Lupa

Statistika RUP

A- | A+ | Natisni

Bibliografija osebe. Seznam zajema vsa gradiva in ne le tista, kje je oseba mentor.

Doktorska dela (1)

  1. Martin Bizjak: Interno komuniciranje v globalnem projektnem timu

Magistrska dela (41)

  1. Blaž Kovač: Okoljska ozaveščenost otrok v Sloveniji
  2. Mateja Zorc: Nakupni dejavniki funkcionalne hrane pri športnikih
  3. Anja Planina: Vedenje potrošnika in intenca zelene potrošnje
  4. Špela Grzetič: Upravljanje prodajnega okolja luksuzne blagovne znamke
  5. Petra Hozjan: Nakupne navade potrošnikov živil v času epidemije Covid-19
  6. Danijela Miladinovič: Trženje in regulacija na področju kriptovalut
  7. Olga Sanda Perc: Analiza nevarnosti razvoja odvisnosti od iger na srečo pri zaposlenih v igralništvu
  8. Kristina Kopitar: Nakupni dejavniki kozmetičnih izdelkov za zaščito pred soncem v lekarnah
  9. Jožica Povalej: Motivacija in zadovoljstvo zaposlenih v javnem sektorju
  10. Simona Bolarič: Spreminjanje nakupovalnih navad potrošnikov prehrambnih izdelkov v času epidemije Covid-19
  11. Aleš Markočič: Izvajanje tržne dejavnosti v poklicnih gasilskih enotah v Sloveniji
  12. Roteja Feldin: Nakupni dejavniki vitaminov in prehranskih dopolnil
  13. Boris Pečnik Aru: Spletno nakupovanje slovenskih potrošnikov v tujini
  14. Suzana Topić: Prilagajanje marketinških strategij med finančno krizo
  15. Tanja Novak: Percepcija zelenega potrošništva in nakupne namere potrošnikov
  16. Vera Fois: Dizajnerska kultura v proizvodnih podjetjih
  17. Veronika Grmek Vilhar: Trg otroškega turizma: ponudba šole v naravi
  18. Tanja Rogina: Sejem kot orodje marketinškega komuniciranja
  19. Beti Reisman: Oživljanje starega mestnega jedra in vloga maloprodaje
  20. Aleksandra Majerič: Osebna blagovna znamka in osebni management
  21. Monika Šrot: Spletno oglaševanje in vpis na fakulteto
  22. Katarina Kerk: Motivi slovenskih turistov za potovanja in počitnice v Dalmaciji
  23. Mateja Bucaj: Analiza stališč potrošnikov do zelenih oznak
  24. Katja Prezelj: Vpliv spletnih ocen potrošnikov na komunikacijsko strategijo v hotelirstvu
  25. Sabina Softić: Stališča do izbranih strategij v oglasih za električna vozila na primeru poznanih blagovnih znamk
  26. Nejc Pongrac: Oglaševanje osebnega trenerstva preko družbenih medijev
  27. Ana Klančnik: Razlike med spoloma pri odločanju o nakupu otroškega vozička in avtosedeža v Zasavju
  28. Tomaž Jeran: Uvedba in razvoj potrebam kupcev prilagojenega nizkocenovnega servisa
  29. Tina Samardžić: Vpliv prireditve na percepcijo podobe podjetja
  30. Helena Kalin: Marketinška strategija za povečanje obiskanosti sejma
  31. Samir Cerić: Marketinške strategije pri izvajanju pristaniških špedicijskih storitev
  32. Tonka Cesar: Potrošniško vedenje pri nakupu rezanega cvetja in lončnic
  33. Žaklina Žnajder: Ekodizajn in okoljsko označevanje prehrambnih izdelkov
  34. Zlatko Kvržić: Analiza usposobljenosti članov prehospitalnih ekip nujne medicinske pomoči za ukrepanje v amok situaciji
  35. Helena Winkler: Vloga turističnih društev pri razvoju destinacije Nova Gorica - študija primera
  36. Matej Volk: Osebna prodaja in uspešnost poslovanja
  37. Marko Turuk: Analiza dejavnikov zadovoljstva uporabnikov mobilne telefonije
  38. Živa Krajnc: Analiza namer za spletno nakupovanje pri starejših in mlajših kupcih - študija primera
  39. Bor Abramič: Nakupno vedenje kupcev industrijskih črpalk na slovenskem trgu
  40. Anton Streicher: Analiza odnosa gospodinjstev do ravnanja s komunalnimi odpadki v izbrani mestni občini
  41. Armand Faganel: Zaznavanje kakovosti storitev visokošolskega izobraževanja

Diplomska dela (357)

  1. Alen Jazbec: Razvoj strategije trženja medicinskega pripomočka
  2. Kris Feltrin: Marketinško-komunikacijska strategija potovalne agencije
  3. Anja Arlič: Značilnosti dobrih prodajalcev
  4. Jernej Vetrih: Mednarodno poslovanje podjetja
