Vaš brskalnik ne omogoča JavaScript!
JavaScript je nujen za pravilno delovanje teh spletnih strani. Omogočite JavaScript ali uporabite sodobnejši brskalnik.
ENG
Prijava
Iskanje
Brskanje
Oddaja dela
Statistika
RUP
FAMNIT - Fakulteta za matematiko, naravoslovje in informacijske tehnologije
FHŠ - Fakulteta za humanistične študije
FM - Fakulteta za management
FTŠ Turistica - Fakulteta za turistične študije - Turistica
FVZ - Fakulteta za vede o zdravju
IAM - Inštitut Andrej Marušič
PEF - Pedagoška fakulteta
UPR - Univerza na Primorskem
ZUP - Založba Univerze na Primorskem
COBISS
Univerza na Primorskem, Univerzitetna knjižnica - vsi oddelki
Prva stran
/
Statistika RUP
Statistika RUP
A-
|
A+
|
Natisni
Osnovno
Top lestvice
Gradiva
Datoteke
Letna poročila
Mentor
Osnovno
Bibliografija
Objave zaključnih del
Top ključne besede
Pojavnost ključnih besed
Komentorji
Bibliografija osebe. Seznam zajema vsa gradiva in ne le tista, kje je oseba mentor.
Doktorska dela (1)
Lea Kozel:
Kognitivno-konstruktivistični model pouka matematike v 1. triletju osnovne šole
Diplomska dela (217)
Nika Mutavčić:
Spoznavanje geometrije v predšolskem obdobju preko didaktičnih iger
Ivana Remec:
Uvajanje preproste statistične raziskave v predšolskem obdobju
Samo Križnar:
Dejavnosti za izboljšanje razumevanja predlogov v, na in pod v predšolskem obdobju
Suzana Košćak:
Sposobnost razvrščanja v drevesni in Carrollov diagram v drugem starostnem obdobju
Eva Iskra:
Od prirejanja do štetja v obsegu do 10 v drugem starostnem obdobju
Katja Dolenc:
S konkretnimi dejavnostmi do znanja logike in jezika
Mateja Veber:
Z gibanjem do matematične orientacije
Daša Telban Stoiljković:
Z uporabo didaktičnih iger do znanja verjetnosti v predšolskem obdobju
Sonja Naglič Orehar:
Uporaba senzoričnih balonov pri uvajanju logike in jezika v 1. starostnem obdobju
Nataša Petrič:
Z načrtnimi dejavnostmi do štetja v 2. starostnem obdobju
Ramona Hojnik:
Do znanja štetja v predšolskem obdobju z uporabo interaktivnih prosojnic
Andreja Cimperman Srebot:
Razvrščanje v prvem starostnem obdobju
Erika Gruntar Marković:
Didaktične igre pri štetju v drugem starostnem obdobju
Polona Iskra Mahnič:
Didaktična igra za področja matematike v prvem starostnem obdobju
Kristina Lisjak:
Štetje v drugem starostnem obdobju z didaktičnimi igrami
Tamara Mavrič:
Vpeljava oglatih geometrijksih teles z didaktičnim materialom
Bojana Dajčman:
Načrtno uvajanje razvrščanja v drugem starostnem obdobju
Alenka Sodja:
Z igro do štetja
Karmen Zagorc:
Načrtovane matematične dejavnosti pri vpeljavi odnosov med predmeti v predšolskem obdobju
Slavica Novak:
Simetrija v vrtcu
Veronika Gerdevič:
Orientacija v prostoru v prvem starostnem obdobju
Špela Boštjančič:
Učenje štetja v predšolskem obdobju
Neža Grajžl:
Spodbujanje otrokovega učenja z uporabo didaktičnih iger
Mateja Debeljak:
Pogostost izvajanja načrtovanih matematičnih dejavnosti v slovenskih vrtcih
Katja Novak:
Matematična didaktična igra: Črviček v jabolko
Ana Marija Jereb:
Merjenje mase v predšolskem obdobju
Tina Logar:
Preproste statistične raziskave
Katja Šterbak:
Didaktično-matematična igra z matematično vsebino orientacija
Darja Tement:
Matematični odnosi v prvem starostnem obdobju
Ines Koler:
Vpliv stopnje in smeri izobrazbe starša na pomembnost njegovega odnosa do matematike v predšolskem obdobju otroka
Laura Kegl:
Spoznavanje geometrijskih likov z didaktično igro v drugem starostnem obdobju
Anemari Kurnik:
Do znanja štetja z didaktičnimi igrami v drugem starostnem obdobju
Suzana Prosenjak:
