Vaš brskalnik ne omogoča JavaScript!
JavaScript je nujen za pravilno delovanje teh spletnih strani. Omogočite JavaScript ali uporabite sodobnejši brskalnik.
ENG
Prijava
Iskanje
Brskanje
Oddaja dela
Statistika
RUP
FAMNIT - Fakulteta za matematiko, naravoslovje in informacijske tehnologije
FHŠ - Fakulteta za humanistične študije
FM - Fakulteta za management
FTŠ Turistica - Fakulteta za turistične študije - Turistica
FVZ - Fakulteta za vede o zdravju
IAM - Inštitut Andrej Marušič
PEF - Pedagoška fakulteta
UPR - Univerza na Primorskem
ZUP - Založba Univerze na Primorskem
COBISS
Univerza na Primorskem, Univerzitetna knjižnica - vsi oddelki
Prva stran
/
Statistika RUP
Statistika RUP
A-
|
A+
|
Natisni
Osnovno
Top lestvice
Gradiva
Datoteke
Letna poročila
Mentor
Osnovno
Bibliografija
Objave zaključnih del
Top ključne besede
Pojavnost ključnih besed
Komentorji
Bibliografija osebe. Seznam zajema vsa gradiva in ne le tista, kje je oseba mentor.
Doktorska dela (1)
Eda Birsa:
Medpredmetno povezovanje pri pouku likovne vzgoje
Magistrska dela (14)
Katarina Skočaj:
Medpredmetno povezovanje med književno vzgojo pri pouku slovenščine in likovno umetnostjo
Jennifer Antonini:
Mnenja učiteljev o izvajanju likovne umetnosti pri učencih s posebnimi potrebami
Brigita Kranjc:
Motivacija otrok s posebnimi potrebami pri uporabi netradicionalnega likovnega pripomočka
Maša Vodopivec:
Spodbujanje likovne ustvarjalnosti ob glasbi
Monika Godec:
Izvajanje likovnih terapij v okviru dodatne strokovne pomoči
Mateja Remic:
Grafične tehnike ploskega tiska kot motivacija za likovno delo v vrtcu
Maja Matjaž:
Interdisciplinarno učno okolje in spodbujanje motivacije ter ustvarjalnosti na likovnem področju v vrtcu
Valentina Jogan:
Medpredmetno povezovanje likovnih in glasbenih vsebin v osnovni šoli s slovenskim učnim jezikom v Italiji
klementina Šešerko:
Uporabnost didaktične igre pri načrtovanju risarskih in slikarskih dejavnosti v predšolskem obdobju
Karin Kralj:
Didaktični pristopi Herveja Tulleja za spodbujanje ustvarjalnosti na likovnem in jezikovnem področju v predšolskem obdobju
Tinkara Kragelj:
Izbira likovnega motiva pri vključevanju različnih predmetnih področij pri pouku likovne umetnosti
Maruša Tomšič:
Usposobljenost razrednih učiteljev za prepoznavanje nadarjenih učencev na likovnem področju
Sabina Jejčič:
Strategije medpredmetnega povezovanja izbrane teme iz glasbene umetnosti v drugem izobraževalnem obdobju
Ana Kovačič:
Strategije načrtovanja in izvajanja umetniških dejavnosti za motiviranje predšolskih otrok v razvojnem oddelku za umetniško ustvarjanje
Diplomska dela (35)
Marjetka Kolar:
Likovne dejavnosti in čarobni praznični čas
Martina Bon:
Otroška risba v drugem starostnem obdobju predšolske dobe
Janja Danko:
Uporaba suhih in mokrih risarskih tehnik v predšolskem obdobju
Erika Eržen:
Oblikovanje prostora v predšolskem obdobju
Tadeja Vedečnik:
Medpodročne povezave likovnih dejavnosti v predšolskem obdobju
Saška Pukšič:
Slikarske tehnike v predšolskem obdobju
Svetlana Vukmirović:
Uporaba likovnih tehnik v predšolskem obdobju
Dolores Šikman:
Likovnost in grafika v vrtcu Jožice Flander
Marjana Gostiša:
Otrokovo ustvarjanje na likovnem področju slikarstva v prvem starostnem obdobju
Anja Jazbec:
Grafične tehnike visokega tiska v predšolskem obdobju
Sara Conestabo:
Ustvarjalnost slovenskih, nemških in indijskih otrok v predšolskem obdobju
Katarina Skočaj:
Likovna upodobitev pravljice
Anja Šekli:
Kiparske tehnike in likovne dejavnosti v drugem starostnem obdobju
Maja Pegan:
Odnos profesorjev razrednega pouka do uporabe grafičnih tehnik pri pouku likovne umetnosti
Anja Kumer:
Origami in ustvarjalnost predšolskih otrok
Katja Višnar:
Uporaba nevsakdanjih likovnih materialov in orodij pri likovnih dejavnostih v predšolskem obdobju
Tina Novak:
Sodobni načini motiviranja vrtčevskih otrok za likovno dejavnost v prvem starostnem obdobju
Valentina Jogan:
Učna načrta za likovno in glasbeno umetnost v prvem triletju v Sloveniji in Italiji. Upoštevanje medpredmetnih povezav
Maruša Meža:
Medpredmetna povezava likovne umetnosti in matematike v 2. razredu osnovne šole
Daša Bucik:
Možnosti uporabe sitotiska v predšolskem obdobju
Maša Vodopivec:
Likovna vzgoja predšolskih otrok v zamejskih otroških vrtcih
Petra Koritnik:
Tradicionalni in sodobni pristopi pri likovnih dejavnostih v predšolskem obdobju
Jožica Mraz:
Alma M. Karlin in njeno potovanje v različnih likovnih tehnikah
Maja Lavtar:
Kiparski materiali v prvem starostnem obdobju predšolske vzgoje
Marina Šiljak:
Prostorski pogoji za izvajanje likovnih dejavnosti v predšolskem obdobju
Tadeja Mrgole:
Načrtovanje uvodne motivacije pri pouku likovne umetnosti v prvi triadi
Lucija Burgar:
Kriteriji za vrednotenje slikarskih likovnih del v prvem triletju osnovne šole
Valentina Kogoj:
Načrtovanje likovnih motivov za izvedbo slikarskih nalog v predšolskem obdobju
Brigita Zorc:
Poučevanje likovne umetnosti na prostem od 1. do 5. razreda osnovne šole
Rebeka Škrilac:
Prilagajanje likovnih dejavnosti otrokom s cerebralno paralizo
Lea Markočič:
Vrste uvodnih motivacijskih dejavnosti in njihova učinkovitost pri izvedbi likovne naloge v predšolskem obdobju
Barbara Kocjančič Stepančič:
Likovno izražanje predšolskega otroka v njegovem domačem okolju
Kaja Škodlar:
Izvedba likovnih dejavnosti v času epidemije koronavirusa
Tadeja Pšunder:
Motiviranje otrok za likovno ustvarjanje s tehnikami risanja
Anja Hlebš:
Mnenja strokovnih delavcev zaposlenih v vrtcu o lastnem izražanju na likovnem področju
Druga dela (5)
Eda Birsa, Lara Kobal:
Učni načrt
Eda Birsa, Lara Kobal:
Učni načrt
Eda Birsa, Lara Kobal:
Učni načrt
Eda Birsa:
Primerjava učnih načrtov in vključenost priporočil za medpredmetno povezovanje likovnih vsebin
Zbornik povzetkov Strokovne konference Spodbujanje učinkovitega učenja