Lupa

Statistics of RUP

A- | A+ | Print

Bibliography of the person, including all types of documents, not only theses.

PhD theses (5)

  1. Tina Štemberger: Pomen ustvarjalnosti vzgojitelja v njegovi vzgojno-izobraževalni praksi
  2. Karmen Drljić: Profesionalna vzdržljivost in proaktivnost bodočih pedagoških delavcev
  3. Melita Lemut Bajec: Pristop CLIL skozi vsebine kulturne dediščine v splošni gimnaziji
  4. Blaž Simčič: Preverjanje merskih značilnosti instrumentov na pedagoškem področju
  5. Jovita Pogorevc: Vključevanje mladih v socialno okolje po zaključenem bivanju v vzgojnem zavodu

MSc theses (29)

  1. Nika Ferbežar: Izkušnje LGBTQ+ oseb v slovenskem vzgojno-izobraževalnem sistemu
  2. Tina Majerič: Odnos staršev do inkluzivnega izobraževanja
  3. Nevenka Vesel: Izobraževanje in usposabljanje strokovnih delavcev v vrtcu Kočevje
  4. Urška Adamič: Evalvacija dodatne učne pomoči
  5. Sanja Horvat: Mnenje učiteljev o zagotavljanju inkluzivnega okolja v prekmurskih šolah
  6. Nataša Mlakar: Poklicna orientacija in karierni razvoj oseb s cerebralno paralizo
  7. Maja Jularić: Prepoznavnost inkluzivnih pedagogov v našem okolju
  8. Lucija Kupec: Aplikacija modela prednostnih kompetenc v prakso na primeru otrok s posebnimi potrebami
  9. Martina Vidonja: Strokovni delavci vrtca kot dejavnik uresničevanja inkluzije
  10. Lucija Hrastnik: Preventivni programi za premoščanje čustvenih in vedenjskih težav mladostnikov
  11. Mateja Šepić: Spodbujanje ustvarjalnega mišljenja in različnih vrst inteligentnosti v berilih za 6. in 9. razred osnovne šole
  12. Blaž Teršek: Psiho-socialni položaj učenca v osnovni šoli in medvrstniško nasilje
  13. Sara Tavčar: Ugotavljanje in preprečevanje izgorevanja zaposlenih v vzgoji in izobraževanju
  14. Urška Jaroš: Povezanost učne uspešnosti z gibalnimi sposobnostmi in s telesnimi značilnostmi
  15. Anja Gričar: Primerjalna analiza šolskega sistema v Sloveniji in na Finskem z vidika inkluzije
  16. Eva Rustja: Primer uvajanja vidnih podpor v posebnem programu vzgoje in izobraževanja
  17. Karin Popovič: Vloga inkluzivnega pedagoga pri izvajanju dodatne strokovne pomoči
  18. Nina Čurin: Faza vrednotenja pri pouku likovne umetnosti na razredni stopnji osnovne šole
  19. Erika Čuš: Medgeneracijsko sodelovanje v lokalnem okolju
  20. Polona Čepon: Delo z otroki s čustvenimi in vedenjskimi težavami v vrtcu
  21. Tjaša Jagodic: Prilagoditve pri pouku za učence s primanjkljaji na posameznih področjih učenja
  22. Vida Alauf: Življenjska in izobraževalna pot osebe z gluhoto
  23. Darja Hrup: Partnerstvo med starši otrok s posebnimi potrebami in vrtcem
  24. Ksenija Korče, Elizabeta Zgonc: Uresničevanje inkluzije v vrtcih in osnovnih šolah
  25. Nataša Stojov: Mnenje učiteljev o odzivih različnih skupin učencev na šolanje na daljavo
  26. Veronika Matjašič: Mnenje učiteljev osnovnih šol o izobraževanju in usposabljanju učiteljev za inkluzijo
  27. Ana Dvoršek: Primanjkljaji na področju izvršilnih funkcij pri učencih s specifičnimi učnimi težavami
  28. Nina Peternel: Socialno vključevanje učencev z motnjami avtističnega spektra v različne vzgojno-izobraževalne programe
  29. Kaja Hrvatin: Problematika delovnega mesta mobilnega pedagoga

BSc theses (35)

