Lupa

Statistics of RUP

A- | A+ | Print

Bibliography of the person, including all types of documents, not only theses.

PhD theses (5)

  1. Andrej Berdajs: Analiza kompetenc socialnopedagoškega delovanja učiteljev z rizičnimi dijaki v poklicni šoli
  2. Mateja Marovič: Participacija otroka/mladostnika v vzgojnih zavodih
  3. Ana Bogdan Zupančič: Proces konceptualizacije socialne pedagogike v Sloveniji
  4. Jovita Pogorevc: Vključevanje mladih v socialno okolje po zaključenem bivanju v vzgojnem zavodu
  5. Matej Vukovič: Model evalvacije deinstitucionalizacije

MSc theses (122)

  1. Nina Brecelj: Psihoaktivne substance in krizno interveniranje v vzgojnih zavodih v Sloveniji
  2. Jernej Jakob: Samopodoba otrok s čustveno-vedenjskimi težavami
  3. Tanja Kranjec: Razvitost socialnih kompetenc pri učencih z vidika strokovnih delavcev
  4. Sonja Radikon: Spodbujanje strpnosti do drugačnosti s projektom "Sprejemanje vidne drugačnosti"
  5. Darko Kobovc: Delo z učencem z izrazitimi čustvenimi in vedenjskimi težavami
  6. Vojko Vunderl: Medvrstniško nasilje v osnovnih šolah
  7. Mihaela Lampreht: Mnenja vzgojiteljev o inkluzivnem vzgojno-izobraževalnem delu v vrtcu
  8. Špela Vunderl: Samopoškodovanje mladih
  9. Tamara Jerič: Spolno specifična socializacija v vrtcu
  10. Andreja Butolo: Zavedanje učiteljev o pomenu vzgoje v šoli
  11. Anja Andrić: Vedenjske posebnosti predšolskega otroka z aspergerjevim sindromom
  12. Monika Panič Puconja: Šolska in vrstniška mediacija v osnovni šoli
  13. Valentina Panger: Gibanje kot metodični pripomoček v vzgoji
  14. Sanja Tacer: Starši otrok s posebnimi potrebami v iskanju smisla življenja
  15. Sonja Fišer: Vloga inkluzivnega pedagoga pri prepoznavanju in obravnavi samopoškodbenega vedenja mladostnikov
  16. Maja Spruk: Gozdni vrtec kot ena izmed oblik dela s čustveno-vedenjskimi motnjami predšolskih otrok
  17. Ksenija Horvat: Asociativno učenje po NTC metodi v vrtcu
  18. Vanja Makarič: Stališča o strpnosti do otrok in mladostnikov z vidika staršev
  19. Marjeta Svenšek Kristovič: Vloga socialnega pedagoga pri obravnavi otrok in mladostnikov z avtistično motnjo ter otrok in mladostnikov z vedenjskimi težavami po metodi ABA
  20. Mateja Šumenjak: Otrok s težavami v duševnem zdravju in šola
  21. Karin Mermolja: Vpliv vzgojnih stilov na vzpodbujanje vedenjskih težav mladostnikov
  22. Anja Božič: Proces sprejemanja otroka z avtistično motnjo s strani družinskih članov
  23. Ambra Šlosar Karbič: Razumevanje čustvenih in vedenjskih težav v odraščanju z vidika učiteljev v osnovni šoli
  24. Marjeta Blagovič: Vloga biblioterapije pri sprejemanju različnosti pri učencih 3. razreda osnovne šole
  25. Lucija Hrastnik: Usposobljenost učiteljev razrednega pouka rednih osnovnih šol za delo z otroki s čustvenimi in vedenjskimi težavami
  26. Ana Dvornik: Sodelovanje med učitelji razrednega pouka in izvajalci dodatne strokovne pomoči
  27. Lucija Hrastnik: Preventivni programi za premoščanje čustvenih in vedenjskih težav mladostnikov
  28. Sara Božović: Primerjava izobraževanja odraslih v zavodih za prestajanje kazni zapora na Norveškem, v Sloveniji in Združenih državah Amerike
