Your browser does not allow JavaScript!
JavaScript is necessary for the proper functioning of this website. Please enable JavaScript or use a modern browser.
SLO
Login
Search
Browsing
Upload document
Statistics
RUP
FAMNIT - Faculty of Mathematics, Science and Information Technologies
FHŠ - Faculty of Humanities
FM - Faculty of Management
FTŠ Turistica - Turistica – College of Tourism Portorož
FVZ - Faculty of Health Sciences
IAM - Andrej Marušič Institute
PEF - Faculty of Education
UPR - University of Primorska
ZUP - University of Primorska Press
COBISS
University of Primorska, University Library - all departments
First page
/
Statistics of RUP
Statistics of RUP
A-
|
A+
|
Print
Basic
Files
Mentor
Basic
Bibliography
Published theses
Top keywords
Keyword timeline
Co-mentors
Bibliography of the person, including all types of documents, not only theses.
PhD theses (1)
Katjuša Gorela:
Reprezentacija revščine v slovenskih ljudskih pravljicah in berilih drugega vzgojno-izobraževalnega obdobja v osnovni šoli
MSc theses (22)
Neva Harc:
Mesto pesnic v razvoju slovenske povojne lirike - primer Ade Škerl in Saše Vegri
Mateja Luzar:
Jezikovni vidiki vključevanja romskih učencev v osnovne šole
Anja Žuran:
Strokovna pomoč pri učenju slovenščine za učence migrante: izkušnje osnovnošolskih učiteljev
Tamara Pucer:
Sprejemanje brane in glasbene pravljice
Romi Furlan:
Pouk slovenščine kot drugega jezika v prvem vzgojno-izobraževalnem obdobju
Zdenka Simončič:
Medkulturnost v vrtcu
Tadeja Burić:
Učinkovitost uporabe digitalnih didaktičnih pripomočkov pri pouku književnosti
Katja Koprivc:
Medkulturni pouk v drugem razredu osnovne šole
Dagmar Korošec:
Vizualno opismenjevanje z uporabo slikanice
Valentina Pavletić:
Slikanice za razvijanje medkulturne kompetence in sprejemanja drugačnosti v predšolskem obdobju
Petra Kavčič:
Slovenski literarni liki v učnem načrtu in berilih za 3. razred osnovne šole
Petra Giovani:
Doprinos družinske pismenosti k funkcionalni pismenosti osnovnošolskih učencev
Tjaša Kelc:
Primerjava izvirnih Cankarjevih proznih del z njihovimi grafičnimi adaptacijami in njihova raba v osnovnošolski praksi
Jurij Kočevar:
Obravnava leposlovja na daljavo v 2. vzgojno-izobraževalnem obdobju osnovne šole
Nika Gabrijelčič:
Prirejanje Kersnikovega besedila Mačkova očeta za učence priseljence
Lara Počkar:
Vrednotenje ustvarjalnosti pri pouku književnosti v 2. vzgojno-izobraževalnem obdobju osnovne šole
Nataša Hrastovec:
Sodelovanje šole s starši priseljenci
Nastja Hartman:
Filmska vzgoja na razredni stopnji
Vesna Bajc:
Primerjava protagonistk in protagonistov v izbranih slovenskih mladinskih problemskih romanih
Eva Klemenc:
Razumevanje in uravnavanje neugodnih čustev pri predšolskih otrocih z uporabo slikanic
Maša Meden:
Vloga živali v proznih besedilih beril za 3. razred
Lejla Bešić:
Vključevanje mladostnikov iz Ukrajine v slovensko okolje
BSc theses (36)
Jerica Prelovec:
Umestitev Kapelj v slovensko povojno revijalno produkcijo
Maša Meden:
Tvorjenje domišljijskočutnih predstav ob branju slikanice
Nuša Miklavec:
Primerjava naracije v literaturi in filmu
Tina Vitez:
Aktivnosti razrednega učitelja pri delu z učenci priseljenci
Anja Žuran:
Analiza medvrstniških odnosov s stališča medkulturnosti
Sintija Grah:
Primerjava živalskih likov v rezijanskih in slovaških živalskih pravljicah iz zbirk Zverinice iz Rezije (Milko Matičetov) in Prostonárodné slovenské povesti (Pavol Dobšinský)
Andreja Zgonc:
Raziskava odnosa vzgojiteljev do pomena medkulturne vzgoje v predšolskem obdobju
Aneja Bajt:
Izobraževanje etničnih manjšin - položaj Maorov v novozelandskem sistemu vzgoje in izobraževanja
Sara Visintin:
Vloga prostovoljcev-mentorjev pri vključevanju otrok priseljencev v slovenski šolski sistem
Cecilija Vitežnik:
Slovenska himna v kontekstu predšolske književne vzgoje
Nastja Hartman:
Filmska vzgoja v osnovni šoli
Reufa Volkar:
Filmska vzgoja v vrtcu
Katja Koprivc:
Slikanice z medkulturno tematiko
Nives Čuček:
Pogledi udeležencev na bralno tekmovanje Rovka Črkolovka v koprski okolici
Anita Longar:
Adaptacije romana Vitana Mala Teci, teci, kuža moj
Mateja Škrlj:
Pripovedovanje ljudskih pravljic v vrtcu
Maruška Pust:
Vloga učitelja v etnično heterogenih razrednih skupnostih: študija primera
Eva Pahovnik:
Ustvarjalno pisanje kot pot k boljšemu razumevanju in naklonjenosti do poezije
Tina Jović:
Vključevanje učencev priseljencev v Osnovno šolo Antona Ukmarja Koper
Ivana Guštin:
Uporaba kreativnega pisanja vzgojiteljev v predšolski dobi
Urška Kravos:
Pravljica - sredstvo za moralno vzgojo otrok
Sara Preprost:
Problematika pismenosti dvojezičnih učencev na osnovnih šolah s slovenskim učnim jezikom v Italiji
Manca Jelovčan:
Upoštevanje bralnih interesov učencev pri učiteljevi izbiri del za domače branje v 4. in 5. razredu
Anja Javornik:
Specifične učne težave pri pouku slovenščine
Urška Perčič:
Vloga šolskega svetovalnega delavca pri vključevanju otrok priseljencev na koroške osnovne šole
Tina Lasnik:
Obravnava mladinskih pesniških del Toneta Pavčka v vrtcu
Nina Cvek:
Pogledi vzgojiteljev na kakovostno slikanico
Nina Benčina:
Pogledi romskih pomočnikov na lastno delo v okviru šolanja na daljavo
Nick Nared:
Sodelovanje centra za socialno delo z osnovnimi šolami pri integraciji romskih učencev v Kočevju
Katja Francelj:
Uporaba Proppovih funkcij pri predšolski in šolski književni vzgoji
Dragana Kuzmanović:
Izkušnje staršev priseljencev z vrtci
Maša Šimenc:
Vpliv medkulturne izkušnje študentov na njihovo pedagoško poslanstvo
Tina Švajger:
Pogledi belokranjskih šolskih svetovalnih delavcev na njihovo vlogo pri vključevanju romskih učencev v osnovno šolo
Teja Mezek:
S predšolskimi otroki po poti kulturne dediščine
Maja Pavkovič:
Odnos vzgojiteljev do poezije v okviru predšolske književne vzgoje
Darja Vesel:
Slikanica brez besedila
Other documents (4)
Barbara Zorman:
Ekran na knjižni strani
Barbara Zorman:
Vizije literature
Barbara Zorman:
Uporaba teorije priredb pri pouku književnosti
Barbara Zorman:
Potencial študentskega tutorstva za razvoj medkulturnega dialoga