Vaš brskalnik ne omogoča JavaScript!
JavaScript je nujen za pravilno delovanje teh spletnih strani. Omogočite JavaScript ali uporabite sodobnejši brskalnik.
ENG
Prijava
Iskanje
Brskanje
Oddaja dela
Statistika
RUP
FAMNIT - Fakulteta za matematiko, naravoslovje in informacijske tehnologije
FHŠ - Fakulteta za humanistične študije
FM - Fakulteta za management
FTŠ Turistica - Fakulteta za turistične študije - Turistica
FVZ - Fakulteta za vede o zdravju
IAM - Inštitut Andrej Marušič
PEF - Pedagoška fakulteta
UPR - Univerza na Primorskem
ZUP - Založba Univerze na Primorskem
COBISS
Univerza na Primorskem, Univerzitetna knjižnica - vsi oddelki
Prva stran
/
Statistika RUP
Statistika RUP
A-
|
A+
|
Natisni
Osnovno
Top lestvice
Gradiva
Datoteke
Letna poročila
Mentor
Osnovno
Bibliografija
Objave zaključnih del
Top ključne besede
Pojavnost ključnih besed
Komentorji
Bibliografija osebe. Seznam zajema vsa gradiva in ne le tista, kje je oseba mentor.
Doktorska dela (1)
Maruška Željeznov Seničar:
Spodbudno učno okolje za nadarjene učence v osnovni šoli
Magistrska dela (64)
Marinka Primožič:
Odkrivanje nadarjenih otrok v predšolskem obdobju in delo z njimi
Nina Cepuš:
Spodbudno učno okolje za učence, nadarjene na matematičnem področju
Katja Matahlija:
Izvajanje učne diferenciacije na izbrani osnovni šoli
Keli Gorela:
Vloga staršev pri odkrivanju potencialne nadarjenosti predšolskega otroka
Valentina Kocjančič:
Dvojna izjemnost: nadarjenost in Aspergerjev sindrom
Heidi Jakopič:
Nadarjen predšolski otrok - breme ali izziv
Veronika Šinigoj:
Primernost oddaje Male sive celice za nadarjene učence
Pia Novljan:
Stališča pedagoških delavcev do mavričnih družin
Ema Šavs:
Miselne sposobnosti učencev v Sloveniji in Indiji
Ines Jaklin:
Želje in potrebe nadarjenih učencev na kognitivnem in konativnem področju
Aleksandra Kambič:
Prehod potencialno nadarjenega otroka iz vrtca v šolo
Andrejka Leban:
Priprava osebnega izobraževalnega načrta za nadarjenega učenca na izbrani šoli s slovenskim učnim jezikom v Italiji
Nives Čuček:
Medvrstniško nasilje, kot ga zaznavajo učenci zadnjega triletja osnovne šole in njihovi učitelji
Silvija Belšak Viher:
Prezrti potenciali dvojno izjemnega učenca
Tina Bajc:
Težave učiteljev pri delu z nadarjenimi učenci v osnovni šoli
Petra Volarič:
V skupini imam nadarjenega otroka, kaj naj z njim?
Nina Kristanc:
Izzivi učiteljev pri delu z nadarjenimi učenci
Ajda Ledinek:
Mnenja vzgojiteljev in strokovnjakov Slovenskega društva hospic o smrti in podpori žalujočemu otroku
Mojca Jereb:
Lokalna arheologija za osnovnošolce
Maja Šuštaršič:
Mnenje vzgojiteljev o delu s potencialno nadarjenimi otroki v izbrani instituciji
Nika Rajovec:
Odkrivanje in delo s športno nadarjenimi in talentiranimi učenci na Štajerskem
Marijana Kavčič:
Pravljica za vse - delo s potencialno nadarjenimi učenci v 1. in 2. razredu osnovne šole
Doroteja Zavšek:
Spolno nasilje med srednješolci
Neža Kern:
Uporabnost didaktičnih iger pri obravnavi izbranih naravoslovnih vsebin v četrtem razredu
Janet Čufer:
Opolnomočenje ranljive skupine otrok na področju spolnega in vrstniškega nasilja
Branka Cotič:
Didaktični pripomoček za dvojno izjemne učence
Nastja Rode:
Izgorelost v pedagoškem poklicu
Urška Perme:
Čustvena inteligentnost skozi perspektivo učiteljev
Laura Hrvatič:
Potovanje okoli sveta - didaktični pripomoček za nadarjene učence
Petra Grošelj:
Mnenja pedagogov o pomenu čustvene inteligentnosti pri delu z otroki s posebnimi potrebami
Jasna Sotler:
Odkrivanje in delo z nadarjenimi predšolskimi otroki v Sloveniji, Angliji in Vermontu (ZDA)
Veronika Selinšek:
Didaktični pripomoček za nadarjene učence z motnjo pozornosti in/ali hiperaktivnosti
Nina Kožman:
Primeri pripomočkov in dejavnosti pri izvajanju posredovanja s pomočjo psa v osnovi šoli
Tjaša Pajek, Kaja Ajdnik:
