Lupa

Statistika RUP

A- | A+ | Natisni

Bibliografija osebe. Seznam zajema vsa gradiva in ne le tista, kje je oseba mentor.

Magistrska dela (38)

  1. Špela Grzetič: Upravljanje prodajnega okolja luksuzne blagovne znamke
  2. Petra Hozjan: Nakupne navade potrošnikov živil v času epidemije Covid-19
  3. Danijela Miladinovič: Trženje in regulacija na področju kriptovalut
  4. Olga Sanda Perc: Analiza nevarnosti razvoja odvisnosti od iger na srečo pri zaposlenih v igralništvu
  5. Kristina Kopitar: Nakupni dejavniki kozmetičnih izdelkov za zaščito pred soncem v lekarnah
  6. Jožica Povalej: Motivacija in zadovoljstvo zaposlenih v javnem sektorju
  7. Simona Bolarič: Spreminjanje nakupovalnih navad potrošnikov prehrambnih izdelkov v času epidemije Covid-19
  8. Aleš Markočič: Izvajanje tržne dejavnosti v poklicnih gasilskih enotah v Sloveniji
  9. Roteja Feldin: Nakupni dejavniki vitaminov in prehranskih dopolnil
  10. Boris Pečnik Aru: Spletno nakupovanje slovenskih potrošnikov v tujini
  11. Suzana Topić: Prilagajanje marketinških strategij med finančno krizo
  12. Tanja Novak: Percepcija zelenega potrošništva in nakupne namere potrošnikov
  13. Vera Fois: Dizajnerska kultura v proizvodnih podjetjih
  14. Veronika Grmek Vilhar: Trg otroškega turizma: ponudba šole v naravi
  15. Tanja Rogina: Sejem kot orodje marketinškega komuniciranja
  16. Beti Reisman: Oživljanje starega mestnega jedra in vloga maloprodaje
  17. Aleksandra Majerič: Osebna blagovna znamka in osebni management
  18. Monika Šrot: Spletno oglaševanje in vpis na fakulteto
  19. Katarina Kerk: Motivi slovenskih turistov za potovanja in počitnice v Dalmaciji
  20. Mateja Bucaj: Analiza stališč potrošnikov do zelenih oznak
  21. Katja Prezelj: Vpliv spletnih ocen potrošnikov na komunikacijsko strategijo v hotelirstvu
  22. Sabina Softić: Stališča do izbranih strategij v oglasih za električna vozila na primeru poznanih blagovnih znamk
  23. Nejc Pongrac: Oglaševanje osebnega trenerstva preko družbenih medijev
  24. Ana Klančnik: Razlike med spoloma pri odločanju o nakupu otroškega vozička in avtosedeža v Zasavju
  25. Tomaž Jeran: Uvedba in razvoj potrebam kupcev prilagojenega nizkocenovnega servisa
  26. Tina Samardžić: Vpliv prireditve na percepcijo podobe podjetja
  27. Helena Kalin: Marketinška strategija za povečanje obiskanosti sejma
  28. Samir Cerić: Marketinške strategije pri izvajanju pristaniških špedicijskih storitev
  29. Tonka Cesar: Potrošniško vedenje pri nakupu rezanega cvetja in lončnic
  30. Žaklina Žnajder: Ekodizajn in okoljsko označevanje prehrambnih izdelkov
  31. Zlatko Kvržić: Analiza usposobljenosti članov prehospitalnih ekip nujne medicinske pomoči za ukrepanje v amok situaciji
  32. Helena Winkler: Vloga turističnih društev pri razvoju destinacije Nova Gorica - študija primera
  33. Matej Volk: Osebna prodaja in uspešnost poslovanja
  34. Marko Turuk: Analiza dejavnikov zadovoljstva uporabnikov mobilne telefonije
  35. Živa Krajnc: Analiza namer za spletno nakupovanje pri starejših in mlajših kupcih - študija primera
  36. Bor Abramič: Nakupno vedenje kupcev industrijskih črpalk na slovenskem trgu
  37. Anton Streicher: Analiza odnosa gospodinjstev do ravnanja s komunalnimi odpadki v izbrani mestni občini
  38. Armand Faganel: Zaznavanje kakovosti storitev visokošolskega izobraževanja

Diplomska dela (356)

  1. Kris Feltrin: Marketinško-komunikacijska strategija potovalne agencije
  2. Anja Arlič: Značilnosti dobrih prodajalcev
  3. Jernej Vetrih: Mednarodno poslovanje podjetja
  4. Andrej Grobelnik: Prometna kritična infrastruktura v Republiki Sloveniji
  5. Ani Kravos: Vplivnostni marketing na Instagramu
  6. Teo Ojo: Kompulzivno spletno nakupovanje
  7. Žan Gomezel: Stališča do ponarejenih izdelkov
  8. Agnesse Nina Bosco: Analiza nakupnih navad porabnikov prehranskih dopolnil
