Vaš brskalnik ne omogoča JavaScript!
JavaScript je nujen za pravilno delovanje teh spletnih strani. Omogočite JavaScript ali uporabite sodobnejši brskalnik.
ENG
Prijava
Iskanje
Brskanje
Oddaja dela
Statistika
RUP
FAMNIT - Fakulteta za matematiko, naravoslovje in informacijske tehnologije
FHŠ - Fakulteta za humanistične študije
FM - Fakulteta za management
FTŠ Turistica - Fakulteta za turistične študije - Turistica
FVZ - Fakulteta za vede o zdravju
IAM - Inštitut Andrej Marušič
PEF - Pedagoška fakulteta
UPR - Univerza na Primorskem
ZUP - Založba Univerze na Primorskem
COBISS
Univerza na Primorskem, Univerzitetna knjižnica - vsi oddelki
Prva stran
/
Izpis gradiva
Izpis gradiva
A-
|
A+
|
Natisni
Naslov:
Učenje naravoslovja za slepe in slabovidne učence
Avtorji:
ID
Plazar, Janja
(Avtor)
Datoteke:
http://www.dlib.si/details/URN:NBN:SI:doc-7IG789WU
Jezik:
Slovenski jezik
Vrsta gradiva:
Znanstveno delo
Tipologija:
1.02 - Pregledni znanstveni članek
Organizacija:
PEF - Pedagoška fakulteta
Opis:
Učenje naravoslovja je pomembno tako za polnočutne kot tudi za slepe in slabovidne otroke, saj poleg pridobivanja naravoslovnega znanja razvijajo sposobnost razmišljanja in reševanja problemov na logičen in znanstven način. Dandanes pouk naravoslovja temelji na načelu konstruktivizma, pri katerem otroci nastopajo kot aktivni udeleženci v procesu učenja. Ker slepi in slabovidni otroci dojemajo svet na drugačen način kot polnočutni, si pri učenju naravoslovja pomagamo s prilagoditvijo metod ter učnih pripomočkov, ki omogočajo aktivno učenje slepih in slabovidnih učencev ter pripomorejo k trajnejšemu znanju, hkrati pa zmanjšujejo možnost nastanka morebitnih napačnih predstav.
Ključne besede:
učenje naravoslovja
,
slepi in slabovidni učenci
,
izkustveno učenje
,
prilagoditev učnih pripomočkov
,
inkluzija
Leto izida:
2015
Št. strani:
str. 159-175
Številčenje:
Letn. 8, št. 4
PID:
20.500.12556/RUP-8654
ISSN:
1855-4431
UDK:
37.091.3:5-056.262
COBISS.SI-ID:
1538084292
Datum objave v RUP:
24.01.2018
Število ogledov:
3658
Število prenosov:
46
Metapodatki:
Citiraj gradivo
Navadno besedilo
BibTeX
EndNote XML
EndNote/Refer
RIS
ABNT
ACM Ref
AMA
APA
Chicago 17th Author-Date
Harvard
IEEE
ISO 690
MLA
Vancouver
:
PLAZAR, Janja, 2015, Učenje naravoslovja za slepe in slabovidne učence. [na spletu]. 2015. Vol. 8, no. 4, p. 159–175. [Dostopano 13 april 2025]. Pridobljeno s: http://www.dlib.si/details/URN:NBN:SI:doc-7IG789WU
Kopiraj citat
Skupna ocena:
0.5
1
1.5
2
2.5
3
3.5
4
4.5
5
(0 glasov)
Vaša ocena:
Ocenjevanje je dovoljeno samo
prijavljenim
uporabnikom.
Objavi na:
Podobna dela iz repozitorija:
Using Ion S5 system for next-generation sequencing of late pleistocene and holocene bison samples
First insight into MHC genes (class II) variation in European roe deer in Slovenia
Podobna dela iz ostalih repozitorijev:
Targeted sequencing approach
Vaginalni mikrobiom kot dejavnik tveganja za prezgodnji porod
Analiza humanega mitohondrijskega genoma s tehnologijo sekvenciranja naslednje generacije (NGS)
Mikrobiom Sečoveljskih solin
Analiza raznolikosti kloroplastnega genoma vinske trte s pristopom visoko zmogljivega sekvenciranja
Postavite miškin kazalec na naslov za izpis povzetka. Klik na naslov izpiše podrobnosti ali sproži prenos.
Sekundarni jezik
Jezik:
Angleški jezik
Naslov:
Teaching science to blind or partially sighted students
Opis:
Science education is of equally great importance to blind or partially sighted children as it is to fully-sighted children. Nowadays, science education is based predominantly on the principle of constructivism, in which children are engaged as active participants. Such learning processes enable them to acquire scientific knowledge and develop the ability to think and solve problems in a logical manner. This paper illustrates how science education methods and tools need to be adapted for blind or partially sighted students, in order for them to become active members of the learning process, taking into account that they perceive the world differently than fully-sighted children.
Ključne besede:
science education
,
blind or partially sighted students
,
inquiry-based learning
,
adjusted educational tools
,
inclusion
Komentarji
Dodaj komentar
Za komentiranje se morate
prijaviti
.
Komentarji (0)
0 - 0 / 0
Ni komentarjev!
Nazaj