Sposobnost štetja otrok v starostni skupini tri do štiri leta
Katja Polajnar:
Odnos veliko - majhno v prvem starostnem obdobju
Aleks Kuzmin:
Vpliv uvodne motivacije na pouk matematike v 1. in 2. razredu osnovne šole
Erna Fabjančič:
Razvrščanje pri otrocih od 1 do 2 let
Nataša Berk:
Seštevanje do 20 s prehodom v prvem razredu
Mojca Verdnik:
Sortiranje po velikosti v prvem starostnem obdobju
Karin Matijašić:
Preproste statistične raziskave - sredstvo za obdelavo podatkov v predšolskem obdobju
Staša Janša:
Spoznavanje geometrijskih teles v predšolskem obdobju
Smiljana Štrucl:
Matematično - didaktične igre štetja za otroke druge starostne skupine
Sara Faganel:
Kombinatorične igre za predšolske otroke
Leon Ruparčič:
Predšolska matematika v primarnem okolju
Anastazija Taškar:
Merjenje skozi oči predšolskega otroka
Jasmina Kidrič:
Bližnje srečanje z geometrijskimi liki v predšolskem obdobju
Jelena Školnik:
Spoznavanje matematike v predšolskem obdobju s senzornimi igrami
Eva Matjašič:
Z didaktično igro do znanja matematike v predšolskem obdobju
Špela Perpar:
Prvo srečanje z merjenjem dolžine v predšolskem obdobju
Ana Mršnik:
S Tedijem v svet teles in likov
Saša Dolar:
Izvajanje matematičnih dejavnosti razvrščanja v prvem starostnem obdobju
Urška Madjar:
Spoznavanje geometrije v predšolskem obdobju
Tina Plavec:
Števila do 10 v drugem starostnem obdobju
Karin Žvan:
Štetje otrok, starih 4-5 let, ob pesmih in matematičnih igrah
Andreja Potočnik:
Simetrija skozi različna področja kurikuluma v predšolskem obdobju
Sabina Renko:
Didaktične igre pri matematiki v drugem starostnem obdobju
Tjaša Gašljevič:
Štetje skozi igre v drugem starostnem obdobju
Nika Bavdek:
Mavrična geometrija v prvem starostnem obdobju
Neja Frank:
Utrjevanje štetja z didaktično-matematičnimi igrami v predšolskem obdobju
Mateja Jovičić:
Pozabljanje pisnih algoritmov na prehodu iz 4. v 5. razred
Suzana Hribar:
Učenje štetja in števil skozi didaktično igro in čutila
Irena Kozlovič Ban:
Vpeljava matematičnega odnosa veliko - majhno v prvi starostni skupini
Sanja Kocman:
Kako predšolski otroci dojemajo verjetnost?
Sara Murkovič:
Matematična didaktična igra Kockarija
Nina Pečirer:
Utrjevanje razumevanja geometrijskih pojmov z uporabo didaktičnih iger
Ingrid Šorc:
Spodbujanje otrok k spoznavanju in uporabi matematičnih pojmov z igranjem didaktičnih iger
Amadeja Volčič:
Razvijanje matematičnih spretnosti preko didaktično-matematičnih iger
Urša Vižintin:
Didaktične igre štetja v drugem starostnem obdobju
Tina Ukmar:
Uporaba didaktičnih iger s področja geometrije in merjenja
Nina Kacjan:
Usvajanje pojma veliko - majhno v 1. starostnem obdobju
Mojca Hergan:
Didaktično-matematične igre za spodbujanje štetja v predšolskem obdobju
Katja Korent:
Didaktične igre štetja za otroke od treh do štirih let
Maja Novak:
Odnos majhno - veliko v prvem starostnem obdobju
Nina Černenšek:
Spoznavanje geometrijskih likov skozi igre v drugem starostnem obdobju
Ema Zupanc:
Spoznavanje in usvajanje pojmov veliko - majhno v prvem starostnem obdobju
Taja Drolc Vučko:
Razvrščanje v drevesnem diagramu
Sara Kanduti:
Učenje štetja v drugem starostnem obdobju s pomočjo interaktivnih prosojnic
Tadeja Kosec:
Razumevanje Carrollovega in drevesnega prikaza v predšolskem obdobju
Špela Ilič:
Spoznavanje geometrijskih likov v drugem starostnem obdobju
Petra Kalan:
Štetje pri otrocih, starih od 3 do 5 let
Klemen Krašovec:
Matematične dejavnosti razvrščanja dvoletnikov
Ana Lipovšek:
Spoznavanje likov z matematičnimi didaktičnimi igrami
Tjaša Marolt:
