Your browser does not allow JavaScript!
JavaScript is necessary for the proper functioning of this website. Please enable JavaScript or use a modern browser.
SLO
Login
Search
Browsing
Upload document
Statistics
RUP
FAMNIT - Faculty of Mathematics, Science and Information Technologies
FHŠ - Faculty of Humanities
FM - Faculty of Management
FTŠ Turistica - Turistica – College of Tourism Portorož
FVZ - Faculty of Health Sciences
IAM - Andrej Marušič Institute
PEF - Faculty of Education
UPR - University of Primorska
ZUP - University of Primorska Press
COBISS
University of Primorska, University Library - all departments
First page
/
Statistics of RUP
Statistics of RUP
A-
|
A+
|
Print
Basic
Files
Mentor
Basic
Bibliography
Published theses
Top keywords
Keyword timeline
Co-mentors
Bibliography of the person, including all types of documents, not only theses.
BSc theses (87)
Daniela Sivka:
Barve in liki pri tri- do štiri-letnih otrocih
Andreja Arzenšek:
Razvrščanje v prvi starostni skupini
Clarisa Bezjak:
Kako otroku v predšolskem obdobju preko igre približati matematiko
Matjažka Cugmas:
Poznavanje in uporaba Montessori matematičnih didaktičnih materialov v javnem vrtcu
Jasmina Horvat:
Štetje otrok starih od tri do štiri leta
Evelina Šket:
Z didaktično igro skozi matematične vsebine
Jerneja Veithauser:
Dejavnosti razvrščanja v povezavi z drugimi področji kurikula
Nataša Zaner:
Medpodročno povezovanje matematike v prvem starostnem obdobju z elementi koncepta Reggio Emilia
Nataša Tucelj:
Kamni kot spodbuda za matematične dejavnosti v predšolskem obdobju
Suzana Vodovnik:
Razvrščanje v predšolskem obdobju skozi konkretno izkušnjo
Renata Košica:
Igre s področja geometrije z merjenjem
Mihaela Vidovič:
Ali štiri- do petletni otroci poznajo števila v obsegu do deset
Andreja Mahkovec:
Dejavnosti in igre štetja v povezavi z drugimi področji kurikula
Maja Žnidaršič:
Vstopanje v svet štetja v prvem starostnem obdobju
Petra Žnidaršič:
Štetje in preštevanje v predšolskem obdobju
Saša Šinkovec:
Otroku lahko preko igre približamo svet matematike
Suzana Čermelj:
Dejavnosti za matematični sklop logika in jezik v predšolskem obdobju
Breda Krajnc:
Z igro odkrivamo matematiko
Andreja Pušnik:
Vzorci v predšolski kombinirani skupini
Andreja Šprah:
Spremljanje strategij štetja v prešolski skupini
Vilma Telič:
Pravljični junaki in preštevanje
Martina Rebernik:
Igra ponuja vstopanje v svet matematike
Špela Kavčič:
Matematika in socialne igre v predšolskem obdobju
Barbara Jarc:
Matematika v predšolski vzgoji
Lidija Kirbiš Sedminek:
Kako otroku v predšolskem obdobju preko igre približati matematiko
Monika Slavinec:
Vsebine sklopa Logika in jezik v različnih igrah
Marjetica Kamenšek:
Matematične igre za štetje v predšolskem obdobju
Darija Jazbec:
Povezanost matematičnih vsebin z drugimi področji kurikula
Nina Cimerman:
Prilagajanje dejavnosti s področja logike in jezika, glede na individualne potrebe predšolske deklice s kombiniranimi motnjami v razvoju
Ana - Marija Štante:
Matematika v različnih dejavnostih v predšolskem obdobju
Mateja Bolko Pečovnik:
Igra v predšolskem obdobju in matematika
Azra Pašagić:
Od konkretnega do simbolnega v predšolskem obdobju
Urša Vinšek:
Matematika skozi gibanje v prvem starostnem obdobju
Ana Potočnik:
Izštevanke in matematika pri triletnikih
Marija Žurman:
Matematika je v predšolskem obdobju povezana z vsemi področji kurikula
Nataša Jezernik:
Različne igre pri logiki in jeziku s poudarkom na relacijah
Petra Vešligaj:
Razvrščanje v vrtcu
Natalija Boček:
Spremljanje in vrednotenje otrokovega napredka na področju štetja v predšolskem obdobju skozi dejavnost
Petra Slak:
Matematične didaktične igre iz odpadnega materiala
Sara Oberč:
Igre za sklop štetje v predšolskem obdobju
Petra Verbič:
Ali pouk matematike v 4. razredu s pomočjo računalnika vedno prinaša boljše rezultate znanja
Špela Čebulj:
Merjenje prostornine v predšolskem obdobju v povezavi s štetjem
Mojca Pintarič:
Preštevanje do 10 in uporabljene strategije v skupini pet in šestletnikov
Katja Skoporc:
Telesa in liki v predšolskem obdobju
Tjaša Wolf Mandič:
Geometrijska telesa in liki v predšolskem obdobju
Martina Fon:
Telesa in liki v predšolskem obdobju
Marinela Tomić:
Razvrščanje s pomočjo drevesnega prikaza v prvem starostnem obdobju
Karmen Stanišić:
Skozi igro v matematični svet
Taja Božič:
Od vzorcev v otrokovem okolju do vzorcev z didaktičnim materialom
Rok Remic:
Razvrščanje s pomočjo prikazov v prvem starostnem obdobju
Megi Feher:
Poznavanje osnovnih geometrijskih oblik v 2. razredu osnovne šole
Anja Sanabor:
Dobro poznavanje poštevanke zagotavlja uporabno znanje v računih deljenja
Simon Kurinčič:
Vpliv interneta na učenje in usvajanje angleškega jezika
Janja Kovše:
Spodbujanje zgodnjega učenja matematike po načelih pedagogike Montessori v predšolskem obdobju
Patricija Dobaj:
Spremljanje štetja v predšolskem obdobju s pomočjo didaktične igre
Magda Čujec:
Grafični prikazi podatkov v 1. razredu
Kristina Repič:
Razvijanje strategij štetja preko razvrščanja in obdelave podatkov
Mojca Stajnko:
Optimalni razvoj orientacije na ploskvi in listu pri predšolskem otroku s posebnimi potrebami
Marica Gajšek:
Štetje v predšolskem obdobju
Barbara Lipavšek:
Montessori materiali s področja zaznavanja kot podlaga za matematična znanja
Marta Čelan:
Igra pri matematiki v predšolski vzgoji
Darinka Amon:
Vsa področja kurikuluma ponujajo možnost za razvijanje strategij štetja
Slađana Trapić:
Razvrščanje skozi igro v predšolskem obdobju
Saša Kovačič:
Barve in vzorci v matematičnih dejavnostih v predšolskem obdobju
Daniela Dobnik:
Razvrščanje v prvem starostnem obdobju
Nevenka Leskovar:
Matematika v dnevni rutini prvega starostnega obdobja
Monika Küssel:
Igre s simetrijo v predšolskem obdobju
Nataša Krajnc:
Razvrščanje s skupino dve do tri leta starih otrok
Marija Herga:
Igre za sklop štetje v predšolskem obdobju
Simona Zdešar:
Inovativni pristopi k matematiki v prvem starostnem obdobju
Kristina Leljak Jurenec:
Mali matematik razvršča
Petra Mislej:
Socialna igra kot ena od možnosti za vodenje razreda in doseganje ciljev tudi pri drugih predmetih
Ana Vukelić:
Razrednikovo sodelovanje s starši
Tjaša Šušmelj Palčič:
Socialna igra v 1. razredu in njen namen
Marina Kranjc:
Štetje v predšolskem obdobju
Alenka Gregorič:
Dejavnosti z geometrijskimi liki v drugem starostnem obdobju
Nataša Robek:
Vpeljava zanikane lastnosti v predšolskem obdobju
Dominika Švent:
Razvrščanje v Euler-Vennov prikaz in vpeljava zanikanja lastnosti
Suada Sejfić:
Merjenje dolžine in smiselna raba pojmov visok in velik v drugem starostnem obdobju predšolske vzgoje
Manca Bučar:
Dve- do triletniki in zanikanje lastnosti
Sarah Vodopivec:
Gibalne igre in štetje v montessori in javnih vrtcih
Mateja Kosec:
Merjenje dolžine v prvem razredu
Ksenja Šešerko:
Obdelava podatkov z 2-4 leta starimi otroki
Eva Meglen:
Izkušenjsko spoznavanje lastnosti geometrijskih teles v drugem starostnem obdobju
Larisa Obran:
Štetje v prvem starostnem obdobju z uporabo naravnih materialov
Tjaša Kogovšek Mihalič:
Dve-letniki in osnovna geometrijska telesa
Špela Kosem:
Pesmi in druge rime o številih v vrtcu
Other documents (2)
Bogdana Borota, Andrej Brodnik:
Glasbeni slikovni zapis
Marina Volk, Marija Pisk:
Spremljanje aktivnosti učencev med nastopi študentov pri pouku matematike na razredni stopnji