  29. Hana Marinič: odločba o usmerjanju - pomoč ali stigma
  30. Jadranka Karanušić Hajdinjak: Razumevanje in odzivanje strokovnih delavcev v osnovni šoli na čustvene in vedenjske težave učencev
  31. Metka Štabuc: Podporne strategije za učenca z motnjo pozornosti s hiperaktivnostjo pri pouku
  32. Natalija Ekart Misleta: Doživljajska pedagogika v domu za otroke in mladostnike z motnjo v duševnem razvoju
  33. Aneja Paliska Kobal: Glas otrok v mladinskem domu
  34. Maja Jelenko: Inkluzivno spremljanje učenca s čustveno vedenjskimi težavami od 3. do 6. razreda
  35. Katarina Zagoršak: Pomoč in podpora učiteljem pri delu z otroki z vedenjsko čustvenimi težavami v osnovni šoli
  36. Vesna Štukelj: Sprejem in vključitev otrok v vzgojni zavod
  37. Klavdija Krajnc: Mlajši otroci v vzgojnih zavodih
  38. Simona Prezelj: Prosti čas v stanovanjskih skupinah za otroke in mladostnike z motnjami v vedenju in/ali čustvovanju
  39. Iva Badžim: Odločba o usmerjanju otrok s čustvenimi in vedenjskimi motnjami - stigma ali pomoč
  40. Sanja Vodopivec: Socialni pedagog kot učitelj za dodatno strokovno pomoč v osnovni šoli
  41. Natalija Mlinar: Sodelovanje s starši otrok s posebnimi potrebami v osnovni šoli
  42. Slađana Jović Mićković: Pojav čustvenih in vedenjskih težav otrok priseljencev v novih življenjskih razmerah
  43. Neja Srčič: Socialna sprejetost dečka s čustvenimi motnjami in vpliv družine
  44. Ines Klavžar: Nekateri dejavniki zgodnje stimulacije možganov po NTC učenju pri najmlajših učencih
  45. Maša Ivanjko: Vpliv terapevtskega jahanja na otroke z motnjo avtističnega spektra
  46. Veronika Gabrijel: Gibalna/športna aktivnost ter čustvene vedenjske težave v prvem razredu
  47. Anja Ferlin: Prehod iz rejništva v samostojnost
  48. Tjaša Zver: Mladostniki z motnjami pozornosti in hiperaktivnosti v bolnišnični šoli
  49. Elena Lazarova: Podpora in pomoč mladostnikom po odhodu iz institucionalne oskrbe
  50. Petra Peischl: Zaznavanje problema medsebojnih odnosov v pedagoškem timu vrtca
  51. Lea Badžim: Žoga kot didaktični pripomoček pri delu z učenci z ADHD
  52. Aldina Beganović: Socialnopedagoško delo z učenci priseljenci na osnovnih šolah
  53. Tamara Viktoria Matković: Poinstitucionalna obravnava mladostnikov v izvendružinski vzgoji v Sloveniji
  54. Nina Kmetec: Vloga inkluzivnega pedagoga kot vzgojitelja in uporaba didaktičnih iger in igrač domače izdelave v predšolskem oddelku otrok s posebnimi potrebami
  55. Urška Brežnjak: Krepitev moči brezdomnih
  56. Ana Bukovec: Španova kmetija - terapevtska kmetija za pomoč osebam s čustveno vedenjskimi motnjami
  57. Nives Horvat: Spremljanje učno-vzgojne uspešnosti otrok s čustveno-vedenjskimi težavami
  58. Alenka Horvat Pavalec: Uporaba socialnih veščin pri vzpostavljanju odnosa z otroki s posebnimi potrebami
  59. Nataša Ahlin: Pedagoški delavci izbrane OŠ o konfliktih in šolski mediaciji
  60. Natalija Novak: Vključenost v dejavnost gledališke pedagogike kot pomoč pri razvijanju socialnih kompetenc mladostnikov
  61. Ana Cerkovnik, Maruša Rozman: Čustveno-vedenjske težave/motnje predšolskih otrok