Orientacija otrok v prostoru v 1. starostnem obdobju
Valentina Kovačič:
Razvrščanje v prvem starostnem obdobju
Petra Barbič:
Spoznavanje geometrijskih teles skozi dejavnosti ob uporabi didaktičnih iger
Helena Romih:
Štetje s pomočjo didaktičnih iger v oddelku štiri do pet let
Andreja Kandare:
Matematične igre z malo Majo v svet logike in znanja
Teo Gustinčič:
Vpeljevanje postopka merjenja dolžine v predšolskem obdobju
Natalija Mlakar Butalič:
Razumevanje pojma verjetnost skozi gibanje
Barbara Vranješ:
Utrjevanje strategij štetja z didaktičnimi igrami z otroki starimi 3 do 6 let
Daša Sirše:
Usvajanje matematičnega znanja s pomočjo lutke
Alexia Cupin:
Usvajanje osnovnih geometrijskih likov preko gibanja
Nina Primožič:
Interaktivna matematična igra kot sredstvo za utrjevanje štetja do 10 pri otrocih, starih od 4 do 5 let
Anita Hudolin:
Igre orientacije otrok starih 4 do 6 let
Katja Školnik:
Prepoznavanje in poimenovanje geometrijskih teles v predšolskem obdobju
Branka Adamič:
Urejanje in razvrščanje preko igre
Eva Vidmar:
Matematična pravljica - način spoznavanja logike in jezika v drugem starostnem obdobju
Urša Mak:
Igramo se matematiko v prvem starostnem obdobju
Lea Mikuž:
Spoznavanje matematičnih tem z igranjem didaktične igre
Lara Lukač:
Vpeljava logike in jezika otrokom, starim od 3. do 4. leta, s pomočjo ljudske pravljice
Dolores Jelušič Benčič:
Poznavanje matematičnih odnosov ali relacij v 1. starostnem obdobju
Metka Baruca:
Uporaba namiznih iger pri učenju logike in jezika
Teja Dolenc:
Uporaba različnih strategij štetja v drugem starostnem obdobju
Nuša Živec:
Spoznavanje orientacijskih pojmov v drugem starostnem obdobju
Sonja Ban:
Gozdna igralnica kot spodbuda za načrtovanje matematičnih dejavnosti v predšolskem obdobju
Aleksandra Rojc:
Matematični odnosi v prvem starostnem obdobju
Ajša Subašić:
Usvajanje matematičnega pojma majhno-veliko pri otrocih, starih od 1 do 2 leti
Albina Brinar:
Spoznavanje števil in štetja skozi igro
Alja Kep:
Usvajanje štetja in števil do 10 z didaktičnimi igrami v drugem starostnem obdobju
Tanja Turk:
Uporaba didaktičnih iger za utrjevanje štetja v predšolskem obdobju
Tajda Lipovšek:
Razvijanje logičnega mišljenja v povezavi z jezikom
Barbara Korbar:
Igre za utrjevanje geometrijskih likov
Simona Egartner:
Štetje 3- do 5-letnih otrok s pomočjo didaktičnih iger
Andreja Feltrin:
Matematične dejavnosti orientacije pri otrocih od 1-2 leti
Martina Rihtarič:
Matematične igre iz odpadnih materialov
Martina Fras:
Utrjevanje razvrščanja z didaktično igro v prvem starostnem obdobju
Lara Zadnikar:
Igranje z geometrijskimi liki v drugem starostnem obdobju
Tina Jazbinšek:
Igramo se s števili do deset v drugem starostnem obdobju
Katarina Pejić:
Usvajanje verjetnosti z matematičnimi didaktičnimi igrami
Anja Razgoršek:
Načrtovanje dejavnosti kot spodbuda za poznavanje prostorskih odnosov v prvem starostnem obdobju
Kristina Mars:
Vpeljava 1. koraka pri merjenju dolžine in mase z otroki starimi od 2 do 3 leta
Maja Lipovec:
Učenje matematičnih vzorcev v povezavi z drugimi področji v kurikulumu
Patricia Morić:
Učenje matematičnih odnosov skozi matematične dejavnosti v prvem starostnem obdobju
Tjaša Rezman:
Didaktične igre na temo logika in jezik
Lucija Senekovič:
Skozi igro do poznavanja matematičnih vzorcev
Tea Zlosel:
Vključevanje plesa v zgodnje učenje matematike
Tina Zupančič:
Števila in štetje pri starosti 5-6 let
Neža Kiseljak:
Z namiznimi didaktičnimi igrami do utrjevanja štetja
Danjela Rončel:
Merjenje dolžine v drugem starostnem obdobju