  1. Doroteja Šlebinger: Usposobljenost vzgojitelja za delo z otroki s posebnimi potrebami
  2. Maruška Herga: Osveščenost in usposobljenost vzgojiteljev za nudenje prve pomoči
  3. Maja Knaus: Dnevna rutina v vrtcu
  4. Manja Gojkovič: Timsko delo vzgojiteljice in pomočnice vzgojiteljice
  5. Janja Nunčič: Vloga vzgojiteljice pri prepoznavanju zlorabe predšolskih otrok
  6. Sanja Horvat: Zadovoljstvo staršev s sodelovanjem z vrtcem Puconci
  7. Tea Zupanc: Procesna načela in implicitne teorije vzgojiteljic
  8. Karmen Leskovar: Inkluzija kot načelo vzgoje in izobraževanja v današnjem času
  9. Maja Mirjanić: Odziv staršev na vzgojiteljevo zaznavanje odstopanja pri vedenju otroka
  10. Anja Ferjančič: Odraščanje otrok v istospolnih partnerskih zvezah
  11. Jerica Krečič: Učitelj med poznavanjem in upoštevanjem introvertnosti učencev
  12. Maja Babič: Sodelovanje vzgojiteljev in staršev
  13. Nina Kržič: Vzpostavljanje avtoritete v predšolskem obdobju
  14. Urška Trope: Pričakovanja staršev do vrtca in vzgojiteljic
  15. Urška Grilc: Pogled staršev na uvajanje otroka v vrtec
  16. Vesna Lamovšek: Inkluzivne kompetence bodočih vzgojiteljev
  17. Nika Klanšek: Vprašanje personalizacije individualiziranih programov
  18. Rebeka Bajc: Vključenost staršev v terciarno izobraževanje njihovih otrok
  19. Maruša Knap: Izkušnje učencev s poukom na daljavo v času pandemije
  20. Alja Kert: Oblike sodelovanja s starši v predšolskem obdobju
  21. Kaja Markočič: Izobraževanje na daljavo z vidika učitelja
  22. Metka Janežič: Simetrija v naravi s perspektive otrok
  23. Ana Šturm: Bralne navade prihodnjih vzgojiteljev
  24. Kaja Hrvatin: Pogledi vzgojiteljev na vključenost otrok v vrtec
  25. Jessica Marka: Raba medijev med mlajšimi mladostniki
  26. Dragana Kuzmanović: Izkušnje staršev priseljencev z vrtci
  27. Žiga Križnik: Motivi za izbiro vzgojiteljskega poklica
  28. Nika Jug: Vloga sorojencev pri uvajanju v vrtec
  29. Neja Šmalc: Sodelovanje staršev in vzgojiteljev v času covida-19
  30. Vanesa Torkar: Neenakost in socialno-ekonomski status predšolskih otrok
  31. Anja Jesih: Uvajanje otrok v vrtec
  32. Maša Vrhovski: Zakaj se starši odločajo za vključitev otrok v vrtec?
  33. Sara Sabo: Vloga vzgojitelja pri uvajanju otrok v vrtec
  34. Ivana Vulović: Položaj in izzivi vključevanja ukrajinskih otrok beguncev v vzgojno-izobraževalne institucije
  35. Lana Peršolja: Zaznave sorojencev oseb s posebnimi potrebami

Other documents (8)

  1. Tina Štemberger, Majda Cencič: Kaj poklicni življenjepisi vzgojiteljic odkrivajo o prepletenosti poklica vzgojitelja in ustvarjalnosti?
  2. Tina Štemberger: Stališča bodočih vzgojiteljic do ustvarjalnosti
  3. Tina Štemberger, Majda Cencič: Raziskava načrtovanih novosti pri pouku v kontekstu pedagoških raziskav
  4. Tina Štemberger, Vanja Riccarda Kiswarday: Validation of the inclusive competences scale for educators (InComSEdu)
  5. Anita Lečei, Tina Štemberger, Majda Cencič: The attitudes of educators towards picture books with homosexual content
  6. Tina Štemberger, Jovita Pogorevc: Odnos prihodnjih vzgojiteljic predšolskih otrok do inkluzije otrok s posebnimi potrebami
  7. Strokovne podlage za didaktično uporabo informacijsko-komunikacijske tehnologije in priporočila za opremljenost šol
  8. Zbornik povzetkov Strokovne konference Spodbujanje učinkovitega učenja
Logos of partners University of Maribor University of Ljubljana University of Primorska University of Nova Gorica