  9. Polona Zrimec: Vloga strateške nabave in njen vpliv na uspešnost podjetja
  10. Niki Pečar: Uporaba spletnega marketinga pri zagonu e-trgovine
  11. Mojca Kadivec: Trženje na družbenih omrežjih
  12. Aleksandra Korać: Trženje osebnega bančništva
  13. Petra Špilar: Upravičenost vedenjskega ciljanja pri spletnem oglaševanju
  14. Anja Tišler: Reševanje pritožb kupcev širokopotrošnih izdelkov
  15. Luka Novak: Vstopanje izbranega podjetja na slovenski trg
  16. Tjaša Horvat: Nakupno vedenje uporabnikov pametnih mobilnih naprav
  17. Merita Arifi: Vstopanje na nove trge na primeru podjetja x
  18. Linda Telepeček: Pospeševanje prodaje preko družbenih omrežij: študija primera
  19. Blaž Sternen: Ponarejeni izdelki: analiza stališč potrošnikov
  20. Ivan Vukadinović: Analiza spletnih trgovin za športno prehrano
  21. Nik Papič: Vstopanje turistične agencije na nove trge
  22. Vesna Prezelj: Marketing države prek družbenih omrežij
  23. Katja Starin: Vpliv programov zvestobe na nakupne navade potrošnikov
  24. Damjana Šuber Škrlj: Raziskava možnosti za vpeljavo novega izdelka na trg
  25. David Jamnik: Marketinški načrt za trženje storitev osebnega trenerja
  26. Sandi Valenčič: Iskanje potencialnih dobaviteljev na področju Irana
  27. Sladjana Fina: Elektronski CRM in analiza ponudnikov
  28. Zala Windschnurer: Potrošništvo v obdobju recesije
  29. Matija Vidoni: Analiza sponzorstva v šolstvu
  30. Darko Peretić: Trženje sistemov za ogrevanje na lesno biomaso
  31. Jure Platiša: Zaznavanje ponarejenih izdelkov na spletu
  32. Tajda Tavčar: Uporaba družbenega medija za marketinško komuniciranje podjetij
  33. Tina Milavec: Analiza uporabe merchandisinga v izbrani trgovini
  34. David Bulič: Vzpostavitev elektronskega marketinga v izbranem podjetju
  35. Ines Salihović: Zaznavanje možnih posledic spletnega nakupa zdravil
  36. Lea Kern: Digitalni marketing v hotelirstvu v izbranem podjetju
  37. Gregor Mulev: Marketing v mikro podjetju
  38. Marko Stanonik: Analiza digitalne oglaševalske kampanje
  39. Monika Ažman: Analiza uspešnosti kampanj Kupuj slovensko
  40. Suzana Kovačević: Vpliv blagovne znamke na percepcijo podjetja
  41. Jure Ozimek: Marketing ekoloških proizvodov v izbranem podjetju
  42. Anamarija Radojkova: E-commerce and its impact in the fashion industry
  43. Karin Kirm: Analiza zaznavanja oglaševanja izbranih blagovnih znamk
  44. Darja Vodičar: Raziskava trga v Trstu za širitev ekološkega sadja in zelenjave
  45. Urška Štokelj: Pridobivanje in selekcija kadrov na Primorskem
  46. Delita Muhić: Vpliv cene kavbojk na nakupno odločitev
  47. Barbara Kokalj: Priložnosti prodaje na novih tujih trgih na primeru podjetja X
  48. Urša Kristančič: Trženje turistične destinacije Goriška brda
  49. Dea Zudič: Trženje turistične destinacije
  50. Dževida Nukić: Analiza uporabe storitev mobilne banke na Obali
  51. Urška Orel: Razvoj lastne blagovne znamke in spletne trgovine
  52. Rudi Fermo: Oglaševanje mikro podjetij v 21. stoletju
  53. Ina Šoštar: Vloga poslovne antropologije v mednarodnem poslovanju - študija primera
  54. Nina Vučko: Zaznavanje stresa na delovnem mestu
  55. Klara Mihevc: Marketinška etika in zaznavanje resničnosti oglaševanja
  56. Nika Klun: Potrošnik ter dejavniki nakupa
  57. Valentina Novak: Oglaševanje glasbenega dogodka
  58. Lara Budja: Trženje destinacije za študente obalne regije
  59. Mirzet Kovačević: Analiza trženjskega komuniciranja v izbranem logističnem podjetju
  60. Margita Kompara: Uvajanje nišnega zavarovalniškega produkta
  61. Petra Štanta: Sodobno spletno oglaševanje - vlogerji
  62. Andrej Bombek: Mrežni marketing z dropshippingom
  63. Mia Dedivanović: Analiza aktivnosti spletnega marketinga izbranega podjetja
  64. Aleksander Prosen Kralj: Uporaba VR tehnologije kot marketinškega orodja
  65. Lea Batič: Kulturna in naravna dediščina kot razlog za turizem