Petra Koren:
Didaktične igre za utrjevanje štetja
Karlina Gašperin:
Igre za usvajanje štetja do pet
Daša Rupnik:
Usvajanje matematičnega znanja z izvajanjem plesnih dejavnosti
Špela Barbiš:
Utrjevanje štetja v kombiniranem oddelku z uporabo didaktičnih iger
Maja Knific Bukovšak:
Z igro utrjujemo seštevanje do 10 v 1. razredu osnovne šole
Urška Milavec:
Prirejanje v predšolskem obdobju kot priprava otrok na štetje
Nada Mačinković:
Prepoznavanje in poimenovanje geometrijskih likov s pomočjo izdelanih didaktičnih iger v skupini otrok starih 1-4 let
Mateja Strašek:
Igre za utrjevanje štetja
Mateja Kočar:
Izvajanje načrtovanih matematičnih aktivnosti v slovenskih vrtcih
Monika Samec:
Spoznavanje sveta geometrijskih likov s predšolskimi otroki
Tea Dolinar:
Orientacija pri matematiki v povezavi z ostalimi kurikularnimi področji
Tjaša Golej:
Z igro v svet geometrijskih teles in likov
Monika Lavrič:
Učenje finančne pismenosti otrok z matematičnimi vsebinami v predšolskem obdobju
Nika Setnikar:
Matematika in gibanje v predšolskem obdobju
Katarina Tekavčič:
Pomen matematično-didaktičnih iger v predšolskem obdobju
Sara Valenčak:
Vpeljevanje geometrijskih teles in likov med vzgojitelji v prvem starostnem obdobju
Stina Štefanec:
Matematične dejavnosti pri spoznavanju geometrijskih likov
Nina Hajsinger:
Učenje števil in štetja v predšolskem obdobju
Jana Merlak:
Z igro v gozdu do znanja matematike
Maja Ošlak:
Matematične didaktične igre za spoznavanje geometrijskih likov v predšolskem obdobju
Neža Dolinšek Uštar:
Spoznavanje teles, likov in simetrije v 2. starostnem obdobju
Eva Lavrič:
Pogostost izvajanja matematičnih dejavnosti v vrtcu
Andreja Hrib:
Uporaba orientacijskih pojmov v predšolskem obdobju
Tjaša Zoretič:
Spoznavanje števil v skupini otrok starih 5 let z uporabo odpadnih materialov
Suzana Orehek:
Z igro do znanja orientacijskih pojmov pri otrocih starih 1-2 leti
Tjaša Zrim:
Obravnava geometrijskih likov z otroki, starimi od 5 do 6 let
Nina Susman:
Vpeljevanje simbolov za števila v obsegu do 10 v predšolskem obdobju
Klara Arko:
Utrjevanje štetja do 10 s pomočjo didaktičnih iger
Nataša Rus:
Matematika v tihih knjigah
Klara Jegovnik:
Skozi igro do štetja
Kristina Curk:
Razvrščanje v drevesni in Carrollov diagram s predšolskimi otroki
Tajda Janežič:
Spoznavanje in razumevanje orientacijskih pojmov pri otrocih starih od 2 do 3 leta
Lea Letnar:
Uvajanje merjenja prostornine v predšolskem obdobju
Vanesa Turk:
Utrjevanje geometrijskih likov s pomočjo matematičnih didaktičnih iger
Barbara Cindrić:
Usvajanje orientacije v prostoru pri otrocih starih 2 do 3 leta
Maša Praprotnik:
Uvajanje matematike s pomočjo gibalnih iger
Leja Petrič:
Spodbujanje štetja z matematičnimi igrami v predšolskem obdobju
Marjetka Končan:
Števila in štetje do deset
Monika Turk:
Razvrščanje v drevesni diagram v drugem starostnem obdobju
Tina Maček:
Pogostost izvajanja matematičnih dejavnosti v predšolskem obdobju
Kaja Dobrotinšek:
Matematične didaktične igre s poudarkom na štetju
Danijela Djurić:
Prepoznavanje geometrijskih teles in likov v 2. starostnem obdobju skozi načrtovane dejavnosti
Domen Matelič:
Spoznavanje matematike v predšolskem obdobju z uporabo pesmi z matematično vsebino
Urukalo Dino:
Učenje matematike preko senzornega zaznavanja
Jerca Peric:
Štetje s pomočjo didaktičnih iger v predšolskem obdobju
Nina Poropat:
Uvajanje matematičnih odnosov med predmeti v prvem starostnem obdobju
Leja Logaj:
Mnenje in izkušnje vzgojiteljev in pomočnikov vzgojiteljev glede usvajanja štetja v drugem starostnem obdobju
