Vaš brskalnik ne omogoča JavaScript!
JavaScript je nujen za pravilno delovanje teh spletnih strani. Omogočite JavaScript ali uporabite sodobnejši brskalnik.
ENG
Prijava
Iskanje
Brskanje
Oddaja dela
Statistika
RUP
FAMNIT - Fakulteta za matematiko, naravoslovje in informacijske tehnologije
FHŠ - Fakulteta za humanistične študije
FM - Fakulteta za management
FTŠ Turistica - Fakulteta za turistične študije - Turistica
FVZ - Fakulteta za vede o zdravju
IAM - Inštitut Andrej Marušič
PEF - Pedagoška fakulteta
UPR - Univerza na Primorskem
ZUP - Založba Univerze na Primorskem
COBISS
Univerza na Primorskem, Univerzitetna knjižnica - vsi oddelki
Prva stran
/
Statistika RUP
Statistika RUP
A-
|
A+
|
Natisni
Osnovno
Top lestvice
Gradiva
Datoteke
Letna poročila
Mentor
Osnovno
Bibliografija
Objave zaključnih del
Top ključne besede
Pojavnost ključnih besed
Komentorji
Bibliografija osebe. Seznam zajema vsa gradiva in ne le tista, kje je oseba mentor.
Doktorska dela (1)
Ana Bogdan Zupančič:
Proces konceptualizacije socialne pedagogike v Sloveniji
Magistrska dela (30)
Hana Marinič:
odločba o usmerjanju - pomoč ali stigma
Sanja Vodopivec:
Socialni pedagog kot učitelj za dodatno strokovno pomoč v osnovni šoli
Aldina Beganović:
Socialnopedagoško delo z učenci priseljenci na osnovnih šolah
Tamara Viktoria Matković:
Poinstitucionalna obravnava mladostnikov v izvendružinski vzgoji v Sloveniji
Nataša Ahlin:
Pedagoški delavci izbrane OŠ o konfliktih in šolski mediaciji
Natalija Novak:
Vključenost v dejavnost gledališke pedagogike kot pomoč pri razvijanju socialnih kompetenc mladostnikov
Neli Mavrič:
Supervizija po izkušnjah vzgojiteljev v slovenskih vzgojnih zavodih
Sara Al-Daghistani:
Prisotnost emancipatornih praks za delo z begunci pri študentkah in študentih magistrskega študijskega programa socialna pedagogika UP PEF
Mateja Simonič:
Projektno delo v osnovni šoli z vidika socialnih pedagogov
Nina Kasesnik:
Prehod otrok s čustveno-vedenjskimi težavami iz vrtca v osnovno šolo
Špela Benčina:
Pomen skrbi za duševno zdravje socialnih pedagogov v različnih vzgojno-izobraževalnih zavodih
Katja Prejac:
Pomembnost kompetenc pri oblikovanju profesionalne identitete
Nadja Štumberger:
Stališča o medkulturnih kompetencah in znanju v pedagoškem poklicu
Lucija Marko:
Doživljanje ustreznosti prakse dela z učenci s primanjkljaji na posameznih področjih učenja v osnovni šoli z vidika strokovnih delavcev
Eli Miklavčič:
Delovno mesto spremljevalcev otrok s posebnimi potrebami v Sloveniji
Michelle Narat:
Šola kot okolje detabuiziranja spolnih tematik skozi oči mladostnikov
Meta Gec:
Spopadanje osnovnošolskih pedagoških delavcev s stresom v času dela na daljavo
Matija Šen:
Šola v primežu neoliberalizma
Martina Ferlan:
Ocena kompetenc za delo s predšolskimi otroki s čustvenimi in vedenjskimi težavami s strani strokovnih delavcev v vrtcu
Jana Šimac:
Pomen socialnih omrežij za mladostnike in s tem povezane duševne stiske ter možne oblike socialnopedagoškega odzivanja nanje
Rebeka Bajc:
Načini reševanja čustveno vedenjskih težav učencev zadnje triade OŠ po epidemiji covida-19
Karolina Pajek:
Bivanje v kriznem centru za otroke po sprejetju družinskega zakonika - stališča strokovnih delavcev
Veronika Rahotin:
Regulacija spolnega dela v Sloveniji
Maja Peršič:
Socialno-pedagoško svetovalno delo s starši/skrbniki in z njihovimi otroki v goriških osnovnih šolah
