Lupa

Statistika RUP

A- | A+ | Natisni

Bibliografija osebe. Seznam zajema vsa gradiva in ne le tista, kje je oseba mentor.

Doktorska dela (1)

  1. Eda Birsa: Medpredmetno povezovanje pri pouku likovne vzgoje

Magistrska dela (14)

  1. Katarina Skočaj: Medpredmetno povezovanje med književno vzgojo pri pouku slovenščine in likovno umetnostjo
  2. Jennifer Antonini: Mnenja učiteljev o izvajanju likovne umetnosti pri učencih s posebnimi potrebami
  3. Brigita Kranjc: Motivacija otrok s posebnimi potrebami pri uporabi netradicionalnega likovnega pripomočka
  4. Maša Vodopivec: Spodbujanje likovne ustvarjalnosti ob glasbi
  5. Monika Godec: Izvajanje likovnih terapij v okviru dodatne strokovne pomoči
  6. Mateja Remic: Grafične tehnike ploskega tiska kot motivacija za likovno delo v vrtcu
  7. Maja Matjaž: Interdisciplinarno učno okolje in spodbujanje motivacije ter ustvarjalnosti na likovnem področju v vrtcu
  8. Valentina Jogan: Medpredmetno povezovanje likovnih in glasbenih vsebin v osnovni šoli s slovenskim učnim jezikom v Italiji
  9. klementina Šešerko: Uporabnost didaktične igre pri načrtovanju risarskih in slikarskih dejavnosti v predšolskem obdobju
  10. Karin Kralj: Didaktični pristopi Herveja Tulleja za spodbujanje ustvarjalnosti na likovnem in jezikovnem področju v predšolskem obdobju
  11. Tinkara Kragelj: Izbira likovnega motiva pri vključevanju različnih predmetnih področij pri pouku likovne umetnosti
  12. Maruša Tomšič: Usposobljenost razrednih učiteljev za prepoznavanje nadarjenih učencev na likovnem področju
  13. Sabina Jejčič: Strategije medpredmetnega povezovanja izbrane teme iz glasbene umetnosti v drugem izobraževalnem obdobju
  14. Ana Kovačič: Strategije načrtovanja in izvajanja umetniških dejavnosti za motiviranje predšolskih otrok v razvojnem oddelku za umetniško ustvarjanje

Diplomska dela (35)

  1. Marjetka Kolar: Likovne dejavnosti in čarobni praznični čas
  2. Martina Bon: Otroška risba v drugem starostnem obdobju predšolske dobe
  3. Janja Danko: Uporaba suhih in mokrih risarskih tehnik v predšolskem obdobju
  4. Erika Eržen: Oblikovanje prostora v predšolskem obdobju
  5. Tadeja Vedečnik: Medpodročne povezave likovnih dejavnosti v predšolskem obdobju
  6. Saška Pukšič: Slikarske tehnike v predšolskem obdobju
  7. Svetlana Vukmirović: Uporaba likovnih tehnik v predšolskem obdobju
  8. Dolores Šikman: Likovnost in grafika v vrtcu Jožice Flander
  9. Marjana Gostiša: Otrokovo ustvarjanje na likovnem področju slikarstva v prvem starostnem obdobju
  10. Anja Jazbec: Grafične tehnike visokega tiska v predšolskem obdobju
  11. Sara Conestabo: Ustvarjalnost slovenskih, nemških in indijskih otrok v predšolskem obdobju
  12. Katarina Skočaj: Likovna upodobitev pravljice
  13. Anja Šekli: Kiparske tehnike in likovne dejavnosti v drugem starostnem obdobju
  14. Maja Pegan: Odnos profesorjev razrednega pouka do uporabe grafičnih tehnik pri pouku likovne umetnosti
  15. Anja Kumer: Origami in ustvarjalnost predšolskih otrok
  16. Katja Višnar: Uporaba nevsakdanjih likovnih materialov in orodij pri likovnih dejavnostih v predšolskem obdobju
  17. Tina Novak: Sodobni načini motiviranja vrtčevskih otrok za likovno dejavnost v prvem starostnem obdobju
  18. Valentina Jogan: Učna načrta za likovno in glasbeno umetnost v prvem triletju v Sloveniji in Italiji. Upoštevanje medpredmetnih povezav
  19. Maruša Meža: Medpredmetna povezava likovne umetnosti in matematike v 2. razredu osnovne šole
  20. Daša Bucik: Možnosti uporabe sitotiska v predšolskem obdobju
  21. Maša Vodopivec: Likovna vzgoja predšolskih otrok v zamejskih otroških vrtcih
  22. Petra Koritnik: Tradicionalni in sodobni pristopi pri likovnih dejavnostih v predšolskem obdobju
  23. Jožica Mraz: Alma M. Karlin in njeno potovanje v različnih likovnih tehnikah
  24. Maja Lavtar: Kiparski materiali v prvem starostnem obdobju predšolske vzgoje
  25. Marina Šiljak: Prostorski pogoji za izvajanje likovnih dejavnosti v predšolskem obdobju
  26. Tadeja Mrgole: Načrtovanje uvodne motivacije pri pouku likovne umetnosti v prvi triadi
  27. Lucija Burgar: Kriteriji za vrednotenje slikarskih likovnih del v prvem triletju osnovne šole
  28. Valentina Kogoj: Načrtovanje likovnih motivov za izvedbo slikarskih nalog v predšolskem obdobju
  29. Brigita Zorc: Poučevanje likovne umetnosti na prostem od 1. do 5. razreda osnovne šole
  30. Rebeka Škrilac: Prilagajanje likovnih dejavnosti otrokom s cerebralno paralizo
  31. Lea Markočič: Vrste uvodnih motivacijskih dejavnosti in njihova učinkovitost pri izvedbi likovne naloge v predšolskem obdobju
  32. Barbara Kocjančič Stepančič: Likovno izražanje predšolskega otroka v njegovem domačem okolju
  33. Kaja Škodlar: Izvedba likovnih dejavnosti v času epidemije koronavirusa
  34. Tadeja Pšunder: Motiviranje otrok za likovno ustvarjanje s tehnikami risanja
  35. Anja Hlebš: Mnenja strokovnih delavcev zaposlenih v vrtcu o lastnem izražanju na likovnem področju

Druga dela (5)

  1. Eda Birsa, Lara Kobal: Učni načrt
  2. Eda Birsa, Lara Kobal: Učni načrt
  3. Eda Birsa, Lara Kobal: Učni načrt
  4. Eda Birsa: Primerjava učnih načrtov in vključenost priporočil za medpredmetno povezovanje likovnih vsebin
  5. Zbornik povzetkov Strokovne konference Spodbujanje učinkovitega učenja
Logotipi partnerjev Univerza v Mariboru Univerza v Ljubljani Univerza na Primorskem Univerza v Novi Gorici