Vaš brskalnik ne omogoča JavaScript!
JavaScript je nujen za pravilno delovanje teh spletnih strani. Omogočite JavaScript ali uporabite sodobnejši brskalnik.
ENG
Prijava
Iskanje
Brskanje
Oddaja dela
Statistika
RUP
FAMNIT - Fakulteta za matematiko, naravoslovje in informacijske tehnologije
FHŠ - Fakulteta za humanistične študije
FM - Fakulteta za management
FTŠ Turistica - Fakulteta za turistične študije - Turistica
FVZ - Fakulteta za vede o zdravju
IAM - Inštitut Andrej Marušič
PEF - Pedagoška fakulteta
UPR - Univerza na Primorskem
ZUP - Založba Univerze na Primorskem
COBISS
Univerza na Primorskem, Univerzitetna knjižnica - vsi oddelki
Prva stran
/
Statistika RUP
Statistika RUP
A-
|
A+
|
Natisni
Osnovno
Top lestvice
Gradiva
Datoteke
Letna poročila
Mentor
Osnovno
Bibliografija
Objave zaključnih del
Top ključne besede
Pojavnost ključnih besed
Komentorji
Bibliografija osebe. Seznam zajema vsa gradiva in ne le tista, kje je oseba mentor.
Doktorska dela (2)
Tilen Smajla:
Odnos do uvajanja vsebinsko in jezikovno integriranega učenja tujega jezika v zgodnjem obdobju
Silvija Komočar:
Pomen čustvenih kompetenc za profesionalno delovanje vzgojiteljev predšolskih otrok
Magistrska dela (12)
Ivana Ruzzier:
Odnos staršev, ki imajo otroke vključene v vrtce s slovenskim učnim jezikom v Italiji, do dvojezičnosti
Andreja Farneti:
Usvajanje tujega jezika v dvojezičnem okolju po metodi Josepa Marie Artigala
Jasna Hojak:
Proces inkluzije v osnovnih šolah na Finskem in v Sloveniji
Petra Mramor:
Prilagoditev učnega okolja za otroke z zmerno govorno-jezikovno motnjo v rednem oddelku vrtca
Martina Cvetko:
Depriviligiranost - ovira v vzgoji in izobraževanju otrok
Renata Košica:
Profesionalne stiske vzgojiteljev predšolskih otrok kot posledica pomanjkanja kompetenc
Valentina Racman:
Izzivi in praksa vključevanja neslovensko govorečih otrok v vrtce s slovenskim učnim jezikom v Italiji
Anja Ferjančič:
Pojmovanje in doživljanje moralnega ravnanja in medosebnih odnosov otrok na prehodu iz otroštva v mladostništvo
Klementina Makari:
Vloga inkluzivnega pedagoga in podpora otrokom ločenih staršev
Vid Arnež:
Razumevanje in (ne)zmožnost udejanjanja inkluzije pri izvajanju dodatne strokovne pomoči
Tjaša Jug:
Refleksija profesionalnega razvoja razrednih učiteljev z uporabo reke poklicnega razvoja
Alja Smolčič:
Participacija otrok pri pouku in v šolski skupnosti v osnovni šoli
Diplomska dela (52)
Klavdija Fideršek:
Praksa spremljanja otrokovega razvoja in učenja s pomočjo portfolia
Sanja Horvat:
Zadovoljstvo staršev s sodelovanjem z vrtcem Puconci
Valentina Racman:
Odnos vzgojiteljev in staršev do zgodnjega odkrivanja in spodbujanja nadarjenosti predšolskih otrok
Maša Grošelj:
Timsko delo pomočnika vzgojitelja in vzgojitelja predšolskih otrok
Elena Rita Pesaro:
Ustvarjalnost otrok drugega starostnega obdobja pri oblikovanju pravil iger
Barbara Zorman:
Gozdna pedagogika v izvedbenem kurikulumu za vrtce
Urška Rihtar:
Uresničevanje participacije otrok skozi pedagogiko poslušanja
Tjaša Hvala:
Namen in cilji kulture praznovanj v waldorfskem vrtcu
Ivana Ruzzier:
Priprava otrok na prehod iz družine v vrtec in iz vrtca v šolo
Rozamunda Sivka:
Participacija staršev pri organizaciji dnevne rutine počitka v Vrtcu Studenci Maribor
Lidija Liberšar:
Sodelovanje vzgojiteljic s starši otrok s posebnimi potrebami, vključenih v redne oddelke vrtca
Alja Drole:
Pomen govorilnih ur v vrtcu
Katja Ravnohrib:
Kako otrokov vstop v vrtec doživljajo starši
Valentina Kocjančič:
Vpliv dopolnilnega pouka na izboljšanje učne uspešnosti osnovnošolskih učencev
Tamara Ortar:
Socialna vključenost oseb s cerebralno paralizo v družbo
Mateja Gregorčič:
Mnenje staršev in vzgojiteljev o vplivu vrtca na otrokovo učenje in razvoj
Mateja Podgoršek:
Participacija otrok v oddelkih prvega starostnega obdobja v vrtcih
Andreja Podstenšek:
Sodelovanje z družinami s perspektive staršev in vzgojiteljev
Urška Poslek:
Proces uvajanja otrok s posebnimi potrebami v redne oddelke vrtca
Nina Šetar:
Razlike med spoloma v učnih dosežkih
Urša Demšar:
Prevladujoči stil vzgoje predšolskih otrok v današnjih družinah
Barbara Kocjančič:
Spodbujanje razvoja predopismenjevalnih veščin v predšolskem obdobju: primerjava javnega kurikuluma in pedagoškega koncepta Marie Montessori
Gabrijela Drobež:
Praksa svetovalnega dela v vrtcih
Maja Rajar:
Vključevanje romskih otrok v vrtce
Valentina Bogataj:
Vpliv okoljske vzgoje v vrtcu na ozaveščenost in ravnanje otrok
Maša Sitar:
Odzivi predšolskih otrok ob gledanju risank
Petra Mramor:
Spreminjanje razlogov za vključevanje otrok v vrtec v Idriji
Alja Pust:
Kako vzgojitelji zagotavljajo spodbudno učno okolje v drugem starostnem obdobju v vrtcu?
