Vaš brskalnik ne omogoča JavaScript!
JavaScript je nujen za pravilno delovanje teh spletnih strani. Omogočite JavaScript ali uporabite sodobnejši brskalnik.
ENG
Prijava
Iskanje
Brskanje
Oddaja dela
Statistika
RUP
FAMNIT - Fakulteta za matematiko, naravoslovje in informacijske tehnologije
FHŠ - Fakulteta za humanistične študije
FM - Fakulteta za management
FTŠ Turistica - Fakulteta za turistične študije - Turistica
FVZ - Fakulteta za vede o zdravju
IAM - Inštitut Andrej Marušič
PEF - Pedagoška fakulteta
UPR - Univerza na Primorskem
ZUP - Založba Univerze na Primorskem
COBISS
Univerza na Primorskem, Univerzitetna knjižnica - vsi oddelki
Prva stran
/
Izpis gradiva
Izpis gradiva
A-
|
A+
|
Natisni
Naslov:
Medpredmetno povezovanje pri pouku likovne vzgoje : doktorska disertacija
Avtorji:
ID
Birsa, Eda
(Avtor)
ID
Tacol, Tonka
(Mentor)
Več o mentorju...
ID
Cencič, Majda
(Komentor)
Datoteke:
Birsa_Eda_2015.pdf
(18,76 MB)
MD5: 1EF88B4F4C8B2CE8B8F0649E7BC23B0F
Jezik:
Slovenski jezik
Vrsta gradiva:
Doktorsko delo/naloga
Tipologija:
2.08 - Doktorska disertacija
Organizacija:
PEF - Pedagoška fakulteta
Ključne besede:
likovna vzgoja
,
celostni likovni razvoj
,
medpredmetno povezovanje
,
problemski pouk
,
transfer znanja
Kraj izida:
Koper
Založnik:
[E. Birsa]
Leto izida:
2015
Št. strani:
[15] f., 317 str.
PID:
20.500.12556/RUP-8115
UDK:
7.027:37.091.2(043.3)
COBISS.SI-ID:
1537962180
Datum objave v RUP:
10.11.2016
Število ogledov:
6532
Število prenosov:
445
Metapodatki:
Citiraj gradivo
Navadno besedilo
BibTeX
EndNote XML
EndNote/Refer
RIS
ABNT
ACM Ref
AMA
APA
Chicago 17th Author-Date
Harvard
IEEE
ISO 690
MLA
Vancouver
:
Kopiraj citat
Skupna ocena:
(0 glasov)
Vaša ocena:
Ocenjevanje je dovoljeno samo
prijavljenim
uporabnikom.
Objavi na:
Postavite miškin kazalec na naslov za izpis povzetka. Klik na naslov izpiše podrobnosti ali sproži prenos.
Sekundarni jezik
Jezik:
Angleški jezik
Ključne besede:
art education
,
integrated art development
,
interdisciplinary connection
,
problem-based lessons
,
transfer of knowledge
Komentarji
Dodaj komentar
Za komentiranje se morate
prijaviti
.
Komentarji (0)
0 - 0 / 0
Ni komentarjev!
Nazaj