Vaš brskalnik ne omogoča JavaScript!
JavaScript je nujen za pravilno delovanje teh spletnih strani. Omogočite JavaScript ali uporabite sodobnejši brskalnik.
ENG
Prijava
Iskanje
Brskanje
Oddaja dela
Statistika
RUP
FAMNIT - Fakulteta za matematiko, naravoslovje in informacijske tehnologije
FHŠ - Fakulteta za humanistične študije
FM - Fakulteta za management
FTŠ Turistica - Fakulteta za turistične študije - Turistica
FVZ - Fakulteta za vede o zdravju
IAM - Inštitut Andrej Marušič
PEF - Pedagoška fakulteta
UPR - Univerza na Primorskem
ZUP - Založba Univerze na Primorskem
COBISS
Univerza na Primorskem, Univerzitetna knjižnica - vsi oddelki
Prva stran
/
Statistika RUP
Statistika RUP
A-
|
A+
|
Natisni
Osnovno
Top lestvice
Gradiva
Datoteke
Letna poročila
Mentor
Osnovno
Bibliografija
Objave zaključnih del
Top ključne besede
Pojavnost ključnih besed
Komentorji
Bibliografija osebe. Seznam zajema vsa gradiva in ne le tista, kje je oseba mentor.
Doktorska dela (1)
Sanela Hudovernik:
Vizualizacija geometrijskih pojmov z uporabo geoplošče v osnovni šoli
Magistrska dela (8)
Monika Lukić:
Vključevanje dejavnosti iz kombinatorike v predšolskem obdobju
Ana Prelaz:
Uporaba IKT pri matematičnih dejavnostih v predšolskem obdobju
Tina Vitez:
Sodelovalno učenje pri matematiki v 4. razredu
Vid Verdev:
Vključevanje matematičnih vsebin pri pouku angleščine v četrtem razredu po pristopu CLIL
Katja Rojnik:
Razumevanje pojma neskončnost pri učencih na razredni stopnji
Simona Štrucl:
Dodatna strokovna pomoč otroku z nakazano diskalkulijo
Meta Slejko:
Sklop didaktičnih pripomočkov za računanje - Računko
Katarina Dolinar:
Finančna pismenost petošolcev
Diplomska dela (80)
Bernarda Romih:
Geometrijski liki v drugem starostnem obdobju
Vanja Klanšek:
Matematične igre v predšolskem obdobju
Sara Jelen Tavčer:
Matematične dejavnosti po metodi Marie Montessori
Suzana Kuzma:
Prvi koraki v svet geometrijskih teles
Erika Božič:
Geometrijska telesa v predšolskem obdobju
Alenka Krajnc:
Kaj menijo starši o matematiki v vrtcu?
Tadeja Mulec:
Prvo srečanje z merjenjem dolžine in mase
Matejka Robinščak:
Uporaba drevesnega in Carrollovega prikaza pri razvrščanju
Samanta Vižintin:
Formativno spremljanje pri pouku matematike
Patricija Rangus:
Igre iz kombinatorike
Karmen Turk:
Razvrščanje z drevesnim prikazom v prvem starostnem obdobju
Ines Novak:
Otroci spoznavajo geometrijska telesa
Maja Tomaševič:
Števila in štetje predšolskih otrok
Ana Lukančič:
Kombinatorika v vrtcu
Lucija Kerin:
Didaktične igre za geometrijo
Maja Mihelič:
Preverjanje matematične pismenosti predšolskih otrok, starih od 4 do 5 let
Kaja Lazar:
Matematične zgodbe v 3. razredu osnovne šole
Polona Košuta:
Orientacija predšolskih otrok v prostoru in na ravnini
Sanela Nikolić:
Izvajanje matematičnih vsebin v vrtcu
Katja Prosen:
Razvrščanje geometrijskih teles
Katarina Režonja:
Spoznavanje geometrijskih teles in njihovih lastnosti v predšolskem obdobju
Sandra Žagar:
Razvrščanje v drevesni, Carrollov in Euler-Vennov prikaz
Ajda Žnidarčič:
Merjenje mase predmetov v drugem starostnem obdobju
Jerneja Peršič:
Spoznavanje geometrijskih teles in likov pred vstopom v šolo
Špela Blatnik:
Matematika v predšolskem obdobju s poudarkom na spoznavanju vsebin matematike preko iger
Loti Žlaus:
Merjenje dolžine skozi igro
Petja Pate:
Zgodnje učenje matematike v predšolskem obdobju s pomočjo terapevtskega psa
Ingrid Meze:
Prvo srečanje s statistiko
Ana Bukovec:
Verjetnost v predšolskem obdobju
Neža Stubelj:
Medpodročno povezovanje matematike in narave v prvem starostnem obdobju
Valentina Podobnik:
Usvajanje števil in štetja skozi pravljice
Erika Šega:
Tortni prikaz v predšolskem obdobju
Vesna Žarkovič:
Razumevanje štetja preko didaktičnih iger pri otrocih starih 3-5 let
Ema Korošec:
Razlikovanje med geometrijskimi telesi in geometrijskimi liki v predšolskem obdobju
Sabina Košmerl:
Seštevanje in odštevanje v predšolskem obdobju