  66. Erik Rutar: Trženje Slovenske obale s pomočjo razvoja ladijskega potniškega prometa
  67. Tjaša Fekonja: Analiza strategije marketinškega komuniciranja v podjetju X v kovinski industriji
  68. Mitja Gregorič: Analiza trženjske priložnosti v gradbenem podjetju
  69. Anja Stranščak: Interni marketing
  70. Tina Birsa: Pospeševanje prodaje v izbranem podjetju
  71. Tanja Leban: Stres na delovnem mestu
  72. Natalija Pavlova: Zaznavanje vloge umetnosti pri bodočih managerjih
  73. Blaško Cvijanović: Oglaševanje in zaznavanje storitev Bohinjske proge
  74. Sabina Mezeg: Pomen komercialnih storitev in njihov nadaljni razvoj na letališču
  75. Elvisa Kamenčić: Strategija mednarodnega marketinga izbranega podjetja na področju ekoloških živil
  76. Kristina Vučkovska: Osebna prodaja v trgovini z oblačili
  77. Naida Trako: Zaznavanje blagovne znamke in njenega oglaševanja
  78. Igor Mraz: Primerjalna analiza izbranih nacionalnih oglaševalskih kampanj
  79. Beti Andlovic: Analiza trženjske privlačnosti spletne strani podjetja
  80. Greta Štor: Marketinške komunikacijske strategije turističnih atrakcij
  81. Vesna Janjilović: Etnocentrizem in nakupno vedenje študentov
  82. Katarina Zidar: Odprtje naturopatske trgovine in ambulante
  83. Luca Bezjak: Uvajanje okolju prijaznega izdelka na trg
  84. Nina Atelšek: Ponarejeni izdelki, analiza stališč potrošnikov
  85. Maja Bevitori: Poslovni načrt za varstvo predšolskih otrok
  86. Maja Plesničar: Analiza nakupovalnih navad potrošnikov pri nakupovanju živil
  87. Livjana Sirk: Analiza zadovoljstva odjemalcev v družinskem gostinskem podjetju
  88. Maruša Šolar Čuden: Destinacija Radovljica
  89. Lea Stergar: Analiza trženja blagovne znamke
  90. Ana Černe: Analiza zadovoljstva odjemalcev izbranega podjetja
  91. Ana Čehovin: Analiza darilno-spletnih naročniških paketov
  92. Dolores Ponoš: Vitrualno trženje
  93. Tilen Vrhunc: Vpliv krize na pripravljenost za sponzoriranje
  94. Špela Drinovec: Primerjalna analiza trgovske blagovne znamke
  95. Uroš Pozeb: Trženje gostinskih storitev
  96. Nives Bunc: Marketinški načrt izbranega podjetja
  97. Anja Arnšek: Problematičnost oglaševanja hrane otrokom
  98. Samir Cerić: Strategija trženja prenočišč v izbranem podjetju
  99. Romina Poles: Analiza nakupovalnih navad kupcev čokolade
  100. Polonca Pirnat: Analiza zaznavanja storitev slovenskega in malezijskega eko hotela
  101. Lucija Lauko: Načrtovanje marketinško komunikacijske kampanje
  102. Tea Kralj: Analiza učinkovitosti sponzoriranja
  103. Kata Volavšek: Storitveni trženjski splet in zadovoljstvi strank trgovskega podjetja
  104. Petra Logar: Analiza zadovoljstva odjemalcev
  105. Urška Mihelič: Spletno trženjsko komuniciranje v izbranem podjetju
  106. Rebeka Sergaš: Zadovoljstvo s turistično ponudbo v krajinskem parku
  107. Matej Pompe: Značilnosti dobrega telelvizijskega oglasa
  108. Astra Štuklek: Načrt trženja računovodskih storitev
  109. Vesna Branislava Petek: Učinkovitost oglaševanja energijskih pijač
  110. Tadeja Rojc: Motivacija zaposlenih v elektrodistribucijskem podjetju
  111. Klavdijo Kržišnik: Analiza nabavne službe v proizvodnem podjetju
  112. tea Gec: Spremembe vedenja potrošnikov prehrambenih izdelkov
  113. Maja Rojc: Trženje in kakovost visokošolskih storitev
  114. Nataša Semolič: Zaznavanje razlik med islamskim in konvencionalnim finančnim sistemom
  115. Cirila Šavs: Zadovoljstvo zaposlenih v banki
  116. Anita Koleša: Sponzoriranje kulturnega dogodka
  117. Sanda Savić: Samoregulativa oglaševanja otrokom v Sloveniji in ZDA
  118. Renato Koštomaj: Analiza vpliva oglaševanja in prodajnih akcij na prodajo
  119. Andrej Rožič: Trženje inženiring storitev
  120. Željko Fatorić: Trženje športnih priprav v obalnem turizmu
  121. Ana Polona Plestenjak: Pospeševanje prodaje trgovske blagovne znamke
  122. Ranko Močnik: Proizvodnja in trženje v razmerah globalnega poslovanja