  62. Amadeja Klemenčič: Pripomoček za obravnavo agresivnega vedenja v predšolskem obdobju
  63. Janez Alič: Tabori preživetja v naravi kot metoda za izboljšanje socialnih veščin mladostnikov s čustvenimi in vedenjskimi težavami in motnjami
  64. Ines Rekar: Spolno specifične težave deklet s čustvenimi in vedenjskimi težavami in motnjami v strokovnih centrih
  65. Jure Pajk: Analiza funkcionalnosti preoblikovanja vzgojno-izobraževalnega zavoda Višnja Gora v strokovni center
  66. Magda Šket: Raznovrstnost vzgojnih stilov in njihovi vplivi na razvoj otrok
  67. Neja Dajčman: Spletno nasilje med mladostniki v osnovnošolskem prostoru
  68. Anja Urek: Vloga socialnega pedagoga pri sodelovanju z vzgojitelji v vrtcu
  69. Sandra Rajh: Odnos odvisnikov s primarno družino med zdravljenjem in po zdravljenju v programu Skupnost Srečanje
  70. Polona Zapušek: Gozdna kopel
  71. Tadeja Ferk: Vloga vzgojitelja v strokovnem centru pri učni podpori otrokom in mladostnikom s čustvenimi in vedenjskimi težavami
  72. Patrik Kogoj: Krizne intervencije ob heteroagresivnem, nasilnem in delikventnem vedenju otrok in mladostnikov v strokovnih centrih
  73. Mojca Tominec: Strategije uravnavanja čustev vzgojiteljev Strokovnega centra Planina in Strokovnega centra Mladinskega doma Maribor
  74. Klavdija Judež: Izvajanje dodatne strokovne pomoči v osnovni šoli pred, med in po šolanju na daljavo
  75. Elen Cergol: Duševno zdravje otrok in mladostnikov v slovenskih vzgojnih zavodih
  76. Miha Novak: Obravnava storilcev nasilja v družini v probaciji
  77. Nika Vrabec: Oblike vrstniškega nasilja med osnovnošolskimi dekleti
  78. Katja Frangež: Pozitivni in negativni učinki ukrepov za zajezitev širjenja epidemije Covida-19 na otroke s posebnimi potrebami v večini osnovnih šolah v Sloveniji s perspektive izvajalcev in izvajalk dodatne strokovne pomoči
  79. Nika Knafelc: Socialno pedagoško interveniranje v kriznih situacijah na področju zlorab v strokovnih centrih
  80. Gregor Lugarič: Mobilni tim pedagogov doživljajske pedagogike v Strokovnem centru Mladinski dom Maribor
  81. Špela Saje: Sprememba vedenja pri otrocih v času karantene zaradi koronavirusa
  82. Tina Teraž: Spletno medvrstniško nasilje v osnovni šoli
  83. Emina Glavaš: Zaznavanje otrok s čustvenimi in vedenjskimi težavami v vrtcu s strani vzgojiteljev
  84. Eva Trobec: Stiske družin predšolskih otrok s posebnimi potrebami
  85. Ana Turel: Socialni položaj učencev s čustveno-vedenjskimi motnjami v osnovni šoli
  86. Tjaša Starič: Povezanost med odnosi v družini in kriminalno kariero
  87. Maruška Herga: Usposobljenost vzgojiteljev za delo s predšolskimi otroki s čustveno-vedenjskimi težavami
  88. Tadeja Bonča: Delo in naloge socialnega pedagoga v osnovni šoli pri usmerjanju otrok s čustvenimi in vedenjskimi težavami
  89. Gregor Dovč: Glasserjeva kakovostna šola v luči inkluzivne paradigme na primeru dodatne strokovne pomoči v osnovni šoli
  90. Maruša Slanšek: Pogledi učiteljev na učenje socialnih veščin v redni osnovni šoli
  91. Maja Kavar: Doživljanje nasilja z vidika vzgojiteljev, zaposlenih v strokovnih centrih