Lea Stržinar:
Naravoslovno matematične dejavnosti z magneti
Karin Hrovatin:
Uporaba informacijsko-komunikacijske tehnologije (IKT) med poukom matematike, v slovenskih osnovnih šolah, v Sloveniji in Italiji
Karin Toškan:
Matematika skozi naravoslovje v 1. starostnem obdobju
Petra Vegelj:
Didaktična igra: dirka centimetrov
Kristina Božič:
Zmožnost reševanja kombinatoričnih problemov otrok v starosti od 4 do 6 let
Maša Madjar:
Matematične igre v 2. starostnem obdobju
Tina Lončar:
Vpeljevanje Carrollovega prikaza v predšolskem obdobju
Katarina Šporar:
Matematično-didaktične igrače iz odpadnega materiala v prvem in drugem starostnem obdobju
Tanja Berdajs:
Razumevanje števil in štetja v predšolskem obdobju
Žanet Reš:
Matematične igre v vrtcu
Lara Žvokelj:
Možnost povezovanja gibanja z matematiko in jezikom
Špela Gornik:
Matematični didaktični material v vrtcu
Veronika Zadel:
Prepoznavanje lastnosti geometrijskih likov pri otrocih, starih od pet do šest let
Alenka Kopše:
Razumevanje števila nič pri predšolskem otroku
Laura Pucer:
Strategije štetja v predšolskem obdobju otrok, starih od 4 do 6 let
Tina Kmetič:
Medpodročno povezovanje matematike v predšolskem obdobju
Tina Kavčič:
Primerjava dosežkov med učenci prvih razredov kombiniranega oddelka in učenci prvih razredov nekombiniranega oddelka pri matematiki
Valentina Šestanj:
Spoznavanje matematičnih pojmov skozi gibanje za otroke od 2. do 3. leta starosti
Tjaša Kovič:
Razumevanje pojma verjetnosti predšolskih otrok do tretjega leta starosti
Ema Buh:
Vpeljevanje matematičnih vzorcev v predšolskem obdobju
Nika Gole:
Razumevanje Euler-Vennovega prikaza med otroki različnih starostnih skupin v vrtcu
Ana Fajdiga:
Z didaktično igro do razumevanja števil in štetja
Bojana Feuš, Sanela Hudovernik:
Prikazi z vrsticami in stolpci v predšolskem obdobju
Jasmina Šušterič, Sanela Hudovernik:
Z igro do štetja in števil v predšolskem obdobju
Maja Tuksar, Sanela Hudovernik:
Merjenje površine v predšolskem obdobju
Aleksandra Štebe, Sanela Hudovernik:
Reševanje preprostih kombinatoričnih problemov v drugem starostnem obdobju
Ana Urek, Sanela Hudovernik:
Simetrija v vrtcu
Anja Rožac, Sanela Hudovernik:
Prikazovanje statističnih podatkov v predšolskem obdobju
Anja Virient:
Prepoznavanje geometrijskih likov in teles v drugem starostnem obdobju
Zala Imperl:
Vloga vzgojitelja na področju predšolske matematike
Anže Kolar:
Orientacija predšolskih otrok drugega starostnega obdobja v prostoru
Nija Prah:
Razvrščanje materiala preko čutnega zaznavanja v prvem starostnem obdobju
Pija Arko:
Učenje razvrščanja preko vodene in proste igre v predšolskem obdobju
Eva Gazvoda:
Stališča vzgojiteljev do vključevanja geometrije v predšolsko obdobje
Urša Benda:
Matematika in izzivi v prvem starostnem obdobju
Klara Kralj:
Zagotavljanje spodbudnega učnega okolja pri matematičnih dejavnostih
Klara Begić:
Pogled staršev na pomen zgodnjega učenja matematike v predšolskem obdobju
Ajda Gašperlin:
Učenje prirejanja preko vodene in proste igre v prvem starostnem obdobju
Tjaša Žordani:
Razumevanje števil in številska predstava tri-, štiri- in petletnikov
Anja Homar:
Poučevanje angleščine v vrtcu prek matematičnih dejavnosti po pristopu CLIL
Marjanca Primožič:
Formativno spremljanje znanja geometrije predšolskih otrok drugega starostnega obdobja
Tina Ardela:
Razlike med 3 in 5 letnimi otroki pri rabi strategij štetja
Tadeja Omerza:
Strategije vzgojiteljev pri vpeljevanju matematičnih dejavnosti pri otrocih prve starostne skupine
Pija Žiberna:
Razumevanje orientacije pri 5-6 let starih otrocih
Ana Triler:
Uporaba pristopa CLIL pri učenju in poučevanju matematike in angleščine v vrtcu
Druga dela (2)
Sanela Hudovernik, Mara Cotič, Darjo Felda:
Pomembnost ponazoril pri pouku geometrije v tretjem vzgojno-izobraževalnem obdobju
Mara Cotič, Darjo Felda, Sanela Hudovernik, Blaž Simčič:
Vizualizacija geometrijskih problemov na geoplošči