  123. Sanja Vujmilović: Vpliv oglaševanja na potrošnike
  124. Janja Kozlovič: Izražanje osebnosti skozi predelavo motocikla
  125. Alenka Logar: Tržno komuniciranje v trgovskem podjetju
  126. Petra Roginič: Analiza nakupnih odločitev odjemalcev v vrtni prodajalni
  127. Mojca Miklavčič: Trženje bančnih storitev s poudarkom na kreditiranju pravnih oseb
  128. Tomaž Erjavec: Analiza spletnega oglaševanja v farmacevtski panogi
  129. Bernard Osvald: Sponzoriranje kot strateška odločitev podjetja
  130. Tomaž Krajnc: Analiza spletne predstavnosti celjskih hotelov
  131. Metka Brečevič: Nastop podjetja na sejemski prireditvi
  132. Saša Kovačič: Tržne aktivnosti ob uvedbi in prepoznavnosti igre Stave
  133. Branko Lazić: Analiza trženja logističnih storitev
  134. Seta Grecs: Zadovoljstvo s storitvami jahalne šole
  135. Sanela Grošić: Uvajanje standarda kakovosti v špedicijsko dejavnost
  136. Andrej Mozetič: Mrežni marketing spletne trgovine
  137. Tomaž Dujc: Analiza komuniciranja udeležencev občinskih volitev
  138. Mitja Povodnik: Resničnostna oddaja - od ideje do realizacije
  139. Katja Grabler: Vstop blagovne znamke Lencia na evropsko tržišče
  140. Katja Japelj: Vpliv recesije na potrošnikove in podjetniške odločitve v zelemen marketingu
  141. Jadranka Mičič: Sponzoriranje teniškega turnirja
  142. Tina Debelak: Analiza izvajanja javnih naročil v elektroenergetskem podjetju
  143. Monika Kalister: Trženje zimskih pnevmatik za osebna vozila
  144. Nataša Lukežič: Vpliv prodajalca na nakupno odločitev
  145. Tina Nagode Jazbar: Oglaševanje preko spletnega dnevnika in spletne skupnosti
  146. Mojca Suhadolc: Sponzoriranje dejavnosti športnega zaovda
  147. Miran Miše: Uporaba metod sodobnega trženja
  148. Jožica Rojc: Zadovoljstvo odjemalcev komunalnih storitev
  149. Sandra Škapin: Oglaševanje prostih delovnih mest
  150. Ana Milunovič: Diferenciacija turističnih storitev
  151. Andreja Dolinšek: Analiza možnosti za uvedbo souporabe avtomobila v Sloveniji
  152. Tanja Novak: Tržno obnašanje turističnih organizacij v primeru naravnih nesreč
  153. Eleonora Stojkovič: Družbeno omrežje kot nova priložnost za trženjsko komuniciranje
  154. Marko Vamberger: Sponzoriranje rokometnega kluba
  155. Matjaž Gorkič: Management trženjskih aktivnosti avtovleke
  156. Andrej Selak: Analiza dejavnikov, ki vplivajo na proces pridobivanja kupcev na spletnem portalu
  157. Petra Sušnik: Stres v marketingu
  158. Kristina Krt: Sponzoriranje kulturnega porjekta
  159. Fatmir Ahmeti: Analiza trga surove kave v Italiji
  160. Ivana Joksimović: Trženjsko komunikacijska strategija banke
  161. Nuša Kozinc: Pospeševanje prodaje izdelkov za osebno nego
  162. Anita Kobe: Analiza izvajanja ekoturizma na slovenskih ekoloških turističnih kmetijah
  163. Matevž Kranjc: Marketinške strategije avtomobilskega podjetja v času krize
  164. Metka Podgornik: Management celovite kakovosti
  165. Zorana Teran: Sodelovanje visokošolske knjižnice z gospodarstvom
  166. Robert Stević: Analiza trženjske strategije logističnega podjetja
  167. Elvis Maljavac: Nabava in proces odobravanja novih dobaviteljev
  168. Urška Grilc: Razkrivanje družbene odgovornosti na spletnih straneh zavarovalnic
  169. Natalija Bračun: Izbor nizkostroškovnih dobaviteljev
  170. Helena Mele: Trženje lokalnega televizijskega programa
  171. Vinko Oblak: Trženje storitev sejemske prireditve
  172. Saša Savić: Ponudba in razvoj storitev v železniškem potniškem prometu
  173. Jože Černigoj: Trženje stavbnega pohištva
  174. Matej Ferfolja: Analiza zadovoljstva industrijskih odjemalcev
  175. Tjaša Miklavčič: Analiza trženja logističnih storitev
  176. Tina Jereb: Uporaba sodobnih tržnih poti v bančnem poslovanju
  177. Vera Čejvanovič: Vpliv kulture na poslovno komuniciranje na primeru hotelskega podjetja
