Lupa

Statistika RUP

A- | A+ | Natisni

Bibliografija osebe. Seznam zajema vsa gradiva in ne le tista, kje je oseba mentor.

Doktorska dela (1)

  1. Petra Furlan: Krajinski park Sečoveljske soline kot model spodbudnega naravnega interaktivnega učnega okolja

Magistrska dela (1)

  1. Teja Ambroželi: Gozdna učna pot Panovec

Diplomska dela (48)

  1. Nika Zupan: Spoznavanje dinozavrov v predšolskem obdobju
  2. Katja Andrejčič: Spoznavanje živinoreje v predšolskem obdobju
  3. Aleksandra Pantić: Učilnica v naravi
  4. Mateja Starec: Naravoslovne dejavnosti za predšolske otroke na temo zrak
  5. Petra Furlan: Izkustveno učenje pri spoznavanju morske obale v tretjem razredu osnovne šole
  6. Teja Ambroželi: Učenje na prostem v goriški regiji
  7. Dilva Koren: Od papirja do knjige
  8. Janina Ivnik: Uvajanje goste hrane z metodo BLW
  9. Ana Rebec: Spoznavanje pojma svetlobe v predšolskem obdobju
  10. Brigita Vodenik: Alergije in bolezni v povezavi s hrano pri predšolskih otrocih
  11. Jana Kastelic: Naravoslovne dejavnosti in eksperimenti z jajci
  12. Katarina Hain: Raziskovalna škatla in določevalni ključ za izbrana gozdna drevesa
  13. Petra Kos: Predsodki strokovnih delavcev, zaposlenih v vrtcu, pri delu z živalmi
  14. Ana Červ: Spoznavanje zdravilnih rastlin in zelišč s predšolskimi otroki
  15. Vanja Petrič: Znanje temeljnih postopkov oživljanja otroka pri zaposlenih v vrtcu
  16. Barbara Babič: Poznavanje celiakije med zaposlenimi v vrtcu
  17. Metka Staniša: Vpliv okolja na prehranjevalne navade otrok v predšolskem obdobju
  18. Janja Gartner: Spoznavanje travnika v prvem starostnem obdobju
  19. Vesna Škarja: Spoznavanje kmetije s predšolskimi otroki
  20. Simona Zajec: Poznavanje najpogostejših bolezensko pogojenih nujnih stanj in ukrepanje ob njih v dolenjskih vrtcih
  21. Klavdija Japelj: Poznavanje epilepsije in usposobljenost zaposlenih v vrtcu za nudenje prve pomoči v primeru epileptičnega napada pri otrocih
  22. Katarina Pirih: Napačna poimenovanja naravoslovnih pojmov pri strokovnih delavcih zaposlenih v vrtcu
  23. Lara Luša: Uporaba higienskih priporočil NIJZ-ja v vrtcih v času epidemije COVID-19
  24. Maja Lazar: Ukrepanje strokovnih delavcev v vrtcu ob nezgodah in poškodbah otrok
  25. Anja Furlan: Prehranjevalne navade otrok 2. starostnega obdobja
  26. Ester Rebolj: Pogostost pojavljanja alergij na drevesne oreščke pri predšolskih otrocih
  27. Valentina Ribič: Problem uživanja sladkorja pri predšolskih otrocih
  28. Karin Žgavec: Pristop vzgojiteljev k fizičnemu nasilju med predšolskimi otroki
  29. Josipa Komljen Ferenček: Vloga strokovnih delavcev pri navajanju otrok prvega starostnega obdobja na samostojnost pri oblačenju in slačenju, sezuvanju in obuvanju
  30. Nuša Poljanec: Vloga strokovnega delavca pri skrbi za varnost predšolskih otrok pri igri v gozdu
  31. Lidija Tomič: Hrup kot dejavnik stresa pri strokovnih delavcih v vrtcu
  32. Eva Hribar: Soočanje strokovnih delavcev v vrtcu z najpogostejšimi prehranskimi alergijami
  33. Lara Špacapan: Vloga strokovnih delavcev vrtca pri preprečevanju pojava in širjenja kapljičnih nalezljivih bolezni v vrtcu
  34. Barbara Lobe: Ušivost v slovenskih vrtcih
  35. Sabina Komidar: Vloga strokovnega delavca pri skrbi za varnost otrok na vrtčevskem igrišču
  36. Gregor Smolič: Vloga strokovnih delavcev pri skrbi za varnost otrok v zunanjem učnem okolju
  37. Aneja Žagar: Poškodbe otrok v domačem okolju
  38. Melita Džafić: Znanje strokovnih delavcev v vrtcu o zlorabi otrok in prepoznava teh
  39. Maša Mrvar: Režim prehranjevanja otrok v prvem starostnem obdobju
  40. Timija Fabčič: Poznavanje astme med strokovnimi delavci v vrtcu
  41. Barbara Slak Čadonič: Izgorelost strokovnih delavcev zaposlenih v vrtcih
  42. Urška Ornik: Vloga vzgojitelja pri skrbi za varnost na daljšem sprehodu
  43. Jasmina Hrkić: Vloga strokovnega delavca pri skrbi za varnost otrok v prostorih vrtca
  44. Kaja Skerbiš: Spolnost v predšolskem obdobju
  45. Marina Košuta: Počitek kot del dnevne rutine v vrtcih s slovenskim učnim jezikom na Tržaškem
  46. Mateja Dobnikar: Optimalen čas za vključitev otroka v vrtec po preboleli bolezni
  47. Kaja Stančin: Seznanjenost strokovnih delavcev v vrtcu s smernicami zdravega prehranjevanja v vrtcu
  48. Nives Zorko: Promocija zdravja v vrtcu

Druga dela (4)

  1. Nada Razpet, Petra Furlan, Nastja Cotič: Pa poskusimo!
  2. Petra Furlan, Samo Fošnarič: Analiza razumevanja pojma plovnost v kontekstu njegovega prenosa od vzgojitelja na otroke
  3. Nataša Dolenc-Orbanić, Claudio Battelli, Janja Plazar, Petra Furlan, Nastja Cotič: Interaktivni ključ za določanje organizmov morske obale Tržaškega zaliva
  4. Nataša Dolenc-Orbanić, Petra Furlan: Pogledi bodočih učiteljev na sodobno poučevanje naravoslovja
Logotipi partnerjev Univerza v Mariboru Univerza v Ljubljani Univerza na Primorskem Univerza v Novi Gorici