  5. Andrej Grobelnik: Prometna kritična infrastruktura v Republiki Sloveniji
  6. Ani Kravos: Vplivnostni marketing na Instagramu
  7. Teo Ojo: Kompulzivno spletno nakupovanje
  8. Žan Gomezel: Stališča do ponarejenih izdelkov
  9. Agnesse Nina Bosco: Analiza nakupnih navad porabnikov prehranskih dopolnil
  10. Polona Zrimec: Vloga strateške nabave in njen vpliv na uspešnost podjetja
  11. Niki Pečar: Uporaba spletnega marketinga pri zagonu e-trgovine
  12. Mojca Kadivec: Trženje na družbenih omrežjih
  13. Aleksandra Korać: Trženje osebnega bančništva
  14. Petra Špilar: Upravičenost vedenjskega ciljanja pri spletnem oglaševanju
  15. Anja Tišler: Reševanje pritožb kupcev širokopotrošnih izdelkov
  16. Luka Novak: Vstopanje izbranega podjetja na slovenski trg
  17. Tjaša Horvat: Nakupno vedenje uporabnikov pametnih mobilnih naprav
  18. Merita Arifi: Vstopanje na nove trge na primeru podjetja x
  19. Linda Telepeček: Pospeševanje prodaje preko družbenih omrežij: študija primera
  20. Blaž Sternen: Ponarejeni izdelki: analiza stališč potrošnikov
  21. Ivan Vukadinović: Analiza spletnih trgovin za športno prehrano
  22. Nik Papič: Vstopanje turistične agencije na nove trge
  23. Vesna Prezelj: Marketing države prek družbenih omrežij
  24. Katja Starin: Vpliv programov zvestobe na nakupne navade potrošnikov
  25. Damjana Šuber Škrlj: Raziskava možnosti za vpeljavo novega izdelka na trg
  26. David Jamnik: Marketinški načrt za trženje storitev osebnega trenerja
  27. Sandi Valenčič: Iskanje potencialnih dobaviteljev na področju Irana
  28. Sladjana Fina: Elektronski CRM in analiza ponudnikov
  29. Zala Windschnurer: Potrošništvo v obdobju recesije
  30. Matija Vidoni: Analiza sponzorstva v šolstvu
  31. Darko Peretić: Trženje sistemov za ogrevanje na lesno biomaso
  32. Jure Platiša: Zaznavanje ponarejenih izdelkov na spletu
  33. Tajda Tavčar: Uporaba družbenega medija za marketinško komuniciranje podjetij
  34. Tina Milavec: Analiza uporabe merchandisinga v izbrani trgovini
  35. David Bulič: Vzpostavitev elektronskega marketinga v izbranem podjetju
  36. Ines Salihović: Zaznavanje možnih posledic spletnega nakupa zdravil
  37. Lea Kern: Digitalni marketing v hotelirstvu v izbranem podjetju
  38. Gregor Mulev: Marketing v mikro podjetju
  39. Marko Stanonik: Analiza digitalne oglaševalske kampanje
  40. Monika Ažman: Analiza uspešnosti kampanj Kupuj slovensko
  41. Suzana Kovačević: Vpliv blagovne znamke na percepcijo podjetja
  42. Jure Ozimek: Marketing ekoloških proizvodov v izbranem podjetju
  43. Anamarija Radojkova: E-commerce and its impact in the fashion industry
  44. Karin Kirm: Analiza zaznavanja oglaševanja izbranih blagovnih znamk
  45. Darja Vodičar: Raziskava trga v Trstu za širitev ekološkega sadja in zelenjave
  46. Urška Štokelj: Pridobivanje in selekcija kadrov na Primorskem
  47. Delita Muhić: Vpliv cene kavbojk na nakupno odločitev
  48. Barbara Kokalj: Priložnosti prodaje na novih tujih trgih na primeru podjetja X
  49. Urša Kristančič: Trženje turistične destinacije Goriška brda
  50. Dea Zudič: Trženje turistične destinacije
  51. Dževida Nukić: Analiza uporabe storitev mobilne banke na Obali
  52. Urška Orel: Razvoj lastne blagovne znamke in spletne trgovine
  53. Rudi Fermo: Oglaševanje mikro podjetij v 21. stoletju
  54. Ina Šoštar: Vloga poslovne antropologije v mednarodnem poslovanju - študija primera
  55. Nina Vučko: Zaznavanje stresa na delovnem mestu
  56. Klara Mihevc: Marketinška etika in zaznavanje resničnosti oglaševanja
  57. Nika Klun: Potrošnik ter dejavniki nakupa
  58. Valentina Novak: Oglaševanje glasbenega dogodka
  59. Lara Budja: Trženje destinacije za študente obalne regije
  60. Mirzet Kovačević: Analiza trženjskega komuniciranja v izbranem logističnem podjetju
  61. Margita Kompara: Uvajanje nišnega zavarovalniškega produkta
  62. Petra Štanta: Sodobno spletno oglaševanje - vlogerji
  63. Andrej Bombek: Mrežni marketing z dropshippingom
