Lupa

Statistika RUP

A- | A+ | Natisni

Bibliografija osebe. Seznam zajema vsa gradiva in ne le tista, kje je oseba mentor.

Doktorska dela (1)

  1. Maruška Željeznov Seničar: Spodbudno učno okolje za nadarjene učence v osnovni šoli

Magistrska dela (64)

  1. Marinka Primožič: Odkrivanje nadarjenih otrok v predšolskem obdobju in delo z njimi
  2. Nina Cepuš: Spodbudno učno okolje za učence, nadarjene na matematičnem področju
  3. Katja Matahlija: Izvajanje učne diferenciacije na izbrani osnovni šoli
  4. Keli Gorela: Vloga staršev pri odkrivanju potencialne nadarjenosti predšolskega otroka
  5. Valentina Kocjančič: Dvojna izjemnost: nadarjenost in Aspergerjev sindrom
  6. Heidi Jakopič: Nadarjen predšolski otrok - breme ali izziv
  7. Veronika Šinigoj: Primernost oddaje Male sive celice za nadarjene učence
  8. Pia Novljan: Stališča pedagoških delavcev do mavričnih družin
  9. Ema Šavs: Miselne sposobnosti učencev v Sloveniji in Indiji
  10. Ines Jaklin: Želje in potrebe nadarjenih učencev na kognitivnem in konativnem področju
  11. Aleksandra Kambič: Prehod potencialno nadarjenega otroka iz vrtca v šolo
  12. Andrejka Leban: Priprava osebnega izobraževalnega načrta za nadarjenega učenca na izbrani šoli s slovenskim učnim jezikom v Italiji
  13. Nives Čuček: Medvrstniško nasilje, kot ga zaznavajo učenci zadnjega triletja osnovne šole in njihovi učitelji
  14. Silvija Belšak Viher: Prezrti potenciali dvojno izjemnega učenca
  15. Tina Bajc: Težave učiteljev pri delu z nadarjenimi učenci v osnovni šoli
  16. Petra Volarič: V skupini imam nadarjenega otroka, kaj naj z njim?
  17. Nina Kristanc: Izzivi učiteljev pri delu z nadarjenimi učenci
  18. Ajda Ledinek: Mnenja vzgojiteljev in strokovnjakov Slovenskega društva hospic o smrti in podpori žalujočemu otroku
  19. Mojca Jereb: Lokalna arheologija za osnovnošolce
  20. Maja Šuštaršič: Mnenje vzgojiteljev o delu s potencialno nadarjenimi otroki v izbrani instituciji
  21. Nika Rajovec: Odkrivanje in delo s športno nadarjenimi in talentiranimi učenci na Štajerskem
  22. Marijana Kavčič: Pravljica za vse - delo s potencialno nadarjenimi učenci v 1. in 2. razredu osnovne šole
  23. Doroteja Zavšek: Spolno nasilje med srednješolci
  24. Neža Kern: Uporabnost didaktičnih iger pri obravnavi izbranih naravoslovnih vsebin v četrtem razredu
  25. Janet Čufer: Opolnomočenje ranljive skupine otrok na področju spolnega in vrstniškega nasilja
  26. Branka Cotič: Didaktični pripomoček za dvojno izjemne učence
  27. Nastja Rode: Izgorelost v pedagoškem poklicu
  28. Urška Perme: Čustvena inteligentnost skozi perspektivo učiteljev
  29. Laura Hrvatič: Potovanje okoli sveta - didaktični pripomoček za nadarjene učence
  30. Petra Grošelj: Mnenja pedagogov o pomenu čustvene inteligentnosti pri delu z otroki s posebnimi potrebami
  31. Jasna Sotler: Odkrivanje in delo z nadarjenimi predšolskimi otroki v Sloveniji, Angliji in Vermontu (ZDA)
  32. Veronika Selinšek: Didaktični pripomoček za nadarjene učence z motnjo pozornosti in/ali hiperaktivnosti