  178. Dragica Štirn: Analiza turistične ponudbe Gorenjske
  179. Tina Železnik: Vpliv oglaševanja na trženje storitev mobilnega operaterja
  180. Blanka Denko Čeh: Trženjski splet kulturnega festivala
  181. Peter Škrlj: Strategija uvajanja nove avtomobilske znamke
  182. Boštjan Galjot: Sponzoriranje Olimpijskega komiteja Slovenije
  183. Teja Kenda: Trženje blagovne znamke mlečnih izdelkov
  184. Mateja Mavrič: Analiza načrtovanih turističnih storitev in zaznanega zadovoljstva obiskovalcev
  185. Ljiljana Šik: Primerjava zaznavanja sponzoriranja v Italiji in Sloveniji
  186. Urška Kavčič: Trženje kraškega terana
  187. Tomaž Janežič: Trženje atletskih tekmovanj Zlate lige Gorenjske
  188. Nives Mamilovič: Posredovanje v prometu z nepremičninami
  189. Monika Beč: Analiza vpliva cene na nakupno odločitev potrošnikov
  190. Marjetka Troha: Uspešnost tržnega komuniciranja avtomobilske blagovne znamke
  191. Matjaž Pogačnik: Kakovost kot vodilo poslovanja storitvenega podjetja
  192. Nadja Vošnjak: Analiza izgleda in vsebin spletnih trgovin
  193. Edita Huskič: Humor v televizijskem oglaševanju
  194. Sandi Kruh: Trženje potniškega terminala Koper
  195. Alison Ribarič: Analiza spletnih predstavitev ponudnikov kozmetike
  196. David Čauševič: Družbena odgovornost podjetja do zaposlenih
  197. Helena Florenin Pasinato: Italijanski kupec na slovenskem trgu
  198. Ivana Starčevič: Pospeševanje prodaje prestižne kozmetike
  199. Mariza Trojer: Vpliv barv embalaže na zaznavanje izdelka
  200. Alenka Mahne: Marketinško komuniciranje in tržni položaj logističnega podjetja
  201. Nataša Gjuričić: Vpliv barve embalaže osvežilne pijače na nakupno odločitev
  202. Žan Zdolšek: Analiza pospeševanja prodaje v vrtnarskem podjetju
  203. Branka Žagar: Zaznavanje sodobnega oglaševanja med potrošniki
  204. Dragana Lazović: Pospeševanje prodaje naravne kozmetike
  205. Danijel Pincin: Od kakovosti k poslovni odličnosti državne uprave
  206. Denis Kekič: Uvedba HACCP sistema kakovosoti v specializirani trgovini
  207. Predrag Lilić: Trženjsko komuniciranje v proizvodnem podjetju
  208. Jasmina Ogorevc: Analiza trženjsko komunikacijske akcije "Mleko krepi"
  209. Andraž Fakuč: Prepoznavnost blagovne znamke vzajemnih skladov
  210. Marjan Firm: Trženje klimatskih naprav s pomočjo feng shuia
  211. Natalija Šraj: Vpliv akkcijskega trgovskega oglaševanja na potrošnika
  212. Maja Kovačič: Vpliv sponzoriranja in donatorstva na poslovanje podjetja
  213. Urška Tarkuš: Analiza vpliva barve na prodajo otroške obutve
  214. Alenka Jerkič: Trženje bančnih storitev v poštnem poslovanju
  215. Urša Čerček: Strategije trženja za prodajni asortiman podjetja
  216. Estera Gramc Žičkar: Specifičen marketinški splet storitev pogrebnega zavoda
  217. Saša Turšič: Pozicioniranje blagovne znamke pnevmatik na območju Notranjske regije
  218. Petra Lazar: Finančna kriza in pliv na turistične navade Slovencev
  219. Uroš Preželj: Prepoznavnost prehrambnega franšiznega sistema
  220. Tanja Raušl: Dejavniki odločanja pri nakupu bančnih storitev
  221. Tjaša Stegel Smiljanič: Tržnokomunikakcijska strategija trovskega podjetja za pozicioniranje turističnega produkta
  222. Matej Trošt: Potrošnikovo zaznavanja cene in blagovne znamke pri nakupu pohištva
  223. Tanja Žgur: Sponzorstvo kot oblika tržnega komuniciranja energetske družbe
  224. Iris Laharnar: Trženje širokopasovnega satelitskega interneta ToowayTM
  225. Ivan Markočič: Trženje prodajnih storitev
  226. Orjana Vatovec: Trženje mobilnega bančništva
  227. Blaženka Gavez: Marketinška strategija podjetja
  228. Karmen Bolta: Uporaba spletnega neposrednega marketinškega komuniciranja v manjšem podjetju
  229. Marijan Roblek: Uvajanje standarda kakovosti ISO 9001:2000 v podjetju
  230. Tina Košuta: Vpliv uvedbe evra na nakupne navade potrošnika
  231. Neža Horvat: Zaznavanje gradbenih inženiring storitev