  64. Mia Dedivanović: Analiza aktivnosti spletnega marketinga izbranega podjetja
  65. Aleksander Prosen Kralj: Uporaba VR tehnologije kot marketinškega orodja
  66. Lea Batič: Kulturna in naravna dediščina kot razlog za turizem
  67. Erik Rutar: Trženje Slovenske obale s pomočjo razvoja ladijskega potniškega prometa
  68. Tjaša Fekonja: Analiza strategije marketinškega komuniciranja v podjetju X v kovinski industriji
  69. Mitja Gregorič: Analiza trženjske priložnosti v gradbenem podjetju
  70. Anja Stranščak: Interni marketing
  71. Tina Birsa: Pospeševanje prodaje v izbranem podjetju
  72. Tanja Leban: Stres na delovnem mestu
  73. Natalija Pavlova: Zaznavanje vloge umetnosti pri bodočih managerjih
  74. Blaško Cvijanović: Oglaševanje in zaznavanje storitev Bohinjske proge
  75. Sabina Mezeg: Pomen komercialnih storitev in njihov nadaljni razvoj na letališču
  76. Elvisa Kamenčić: Strategija mednarodnega marketinga izbranega podjetja na področju ekoloških živil
  77. Kristina Vučkovska: Osebna prodaja v trgovini z oblačili
  78. Naida Trako: Zaznavanje blagovne znamke in njenega oglaševanja
  79. Igor Mraz: Primerjalna analiza izbranih nacionalnih oglaševalskih kampanj
  80. Beti Andlovic: Analiza trženjske privlačnosti spletne strani podjetja
  81. Greta Štor: Marketinške komunikacijske strategije turističnih atrakcij
  82. Vesna Janjilović: Etnocentrizem in nakupno vedenje študentov
  83. Katarina Zidar: Odprtje naturopatske trgovine in ambulante
  84. Luca Bezjak: Uvajanje okolju prijaznega izdelka na trg
  85. Nina Atelšek: Ponarejeni izdelki, analiza stališč potrošnikov
  86. Maja Bevitori: Poslovni načrt za varstvo predšolskih otrok
  87. Maja Plesničar: Analiza nakupovalnih navad potrošnikov pri nakupovanju živil
  88. Livjana Sirk: Analiza zadovoljstva odjemalcev v družinskem gostinskem podjetju
  89. Maruša Šolar Čuden: Destinacija Radovljica
  90. Lea Stergar: Analiza trženja blagovne znamke
  91. Ana Černe: Analiza zadovoljstva odjemalcev izbranega podjetja
  92. Ana Čehovin: Analiza darilno-spletnih naročniških paketov
  93. Dolores Ponoš: Vitrualno trženje
  94. Tilen Vrhunc: Vpliv krize na pripravljenost za sponzoriranje
  95. Špela Drinovec: Primerjalna analiza trgovske blagovne znamke
  96. Uroš Pozeb: Trženje gostinskih storitev
  97. Nives Bunc: Marketinški načrt izbranega podjetja
  98. Anja Arnšek: Problematičnost oglaševanja hrane otrokom
  99. Samir Cerić: Strategija trženja prenočišč v izbranem podjetju
  100. Romina Poles: Analiza nakupovalnih navad kupcev čokolade
  101. Polonca Pirnat: Analiza zaznavanja storitev slovenskega in malezijskega eko hotela
  102. Lucija Lauko: Načrtovanje marketinško komunikacijske kampanje
  103. Tea Kralj: Analiza učinkovitosti sponzoriranja
  104. Kata Volavšek: Storitveni trženjski splet in zadovoljstvi strank trgovskega podjetja
  105. Petra Logar: Analiza zadovoljstva odjemalcev
  106. Urška Mihelič: Spletno trženjsko komuniciranje v izbranem podjetju
  107. Rebeka Sergaš: Zadovoljstvo s turistično ponudbo v krajinskem parku
  108. Matej Pompe: Značilnosti dobrega telelvizijskega oglasa
  109. Astra Štuklek: Načrt trženja računovodskih storitev
  110. Vesna Branislava Petek: Učinkovitost oglaševanja energijskih pijač
  111. Tadeja Rojc: Motivacija zaposlenih v elektrodistribucijskem podjetju
  112. Klavdijo Kržišnik: Analiza nabavne službe v proizvodnem podjetju
  113. tea Gec: Spremembe vedenja potrošnikov prehrambenih izdelkov
  114. Maja Rojc: Trženje in kakovost visokošolskih storitev
  115. Nataša Semolič: Zaznavanje razlik med islamskim in konvencionalnim finančnim sistemom
  116. Cirila Šavs: Zadovoljstvo zaposlenih v banki
  117. Anita Koleša: Sponzoriranje kulturnega dogodka
  118. Sanda Savić: Samoregulativa oglaševanja otrokom v Sloveniji in ZDA
  119. Renato Koštomaj: Analiza vpliva oglaševanja in prodajnih akcij na prodajo
