Vaš brskalnik ne omogoča JavaScript!
JavaScript je nujen za pravilno delovanje teh spletnih strani. Omogočite JavaScript ali uporabite sodobnejši brskalnik.
ENG
Prijava
Iskanje
Brskanje
Oddaja dela
Statistika
RUP
FAMNIT - Fakulteta za matematiko, naravoslovje in informacijske tehnologije
FHŠ - Fakulteta za humanistične študije
FM - Fakulteta za management
FTŠ Turistica - Fakulteta za turistične študije - Turistica
FVZ - Fakulteta za vede o zdravju
IAM - Inštitut Andrej Marušič
PEF - Pedagoška fakulteta
UPR - Univerza na Primorskem
ZUP - Založba Univerze na Primorskem
COBISS
Univerza na Primorskem, Univerzitetna knjižnica - vsi oddelki
Prva stran
/
Izpis gradiva
Izpis gradiva
A-
|
A+
|
Natisni
Naslov:
Aplikativni vidik otrokovega pripovedovanja v predšolskem obdobju
Avtorji:
ID
Baloh, Barbara
(Avtor)
Datoteke:
http://www.dlib.si/details/URN:NBN:SI:doc-DP8G82ON
Jezik:
Slovenski jezik
Vrsta gradiva:
Znanstveno delo
Tipologija:
1.01 - Izvirni znanstveni članek
Organizacija:
PEF - Pedagoška fakulteta
Opis:
Vsakokrat, ko otrok pripoveduje, sporoča izkušnjo, ki jo je bodisi pridobil sam ali mu jo je posredoval kdo drug, in tako gradi lastno pripovedovalno shemo, ki služi njegovemu nadaljnjemu tvorjenju pripovednih besedil. Glede na pomen pripovedovanja v kurikulu za vrtce se zastavlja vprašanje, kako je mogoče pri otroku pripovedovanje, ki je njegova potreba, ustrezno spodbujati in glede na starostno stopnjo nadgrajevati. Pričujoči prispevek osvetljuje kurikularno problematiko o vlogi odraslega (vzgojitelja/učitelja) pri pripovedovanju ter o pripovedovanju kot kulturno pogojeni in pomembni dejavnosti za otrokovo pismenost.
Ključne besede:
predšolska vzgoja
,
predšolski otroci
,
pripovedovanje
,
umetnostno besedilo
,
neumetnostno besedilo
Leto izida:
2015
Št. strani:
str. 5-27
Številčenje:
Letn. 8, št. 4
PID:
20.500.12556/RUP-8649
ISSN:
1855-4431
UDK:
811.163.6'233:808.543:373.2
COBISS.SI-ID:
1538084548
Datum objave v RUP:
24.01.2018
Število ogledov:
3179
Število prenosov:
70
Metapodatki:
Citiraj gradivo
Navadno besedilo
BibTeX
EndNote XML
EndNote/Refer
RIS
ABNT
ACM Ref
AMA
APA
Chicago 17th Author-Date
Harvard
IEEE
ISO 690
MLA
Vancouver
:
BALOH, Barbara, 2015, Aplikativni vidik otrokovega pripovedovanja v predšolskem obdobju. [na spletu]. 2015. Vol. 8, no. 4, p. 5–27. [Dostopano 17 marec 2025]. Pridobljeno s: http://www.dlib.si/details/URN:NBN:SI:doc-DP8G82ON
Kopiraj citat
Skupna ocena:
0.5
1
1.5
2
2.5
3
3.5
4
4.5
5
(0 glasov)
Vaša ocena:
Ocenjevanje je dovoljeno samo
prijavljenim
uporabnikom.
Objavi na:
Iščem podobna dela...
Postavite miškin kazalec na naslov za izpis povzetka. Klik na naslov izpiše podrobnosti ali sproži prenos.
Sekundarni jezik
Jezik:
Angleški jezik
Naslov:
Applicative aspect of child's narration in preschool period
Opis:
By narrating, the child communicates his experience, gained either on his own or mediated to him by someone else. This is how children extend their narrative textual world and build their narrative scheme as a means of further narrative text composition. Taking into consideration the importance of narration in the curriculum, we are faced with the question how it would be possible to properly encourage narration, which is the child’s natural need, and how to further develop it according to the child’s age. The paper introduces curricular problems concerning the role of the adult (preschool teacher/teacher) in narration and narration as a culturally based activity, which is extremely important for child’s literacy.
Ključne besede:
preschool education
,
preschool children
,
child's narration
,
narrative sheme
,
literary text
,
non-literary text
Komentarji
Dodaj komentar
Za komentiranje se morate
prijaviti
.
Komentarji (0)
0 - 0 / 0
Ni komentarjev!
Nazaj