  33. Nina Kožman: Primeri pripomočkov in dejavnosti pri izvajanju posredovanja s pomočjo psa v osnovi šoli
  34. Tjaša Pajek, Kaja Ajdnik: Oblikovanje in razvoj didaktičnega pripomočka za odkrivanje in spodbujanje otrokove nadarjenosti na predšolski stopnji
  35. Mojca Ipavec, Lea Pucer: Didaktične igre za nadarjene
  36. Tamara Kolenc, Nina Tratnik: Odkrivanje in spodbujanje nadarjenosti v predšolskem obdobju
  37. Neža Ceglar: Delo šolske svetovalne službe v času epidemije COVID-19 v Republiki Sloveniji
  38. Simona Lunka: Računalniško mišljenje in proces zgodnjega odkrivanja potencialno nadarjenih učencev
  39. Margerita Perišić: Krožki za nadarjene učence v osnovni šoli
  40. Kristina Urh: Konceptualizacija nadarjenosti v Republiki Sloveniji in Republiki Hrvaški
  41. Ines Božič: Dvojno izjemen deček na predšolski stopnji
  42. Ana Težak: Pomen in uporaba čuječnosti pri učencih v osnovni šoli
  43. Nina Holešek: Samopodoba in težave nadarjenih učencev
  44. Alenka Repanšek Uršič: Didaktični pripomoček za ozaveščanje in delo z učenci na področju zdravega življenjskega sloga
  45. Jana Prašelj: Nadarjeni in talentirani učenci na področju športa v osnovnih šolah s slovenskim učnim jezikom v Italiji
  46. Katarina Zonjič: Stres in izgorelost med svetovalnimi delavci osnovnih in srednjih šol
  47. Natalija Bukovec: Didaktična igra za nadarjene učence tretjega vzgojno-izobraževalnega obdobja - Z ugankami okoli sveta
  48. Lara Lukač: Prepoznavanje in delo s potencialno nadarjenimi otroki v vrtcu - študija primera
  49. Sara Jesenko: Didaktični pripomoček za spodbujanje ustvarjalnega mišljenja pri nadarjenih učencih
  50. Anja Zupanc: Stališča svetovalnih delavcev o kompetenčnem modelu pedagogov
  51. Maša Balažek: Vloga in pomen vzgojitelja pri prepoznavi družinskega nasilja nad otrokom
  52. Nejc Opara: Sodelovanje učiteljev s helikopterskimi starši
  53. Eva Zaman: Poučevanje nadarjenih učencev v prvem vzgojno-izobraževalnem obdobju osnovne šole
  54. Maruša Knap: Vključevanje področij razširjenega kurikula za osebe s slepoto, slabovidnostjo oz. okvaro vidne funkcije pri predmetu družba v 5. razredu
  55. Mateja Perovšek: Družinski razvojni center kot oblika pomoči otrokom z dodatnimi potrebami, njihovim družinam in vzgojno-izobraževalnim institucijam
  56. Brigita Skledar: Vloga strokovnih delavcev v vrtcu pri žalujočem otroku
  57. Urška Kovšca: Učenje socialnih veščin s pomočjo terapevtskega psa
  58. Tina Cigale: Primerno vedenje v šoli
  59. Urška Brigelj: Uresničevanje inkluzivne paradigme v medgeneracijskem sožitju otrok in starostnikov v izbrani instituciji
  60. Danica Medved: Holistični pristop pri delu z nadarjenimi učenci v osnovni šoli
  61. Amadeja Lavrenčič: Osip učiteljev v osnovnih šolah
  62. Katja Chiappolini: Spolna zloraba otrok v predšolskem obdobju – prepoznavanje in ukrepanje s strani strokovnih delavcev
  63. Anja Logar: Pedagoški delavci v prilagojenem in posebnem programu vzgoje in izobraževanja (pre)poznajo znake spolnega nasilja nad otrokom
  64. Darja Mevlja: Pomen prepoznavanja močnih področij učencev s posebnimi potrebami