  120. Andrej Rožič: Trženje inženiring storitev
  121. Željko Fatorić: Trženje športnih priprav v obalnem turizmu
  122. Ana Polona Plestenjak: Pospeševanje prodaje trgovske blagovne znamke
  123. Ranko Močnik: Proizvodnja in trženje v razmerah globalnega poslovanja
  124. Sanja Vujmilović: Vpliv oglaševanja na potrošnike
  125. Janja Kozlovič: Izražanje osebnosti skozi predelavo motocikla
  126. Alenka Logar: Tržno komuniciranje v trgovskem podjetju
  127. Petra Roginič: Analiza nakupnih odločitev odjemalcev v vrtni prodajalni
  128. Mojca Miklavčič: Trženje bančnih storitev s poudarkom na kreditiranju pravnih oseb
  129. Tomaž Erjavec: Analiza spletnega oglaševanja v farmacevtski panogi
  130. Bernard Osvald: Sponzoriranje kot strateška odločitev podjetja
  131. Tomaž Krajnc: Analiza spletne predstavnosti celjskih hotelov
  132. Metka Brečevič: Nastop podjetja na sejemski prireditvi
  133. Saša Kovačič: Tržne aktivnosti ob uvedbi in prepoznavnosti igre Stave
  134. Branko Lazić: Analiza trženja logističnih storitev
  135. Seta Grecs: Zadovoljstvo s storitvami jahalne šole
  136. Sanela Grošić: Uvajanje standarda kakovosti v špedicijsko dejavnost
  137. Andrej Mozetič: Mrežni marketing spletne trgovine
  138. Tomaž Dujc: Analiza komuniciranja udeležencev občinskih volitev
  139. Mitja Povodnik: Resničnostna oddaja - od ideje do realizacije
  140. Katja Grabler: Vstop blagovne znamke Lencia na evropsko tržišče
  141. Katja Japelj: Vpliv recesije na potrošnikove in podjetniške odločitve v zelemen marketingu
  142. Jadranka Mičič: Sponzoriranje teniškega turnirja
  143. Tina Debelak: Analiza izvajanja javnih naročil v elektroenergetskem podjetju
  144. Monika Kalister: Trženje zimskih pnevmatik za osebna vozila
  145. Nataša Lukežič: Vpliv prodajalca na nakupno odločitev
  146. Tina Nagode Jazbar: Oglaševanje preko spletnega dnevnika in spletne skupnosti
  147. Mojca Suhadolc: Sponzoriranje dejavnosti športnega zaovda
  148. Miran Miše: Uporaba metod sodobnega trženja
  149. Jožica Rojc: Zadovoljstvo odjemalcev komunalnih storitev
  150. Sandra Škapin: Oglaševanje prostih delovnih mest
  151. Ana Milunovič: Diferenciacija turističnih storitev
  152. Andreja Dolinšek: Analiza možnosti za uvedbo souporabe avtomobila v Sloveniji
  153. Tanja Novak: Tržno obnašanje turističnih organizacij v primeru naravnih nesreč
  154. Eleonora Stojkovič: Družbeno omrežje kot nova priložnost za trženjsko komuniciranje
  155. Marko Vamberger: Sponzoriranje rokometnega kluba
  156. Matjaž Gorkič: Management trženjskih aktivnosti avtovleke
  157. Andrej Selak: Analiza dejavnikov, ki vplivajo na proces pridobivanja kupcev na spletnem portalu
  158. Petra Sušnik: Stres v marketingu
  159. Kristina Krt: Sponzoriranje kulturnega porjekta
  160. Fatmir Ahmeti: Analiza trga surove kave v Italiji
  161. Ivana Joksimović: Trženjsko komunikacijska strategija banke
  162. Nuša Kozinc: Pospeševanje prodaje izdelkov za osebno nego
  163. Anita Kobe: Analiza izvajanja ekoturizma na slovenskih ekoloških turističnih kmetijah
  164. Matevž Kranjc: Marketinške strategije avtomobilskega podjetja v času krize
  165. Metka Podgornik: Management celovite kakovosti
  166. Zorana Teran: Sodelovanje visokošolske knjižnice z gospodarstvom
  167. Robert Stević: Analiza trženjske strategije logističnega podjetja
  168. Elvis Maljavac: Nabava in proces odobravanja novih dobaviteljev
  169. Urška Grilc: Razkrivanje družbene odgovornosti na spletnih straneh zavarovalnic
  170. Natalija Bračun: Izbor nizkostroškovnih dobaviteljev
  171. Helena Mele: Trženje lokalnega televizijskega programa
  172. Vinko Oblak: Trženje storitev sejemske prireditve
  173. Saša Savić: Ponudba in razvoj storitev v železniškem potniškem prometu
  174. Jože Černigoj: Trženje stavbnega pohištva
  175. Matej Ferfolja: Analiza zadovoljstva industrijskih odjemalcev
  176. Tjaša Miklavčič: Analiza trženja logističnih storitev
