnost in ustvarjalnost pri mladostnikih : zaključna naloga
Avtorji:
Hvastija, Monika
(Avtor)
Novak Zabukovec, Vlasta
(Mentor)
Več o mentorju...
Jug, Vesna
(Komentor)
Datoteke:
http://www.famnit.upr.si/sl/izobrazevanje/zakljucna_dela/view/338
Jezik:
Slovenski jezik
Vrsta gradiva:
Zaključna naloga
Tipologija:
2.11 - Diplomsko delo
Organizacija:
FAMNIT - Fakulteta za matematiko, naravoslovje in informacijske tehnologije
Ključne besede:
inteligentnost
,
ustvarjalnost
,
divergentno mišljenje
,
mejna hipoteza
,
nadarjenost
Leto izida:
2015
Založnik:
[M. Hvastija]
Št. strani:
V, 25 f.
Izvor:
Koper
UDK:
37.015.311(043.2)
COBISS_ID:
1537788868
Število ogledov:
2338
Število prenosov:
24
Metapodatki:
Področja:
Gradivo ni uvrščeno v področja.
Citiraj gradivo
Navadno besedilo
BibTeX
EndNote XML
EndNote/Refer
RIS
ABNT
ACM Ref
AMA
APA
Chicago
Harvard
IEEE
ISO 690
MLA
Vancouver
:
Skupna ocena:
(0 glasov)
Vaša ocena:
Ocenjevanje je dovoljeno samo
prijavljenim
uporabnikom.
Objavi na:
Postavite miškin kazalec na naslov za izpis povzetka. Klik na naslov izpiše podrobnosti ali sproži prenos.
Sekundarni jezik
Jezik:
Angleški jezik
Naslov:
Intelligence and creativity among adolescents
Ključne besede:
intelligence
,
creativity
,
divergent thinking
,
threshold hypothesis
,
giftedness
Komentarji
Dodaj komentar
izpis_zaKomentiranje
Komentarji (0)
0 - 0 / 0
Ni komentarjev!
Nazaj