Vaš brskalnik ne omogoča JavaScript!
JavaScript je nujen za pravilno delovanje teh spletnih strani. Omogočite JavaScript ali uporabite sodobnejši brskalnik.
ENG
Prijava
Iskanje
Brskanje
Oddaja dela
Statistika
RUP
FAMNIT - Fakulteta za matematiko, naravoslovje in informacijske tehnologije
FHŠ - Fakulteta za humanistične študije
FM - Fakulteta za management
FTŠ Turistica - Fakulteta za turistične študije - Turistica
FVZ - Fakulteta za vede o zdravju
IAM - Inštitut Andrej Marušič
PEF - Pedagoška fakulteta
UPR - Univerza na Primorskem
ZUP - Založba Univerze na Primorskem
COBISS
Univerza na Primorskem, Univerzitetna knjižnica - vsi oddelki
Prva stran
/
Izpis gradiva
Izpis gradiva
A-
|
A+
|
Natisni
Naslov:
Exploring potential synergies between translation studies and second language acquisition
Avtorji:
ID
Kocbek, Alenka
(Avtor)
Datoteke:
http://www.hdpl.hr/upload/5364d7cfafd25bc02d31ab499ec358d00ef5e389.pdf
Jezik:
Angleški jezik
Vrsta gradiva:
Delo ni kategorizirano
Tipologija:
1.12 - Objavljeni povzetek znanstvenega prispevka na konferenci
Organizacija:
PEF - Pedagoška fakulteta
Ključne besede:
prevodoslovje
,
usvajanje drugega jezika
,
kulturem
,
jezikovne spretnosti
,
translation studies
,
L2 acquisition
,
cultureme
,
meme
,
language skills
Leto izida:
2015
Št. strani:
Str. 54
PID:
20.500.12556/RUP-8447
UDK:
81'25
COBISS.SI-ID:
1538018500
Datum objave v RUP:
08.08.2016
Število ogledov:
3484
Število prenosov:
77
Metapodatki:
Citiraj gradivo
Navadno besedilo
BibTeX
EndNote XML
EndNote/Refer
RIS
ABNT
ACM Ref
AMA
APA
Chicago 17th Author-Date
Harvard
IEEE
ISO 690
MLA
Vancouver
:
Kopiraj citat
Skupna ocena:
(0 glasov)
Vaša ocena:
Ocenjevanje je dovoljeno samo
prijavljenim
uporabnikom.
Objavi na:
Postavite miškin kazalec na naslov za izpis povzetka. Klik na naslov izpiše podrobnosti ali sproži prenos.
Sekundarni jezik
Jezik:
Nemški jezik
Naslov:
Erforschen von potentiellen Synergien zwischen Translationswissenschaft und Zweitsprachenerwerb
Komentarji
Dodaj komentar
Za komentiranje se morate
prijaviti
.
Komentarji (0)
0 - 0 / 0
Ni komentarjev!
Nazaj