  92. Alja Mahkovic: Primerjava uporabe digitalnih medijev med mladostniki, ki bivajo v strokovnem centru, in tistimi doma
  93. Špela Cesar: Socialni pedagog kot učitelj pouka podaljšanega bivanja
  94. Teja Nemec: Risba kot pripomoček za ugotavljanje psihosocialnega položaja učenca in odnosov v razredu
  95. Miranda Uskokovič Grošelj: Pomen gibanja na vključenost in dobro počutje otrok v prvi starostni skupini vrtca
  96. Sara Lenasi: Skrb za blagostanje vzgojiteljev v strokovnem centru pri delu z mladostniki s čustvenimi in vedenjskimi težavami in motnjami
  97. Maja Peršič: Socialno-pedagoško svetovalno delo s starši/skrbniki in z njihovimi otroki v goriških osnovnih šolah
  98. Urška Janežič: Vloga strokovnih delavcev pri prepoznavi in obravnavi deklic z motnjo ADHD v osnovni šoli
  99. Goran Car: Prostočasne aktivnosti v zavodih za prestajanje kazni zapora
  100. Teja Debevec: Pogled na pojavnost medvrstniškega nasilja med učenci tretjega vzgojno izobraževalnega obdobja osnovne šole
  101. Ana Potočnik: Delo v Intenzivnih skupinah po sprejetju ZOOMTVI (2021).
  102. Katarina Zorica: Pomoč in podpora učiteljem pri delu z učenci priseljenci
  103. Nina Metelko: Socialnopedagoški vidiki pri zmanjševanju povratništva v zaporu - stališča obsojencev
  104. Elizabeta Šinko: Motorični in socialni razvoj predšolskih otrok skozi gibanje in igro v naravnem okolju
  105. Kristina Petrinja: Pomen mobilne socialnopedagoške službe pri obravnavi in delu z otroki in mladostniki s čustvenimi in vedenjskimi težavami oziroma motnjami
  106. Žana Semič: Usposobljenost učiteljev izbrane osnovne šole za delo z učenci s čustvenimi in vedenjskimi težavami
  107. Davorina Krajnčan: Pregled pojavnih oblik vedenjskih in čustvenih težav v osnovni šoli
  108. Barbara Kupčič: Pojavne oblike vedenjskih in čustvenih težav otrok v vrtcu, kot jih opredeljujejo vzgojitelji
  109. Katja Šalkovič: Analiza dela socialnih pedagogov kot učiteljev za dodatno strokovno pomoč
  110. Janja Leban: Strokovna usposobljenost vzgojiteljev in obvladovanje sopojavnosti motenj pri otrocih s čustvenimi in vedenjskimi težavami in/ali motnjami v Strokovnem centru Kranj
  111. Lea Papler: Inkluzija v visokem šolstvu
  112. Katja Ornik: Čustveno-vedenjske težave v prvem in drugem triletju osnovnih šol
  113. Lidija Kovačec: Dileme ob prehodu otrok v šolo
  114. Tjaša Škrbina: Zgodnja detekcija čustveno vedenjskih težav pri otrocih v vrtcih
  115. Lea Vilčnik: Pregled vzrokov in pojavne oblike vedenjskih in čustvenih težav v osnovnih šolah
  116. Domen Zimšek: Koncept mladinskega stanovanja kot socialnopedagoška oblika pomoči
  117. Blanka Bergleitner: Pojavnost čustveno-vedenjskih motenj v srednjih šolah
  118. Sandra Kregar: Prilagoditev vrtčevskega okolja otroku z motnjo avtističnega spektra po metodi PECS in metodi TEACCH
  119. Nina Susman: Vloga svetovalnih delavcev v preventivi pri uporabi spleta med osnovnošolci
  120. Klavdija Vegelj: Sodelovanje z družino v stanovanjski skupini
  121. Kristina Krže: Vzgojni stili, ki jih pri vzgoji uporabljajo starši ali skrbniki predšolskih otrok
  122. Janja Žalik Jerebič: Integracija ukrajinskih učencev v osnovno šolo

