Vaš brskalnik ne omogoča JavaScript!
JavaScript je nujen za pravilno delovanje teh spletnih strani. Omogočite JavaScript ali uporabite sodobnejši brskalnik.
ENG
Prijava
Iskanje
Brskanje
Oddaja dela
Statistika
RUP
FAMNIT - Fakulteta za matematiko, naravoslovje in informacijske tehnologije
FHŠ - Fakulteta za humanistične študije
FM - Fakulteta za management
FTŠ Turistica - Fakulteta za turistične študije - Turistica
FVZ - Fakulteta za vede o zdravju
IAM - Inštitut Andrej Marušič
PEF - Pedagoška fakulteta
UPR - Univerza na Primorskem
ZUP - Založba Univerze na Primorskem
COBISS
Univerza na Primorskem, Univerzitetna knjižnica - vsi oddelki
Prva stran
/
Izpis gradiva
Izpis gradiva
A-
|
A+
|
Natisni
Naslov:
On split liftings with sectional complements
Avtorji:
ID
Malnič, Aleksander
(Avtor)
ID
Požar, Rok
(Avtor)
Datoteke:
https://doi.org/10.1090/mcom/3352
Jezik:
Angleški jezik
Vrsta gradiva:
Neznano
Tipologija:
1.01 - Izvirni znanstveni članek
Organizacija:
IAM - Inštitut Andrej Marušič
Ključne besede:
algorithm
,
Cayley voltages
,
covering projection
,
graph
,
group presentation
,
invariant section
,
lifting automorphisms
,
linear systems over the integers
,
split extension
Leto izida:
2018
Št. strani:
str. 1-26
PID:
20.500.12556/RUP-9486
UDK:
519.17
ISSN pri članku:
0025-5718
DOI:
10.1090/mcom/3352
COBISS.SI-ID:
1540135364
Datum objave v RUP:
02.03.2018
Število ogledov:
3720
Število prenosov:
178
Metapodatki:
Citiraj gradivo
Navadno besedilo
BibTeX
EndNote XML
EndNote/Refer
RIS
ABNT
ACM Ref
AMA
APA
Chicago 17th Author-Date
Harvard
IEEE
ISO 690
MLA
Vancouver
:
MALNIČ, Aleksander in POŽAR, Rok, 2018, On split liftings with sectional complements.
Mathematics of computation
[na spletu]. 2018. P. 1–26. [Dostopano 12 april 2025]. DOI 10.1090/mcom/3352. Pridobljeno s: https://doi.org/10.1090/mcom/3352
Kopiraj citat
Skupna ocena:
0.5
1
1.5
2
2.5
3
3.5
4
4.5
5
(0 glasov)
Vaša ocena:
Ocenjevanje je dovoljeno samo
prijavljenim
uporabnikom.
Objavi na:
Podobna dela iz repozitorija:
Pedagoška psihologija
Zadovoljstvo udeležencev v izobraževanju odraslih
Razvijanje različnih pismenosti
Predlog modela kulturno-umetnostne vzgoje
Evalvacija v programu PUM - projektno učenje za mlajše odrasle
Podobna dela iz ostalih repozitorijev:
Vseživljenjsko učenje kot (didaktično-metodični) koncept tretjega tisočletja
Sistem potrjevanja učnih gradiv
Vpliv učiteljevega samospoštovanja na njegovo komuniciranje z učencem in na učenčevo samopodobo
Motiviranost dijakov za učenje
Readiness for e-learning
Postavite miškin kazalec na naslov za izpis povzetka. Klik na naslov izpiše podrobnosti ali sproži prenos.
Gradivo je del revije
Naslov:
Mathematics of computation
Skrajšan naslov:
Math. comput.
Založnik:
National Academy of Sciences-National Research Council
ISSN:
0025-5718
COBISS.SI-ID:
3081487
Komentarji
Dodaj komentar
Za komentiranje se morate
prijaviti
.
Komentarji (0)
0 - 0 / 0
Ni komentarjev!
Nazaj