Sandra Lenaršič:
Izvajanje koncepta v življenjski svet usmerjene socialne pedagogike v socialnopedagoški praksi pred in med kriznim obdobjem covid-19
Sonja Gruden:
Kontinuum pomoči za predšolske otroke s čustveno-vedenjskimi težavami z vidika strokovne skupine za zgodnjo obravnavo
Edina Mujkanović, Eva Sevšek Laznik:
Odnos učiteljev razrednega pouka do učencev s čustvenimi in vedenjskimi težavami in/ali motnjami – vidik učiteljev in učencev
Ajda Troha:
Seksizem v otroških zgodbah, nagrajenih z zlato hruško
Vita Kocet:
Vloga vzgojitelja in svetovalnega delavca pri spodbujanju razvoja socialno-čustvenih veščin v vrtcu
Nelli Ćopić:
Poklicna izgorelost strokovnih sodelavcev v izbrani instituciji
Diplomska dela (27)
Bela Pikalo:
Plesno-gibalna terapija kot učinkovit pristop v procesu zdravljenja duševnih bolezni
Nika Rozman:
Vloga staršev in pedagoških delavcev pri ozaveščanju mladostnikov o spolnosti
Katja Hotko:
Ocena vpliva vzgoje in nasilja v družini na odklonsko vedenje otrok in mladostnikov s strani strokovnih delavcev
Laura Papler Slana:
Izkušnje šolskih svetovalnih delavk s spolno vzgojo v slovenskih osnovnih šolah
Klara Potočnik:
Problematika brezdomstva na Gorenjskem z vidika strokovnih delavcev zavetišča za brezdomce
Klarisa Sinkovič:
Stres in psihosocialna pomoč pri poklicnih in prostovoljnih gasilcih
Anja Oblak:
Vloga socialnega pedagoga kot svetovalnega delavca in timsko delo
Alja Mraz:
Doživljanje supervizije kot podporne in razbremenilne metode s strani strokovnih delavcev v kriznem centru za mlade
Vanessa Rakušček:
Odnos dijakov do študentskega dela v povezavi z osamosvajanjem od staršev - vidik dijakov in njihovih staršev
Katja Luin:
Doživljanje uporabe metode fraktalne risbe kot pomoč in podpora posameznikom na različnih področjih dela
Lara Susič:
Doživljanje nastanka motenj hranjenja in procesa zdravljenja s strani obolelih in njihovih družin
Ema Meglaj:
Življenje z motnjo pozornosti in hiperaktivnosti v obdobju odraslosti
Andrea Rajić:
Nasilje nad ženskami v partnerskih odnosih
Rebeka Čibej:
Stres in izgorelost strokovnih delavcev v kriznem centru za otroke in mladostnike
Ina Molek:
Vloga socialnega pedagoga v strokovnem centru (pri delu z družino)
Sara Šantelj:
Čustvena regulacija v socialno pedagoškem delu z otroki in mladostniki
Nina Šoštar Pribožič:
Vloga socialnega pedagoga pri obravnavi otrok z motnjami avtističnega spektra v osnovni šoli
Ajda Janež:
Stigmatizacija dela vzgojiteljev v strokovnih centrih
Lucija Rojko:
Pomen družinskega okolja pri razkritju LGB mladih oseb
Ajda Jenko:
Vloga socialnega pedagoga v vrtcu
Nika Kustec:
Poklicna identiteta socialnega pedagoga v strokovnem centru
Ana Leban:
Metoda dela z živalmi kot oblika socialnopedagoškega dela v ustanovah za izvendružinsko vzgojo
Aleksandra Peterka:
Priprava mladostnikov na post-institucionalno življenje
Lara Troppan:
Izkušnje strokovnih delavcev v različnih vzgojno-izobraževalnih institucijah v povezavi z odsotnostjo očetov pri vzgoji otrok in mladostnikov
Julija Jekše:
Uporaba metod čustvenega opismenjevanja z vidika socialnih pedagogov v praksi vzgojno-izobraževalnih ustanov
Veronika Preložnik:
Kreativni pristopi socialnih pedagogov pri delu z otroki in mladostniki
Neža Kokol:
Skrb za profesionalni in osebnostni razvoj z vidika strokovnih delavcev vrtca