BSc theses (88)

  1. Črt Stropnik: Ocena kvalitete učne in socialne pomoči za otroke dnevnega centra za otroke in mladostnike Koper
  2. Anica Košak: Prvi dan v vrtcu
  3. Ana Starc Purgaj: Ljudske igre preko metode doživljajske pedagogike
  4. Nadja Skubic: Bivanje v naravi s predšolskimi otroki
  5. Branka Cotič: Pomen prvega dne v vzgojnem zavodu za otroke/mladostnike in strokovne delavce
  6. Dragica Pertoci: Vpliv sprostitvenih iger na otroke ter uporaba le-teh v vrtcu
  7. Katja Žuraj: Otroci in čebelji svet
  8. Meta Slejko: Uporaba vzgojnih stilov v današnjih družinah
  9. Mojca Krajšek: Vpliv NTC metode na gibalne sposobnosti predšolskih otrok
  10. Mihaela Giorgiutti Antolašič: Brain gym in otrok
  11. Urša Gorjup: Počitniški tabori - želje in pričakovanja staršev
  12. Inja Zupanc: Pripravljenost izbranih osnovnih šol za integracijo priseljencev v vzgojno-izobraževalnem okolju
  13. Martina Čoh: Kaznovanje otrok
  14. Ana Dvornik: Razlike v obravnavi otrok s posebnimi potrebami med učitelji in izvajalci dodatne strokovne pomoči
  15. Igor Pavlović: Vključenost moških vzgojiteljev v očeh vzgojiteljic in pomočnic vzgojiteljic
  16. Lidija Stenovec: Pomen zgodnje stimulacije možganov v povezavi z NTC učenjem
  17. Nataša Zaletelj: Razlogi za napotitev otroka v vzgojno-izobraževalni zavod Frana Milčinskega Smlednik
  18. Jožica Kuhar: Prvič v vrtec
  19. Polona Lončarič: Možnost igre v naravnem okolju v okolici Vrtca Makole
  20. Sabina Selimović: Indijanci v vrtcu skozi doživljajsko pedagogiko
  21. Mateja Trinker: Oblike sodelovanja med vzgojitelji in starši
  22. Katarina Truden: Gradnja celovite osebnosti preko doživljajske pedagogike
  23. Valentina Vlajić: Otroci s posebnostmi v vedenju v vrtcu
  24. Maja Šantej: Vzgojni stili vzgojiteljic
  25. Anela Blagajčević: Večdnevne obogatitvene dejavnosti v vrtcu - tabori
  26. Matic Škulj: Koriščenje gozda pri vzgoji in poučevanju v vrtcu
  27. Tamara Cigan: Vedenjske težave otrok v vrtcu
  28. Karmen Podveršnik: Uporaba doživljajske pedagogike pri prvem vstopu otroka v vrtec
  29. Mojca Primc: Izzivi in izkušnje vzgojitelja v uvajalnem obdobju
  30. Elena Lazarova: Stališča študentov razrednega pouka o vključevanju učencev priseljencev v šolo
  31. Iva Badžim: Metode uspešnega učenja skozi fizično gibanje v prvi triadi osnovne šole
  32. Andreja Krapež: Spodbujanje asociativnega učenja
  33. Nina Kodba Vereš: Starši otrok s posebnimi potrebami
  34. Nina Gajšek: Pomen izkustvenega učenja predšolskega otroka - otrok odkriva svet preko čutil
  35. Eva Korošec: Prvi dan v javnem ali zasebnem vrtcu?
  36. Špela Benčina: Načini preprečevanja šolske neuspešnosti na osnovnih šolah
  37. Janez Alič: Odzivi vzgojiteljic na izstopajoče vedenje otrok
  38. Nina Bohinc: Prvi dan v vrtcu
  39. Nina Kasesnik: Primerjava klasičnega učenja v predšolskem obdobju z učenjem po NTC sistemu
  40. Zinka Zadravec: Vrtec - starši - otrok s posebnimi potrebami
  41. Manca Černe: Vpliv ločitve in novega starševega partnerja na otroka po razvezi
  42. Karen Mandalenić: Težavni otroci in mladostniki
  43. Jasmina Perc: Ozaveščanje otrok o naravi, posledicah onesnaževanja le-te ter možnostih uporabe odpadkov
  44. Elizabeta Šinko: Pomen in vpliv igre in gibanja v naravnem okolju na otrokov celostni razvoj
  45. Tadeja Mali: Spodbujanje doživljajske pedagogike preko proste igre v naravnem okolju v predšolskem obdobju
  46. Katja Lesjak Gajšek: Gozd kot medij vzgoje
  47. Ana Čibej: Vzgojni stili nekoč in danes
  48. Urša Kavčič: Rejništvo - med dvema družinama
  49. Sara Tavčar: Izgorevanje zaposlenih na centru za korekcijo sluha in govora Portorož
  50. Anja Štefanac: Dnevni center za otroke in mladostnike v funkciji prevencije