Melita Majetić:
Pogoji za izvajanje programa prvega razreda osnovnih šol v Sloveniji in Bosni in Hercegovini (Unsko-sanski kanton)
Jerneja Terlikar:
Razlike v zadovoljstvu vzgojiteljev/vzgojiteljic in pomočnikov/pomočnic iz samostojnih vrtcev in vrtcev pri osnovnih šolah s svojim profesionalnim razvojem
Nina Facković:
Samostojno učenje, strokovno izpopolnjevanje strokovnih delavcev s pomočjo strokovnih in znanstvenih revij v Vrtcu Mavrica Brežice
Karmenka Rončević:
Vpliv projekta "Igrajmo se skupaj" na izboljšanje sodelovanja s starši v vrtcu pri OŠ Gračišče
Neja Kavčič:
Dejavniki, ki vplivajo na trajanje procesa uvajanja otrok prvega starostnega obdobja v vrtec
Nina Perković:
Spanje in počitek kot element dnevne rutine v predšolskem obdobju
Sandra Rudaš:
Vključevanje romskih otrok v Vrtec Beltinci
Mateja Bregar:
Strokovna usposobljenost pedagoških delavcev v slovenskih vrtcih na področju vključevanja priseljencev v vrtec in širše družbeno okolje
Jasna Stoklas:
Primer vključevanja otroka s cerebralno paralizo v redni oddelek vrtca
Nataša Gruden:
Vpliv lokacije vrtca na sodelovanje z okoljem
Nina Burkeljca:
Izkušnje staršev otrok s posebnimi potrebami pri vključevanju otroka v redne oddelke vrtca
Maja Humski:
Razlogi staršev za vpis otroka v zasebni vrtec
Gaja Drol:
Bivanje na prostem s perspektive otroka
Alja Smolčič:
Participacija otrok pri načrtovanju dejavnosti v vrtcu
Karin Menegatti:
Vzgojiteljeva individualna interakcija s predšolskim otrokom
Kaja Košale:
Kakovostno načrtovanje pedagoškega procesa
Karmen Gojić:
Priložnosti za profesionalni razvoj kot izhodišče izvedbenega kurikuluma
Anina Novak Jarh:
Vloga vzgojiteljice v waldorfskem vrtcu
Maja Prešern:
Omogočanje participacije otrok v oddelkih 1. starostnega obdobja
Maja Drnovšek:
Povezanost duševnega zdravja in šolske neuspešnosti otrok in mladostnikov
Gaja Korče:
Dejavniki sodelovanja staršev z vrtcem
Maja Pestotnik:
Ozaveščenost subjektivnih teorij vzgojiteljic v vrtcih
Anamarija Pihner Bujan:
Empatija otrok prvega starostnega obdobja v izbranem vrtcu
Nieves Cukjati:
Primerjava vloge pravljice v montessori in waldorf pedagoškem pristopu
Druga dela (6)
Sonja Rutar:
Povezanost vrednot in različnih kazalcev kakovosti v vzgoji
Sonja Rutar:
Sociokulturni pristop pri spremljanju otrokovega razvoja in učenja v vrtcu
Sonja Rutar:
Pedagoški izzivi visokošolskih učiteljev kot izhodišče načrtovanja razvoja visokošolske didaktike na Univerzi na Primorskem
Bogdana Borota, Blaž Simčič, Sonja Rutar:
Ocena kakovosti strukturnih in procesnih pogojev ter učinkov študija visokošolskega strokovnega programa 1. stopnje Predšolska vzgoja
Sonja Čotar Konrad, Sonja Rutar:
Refleksija: pot do profesionalne identitete in pomemben vir spoznanj o samozaznavi študentov predšolske vzgoje in njihovih mentorjev v javnih vrtcih
Sonja Čotar Konrad, Sonja Rutar:
Od konkretne izkušnje do reflektiranih spoznanj