Lupa

Statistika RUP

A- | A+ | Natisni

Bibliografija osebe. Seznam zajema vsa gradiva in ne le tista, kje je oseba mentor.

Doktorska dela (1)

  1. Marko Gavriloski Tretjak: Vzroki izbire spolno stereotipnih igrač

Magistrska dela (13)

  1. Heidi Jakopič: Nadarjen predšolski otrok - breme ali izziv
  2. Veronika Botonjić: Mnenja in stališča pedagoških delavcev do religiozne pripadnosti otrok v osnovnih šolah
  3. Pia Novljan: Stališča pedagoških delavcev do mavričnih družin
  4. Melita Uštar: Zaznavanje blokad v komunikaciji s starši otrok s posebnimi potrebami in njihovo reševanje
  5. Sarah Bubnič: Pristopi vzgojiteljev pri vključevanju otrok priseljencev v vrtce - primeri treh vrtcev obalno-kraške regije
  6. Sonja Angelova: Primerjava dveh visokošolskih strokovnih študijskih programov predšolske vzgoje v Republiki Sloveniji in Republiki Severna Makedonija
  7. Andreja Strajnšak: Pričakovanja učiteljev in staršev do sodelovanja v izbrani instituciji
  8. Nika Ferbežar: Izkušnje LGBTQ+ oseb v slovenskem vzgojno-izobraževalnem sistemu
  9. Helena Valenčič: Ocena lastne kompetentnosti strokovnih delavcev v vrtcih za nudenje prve pomoči
  10. Anja Merc: Vloga komunikacije v izgradnji učinkovitega partnerstva med šolo in starši
  11. Eva Jesenovec: Konstrukcija strokovne identitete inkluzivnih pedagogov
  12. Manca Oražem: Mnenja strokovnih delavcev o sprostitvenih dejavnostih za predšolske otroke s posebnimi potrebami
  13. Ana Novosel: Pogledi učiteljev razrednega pouka na prepoznavanje nasilja staršev nad otroki

Diplomska dela (14)

  1. Špela Porok: Sodelovanje vrtca s starši - vpliv neformalnih oblik sodelovanja na odnos med vzgojitelji in starši v vrtcu Martin Krpan Cerknica
  2. Tina Primožič: Razumevanje in spreminjanje vloge učitelja od Ilirskih provinc do predmarčnega obdobja
  3. Matija Šen: Emancipacijska edukacija med Nevednim učiteljem Jacquesa Rancièra in Pedagogiko zatiranih Paula Freira
  4. Manca Andoljšek: Spreminjanje procesa kaznovanja otrok v slovenskem šolstvu od konca prve svetovne vojne do osamosvojitve Republike Slovenije
  5. Nika Ferbežar: Šola kot zaveznica LGBTIQA+ mladih
  6. Florjan Ajdnik: Razumevanje vrline poguma pri otrocih drugega starostnega obdobja
  7. Mateja Bertole: Percepcija programa filozofija za otroke v izbranih vrtcih Podravske regije
  8. Anna Bremec: Pomen otroške literature in igrač za razvoj empatije do živali v zgodnjem in srednjem otroštvu
  9. Dona Stele Flis: Vloga filozofije za otroke pri moralni vzgoji - razumevanje vrednote poštenost
  10. Edina Mujkanović: Zaznavanje spletnega nasilja na družbenih omrežjih s strani staršev in šole v partnerskem modelu sodelovanja
  11. Katjuša Stanek: Izkušnje Afganistancev z afganistanskim izobraževalnim sistemom
  12. Anja Drožina: Otroška igra transspolnih oseb v predšolskem obdobju
  13. Nuša Čeh: Obravnava povzročitelja nasilja nad ženskami
  14. Špela Belšak: Medvrstniško nasilje v šoli nad LGBT+ učenci glede na spolno usmerjenost in spolno izražanje

Druga dela (1)

  1. Jurka Lepičnik-Vodopivec, Nataša Dolenc-Orbanić, Marko Gavriloski Tretjak: Kakovost z vidika študentov univerzitetnega študijskega programa 1. stopnje Razredni pouk
Logotipi partnerjev Univerza v Mariboru Univerza v Ljubljani Univerza na Primorskem Univerza v Novi Gorici