Oblikovanje in razvoj didaktičnega pripomočka za odkrivanje in spodbujanje otrokove nadarjenosti na predšolski stopnji
Mojca Ipavec, Lea Pucer:
Didaktične igre za nadarjene
Tamara Kolenc, Nina Tratnik:
Odkrivanje in spodbujanje nadarjenosti v predšolskem obdobju
Neža Ceglar:
Delo šolske svetovalne službe v času epidemije COVID-19 v Republiki Sloveniji
Simona Lunka:
Računalniško mišljenje in proces zgodnjega odkrivanja potencialno nadarjenih učencev
Margerita Perišić:
Krožki za nadarjene učence v osnovni šoli
Kristina Urh:
Konceptualizacija nadarjenosti v Republiki Sloveniji in Republiki Hrvaški
Ines Božič:
Dvojno izjemen deček na predšolski stopnji
Ana Težak:
Pomen in uporaba čuječnosti pri učencih v osnovni šoli
Nina Holešek:
Samopodoba in težave nadarjenih učencev
Alenka Repanšek Uršič:
Didaktični pripomoček za ozaveščanje in delo z učenci na področju zdravega življenjskega sloga
Jana Prašelj:
Nadarjeni in talentirani učenci na področju športa v osnovnih šolah s slovenskim učnim jezikom v Italiji
Katarina Zonjič:
Stres in izgorelost med svetovalnimi delavci osnovnih in srednjih šol
Natalija Bukovec:
Didaktična igra za nadarjene učence tretjega vzgojno-izobraževalnega obdobja - Z ugankami okoli sveta
Lara Lukač:
Prepoznavanje in delo s potencialno nadarjenimi otroki v vrtcu - študija primera
Sara Jesenko:
Didaktični pripomoček za spodbujanje ustvarjalnega mišljenja pri nadarjenih učencih
Anja Zupanc:
Stališča svetovalnih delavcev o kompetenčnem modelu pedagogov
Maša Balažek:
Vloga in pomen vzgojitelja pri prepoznavi družinskega nasilja nad otrokom
Nejc Opara:
Sodelovanje učiteljev s helikopterskimi starši
Eva Zaman:
Poučevanje nadarjenih učencev v prvem vzgojno-izobraževalnem obdobju osnovne šole
Maruša Knap:
Vključevanje področij razširjenega kurikula za osebe s slepoto, slabovidnostjo oz. okvaro vidne funkcije pri predmetu družba v 5. razredu
Mateja Perovšek:
Družinski razvojni center kot oblika pomoči otrokom z dodatnimi potrebami, njihovim družinam in vzgojno-izobraževalnim institucijam
Brigita Skledar:
Vloga strokovnih delavcev v vrtcu pri žalujočem otroku
Urška Kovšca:
Učenje socialnih veščin s pomočjo terapevtskega psa
Tina Cigale:
Primerno vedenje v šoli
Urška Brigelj:
Uresničevanje inkluzivne paradigme v medgeneracijskem sožitju otrok in starostnikov v izbrani instituciji
Danica Medved:
Holistični pristop pri delu z nadarjenimi učenci v osnovni šoli
Amadeja Lavrenčič:
Osip učiteljev v osnovnih šolah
Katja Chiappolini:
Spolna zloraba otrok v predšolskem obdobju – prepoznavanje in ukrepanje s strani strokovnih delavcev
Anja Logar:
Pedagoški delavci v prilagojenem in posebnem programu vzgoje in izobraževanja (pre)poznajo znake spolnega nasilja nad otrokom
Darja Mevlja:
Pomen prepoznavanja močnih področij učencev s posebnimi potrebami
Diplomska dela (43)
Anina Cesar:
Dvojna izjemnost
Nika Mlakar:
NTC učenje in spodbujanje potencialne nadarjenosti na pedšolski stopnji
Manja Žemva:
Pomen zdrave samopodobe pri učencih
Sara Al-Daghistani:
Vloga šolske svetovalne službe na področju spolnega nasilja v družini
Špela Korošec:
Didaktični pripomoček za nadarjene učence z disleksijo
Nina Kržič:
Področja dela šolske svetovalne službe v osnovni šoli
Urška Perme:
Čustvena inteligenca skozi perspektivo bodočih učiteljev
Nastja Rode:
Odkrivanje športno nadarjenih in talentiranih otrok v osnovni šoli
Sara Jesenko:
Vloga šolske svetovalne službe pri posvetovalnem delu z učitelji nadarjenih učencev
Valentina Matjažič:
Kako motivacija vpliva na vključevanje odraslih v izobraževanje
Nejc Opara:
Odkrivanje in delo z nadarjenimi učenci na izbranih osnovnih šolah
Serena Picco:
Primerno vedenje otrok v šoli
Katarina Zonjič:
Vloga šolske svetovalne delavke pri obravnavi nasilja med vrstniki
Nina Vončina:
Ali nadarjeni učenci potrebujejo prilagojen učni program?
