Vaš brskalnik ne omogoča JavaScript!
JavaScript je nujen za pravilno delovanje teh spletnih strani. Omogočite JavaScript ali uporabite sodobnejši brskalnik.
ENG
Prijava
Iskanje
Brskanje
Oddaja dela
Statistika
RUP
FAMNIT - Fakulteta za matematiko, naravoslovje in informacijske tehnologije
FHŠ - Fakulteta za humanistične študije
FM - Fakulteta za management
FTŠ Turistica - Fakulteta za turistične študije - Turistica
FVZ - Fakulteta za vede o zdravju
IAM - Inštitut Andrej Marušič
PEF - Pedagoška fakulteta
UPR - Univerza na Primorskem
ZUP - Založba Univerze na Primorskem
COBISS
Univerza na Primorskem, Univerzitetna knjižnica - vsi oddelki
Prva stran
/
Statistika RUP
Statistika RUP
A-
|
A+
|
Natisni
Osnovno
Top lestvice
Gradiva
Datoteke
Letna poročila
Mentor
Osnovno
Bibliografija
Objave zaključnih del
Top ključne besede
Pojavnost ključnih besed
Komentorji
Bibliografija osebe. Seznam zajema vsa gradiva in ne le tista, kje je oseba mentor.
Doktorska dela (1)
Marko Gavriloski Tretjak:
Vzroki izbire spolno stereotipnih igrač
Magistrska dela (13)
Heidi Jakopič:
Nadarjen predšolski otrok - breme ali izziv
Veronika Botonjić:
Mnenja in stališča pedagoških delavcev do religiozne pripadnosti otrok v osnovnih šolah
Pia Novljan:
Stališča pedagoških delavcev do mavričnih družin
Melita Uštar:
Zaznavanje blokad v komunikaciji s starši otrok s posebnimi potrebami in njihovo reševanje
Sarah Bubnič:
Pristopi vzgojiteljev pri vključevanju otrok priseljencev v vrtce - primeri treh vrtcev obalno-kraške regije
Sonja Angelova:
Primerjava dveh visokošolskih strokovnih študijskih programov predšolske vzgoje v Republiki Sloveniji in Republiki Severna Makedonija
Andreja Strajnšak:
Pričakovanja učiteljev in staršev do sodelovanja v izbrani instituciji
Nika Ferbežar:
Izkušnje LGBTQ+ oseb v slovenskem vzgojno-izobraževalnem sistemu
Helena Valenčič:
Ocena lastne kompetentnosti strokovnih delavcev v vrtcih za nudenje prve pomoči
Anja Merc:
Vloga komunikacije v izgradnji učinkovitega partnerstva med šolo in starši
Eva Jesenovec:
Konstrukcija strokovne identitete inkluzivnih pedagogov
Manca Oražem:
Mnenja strokovnih delavcev o sprostitvenih dejavnostih za predšolske otroke s posebnimi potrebami
Ana Novosel:
Pogledi učiteljev razrednega pouka na prepoznavanje nasilja staršev nad otroki
Diplomska dela (14)
Špela Porok:
Sodelovanje vrtca s starši - vpliv neformalnih oblik sodelovanja na odnos med vzgojitelji in starši v vrtcu Martin Krpan Cerknica
Tina Primožič:
Razumevanje in spreminjanje vloge učitelja od Ilirskih provinc do predmarčnega obdobja
Matija Šen:
Emancipacijska edukacija med Nevednim učiteljem Jacquesa Rancièra in Pedagogiko zatiranih Paula Freira
Manca Andoljšek:
Spreminjanje procesa kaznovanja otrok v slovenskem šolstvu od konca prve svetovne vojne do osamosvojitve Republike Slovenije
Nika Ferbežar:
Šola kot zaveznica LGBTIQA+ mladih
Florjan Ajdnik:
Razumevanje vrline poguma pri otrocih drugega starostnega obdobja
Mateja Bertole:
Percepcija programa filozofija za otroke v izbranih vrtcih Podravske regije
Anna Bremec:
Pomen otroške literature in igrač za razvoj empatije do živali v zgodnjem in srednjem otroštvu
Dona Stele Flis:
Vloga filozofije za otroke pri moralni vzgoji - razumevanje vrednote poštenost
Edina Mujkanović:
Zaznavanje spletnega nasilja na družbenih omrežjih s strani staršev in šole v partnerskem modelu sodelovanja
Katjuša Stanek:
Izkušnje Afganistancev z afganistanskim izobraževalnim sistemom
Anja Drožina:
Otroška igra transspolnih oseb v predšolskem obdobju
Nuša Čeh:
Obravnava povzročitelja nasilja nad ženskami
Špela Belšak:
Medvrstniško nasilje v šoli nad LGBT+ učenci glede na spolno usmerjenost in spolno izražanje
Druga dela (1)
Jurka Lepičnik-Vodopivec, Nataša Dolenc-Orbanić, Marko Gavriloski Tretjak:
Kakovost z vidika študentov univerzitetnega študijskega programa 1. stopnje Razredni pouk