  177. Tina Jereb: Uporaba sodobnih tržnih poti v bančnem poslovanju
  178. Vera Čejvanovič: Vpliv kulture na poslovno komuniciranje na primeru hotelskega podjetja
  179. Dragica Štirn: Analiza turistične ponudbe Gorenjske
  180. Tina Železnik: Vpliv oglaševanja na trženje storitev mobilnega operaterja
  181. Blanka Denko Čeh: Trženjski splet kulturnega festivala
  182. Peter Škrlj: Strategija uvajanja nove avtomobilske znamke
  183. Boštjan Galjot: Sponzoriranje Olimpijskega komiteja Slovenije
  184. Teja Kenda: Trženje blagovne znamke mlečnih izdelkov
  185. Mateja Mavrič: Analiza načrtovanih turističnih storitev in zaznanega zadovoljstva obiskovalcev
  186. Ljiljana Šik: Primerjava zaznavanja sponzoriranja v Italiji in Sloveniji
  187. Urška Kavčič: Trženje kraškega terana
  188. Tomaž Janežič: Trženje atletskih tekmovanj Zlate lige Gorenjske
  189. Nives Mamilovič: Posredovanje v prometu z nepremičninami
  190. Monika Beč: Analiza vpliva cene na nakupno odločitev potrošnikov
  191. Marjetka Troha: Uspešnost tržnega komuniciranja avtomobilske blagovne znamke
  192. Matjaž Pogačnik: Kakovost kot vodilo poslovanja storitvenega podjetja
  193. Nadja Vošnjak: Analiza izgleda in vsebin spletnih trgovin
  194. Edita Huskič: Humor v televizijskem oglaševanju
  195. Sandi Kruh: Trženje potniškega terminala Koper
  196. Alison Ribarič: Analiza spletnih predstavitev ponudnikov kozmetike
  197. David Čauševič: Družbena odgovornost podjetja do zaposlenih
  198. Helena Florenin Pasinato: Italijanski kupec na slovenskem trgu
  199. Ivana Starčevič: Pospeševanje prodaje prestižne kozmetike
  200. Mariza Trojer: Vpliv barv embalaže na zaznavanje izdelka
  201. Alenka Mahne: Marketinško komuniciranje in tržni položaj logističnega podjetja
  202. Nataša Gjuričić: Vpliv barve embalaže osvežilne pijače na nakupno odločitev
  203. Žan Zdolšek: Analiza pospeševanja prodaje v vrtnarskem podjetju
  204. Branka Žagar: Zaznavanje sodobnega oglaševanja med potrošniki
  205. Dragana Lazović: Pospeševanje prodaje naravne kozmetike
  206. Danijel Pincin: Od kakovosti k poslovni odličnosti državne uprave
  207. Denis Kekič: Uvedba HACCP sistema kakovosoti v specializirani trgovini
  208. Predrag Lilić: Trženjsko komuniciranje v proizvodnem podjetju
  209. Jasmina Ogorevc: Analiza trženjsko komunikacijske akcije "Mleko krepi"
  210. Andraž Fakuč: Prepoznavnost blagovne znamke vzajemnih skladov
  211. Marjan Firm: Trženje klimatskih naprav s pomočjo feng shuia
  212. Natalija Šraj: Vpliv akkcijskega trgovskega oglaševanja na potrošnika
  213. Maja Kovačič: Vpliv sponzoriranja in donatorstva na poslovanje podjetja
  214. Urška Tarkuš: Analiza vpliva barve na prodajo otroške obutve
  215. Alenka Jerkič: Trženje bančnih storitev v poštnem poslovanju
  216. Urša Čerček: Strategije trženja za prodajni asortiman podjetja
  217. Estera Gramc Žičkar: Specifičen marketinški splet storitev pogrebnega zavoda
  218. Saša Turšič: Pozicioniranje blagovne znamke pnevmatik na območju Notranjske regije
  219. Petra Lazar: Finančna kriza in pliv na turistične navade Slovencev
  220. Uroš Preželj: Prepoznavnost prehrambnega franšiznega sistema
  221. Tanja Raušl: Dejavniki odločanja pri nakupu bančnih storitev
  222. Tjaša Stegel Smiljanič: Tržnokomunikakcijska strategija trovskega podjetja za pozicioniranje turističnega produkta
  223. Matej Trošt: Potrošnikovo zaznavanja cene in blagovne znamke pri nakupu pohištva
  224. Tanja Žgur: Sponzorstvo kot oblika tržnega komuniciranja energetske družbe
  225. Iris Laharnar: Trženje širokopasovnega satelitskega interneta ToowayTM
  226. Ivan Markočič: Trženje prodajnih storitev
  227. Orjana Vatovec: Trženje mobilnega bančništva
  228. Blaženka Gavez: Marketinška strategija podjetja
  229. Karmen Bolta: Uporaba spletnega neposrednega marketinškega komuniciranja v manjšem podjetju
  230. Marijan Roblek: Uvajanje standarda kakovosti ISO 9001:2000 v podjetju