Lea Špende:
Nadarjena učenka v osnovni šoli
Veronika Rupnik:
Šolski pedagog in nadarjeni učenci
Veronika Šinigoj:
Razvijanje sporazumevalne zmožnosti s pomočjo oddaje Male sive celice
Ines Jaklin:
Delo z nadarjenimi učenci v osnovni šoli
Nika Knafelc:
Vzgojni stil staršev in vzgoja otrok
Nina Cepuš:
Nadarjeni učenci pri matematiki in njihove potrebe
Maja Pevec:
Stališča vzgojiteljev do dela s potencialno nadarjenimi otroki na predšolski stopnji
Maša Balažek:
Prepoznavanje nadarjenih in talentiranih učencev v glasbeni šoli
Klavdija Judež:
Usposobljenost pedagoških delavcev za delo z otroki s posebnimi potrebami v redni osnovni šoli
Teja Nemec:
Miselne sposobnosti učencev v Sloveniji in Gambiji
Tina Bolko:
Vloga svetovalnega delavca pri učencih in dijakih z motnjami hranjenja
Žanin Kužnik:
Prepoznavanje nadarjenih učencev z neverbalnimi specifičnimi učnimi težavami
Gaja Pregelj:
Vloga pedagoga v bolnišnici
Ana Klanjšček:
Stres pri pedagoških delavcih v času šolanja na daljavo
Mojca Smuk:
Nadarjeni učenci v osnovni šoli
Sara Jagodič:
Vloga šolske svetovalne službe pri prepoznavanju in preprečevanju medvrstniškega nasilja
Lea Drnovšek:
Izgorelost med vzgojitelji
Nuša Dovečar:
Vloga in pomen spolne vzgoje v učnih načrtih osnovnošolskega izobraževanja
Katja Brišar:
Uporaba kritičnega in ustvarjalnega mišljenja pri reševanju problemov v prvem vzgojno-izobraževalnem obdobju
Nina Turk:
Družinsko okolje in dosežki otrok
Barbara Brumen:
Preventivne dejavnosti šolske svetovalne službe na področju zlorabe drog
Lucija Vrčon:
Učitelj in stres
Katarina Rešek:
Prepoznavanje in omogočanje razvijanja nadarjenosti in talentiranosti v osnovni šoli
Alma Jesenko:
Spolna vzgoja v slovenskih osnovnih šolah
Eva Fortuna:
Dvojno izjemni učenci
Sara Steinbacher:
Prepoznavanje in preprečevanje psihičnega nasilja nad otrokom
Neli Kodrič:
Permisivna vzgoja in otrokov razvoj
Aleksandra Rutović:
Mladinski zavodi
Kaja Bastič:
Dvojno izjemni učenci v vzgojno-izobraževalnem sistemu
Druga dela (6)
Mojca Kukanja-Gabrijelčič:
Učbenik po meri učenca?
Mojca Kukanja-Gabrijelčič:
Nadarjeni učenci v Sloveniji, Italiji, Angliji in na Danskem - primerjava zakonodajnih in programskih izhodišč
Mojca Kukanja-Gabrijelčič:
Learning from history textbooks - is it challenging for gifted students? An international comparative analysis of questions and tasks in history textbooks
Mojca Kukanja-Gabrijelčič:
Subjective theories and main problems of preschool teacher working with gifted child
Sonja Čotar Konrad, Mojca Kukanja-Gabrijelčič:
Professional competences of preschool teachers for working with gifted young children in Slovenia
Teaching gifted and talented children in a new educational era