Your browser does not allow JavaScript!
JavaScript is necessary for the proper functioning of this website. Please enable JavaScript or use a modern browser.
SLO
Login
Search
Browsing
Upload document
Statistics
RUP
FAMNIT - Faculty of Mathematics, Science and Information Technologies
FHŠ - Faculty of Humanities
FM - Faculty of Management
FTŠ Turistica - Turistica – College of Tourism Portorož
FVZ - Faculty of Health Sciences
IAM - Andrej Marušič Institute
PEF - Faculty of Education
UPR - University of Primorska
ZUP - University of Primorska Press
COBISS
University of Primorska, University Library - all departments
First page
/
Statistics of RUP
Statistics of RUP
A-
|
A+
|
Print
Basic
Files
Mentor
Basic
Bibliography
Published theses
Top keywords
Keyword timeline
Co-mentors
Bibliography of the person, including all types of documents, not only theses.
PhD theses (1)
Alenka Čuš:
Pomen vzgoje in izobraževanja za vitalnost slovenske skupnosti v Torontu
MSc theses (10)
Doroteja Čebular:
Spodbujanje branja besedil v prvem razredu
Evita Tanko:
Tema istospolne ljubezni in književna vzgoja
Sanja Hribar:
Tipna slikanica - obravnava besedil v 1. triletju osnovne šole pri slovenščini
Maja Kerneža:
Stališča učiteljev slovenščine do uvajanja stripa kot literarno-likovne vrste besedila v književnovzgojni kurikulum in do uporabe stripa kot (produktivne) literarnodidaktične metode pri pouku književnosti
Rebeka Kobal:
Poustvarjalna obravnava domačega branja kot način za spodbujanje bralne motivacije dečkov
Manca Jelovčan:
Slovstvena folklora na razredni stopnji v osnovni šoli
Sara Ulaga:
Kako s pravljico obravnavati temo smrti
Ana Marija Han:
Uporaba slikanic kot reprezentacije problemskih situacij iz vsakodnevnega življenja
Anja Rajter:
Priredba mladinskega romana Bela past v lahko berljivo obliko
Ajda Zaplotnik:
Semiotična analiza glavnih likov v izbranih pravljicah bratov Grimm
BSc theses (55)
Simona Kavčič:
Vizualno podprta pripoved in Andersenova pravljica Snežna kraljica
Maja Prosen:
Jana Kolarič in njene lutke
Maja Kraner:
Slovenski mladostniki in branje literarnih del in filmskih tekstov skozi prizmo razlik med spoloma
Lara Lešnik:
Branje umetnostnega in naravoslovnega neumetnostnega besedila v vrtcu
Daša Bulatović:
Problemske teme v priporočilnih seznamih Pionirske - CMKK (2003-2012)
Valentina Bradaš:
Tema posebnih potreb v mladinski književnosti
Katja Pintar:
Sodobnost slikaniške govorice
Tjaša Sidar:
Interpretacija izbranih del pisatelja Roalda Dahla
Vanja Gerželj:
Tabujske teme med nominiranci za nagrado desetnica 2012
Tanja Dragar:
Dekliški liki v delih Nejke Omahen
Urša Kržišnik:
Tabujske teme v mladinski književnosti in njihov vpliv na otroka (ob izbranih besedilih Janje Vidmar)
Renata Gabrovec:
Vrtčevsko gledališče kot poustvarjalna metoda dela z besedilom: od pravljice do gledališke predstave
Jasmina Hebar:
Vloga slikanice pri vključevanju romskih otrok v vrtec na dvojezičnem območju
Sara Urbanija:
Interpretacija drugačnosti v mladinskih besedilih Helene Kraljič
Ana Kočevar:
Sodobnost slikaniške govorice (izbrani primeri slovenske slikanice med letoma 2003 in 2012)
Irena Strmšek Brumec:
Vrtčevsko gledališče kot poustvarjalna metoda dela z besedilom
Jožica Sušec:
Povezovanje družinskega branja z vrtcem
Evita Tanko:
Tema istospolne ljubezni v mladinski književnosti
Sara Ulaga:
Primerjava Grimmmovih pravljic ter risank, posnetih po njih
Monika Stöckl:
Razvijanje družinskega branja
Helena Kovač:
Spodbujanje branja koroških pripovedk v vrtcu
Sandra Langus:
Delo z nadarjenimi učenci pri pouku slovenščine
Martina Lenarčič:
Projekt "V objemu besed" v vrtcu Pivka
Uroš Stilin:
Nasilje kot problemska tema v slikanicah
Tina Mustavar:
Razvijanje družinske pismenosti s projektom "Mala knjižnica"
Tjaša Lotrič:
Vrtčevsko gledališče kot poustvarjalna metoda dela z besedilom (od pravljice do predstave)
Mojca Tomažič:
Mladinska književnost Ferija Lainščka
Nina Krmac:
Stališča učiteljev do poezije Srečka Kosovela
Marjeta Naglav:
Družinsko branje kot medijski dogodek
Špela Markovič:
Obravnava knjig s tematiko družine v vrtcu
Damjana Gortnar:
Povezava književne vzgoje in predopismenjevanja
Katja Blejc Turk:
Metoda dolgega branja v predšolskem obdobju
Rebeka Kobal:
Spodbujanje bralne motivacije dečkov z aktualizacijo književnega besedila
Špela Carli:
Porajajoča se pismenost v vrtcu
Ana Cukijati:
Spodbude literarnega ustvarjanja Pavline Pajk
Patricija Gornjec:
Povezava med abecerimami in predopismenjevanjem v predšolskem obobju
Katja Blazinšek:
Spodbujanje družinskega branja v 1. starostnem obdobju
Manca Turchetto:
Analiza izbranih pravljic pisateljice Slavice Uršič
Ana Lesjak:
Govorno nastopanje predšolskih otrok
Medina Tiganj Alrasheidi:
Med besedilom in vizualno podprto pripovedjo
Sara Ledinek:
Obravnava slikanic iz bralnega nahrbtnika
Jelena Dolenc:
Zbirke in zbiratelji ljudskega izročila v Tržiču
Daša Strugar:
Spodbujanje vidnega zaznavanja prek abstraktnih simbolov v starosti 1–2 leti
Urška Turk:
Slikanica kot izhodišče za pripovedovanje zgodbe
Ema Brodar:
Smrt in žalovanje v slovenskih slikanicah in zgodbah
Petra Sečen:
Dejavnosti ob slikanici Koko mesto za spodbujanje vidnega zaznavanja pri otrocih, starih 2–3 leta
Zala Čebular:
Perspektive v mladinski književnosti in sodelovanje škofjeloških knjižnic z lokalno skupnostjo
Damjana Pirc:
Vpliv branja na govorni razvoj v predšolskem obdobju
Sara Širec:
Kako vzgojitelji izbirajo kakovostne slikanice v vrtcu
Ida Hribar:
Pravljice Mire Mokriške ponovno oživijo
Sara Plevnik:
Spodbujanje družinskega branja v 1. starostnem obdobju
Nina Kuzmič:
Vpliv metod klasičnega branja in poslušanja pravljic na razumevanje besedila, motivacijo in interes
Marlena Fortuna:
Vpliv didaktičnih iger na jezikovni razvoj otrok v drugem starostnem obdobju
Marina Vrevc:
Vpliv tabujskih tem v mladinski književnosti na čustveni razvoj, družbeno zavedanje in vzgojo predšolskih otrok
Tanja Babić:
Obravnava ugank v drugem starostnem obdobju