  231. Tina Košuta: Vpliv uvedbe evra na nakupne navade potrošnika
  232. Neža Horvat: Zaznavanje gradbenih inženiring storitev
  233. Andreja Tominec: Trženje prešitih odej in zadovoljstvo kupcev
  234. Uroš Bavec: Analiza zadovoljstva kupcev PC orodjarna
  235. Martina Petrovčič: Zadovoljstvo kupcev z maloprodajnimi storitvami
  236. Tina Zalar: Zaznavanje kakovosti storitev v centru starejših
  237. Michelle Trampuš: Odziv medijev na oglaševalsko akcijo Kupujem slovensko
  238. Eva Degan: Odjemalčeve odločitve pri nakupu prehrambenih izdelkov
  239. Katja Krašček: Sponzoriranje turistične prireditve Praznik češenj
  240. Primož Polajžer: Analiza vstopa proizvodnega podjetja na indijski trg
  241. Mojca Bevk: Nakupovanje mleka in mlečnih izdelkov
  242. Blaž Ribič: Uresničljivost uvedbe alternativnega načina trženja
  243. Aleš Trunk: Vpliv krize na počitniške namere Slovencev
  244. Jožica Majdič: Zaznavanje kakovosti storitev visokošolske knjižnice
  245. Greta Pavšič: Zaznavanje tržnega komuniciranja igralnice
  246. Janja Pirman: Trženjsko komuniciranje ob uvajanju ledene kave na slovenski trg
  247. Eda Krt: Sponzorstvo, donatorstvo in družbena odgovornost podjetij
  248. Sabina Vatovec: Organizacijska kultura in tržna naravnanost
  249. Gašper Bračič: Zaznavanje kakovosti storitev v zdravilišču
  250. Julijana Perko: Analiza trženja wellness storitev v ZDA in Sloveniji
  251. Muhamed Džananović: Zadovoljstvo kupcev v spletni trgovini
  252. Zdenka Thaler: Trženje prevoznih storitev in storitev s 40-tonskim avtodvigalom
  253. Vesna Tolar: Trženje turistične destinacija
  254. Martina Markutovič: Vpliv spreminjanja cene na potrošnjo kave
  255. Suada Rastoder: Zadovoljstvo in motivacija zaposlenih
  256. Mateja Kržin: Marketing in prodaja - sodelovanja ali tekmovanje
  257. Elvira Zulić: Sponzoriranje nepridobitnega društva
  258. Veronika Gololičič: Neposredno trženje preko pošte s prodajnimi pismi
  259. Ines Pehnec: Trženjska strategija vstopa podjetja na španski trg počitniških hišic
  260. dean Jug: Sponzoriranje lokalne skupnosti
  261. Aljana Kovač: Direktni marketing poštnih storitev
  262. Metka Obretan Begić: Zadovoljstvo zavarovancev območne enote zavarovalnice
  263. Martin Franetič: Vpliv ekonomske krize na obalni turizem
  264. Vanda Makovec: Trženjski splet proizvodnega podjetja
  265. Marija Krivec-Djukić: Sponzoriranje športne prireditve
  266. Boštjan Drago: Zaznavanje sponzoriranja malonogometnega kluba
  267. Nastja Vodopivec: Trženje bančnih storitev s poudarkom na kakovosti storitev
  268. Katarina Kočar: Strategije trženja medicinskega pripomočka
  269. Vid Baruca: Primerjava privlačnosti športnih panog za sponzorje
  270. Vanda Božiček: Primerjava osebne in internetne prodaje stanovanjskih kreditov v izbrani banki
  271. Nataša Novak: Analiza povpraševanja po življenjskih zavarovanjih
  272. Karen Vodopivec: Zadovoljstvo odjemalcev kot merilo kakovosti bančnih storitev
  273. Kristina Bavcon: Analiza nepremičninskega trga na Goriškem
  274. Vesna Grah: Zavarovalnica in sponzoriranje ogleda športnega dogodka
  275. Tatjana Geršak: Sponzoriranje prireditve v organizaciji turističnega društva
  276. Brigita Žgavec: Analiza trženjskih oglasov v slovenskih dnevnikih
  277. Maja Peterlin: Prikrito oglaševanje v slovenskih revijah
  278. Maja Šivic: Tržno komunikacijski splet lesenih mlinov za mletje žitaric
  279. Alenka Kocjančič: Zadovoljstvo odjemalcev spletnega bančništva
  280. Jana Vodopivec: Neposredno trženje spletne aplikacije
  281. Karin Krmelj: Analiza trženja logističnih storitev špediterskega podjetja
  282. Vanja Bransberger: Analiza zadovoljstva uporabnikov slovenskih golfskih igrišč
  283. Natalija Mulej: Trženje inovacije Solid mobile double spacer
  284. Petra Starešinič: Pridobivanje sponzorskih sredstev za festival
  285. Tanja Blaževič: Poslovni načrt združevanje turistične ponudbe v regiji spodnjega Posavja
