Lupa

Izpis gradiva Pomoč

A- | A+ | Natisni
Naslov:Medsebojna povezanost inteligentnosti, glasbenih aktivnosti in družinskega okolja pri devetošolcih
Avtorji:ID Kopačin, Barbara (Avtor)
Datoteke:URL http://www.pef.um.si/content/Zalozba/clanki_2014_letnik7%20_stev_2/REI%207%202%20web%20cl%205.pdf
 
Jezik:Slovenski jezik
Vrsta gradiva:Delo ni kategorizirano
Tipologija:1.01 - Izvirni znanstveni članek
Organizacija:PEF - Pedagoška fakulteta
Opis:Inteligentnost postaja vse bolj zaželena človekova lastnost, zato ji znanstveniki z različnih področij posvečajo veliko pozornosti. Nas je zanimala medsebojna povezanost inteligentnosti, glasbenih aktivnosti in družinskega okolja pri devetošolcih. Povezanost smo ugotavljali z razlikami v dosežkih učencev pri merjenju eduktivnih komponent splošnih intelektualnih sposobnosti s standardnimi progresivnimi matricami (SPM). Rezultati raziskave so potrdili, da so inteligentnost, glasbene aktivnosti in družinsko glasbeno okolje medsebojno pomembno povezani. V raziskavi je sodelovalo 177 naključno izbranih devetošolcev iz šestih primorskih osnovnih šol.
Ključne besede:inteligentnost, glasba, glasbena vzgoja, glasbene dejavnosti, družina
Leto izida:2014
Št. strani:str. 81-96
Številčenje:Letn. 7, št. 2
PID:20.500.12556/RUP-7550 Povezava se odpre v novem oknu
ISSN:1855-4431
UDK:37.015.31:78
COBISS.SI-ID:1536590788 Povezava se odpre v novem oknu
Datum objave v RUP:21.12.2015
Število ogledov:2550
Število prenosov:98
Metapodatki:XML DC-XML DC-RDF
:
Kopiraj citat
  
Skupna ocena:(0 glasov)
Vaša ocena:Ocenjevanje je dovoljeno samo prijavljenim uporabnikom.
Objavi na:Bookmark and Share


Postavite miškin kazalec na naslov za izpis povzetka. Klik na naslov izpiše podrobnosti ali sproži prenos.

Sekundarni jezik

Jezik:Angleški jezik
Naslov:The interrelation of intelligence, involvement in musical activities, and supportive musical family environment in ninth-graders
Opis:Intelligence has increasingly been becoming a desirable human trait, so she scientists from different fields devote it a lot of attention. We were interested in the interconnectedness of intelligence, musical activities and family environment in ninth graders. Correlations were determined with the differences in student achievement in measuring educative components of general intellectual abilities with standard progressive matrices (SPM). The survey results confirm that intelligence, musical activities and musical family environment significantly correlated with each other. The study included 177 randomly selected ninth graders from six basic schools in the region of Primorska.
Ključne besede:Raven's progressive matrices, intelligence, musical family environment, formal music education, music activities


Komentarji

Dodaj komentar

Za komentiranje se morate prijaviti.

Komentarji (0)
0 - 0 / 0
 
Ni komentarjev!

Nazaj
Logotipi partnerjev Univerza v Mariboru Univerza v Ljubljani Univerza na Primorskem Univerza v Novi Gorici