Diplomska dela (43)

  1. Anina Cesar: Dvojna izjemnost
  2. Nika Mlakar: NTC učenje in spodbujanje potencialne nadarjenosti na pedšolski stopnji
  3. Manja Žemva: Pomen zdrave samopodobe pri učencih
  4. Sara Al-Daghistani: Vloga šolske svetovalne službe na področju spolnega nasilja v družini
  5. Špela Korošec: Didaktični pripomoček za nadarjene učence z disleksijo
  6. Nina Kržič: Področja dela šolske svetovalne službe v osnovni šoli
  7. Urška Perme: Čustvena inteligenca skozi perspektivo bodočih učiteljev
  8. Nastja Rode: Odkrivanje športno nadarjenih in talentiranih otrok v osnovni šoli
  9. Sara Jesenko: Vloga šolske svetovalne službe pri posvetovalnem delu z učitelji nadarjenih učencev
  10. Valentina Matjažič: Kako motivacija vpliva na vključevanje odraslih v izobraževanje
  11. Nejc Opara: Odkrivanje in delo z nadarjenimi učenci na izbranih osnovnih šolah
  12. Serena Picco: Primerno vedenje otrok v šoli
  13. Katarina Zonjič: Vloga šolske svetovalne delavke pri obravnavi nasilja med vrstniki
  14. Nina Vončina: Ali nadarjeni učenci potrebujejo prilagojen učni program?
  15. Lea Špende: Nadarjena učenka v osnovni šoli
  16. Veronika Rupnik: Šolski pedagog in nadarjeni učenci
  17. Veronika Šinigoj: Razvijanje sporazumevalne zmožnosti s pomočjo oddaje Male sive celice
  18. Ines Jaklin: Delo z nadarjenimi učenci v osnovni šoli
  19. Nika Knafelc: Vzgojni stil staršev in vzgoja otrok
  20. Nina Cepuš: Nadarjeni učenci pri matematiki in njihove potrebe
  21. Maja Pevec: Stališča vzgojiteljev do dela s potencialno nadarjenimi otroki na predšolski stopnji
  22. Maša Balažek: Prepoznavanje nadarjenih in talentiranih učencev v glasbeni šoli
  23. Klavdija Judež: Usposobljenost pedagoških delavcev za delo z otroki s posebnimi potrebami v redni osnovni šoli
  24. Teja Nemec: Miselne sposobnosti učencev v Sloveniji in Gambiji
  25. Tina Bolko: Vloga svetovalnega delavca pri učencih in dijakih z motnjami hranjenja
  26. Žanin Kužnik: Prepoznavanje nadarjenih učencev z neverbalnimi specifičnimi učnimi težavami
  27. Gaja Pregelj: Vloga pedagoga v bolnišnici
  28. Ana Klanjšček: Stres pri pedagoških delavcih v času šolanja na daljavo
  29. Mojca Smuk: Nadarjeni učenci v osnovni šoli
  30. Sara Jagodič: Vloga šolske svetovalne službe pri prepoznavanju in preprečevanju medvrstniškega nasilja
  31. Lea Drnovšek: Izgorelost med vzgojitelji
  32. Nuša Dovečar: Vloga in pomen spolne vzgoje v učnih načrtih osnovnošolskega izobraževanja
  33. Katja Brišar: Uporaba kritičnega in ustvarjalnega mišljenja pri reševanju problemov v prvem vzgojno-izobraževalnem obdobju
  34. Nina Turk: Družinsko okolje in dosežki otrok
  35. Barbara Brumen: Preventivne dejavnosti šolske svetovalne službe na področju zlorabe drog
  36. Lucija Vrčon: Učitelj in stres
  37. Katarina Rešek: Prepoznavanje in omogočanje razvijanja nadarjenosti in talentiranosti v osnovni šoli
  38. Alma Jesenko: Spolna vzgoja v slovenskih osnovnih šolah
  39. Eva Fortuna: Dvojno izjemni učenci
  40. Sara Steinbacher: Prepoznavanje in preprečevanje psihičnega nasilja nad otrokom
  41. Neli Kodrič: Permisivna vzgoja in otrokov razvoj
  42. Aleksandra Rutović: Mladinski zavodi
  43. Kaja Bastič: Dvojno izjemni učenci v vzgojno-izobraževalnem sistemu

Druga dela (6)

  1. Mojca Kukanja-Gabrijelčič: Učbenik po meri učenca?
  2. Mojca Kukanja-Gabrijelčič: Nadarjeni učenci v Sloveniji, Italiji, Angliji in na Danskem - primerjava zakonodajnih in programskih izhodišč
  3. Mojca Kukanja-Gabrijelčič: Learning from history textbooks - is it challenging for gifted students? An international comparative analysis of questions and tasks in history textbooks
  4. Mojca Kukanja-Gabrijelčič: Subjective theories and main problems of preschool teacher working with gifted child
  5. Sonja Čotar Konrad, Mojca Kukanja-Gabrijelčič: Professional competences of preschool teachers for working with gifted young children in Slovenia
  6. Teaching gifted and talented children in a new educational era
Logotipi partnerjev Univerza v Mariboru Univerza v Ljubljani Univerza na Primorskem Univerza v Novi Gorici