  286. Suzana Bubnič: Analiza zadovoljstva odjemalcev storitev servisnih dejavnosti
  287. Mateja Ambrožič: Zaznavanje in strateška vrednost trgovske znamke
  288. Saša Carli: Analiza strategije najemanja storitev marketinške agencije
  289. Edo Klarič: Trženje celovitih rešitev - sodobni sistemi hišne avtomatizacije
  290. Mirjam Saksida Vatovec: Uvedba spletne trgovine v trgovskem podjetju
  291. Gordana Križman: Družbena odgovornost mlade družine in potrošništvo
  292. Emira Kovač: Kakovost turističnih storitev
  293. Alja Kolar: Poslovni načrt za oblikovanje poslovnega modela franšizing v izbranem podjetju
  294. Barbara Zupan: Uspešnost prodajnega osebja v povezavi z nagrajevanjem
  295. Aida Sukanović: Zaznane značilnosti dobrih prodajalcev
  296. Andreja Kuster: Vloga kontrolinga pri optimizaciji nabave v proizvodnem podjetju
  297. Andrej Perc: Diverzifikacija prodajnega programa tehnične trgovine
  298. Monika Šrot: Degustacije kot metoda pospeševanja prodaje
  299. Sabina Vrečič: S sponzoriranjem športa do večje prepoznavnosti podjetja
  300. Ksenija Velić: Tržna naravnanost storitvenih podjetij
  301. Andreja Lukež: Spletna ponudba storitev dopolnilnega zdravstvenega zavarovanja in analiza povpraševanja
  302. Svetlana Lazović: Vpliv kulturnega okolja na trženjsko komuniciranje
  303. Blaž Lipovec: Ugotavljanje uspešnosti virusnega marketinga
  304. Iztok Klabjan: Analiza prodajnih postopkov v prodajalni avtomobilov
  305. Martina Marc: Vključevanje kraške kamnoseške tradicije v turistično ponudbo
  306. Djoko Djorčev: Sponzorstvo in donatorstvo v izobraževalnih organizacijah
  307. Tadeja Skok: Interno komuniciranje kot vidik obvladovanja organizacije
  308. Margita Kalister: Analiza uvajanja novega vozila na slovensko tržišče
  309. Adrijana Rijavec: Načrtovanje nastopa podjetja na mednarodnih sejmih
  310. Mojca Kržan: Nabavni procesi v podjetju z vidika ISO standardov kakovosti
  311. Maja Rojc: Pomen zadovoljstva kupcev za uspešno prodajo avtomobilov
  312. Andreja Merslavič: Trženje storitev osebnega bančnega računa
  313. Manuel Kalman: Vpliv sociodemografskih značilnosti pri odločitvi o nakupu turističnih izdelkov
  314. Maja Masilo: Pravična trgovina
  315. Karmen Primožič: Trženjski pristop pri uresničevanju poslanstva humanitarnega zavoda
  316. Valentina Pirih: Stališča odjemalcev do ciljanega spletnega oglaševanja
  317. Jan Benko: Analiza (ne)uravnoteženosti pogajalske moči v trgovini široke potrošnje
  318. Slavko Setnikar: Družbena odgovornost malih in srednje velikih podjetij z vidika sponzorstva
  319. Katarina Kremžar: Zaznavanje pospeševanja prodaje živilskih izdelkov
  320. Polona Lipičar: Tržni delež in prepoznavnost svetovalnega podjetja
  321. Aleš Crnica: Analiza zadovoljstva komitentov hranilnice
  322. Urša Ramuta: Analiza marketinškega komuniciranja dveh kozmetičnih blagovnih znamk
  323. Bine Šarabon: Analiza spletnih strani, namenjenih storitvi najem vozil
  324. Mateja Perhavec Hvala: Zaznavanje in stališča ljudi do mrežnega marketinga
  325. Tina Štolfa: Vpliv kakovosti storitev ter oblik tržnega komuniciranja na nakupne odločitve odjemalcev
  326. Januša Skubin Turk: Trženjsko komuniciranje na spletnih socialnih omrežjih
  327. Žaklin Peroša: Analiza spreminjajočega se tržnega okolja banke
  328. Tanja Zvijerac: Zadovoljstvo odjemalca potrjuje kakovost storitev
  329. Aleš Markočič: Trženje storitev hotela v mladinskem zdravilišču in letovišču
  330. Klemen Zonta: Primerjalna analiza trženja reševalnih vozil v javnem in zasebnem sektorju
  331. Vanja Vrhovšek: Analiza dejavnikov nakupa modnega nakita in modnih dodatkov
  332. Sanda Nikolić: Analiza izpostavljenosti poklicni izgorelosti pri tržnikih
  333. Ema Panjtar: Trženje pohištva in zadovoljstvo kupcev
  334. Amanda Lukić: Odvisnost od nakupovanja
  335. Jakob Leben: Analiza merchandisinga izdelkov v verigi športnih trgovin