  232. Andreja Tominec: Trženje prešitih odej in zadovoljstvo kupcev
  233. Uroš Bavec: Analiza zadovoljstva kupcev PC orodjarna
  234. Martina Petrovčič: Zadovoljstvo kupcev z maloprodajnimi storitvami
  235. Tina Zalar: Zaznavanje kakovosti storitev v centru starejših
  236. Michelle Trampuš: Odziv medijev na oglaševalsko akcijo Kupujem slovensko
  237. Eva Degan: Odjemalčeve odločitve pri nakupu prehrambenih izdelkov
  238. Katja Krašček: Sponzoriranje turistične prireditve Praznik češenj
  239. Primož Polajžer: Analiza vstopa proizvodnega podjetja na indijski trg
  240. Mojca Bevk: Nakupovanje mleka in mlečnih izdelkov
  241. Blaž Ribič: Uresničljivost uvedbe alternativnega načina trženja
  242. Aleš Trunk: Vpliv krize na počitniške namere Slovencev
  243. Jožica Majdič: Zaznavanje kakovosti storitev visokošolske knjižnice
  244. Greta Pavšič: Zaznavanje tržnega komuniciranja igralnice
  245. Janja Pirman: Trženjsko komuniciranje ob uvajanju ledene kave na slovenski trg
  246. Eda Krt: Sponzorstvo, donatorstvo in družbena odgovornost podjetij
  247. Sabina Vatovec: Organizacijska kultura in tržna naravnanost
  248. Gašper Bračič: Zaznavanje kakovosti storitev v zdravilišču
  249. Julijana Perko: Analiza trženja wellness storitev v ZDA in Sloveniji
  250. Muhamed Džananović: Zadovoljstvo kupcev v spletni trgovini
  251. Zdenka Thaler: Trženje prevoznih storitev in storitev s 40-tonskim avtodvigalom
  252. Vesna Tolar: Trženje turistične destinacija
  253. Martina Markutovič: Vpliv spreminjanja cene na potrošnjo kave
  254. Suada Rastoder: Zadovoljstvo in motivacija zaposlenih
  255. Mateja Kržin: Marketing in prodaja - sodelovanja ali tekmovanje
  256. Elvira Zulić: Sponzoriranje nepridobitnega društva
  257. Veronika Gololičič: Neposredno trženje preko pošte s prodajnimi pismi
  258. Ines Pehnec: Trženjska strategija vstopa podjetja na španski trg počitniških hišic
  259. dean Jug: Sponzoriranje lokalne skupnosti
  260. Aljana Kovač: Direktni marketing poštnih storitev
  261. Metka Obretan Begić: Zadovoljstvo zavarovancev območne enote zavarovalnice
  262. Martin Franetič: Vpliv ekonomske krize na obalni turizem
  263. Vanda Makovec: Trženjski splet proizvodnega podjetja
  264. Marija Krivec-Djukić: Sponzoriranje športne prireditve
  265. Boštjan Drago: Zaznavanje sponzoriranja malonogometnega kluba
  266. Nastja Vodopivec: Trženje bančnih storitev s poudarkom na kakovosti storitev
  267. Katarina Kočar: Strategije trženja medicinskega pripomočka
  268. Vid Baruca: Primerjava privlačnosti športnih panog za sponzorje
  269. Vanda Božiček: Primerjava osebne in internetne prodaje stanovanjskih kreditov v izbrani banki
  270. Nataša Novak: Analiza povpraševanja po življenjskih zavarovanjih
  271. Karen Vodopivec: Zadovoljstvo odjemalcev kot merilo kakovosti bančnih storitev
  272. Kristina Bavcon: Analiza nepremičninskega trga na Goriškem
  273. Vesna Grah: Zavarovalnica in sponzoriranje ogleda športnega dogodka
  274. Tatjana Geršak: Sponzoriranje prireditve v organizaciji turističnega društva
  275. Brigita Žgavec: Analiza trženjskih oglasov v slovenskih dnevnikih
  276. Maja Peterlin: Prikrito oglaševanje v slovenskih revijah
  277. Maja Šivic: Tržno komunikacijski splet lesenih mlinov za mletje žitaric
  278. Alenka Kocjančič: Zadovoljstvo odjemalcev spletnega bančništva
  279. Jana Vodopivec: Neposredno trženje spletne aplikacije
  280. Karin Krmelj: Analiza trženja logističnih storitev špediterskega podjetja
  281. Vanja Bransberger: Analiza zadovoljstva uporabnikov slovenskih golfskih igrišč
  282. Natalija Mulej: Trženje inovacije Solid mobile double spacer
  283. Petra Starešinič: Pridobivanje sponzorskih sredstev za festival
  284. Tanja Blaževič: Poslovni načrt združevanje turistične ponudbe v regiji spodnjega Posavja
  285. Suzana Bubnič: Analiza zadovoljstva odjemalcev storitev servisnih dejavnosti
