| Naslov: | Primerjava učnih načrtov in vključenost priporočil za medpredmetno povezovanje likovnih vsebin |
|---|
| Avtorji: | ID Birsa, Eda (Avtor) |
| Datoteke: | http://dx.doi.org/10.18690/1855-4431.10.2-3.163-180(2017)
|
|---|
| Jezik: | Slovenski jezik |
|---|
| Vrsta gradiva: | Znanstveno delo |
|---|
| Tipologija: | 1.01 - Izvirni znanstveni članek |
|---|
| Organizacija: | PEF - Pedagoška fakulteta
|
|---|
| Opis: | S kvalitativno analizo vseh učnih načrtov predmetov od 1. do 5. razreda osnovne šole v Sloveniji smo želeli ugotoviti, kako so v učne načrte vključena priporočila za medpredmetno povezovanje. Razvrstili smo jih v tri kategorije: navedbe predmetov, implicitne navedbe in eksplicitne navedbe. Rezultati kažejo, da nekaterih pojmov, ki so predvideni pri posameznem predmetu za povezovanje z likovno umetnostjo v nekem razredu oz. vzgojno-izobraževalnem obdobju, v učnem načrtu likovne umetnosti ni zaslediti. |
|---|
| Ključne besede: | likovna umetnost, učni načrt za likovno umetnost, celostni učni proces likovne umetnosti, osnovna šola, medpredmetno povezovanje |
|---|
| Leto izida: | 2017 |
|---|
| Št. strani: | str. 163-179 |
|---|
| Številčenje: | Letn. 10, št. 2/3 |
|---|
| PID: | 20.500.12556/RUP-8655  |
|---|
| ISSN: | 1855-4431 |
|---|
| UDK: | 37.091.2:73 |
|---|
| DOI: | 10.18690/1855-4431.10.2-3.163-180(2017)  |
|---|
| COBISS.SI-ID: | 1539749828  |
|---|
| Datum objave v RUP: | 24.01.2018 |
|---|
| Število ogledov: | 4333 |
|---|
| Število prenosov: | 192 |
|---|
| Metapodatki: |  |
|---|
|
:
|
Kopiraj citat |
|---|
| | | | Skupna ocena: | (0 glasov) |
|---|
| Vaša ocena: | Ocenjevanje je dovoljeno samo prijavljenim uporabnikom. |
|---|
| Objavi na: |  |
|---|
Postavite miškin kazalec na naslov za izpis povzetka. Klik na naslov izpiše
podrobnosti ali sproži prenos. |