Laura Stanič:
Vpliv epidemije na otroke glede razumevanja matematičnih vsebin
Dragana Vasiljević:
Matematično didaktične igre simetrije
Urška Sever:
Geometrijska telesa v vrtcu
Lucija Ves:
Utrjevanje geometrijskih teles in likov z uporabo didaktičnih iger
Urška Vidmar:
Izvajanje matematičnih dejavnosti v predšolskem obdobju
Špela Jelovčan:
Orientacija v prostoru skozi medpodročno povezovanje matematike, jezika in gibanja
Petra Cerar:
Napredovanje predšolskih otrok na področju matematike v času zaprtja vrtcev z vidika staršev
Leila Kragelj:
Razumevanje količin v predšolskem obdobju
Meta Nagode:
Štetje v obsegu do 10 v predšolskem obdobju po metodi Montessori v javnih vrtcih
Kaja Krt:
Z igro v svet orientacije pri matematiki v skupini otrok, starih 1-2 let
Tomaž Oblak:
Učenje štetja do 10 s pomočjo ročno izdelane didaktične igrače
Ana Marija Pirc:
Vpeljava odnosa majhno - veliko pri matematiki v prvem starostnem obdobju
Teja Gantar:
Učenje štetja skozi igro v predšolskem obdobju
Katja Žnider:
Otrok skozi načrtovane matematične dejavnosti usvoji razvrščanje glede na dve lastnosti
Urša Cimperman:
Pogostost izvajanja in vključevanja teme orientacija v prostoru in njena pomembnost v predšolskem obdobju
Karolina Vidergar:
Spoznavanje simbolnega zapisa do deset v predšolskem obdobju
Natali Bukovec:
Stališča vzgojiteljev o uporabi didaktičnih sredstev in didaktičnih iger pri dejavnostih kurikularnega področja matematike
Blanka Mrak:
Igra kot spodbuda k usvajanju štetja v skupini otrok, starih od 2 do 4 let
Mateja Šepec:
Didaktične igrače za spodbujanje orientacije v 2. starostnem obdobju
Nada Kosten:
Vpeljava statistične raziskave v drugem starostnem obdobju z otroki starimi 3-4 leta
Hana Šlaus:
Prvi koraki merjenja v predšolskem obdobju
Urša Trobec:
Uporaba matematičnega kotička v vrtcu
Deja Kodrun:
Načrtovane dejavnosti na temo geometrija in merjenje v prvem starostnem obdobju
Ana Planinšek:
Uporaba didaktičnih kart za razvijanje matematičnega znanja v predšolskem obdobju
Patricija Zupanc:
Razumevanje matematičnih vzorcev in prepoznavanje le-teh v vsakdanjem življenju
Maja Simić:
Razvrščanje po eni lastnosti v skupini otrok starih 1 do 2 leti
Mojca Istenič:
Matematika skozi igro in zgodbo
Katarina Orel Zajec:
Mnenje vzgojiteljev o matematični vsebini razvrščanja v predšolskem obdobju
Rok Tavčar:
Spoznavanje in razumevanje vzorcev pri otrocih, starih od 4 do 5 let
Maja Burger:
Geometrijski liki v igri
Nika Podobnik:
Orientacija predšolskega otroka v 1. starostnem obdobju
Nika Razgoršek:
Matematika skozi igro v naravi
Dragica Bonić:
Naravoslovno-matematične dejavnosti v gozdu
Maksimilijana Vezjak:
Učenje matematike skozi igro v gozdu
Kaja Rančan:
Mnenje vzgojiteljev in pomočnikov vzgojiteljev o pomenu usvajanja štetja v predšolskem obdobju
Tina Kladnik:
Razvrščanje v 1. starostnem obdobju
Maja Cerar:
Razvrščanje v prvem starostnem obdobju
Tjaša Recko:
Mnenje vzgojiteljev o uporabi didaktičnih iger pri usvajanju matematike v 2. starostnem obdobju
Maja Novak:
Utrjevanje štetja z matematičnimi didaktičnimi igrami v 2. starostnem obdobju
Eva Škufca:
Igrajmo se z geometrijskimi liki
Karin Šturm:
Matematične didaktične igre – dober pripomoček za utrjevanje geometrijskih likov v predšolskem obdobju
Kaja Smrkolj Jurjevec:
Prvi koraki pri merjenju mase
Druga dela (2)
Mara Cotič, Lea Kozel, Darjo Felda:
Razumevanje matematičnega pojma verjetnosti pri otrocih v vrtcu in prvem razredu osnovne šole
Mara Cotič, Darjo Felda, Lea Kozel:
Statistika na začetku šolanja