  286. Mateja Ambrožič: Zaznavanje in strateška vrednost trgovske znamke
  287. Saša Carli: Analiza strategije najemanja storitev marketinške agencije
  288. Edo Klarič: Trženje celovitih rešitev - sodobni sistemi hišne avtomatizacije
  289. Mirjam Saksida Vatovec: Uvedba spletne trgovine v trgovskem podjetju
  290. Gordana Križman: Družbena odgovornost mlade družine in potrošništvo
  291. Emira Kovač: Kakovost turističnih storitev
  292. Alja Kolar: Poslovni načrt za oblikovanje poslovnega modela franšizing v izbranem podjetju
  293. Barbara Zupan: Uspešnost prodajnega osebja v povezavi z nagrajevanjem
  294. Aida Sukanović: Zaznane značilnosti dobrih prodajalcev
  295. Andreja Kuster: Vloga kontrolinga pri optimizaciji nabave v proizvodnem podjetju
  296. Andrej Perc: Diverzifikacija prodajnega programa tehnične trgovine
  297. Monika Šrot: Degustacije kot metoda pospeševanja prodaje
  298. Sabina Vrečič: S sponzoriranjem športa do večje prepoznavnosti podjetja
  299. Ksenija Velić: Tržna naravnanost storitvenih podjetij
  300. Andreja Lukež: Spletna ponudba storitev dopolnilnega zdravstvenega zavarovanja in analiza povpraševanja
  301. Svetlana Lazović: Vpliv kulturnega okolja na trženjsko komuniciranje
  302. Blaž Lipovec: Ugotavljanje uspešnosti virusnega marketinga
  303. Iztok Klabjan: Analiza prodajnih postopkov v prodajalni avtomobilov
  304. Martina Marc: Vključevanje kraške kamnoseške tradicije v turistično ponudbo
  305. Djoko Djorčev: Sponzorstvo in donatorstvo v izobraževalnih organizacijah
  306. Tadeja Skok: Interno komuniciranje kot vidik obvladovanja organizacije
  307. Margita Kalister: Analiza uvajanja novega vozila na slovensko tržišče
  308. Adrijana Rijavec: Načrtovanje nastopa podjetja na mednarodnih sejmih
  309. Mojca Kržan: Nabavni procesi v podjetju z vidika ISO standardov kakovosti
  310. Maja Rojc: Pomen zadovoljstva kupcev za uspešno prodajo avtomobilov
  311. Andreja Merslavič: Trženje storitev osebnega bančnega računa
  312. Manuel Kalman: Vpliv sociodemografskih značilnosti pri odločitvi o nakupu turističnih izdelkov
  313. Maja Masilo: Pravična trgovina
  314. Karmen Primožič: Trženjski pristop pri uresničevanju poslanstva humanitarnega zavoda
  315. Valentina Pirih: Stališča odjemalcev do ciljanega spletnega oglaševanja
  316. Jan Benko: Analiza (ne)uravnoteženosti pogajalske moči v trgovini široke potrošnje
  317. Slavko Setnikar: Družbena odgovornost malih in srednje velikih podjetij z vidika sponzorstva
  318. Katarina Kremžar: Zaznavanje pospeševanja prodaje živilskih izdelkov
  319. Polona Lipičar: Tržni delež in prepoznavnost svetovalnega podjetja
  320. Aleš Crnica: Analiza zadovoljstva komitentov hranilnice
  321. Urša Ramuta: Analiza marketinškega komuniciranja dveh kozmetičnih blagovnih znamk
  322. Bine Šarabon: Analiza spletnih strani, namenjenih storitvi najem vozil
  323. Mateja Perhavec Hvala: Zaznavanje in stališča ljudi do mrežnega marketinga
  324. Tina Štolfa: Vpliv kakovosti storitev ter oblik tržnega komuniciranja na nakupne odločitve odjemalcev
  325. Januša Skubin Turk: Trženjsko komuniciranje na spletnih socialnih omrežjih
  326. Žaklin Peroša: Analiza spreminjajočega se tržnega okolja banke
  327. Tanja Zvijerac: Zadovoljstvo odjemalca potrjuje kakovost storitev
  328. Aleš Markočič: Trženje storitev hotela v mladinskem zdravilišču in letovišču
  329. Klemen Zonta: Primerjalna analiza trženja reševalnih vozil v javnem in zasebnem sektorju
  330. Vanja Vrhovšek: Analiza dejavnikov nakupa modnega nakita in modnih dodatkov
  331. Sanda Nikolić: Analiza izpostavljenosti poklicni izgorelosti pri tržnikih
  332. Ema Panjtar: Trženje pohištva in zadovoljstvo kupcev
  333. Amanda Lukić: Odvisnost od nakupovanja
  334. Jakob Leben: Analiza merchandisinga izdelkov v verigi športnih trgovin