  51. Karin Fortuna: Uresničevanje načel normalizacije v stanovanjski skupini Val
  52. Nataša Frank: Izdelava koncepta doživljajskega vrtca v okolici Prema
  53. Marija Sladič: Oblike socialno-pedagoške pomoči družini
  54. Anika Legat: Vloga šolskih delavcev pri medvrstniškem nasilju
  55. Anja Knez: Odnos otrok do učenja in šole
  56. Anja Ručigaj: Pomen odnosov
  57. Anja Bačič: Vstop otroka v vrtec
  58. Melani Horvat: Timsko delo med slovensko in madžarsko govorečimi vzgojiteljicami
  59. Maša Mestek: Hospitalizirani otroci in vloga bolnišničnega oddelka vrtca
  60. Tanja Kontrec: Organizacijska klima in medosebni odnosi v zasavskem vrtcu
  61. Tjaša Tadina: Odnos vzgojiteljev predšolskih otrok do otrok s posebnimi potrebami
  62. Ana Marija Kuhelj: Otrokov svet doživetij
  63. Neli Mavrič: Izkušnje mladostnikov s čustvenimi in vedenjskimi težavami s projektom doživljajske pedagogike na samotnem otoku v svetilniku
  64. Eva Kržič: Mladostnikovo spoprijemanje z izgubo starša
  65. Katja Marš: Učenje v naravnem okolju v povezavi s področjem gibanja
  66. Nuša Martinc: Gozd koz učni medij
  67. Helena Petrovič: Sodelovanje med vzgojiteljico in pomočnico vzgojiteljice v vrtcu
  68. Zlatka Rebernak: Navezanost otroka na spremljevalca
  69. Jakob Gabrič: Vloga svetovalnih delavcev pri oddaji otrok v vzgojni zavod
  70. Melanija Zobec: Odnos mlada vzgojiteljica - starši
  71. Anita Jug: Vključevanje predšolskih otrok pri opravljanju hišnih opravil
  72. Gašper Jurančič: Vzgojni stili staršev predšolskih otrok
  73. Mateja Gregorčič, Dajana Pungaršek: Odnosi v stanovanjskih skupinah: primerjava med srbskim in slovenskim načinom dela
  74. Kaltrina Pulaj Badalli: Inkluzija otrok s posebnimi potrebami v manj razvitih državah - primer Kosova
  75. Bela Pikalo: Plesno-gibalna terapija kot učinkovit pristop v procesu zdravljenja duševnih bolezni
  76. Nika Rozman: Vloga staršev in pedagoških delavcev pri ozaveščanju mladostnikov o spolnosti
  77. Ana Hajšen: Vpliv uporabe mobilnega telefona na otroke stare 5-8 let
  78. Katja Hotko: Ocena vpliva vzgoje in nasilja v družini na odklonsko vedenje otrok in mladostnikov s strani strokovnih delavcev
  79. Bernarda Senčar: Doživljajska pedagogika v vrtcu - vzgoja lastnega pridelka z uporabo v kulinaričnih delavnicah
  80. Simon Femc: Prvi dan v vrtcu
  81. Zana Mrdavšič: Programi pomoči otrokom in mladostnikom s čustveno-vedenjskimi težavami v Centrih za socialno delo koroške regije
  82. Katja Iskra: Bivalna enota, dobra praksa socializacije oseb s posebnimi potrebami
  83. Anja Vračević: Vpliv odvisnosti od alkohola na odnose v družini
  84. Nejka Uranič Nosan: Vloga svetovalnega delavca v strokovnem centru
  85. Lenart Ponikvar: Vključenost v slovensko mladinsko skavtsko organizacijo kot varovalni dejavnik v življenju otrok in mladostnikov
  86. Almira Salkić: Odnos mladostnika s starši
  87. Lara Pezdir: Kuhanje kot metoda dela za razvoj življenjskih veščin in socialnih kompetenc pri mladostnikih v strokovnih centrih
  88. Nina Gregurovič: Težave oziroma motnje v duševnem zdravju otrok in mladostnikov v strokovnih centrih

Other documents (4)

  1. Otrok pridobi temelje doma in v šoli
  2. Mitja Krajnčan: Dezinstitucionalizacija na področju vzgojnih zavodov
  3. Mitja Krajnčan, Boštjan Bajželj: Institutional work in total institutions and the perspective of the persons that have lived in residential treatment institutions
  4. Mitja Krajnčan, Boštjan Bajželj: Institutional work in total institutions and the perspective of the persons that have lived in residential treatment institutions
Logos of partners University of Maribor University of Ljubljana University of Primorska University of Nova Gorica