Lupa

Statistika RUP

A- | A+ | Natisni

Bibliografija osebe. Seznam zajema vsa gradiva in ne le tista, kje je oseba mentor.

Magistrska dela (6)

  1. Simon Gerželj: Analiza uporabnikovega zadovoljstva z blagovno znamko z uporabo Aakerjeve piramide zvestobe
  2. Tjaša Tabaj: Model uspešnosti aktivnosti neposrednega trženja v izbranem storitvenem podjetju
  3. Mojca Kačinari: Vpliv dišave na pospeševanje prodaje
  4. Danilo Čeh: Vloga mestnega marketinga pri razvoju mestnega jedra Ptuj in ohranjanju konkurenčnosti
  5. Sijana Ramič: Uvedba direktive o čezmejnem zdravstvenem varstvu
  6. Tone Lun: Mobilna telefonija med mladimi v Sloveniji

Diplomska dela (53)

  1. Luka Stegić: Dejavniki nakupa pri športnih blagovnih znamkah
  2. Alen Žižmond: Zaznavanje blagovnih znamk med mladimi
  3. Timotej Magister: Analiza učinkovitosti trženjskih aktivnosti izbrane občine
  4. Monika Lukič: Kriterij ocenjevanja izložb kot element vizualnega merchandisinga
  5. Peter Hribaršek: Merilec uspešnosti sponzorstva v športu v slovenskih podjetjih
  6. Matevž Radin: Zadovoljstvo in obnašanje porabnikov v izbranem podjetju rent-a-car
  7. Tjaša Benedičič: Nakupne navade Slovencev v času koronavirusa
  8. Filip Pačarić: Preučevanje uporabniške izkušnje uporabnikov izbranega fitnesa
  9. Matevž Podobnik: Priložnosti za nove resničnosti v marketingu
  10. Petra Kramparšek: Zadovoljstvo uporabnikov s storitvami tehničnih pregledov
  11. Omir Dželilović: Spletni marketing kot orodje pri trženju storitev (coachinga in svetovanja)
  12. Andrej Kristančič: Dejavniki vstopa na tuje trge pri slovenskih podjetjih
  13. Tamara Racić: Nakupovalne aktivnosti posameznika v trgovskem centru
  14. Mojca Ambrožič Dobrovoljc: Trženjsko komunikacijske aktivnosti diskontnih trgovcev s pomočjo certifikatov
  15. Aljoša Jerič: Vrednost hišne avtomatizacije v očeh slovenskega porabnika
  16. Dražen Dražić: Analiza vpliva kakovosoti servisne mreže in dolžine garancije na nakup pralnega stroja
  17. Tomo Mihačič: Odziv odjemalcev na učinkovitost reševanja reklamacij
  18. Anja Vižin: Raziskava zadovoljstva obiskovalcev izbranega sončnega studia
  19. Merima Muhić: Analiza koristnosti aplikacije CRM v mikro podjetju
  20. Monika Romanello Rebol: Uveljavljanje blagovne znamke na hrvaškem trgu pnevmatskih čolnov
  21. Nejc Radovac: Vpliv spletnega portala na zaznano kakovost storitev izbranega podjetja
  22. Črtomir Krnel: Zadovoljstvo občanov s storitvami občinskega redarstva
  23. Bojan Makuc: Razvoj in uvajanje novega igralniškega izdelka
  24. Mojca Paulus: Merjenje zadovoljstva s servisnimi storitvami v izbranem podjetju
  25. Dejan Vuksanovič: Trženje avtomobilskih znamk
  26. Ilinka Ravlija: Pospeševanje prodaje s cenovnimi akcijami v izbranem podjetju
  27. Mojca Stubelj: Vpliv cenovnih akcij na nakupno vedenje porabnikov
  28. Katja Krapež: Trženje izdelkov v življenjski fazi zrelosti
  29. Mitja Skončnik: Trženje zavarovanj z naložbami v vzajemne sklade
  30. Mojca Žorž: Dejavniki vpliva na odločitev za sklenitev življenjskega zavarovanja pri prebovalcih slovenske obale
  31. Boštjan Kojzek: Zadovoljstvo uporabnikov s storitvami klicnih centrov
  32. Vanja Bogolin: Vrednotenje blalgovne znamke s pomočjo Aakerjevega modela s primerom
  33. Andreja Lesjak: Profil kupca trgovske blagovne znamke
  34. Saša Marinič: Značilnosti ruskega medorganizacijskega tržišča
  35. Mateja Simčič: Dejavniki nakupa blagovnih znamk čokolade
  36. Martina Pahor: Vpliv oglaševanja sezonskih razprodaj na potrošnika
  37. Šantal Eler: Analiza spletnega nakupovanja izdelkov široke potrošnje
  38. Slavica Burjan: Vpliv turizma na razvoj pomurske regije
  39. Lučka Sadar: Komuniciranje med predavatelji in študenti na izbrani fakulteti
  40. Nika Blagonja: Zadovoljstvo bančnih komiteentov na Goriškem
  41. Zvonka Šuster: Analiza motivacije zaposlenih v izbranem podjetju
  42. Petra Klavžar: Zadovoljstvo odjemalcev z blagovnimi znamkami osebnih vozil
  43. Janja Jereb Uran: Vpliv notranjega marketinga na uspešnost trženja računovodskega servisa
  44. Leon Šinigoj: Zadovoljstvo odjemalcev na medorganizacijskem trgu
  45. Petra Banfi: Kupčevo zaznavanje izdelkov trgovske blagovne znamke
  46. Teja Tkavc: Analiza vstopa linije Ora-Ïto na skandinavski trg
  47. Vlasta Ražman: Primerjava osebnega in internetnega trženja življenjskih zavarovanj v Sloveniji
  48. Alen Babič: Trženje storitev na področju kulture
  49. Olga Paškulin: Lastnosti slovenskih trgovinskih blagovnih znamk
  50. Biserka Prinčič: Porabnikovo zavedanje blagovnih znamk na vinskem tržišču
  51. Slavojka Živič: Kakovost storitev državne uprave
  52. Andrej Blažko: Kanibalizacija trgovske in proizvodne blagovne znamke
  53. Samo Kravanja: Razvoj in promocija knjižne zbirke

Druga dela (5)

  1. Tjaša Tabaj, Danjel Bratina: Improving direct marketing activities effectiveness using analytical models
  2. Danjel Bratina, Armand Faganel: Forecasting the primary demand for a beer brand using time series analysis
  3. Danjel Bratina: The impact of crisis sales promotions on branded and unbranded toys
  4. Danjel Bratina: Model finančne ocene premoženja blagovnih znamk z uporabo vedenjskih dejavnikov
  5. Klemen Kavčič: Koncept oskrbne verige: analiza slovenskih podjetij
Logotipi partnerjev Univerza v Mariboru Univerza v Ljubljani Univerza na Primorskem Univerza v Novi Gorici