  335. Marko Zupan: Komunikacija v procesu reševanja reklamacij
  336. Anja Gomezel: Management storitev samosotjne zbirke muzejstva solinarstva
  337. Sandra Perčič: ISO in mala podjetja: prednosti in pomanjkljivosti
  338. Nadja Baraga: Vpliv države izvora na namero nakupa avtomobila
  339. Romina Rojc: Trženje sistema za čiščenje fotovoltaičnih elektrarn
  340. Lidija Novak: Kartica Wellcard - rezultat uvajanja CRM v podjetje
  341. Laura Legović: Uspešnost in učinkovitost oglasov ter vpliv oglaševalskih nagrad
  342. Barbara Božič: Vpliv uvajanja ustvarjalnih oglasov na prihodek oglaševalskega podjetja
  343. Petra Heričko: Analiza managementa in zagotavljanja kakovosti logističnih storitev
  344. Mira Cigüt: Pospeševanje prodaje tobačnih izdelkov
  345. Matej Latin: Primerjalna analiza spletnih strani slovenskih bank
  346. Kaja Berginc: Analiza tradicionalnih bovških jedi v turistični ponudbi
  347. Matevž Kavčič: Trženje zavarovalnih storitev
  348. Helena Valenčič: Zaznavanje odvisnosti od nakupovanja
  349. Sabina Zidar: Analiza zadovoljstva zaposlenih v proizvodnem podjetju
  350. Michelle Benedetti Povšič: Analiza spletnih strani za prodajo gostinskih izdelkov
  351. Monika Babić: Poslovno darilo kot element trženjske komunikacje
  352. Danijela Subotič: Trženje destinacije s projektom "Vokend v Kopru"
  353. Tina Tavčar: Priprava učinkovitega spletnega nastopa
  354. Lara Jerman: Analiza zadovoljstva kupcev tekstilne blagovne znamke
  355. Gregor Kamenšek: Zadovoljstvo odjemalcev s storitvami ponudnikov širokopasovnih povezav v Sloveniji
  356. Tomaž Blatnik: Kakovost storitev e-poslovalnice

Druga dela (25)

  1. Armand Faganel, Roberto Biloslavo, Aleksander Janeš: The aquaculture industry and opportunities for sustainable tourism
  2. Marijana Sikošek: Kongresna dejavnost
  3. Armand Faganel, Anita Trnavčevič: Diskurz marketizacije javnega visokošolskega izobraževanja skozi časopisne članke
  4. Armand Faganel, Anita Trnavčevič: Marketizacijski diskurz v izobraževanju
  5. Armand Faganel, Vera Fois: Dizajnerska kultura in nagrada za oblikovalske dosežke
  6. Aleksander Janeš, Armand Faganel: Managing sustainable profit
  7. Armand Faganel, Aleksander Janeš: Branding trends 2020
  8. Armand Faganel, Aleksander Janeš: Food recovery awareness
  9. Roberto Biloslavo, Aleksander Janeš, Armand Faganel: Managing global changes with innovative sustainability
  10. Armand Faganel, Aleksander Janeš, Roberto Biloslavo: Managing global changes with logistics simplified
  11. Armand Faganel, Aleksander Janeš: Branding trends 2020
  12. Aleksander Janeš, Armand Faganel: Managing sustainable profit
  13. Danjel Bratina, Armand Faganel: Forecasting the primary demand for a beer brand using time series analysis
  14. Franka Piskar, Armand Faganel: A successful CRM implementation project in a service company
  15. Armand Faganel, Anita Trnavčevič: Sustainable natural and cultural heritage tourism in protected areas
  16. Armand Faganel: Zaznavanje kakovosti visokošolskih storitev
  17. Armand Faganel: 9. znanstvena konferenca Globalizacija kulture
  18. Armand Faganel, Mirna Macur: Competing through quality in higher education
  19. Armand Faganel: Recognized values and consumption patterns of post-crisis consumers
  20. Armand Faganel, Slavko Dolinšek: Quality management systems in higher education
  21. Armand Faganel: 19. srednjeevropska konferenca o informatiki in inteligentnih sistemih
  22. Armand Faganel: 2. mednarodna konferenca My PhD
  23. Borut Kodrič, Armand Faganel, Roberto Biloslavo, Anita Trnavčevič: Marketinška kultura v storitvenih dejavnostih
  24. Franka Piskar, Armand Faganel: Uvedba standarda ISO 9000 ter zadovoljstvo udeležencev nabavne verige
  25. Armand Faganel: Marketing in the post-crisis world
Logotipi partnerjev Univerza v Mariboru Univerza v Ljubljani Univerza na Primorskem Univerza v Novi Gorici