Lupa

Statistika RUP

A- | A+ | Natisni

Bibliografija osebe. Seznam zajema vsa gradiva in ne le tista, kje je oseba mentor.

Magistrska dela (3)

  1. Nastja Podgoršek: Merjenje neposrednih ekonomskih učinkov poslovnih srečanj v Sloveniji
  2. Jasmina Jašić: Konkurenčnost Slovenije kot destinacije za kongresno dejavnost
  3. Marijana Sikošek: Informativni dan visokošolskega zavoda kot promocijski dogodek

Diplomska dela (41)

  1. Tiana Jakočič: Poznavanje celiakije pri organizaciji poslovnih srečanj v Sloveniji
  2. Anja Vrečko: Vloga družbenih omrežij in vplivnežev pri izbiri turistične destinacije
  3. Leticija Hribar: Uporaba protokolarnih pravil na kongresnih dogodkih
  4. Leon Seršen: Vpetost lokalne skupnosti v izvedbo prireditev v turistični destinaciji
  5. Lea Zupe: Vpliv prireditve Zlata lisica na lokalno prebivalstvo v Mestni občini Maribor
  6. Ema Kovačič: Varnost invalidnih oseb kot obiskovalcev prireditev
  7. Daša Šarec: Pomen poslovne borze za razvoj kongresnih storitev
  8. Anja Mustar: Razvoj kongresnega turizma v Ljubljani
  9. Kristina Taja Gruenfeld: Oblikovanje športnega produkta za mlade kot priložnost za obogatitev turistične ponudbe
  10. Elen Bonin, Tea Šav: Motivacijski dejavniki prostovoljstva na primeru športnih prireditev
  11. Monika Sutlović: Analiza izbranih prireditev na turistični destinaciji Portorož in Piran
  12. Sara Senekovič: Osebna komunikacija med zaposlenimi v hotelski dejavnosti
  13. Manuela Mitrić: Development of dark tourism in Berlin
  14. Andrej Salobir: Zadovoljstvo razstavljavcev na Celjskem sejmu s ponudbo razstaviščnega prostora
  15. Sabrina Hribar: Ekonomski učinki igralništva v občini Piran
  16. Timotej Bodlaj: Odnos mladih do posebnih iger na srečo na Univerzi na Primorskem
  17. Jana Koren: Vpliv letalske dostopnosti Slovenije na kongresno dejavnost
  18. Jana Miklavčič: Organizacija dogodka
  19. Špela Vavpotič: Vpliv Planice na lokalno skupnost in turizem v kraju prireditve
  20. Tea Palandačič: Organizacija poslovne konference
  21. Martina Ilišinović: Pomen in organiziranost spremljevalnih dogodkov v kongresni dejavnosti
  22. Lea Čeh: Neugodni dogodki na prireditvah
  23. Jana Lozer: Možnosti razvoja kongresne dejavnosti v Parku Škocjanske jame
  24. Tamara Burgar: Organizacija poslovnega srečanja
  25. Neja Nahtigal: Dejavniki izbire kongresne destinacije
  26. Veronika Eržen: Organizacija spremljevalnih aktivnosti poslovne borze
  27. Teja Perhavec: Vloga poslovnega bontona v turizmu
  28. Taja Grgić: Trženjsko komuniciranje s podporo družbenega omrežja facebook na primeru športne prireditve
  29. Špela Ločniškar: Festival "teden mladih"
  30. Anej Leban: Analiza in optimizacija delovnih procesov gostinstva v igralništvu
  31. Saša Janko: Organizacija prireditve Hitovo sejmarjenje
  32. Lucija Đuderija: Temačni turizem za mlade
  33. Janja Drole: Temačni turizem
  34. Karmen Rozman: Odnos domačinov do turizma v mestu Slovenske Konjice
  35. Rok Fricelj: Uporaba promocijskih orodij pri organizaciji prireditev, primer Jurjevanja
  36. Polona Skuber: Primerjava organizacije poslovne borze na primeru borz Conventa in IMEX
  37. Maja Vončina: Registracija udeležencev na kongresnih dogodkih
  38. Iztok Žvokelj: Organizacija golfskega turnirja
  39. Andrej Babič: Organizacija prireditve Sladka Istra
  40. Maja Topolovec: Vpliv prireditev na turizem na primeru športne prireditve Zlata lisica v Mariboru
  41. Alla Kotova: Značilnosti kongresne destinacije Moskva

Druga dela (12)

  1. Marijana Sikošek: Congress destination attractiveness
  2. Marijana Sikošek: Kongresna dejavnost
  3. Turizem in management
  4. Dušan Gošnik: Management temeljnih procesov
  5. Armand Faganel, Vera Fois: Dizajnerska kultura in nagrada za oblikovalske dosežke
  6. Marijana Sikošek, Štefan Bojnec, Daša Fabjan, Maja Uran Maravić: Obseg dejavnosti in neposredni ekonomski učinki kogresnega turizma v Sloveniji
  7. Marko Perić, Marinela Krstinić Nižić, Marijana Sikošek: Guidance notes - setting out the seven steps to sustainable event and festival management
  8. Marijana Sikošek: Kongresni turizem in ključni vidiki izbire kongresne destinacije
  9. Marijana Sikošek, Anita Trnavčevič: Marketinško komuniciranje visokošolskih zavodov
  10. Marijana Sikošek: Management prireditev
  11. Massimo Manzin, Marijana Sikošek, Mateja Jerman: 27. mednarodna konferenca o razvoju organizacijskih znanosti
  12. Marijana Sikošek, Borut Kodrič: Pričakovanja študentov glede na razlike v kakovosti storitev visokošolskih zavodov
Logotipi partnerjev Univerza v Mariboru Univerza v Ljubljani Univerza na Primorskem Univerza v Novi Gorici