  336. Marko Zupan: Komunikacija v procesu reševanja reklamacij
  337. Anja Gomezel: Management storitev samosotjne zbirke muzejstva solinarstva
  338. Sandra Perčič: ISO in mala podjetja: prednosti in pomanjkljivosti
  339. Nadja Baraga: Vpliv države izvora na namero nakupa avtomobila
  340. Romina Rojc: Trženje sistema za čiščenje fotovoltaičnih elektrarn
  341. Lidija Novak: Kartica Wellcard - rezultat uvajanja CRM v podjetje
  342. Laura Legović: Uspešnost in učinkovitost oglasov ter vpliv oglaševalskih nagrad
  343. Barbara Božič: Vpliv uvajanja ustvarjalnih oglasov na prihodek oglaševalskega podjetja
  344. Petra Heričko: Analiza managementa in zagotavljanja kakovosti logističnih storitev
  345. Mira Cigüt: Pospeševanje prodaje tobačnih izdelkov
  346. Matej Latin: Primerjalna analiza spletnih strani slovenskih bank
  347. Kaja Berginc: Analiza tradicionalnih bovških jedi v turistični ponudbi
  348. Matevž Kavčič: Trženje zavarovalnih storitev
  349. Helena Valenčič: Zaznavanje odvisnosti od nakupovanja
  350. Sabina Zidar: Analiza zadovoljstva zaposlenih v proizvodnem podjetju
  351. Michelle Benedetti Povšič: Analiza spletnih strani za prodajo gostinskih izdelkov
  352. Monika Babić: Poslovno darilo kot element trženjske komunikacje
  353. Danijela Subotič: Trženje destinacije s projektom "Vokend v Kopru"
  354. Tina Tavčar: Priprava učinkovitega spletnega nastopa
  355. Lara Jerman: Analiza zadovoljstva kupcev tekstilne blagovne znamke
  356. Gregor Kamenšek: Zadovoljstvo odjemalcev s storitvami ponudnikov širokopasovnih povezav v Sloveniji
  357. Tomaž Blatnik: Kakovost storitev e-poslovalnice

Druga dela (25)

  1. Armand Faganel, Roberto Biloslavo, Aleksander Janeš: The aquaculture industry and opportunities for sustainable tourism
  2. Marijana Sikošek: Kongresna dejavnost
  3. Armand Faganel, Anita Trnavčevič: Diskurz marketizacije javnega visokošolskega izobraževanja skozi časopisne članke
  4. Armand Faganel, Anita Trnavčevič: Marketizacijski diskurz v izobraževanju
  5. Armand Faganel, Vera Fois: Dizajnerska kultura in nagrada za oblikovalske dosežke
  6. Aleksander Janeš, Armand Faganel: Managing sustainable profit
  7. Armand Faganel, Aleksander Janeš: Branding trends 2020
  8. Armand Faganel, Aleksander Janeš: Food recovery awareness
  9. Aleksander Janeš, Roberto Biloslavo, Armand Faganel: Managing global changes with innovative sustainability
  10. Aleksander Janeš, Armand Faganel, Roberto Biloslavo: Managing global changes with logistics simplified
  11. Armand Faganel, Aleksander Janeš: Branding trends 2020
  12. Aleksander Janeš, Armand Faganel: Managing sustainable profit
  13. Danjel Bratina, Armand Faganel: Forecasting the primary demand for a beer brand using time series analysis
  14. Franka Piskar, Armand Faganel: A successful CRM implementation project in a service company
  15. Armand Faganel, Anita Trnavčevič: Sustainable natural and cultural heritage tourism in protected areas
  16. Armand Faganel: Zaznavanje kakovosti visokošolskih storitev
  17. Armand Faganel: 9. znanstvena konferenca Globalizacija kulture
  18. Armand Faganel, Mirna Macur: Competing through quality in higher education
  19. Armand Faganel: Recognized values and consumption patterns of post-crisis consumers
  20. Armand Faganel, Slavko Dolinšek: Quality management systems in higher education
  21. Armand Faganel: 19. srednjeevropska konferenca o informatiki in inteligentnih sistemih
  22. Armand Faganel: 2. mednarodna konferenca My PhD
  23. Roberto Biloslavo, Armand Faganel, Borut Kodrič, Anita Trnavčevič: Marketinška kultura v storitvenih dejavnostih
  24. Armand Faganel, Franka Piskar: Uvedba standarda ISO 9000 ter zadovoljstvo udeležencev nabavne verige
  25. Armand Faganel: Marketing in the post-crisis world
Logotipi partnerjev Univerza v Mariboru Univerza v Ljubljani Univerza na Primorskem Univerza v Novi Gorici