Your browser does not allow JavaScript!
JavaScript is necessary for the proper functioning of this website. Please enable JavaScript or use a modern browser.
SLO
Login
Search
Browsing
Upload document
Statistics
RUP
FAMNIT - Faculty of Mathematics, Science and Information Technologies
FHŠ - Faculty of Humanities
FM - Faculty of Management
FTŠ Turistica - Turistica – College of Tourism Portorož
FVZ - Faculty of Health Sciences
IAM - Andrej Marušič Institute
PEF - Faculty of Education
UPR - University of Primorska
ZUP - University of Primorska Press
COBISS
University of Primorska, University Library - all departments
First page
/
Statistics of RUP
Statistics of RUP
A-
|
A+
|
Print
Basic
Files
Mentor
Basic
Bibliography
Published theses
Top keywords
Keyword timeline
Co-mentors
Bibliography of the person, including all types of documents, not only theses.
PhD theses (2)
Mateja Maljevac:
Značilnosti in dejavniki socialnega prilagajanja slepih in slabovidnih otrok
Carmen L. Oven:
Komuniciranje s starši otrok z okvaro vida
MSc theses (95)
Valentina Šipec:
Štirje letni časi - tipne slikanice za slepe
Zvonko Ferčec:
Kakovost življenja slepih in slabovidnih v Mestni občini Maribor z vidika prilagoditev okolja in uporabe tehničnih pripomočkov
Ana Furlan:
Tipna slikanica Anje Štefan "Bobek in barčica"
Jana Dolenec:
Tipna učila za pouk zgodovine starega in srednjega veka
Saša Mivšek:
Prilagoditev kartografskega gradiva za poučevanje Afrike pri pouku geografije s slepim ali slabovidnim učencem
Maja Volk:
Pripomočki za spodbujanje kognitivnega razvoja pri slepih in slabovidnih otrocih
Petra Paradižnik:
Konjiška legenda na avditorno-taktilni način - tipna slikanica
Marjeta Federl:
Slepi in slabovidni spoznavajo Slovenijo pri pouku geografije
Ilaria Raschini:
Ko gledamo s prsti in dlanmi: umetnost skozi dotik
Andreja Štucin Cergol:
Vključevanje slepih v izvenšolske interesne dejavnosti - učenje petja
Boštjan Bonin:
Veččutno zaznavanje da Vincijeve Zadnje večerje, prilagojeno slepim in slabovidnim osebam
Barbara Domiter:
Škofjeloški pasijon - maketa za slepe in slabovidne
Rebeka Lovrec:
Odnos do slepih skozi zgodovino
Tamara Vodlan Mihelič:
Didaktična igra za spodbujanje razvoja percepcije slepih in slabovidnih otrok
Fatima Peček:
Prilagoditev grajenega okolja otrokom s posebnimi potrebami
Alja Oprešnik Prodanović:
Pomen pomoči mobilnega tiflopedagoga za slepe in slabovidne učence v inkluzivni osnovni šoli
Tina Grzetič:
Tipna slikanica za slepe starše
Nina Gorjan:
Prilagoditve naravoslovnega dneva slepim in slabovidnim otrokom
Polona Küssel:
Izdelava tipnih učil za slepe in slabovidne pri pouku geografije
Lucija Praček:
Čutna knjiga za spodbujanje motorike slepih in slabovinih predšolskih otrok
Urška Šipec:
Didaktična igra za slepe in slabovidne: naravnogeografske enote Slovenije
Tina Sluga:
Tiflodidaktični igralni komplet Žeptonka
Simona Tofolini:
Terapija s pomočjo konja za mladostnike z okvaro vida in z motnjami v duševnem razvoju
Ariela Abraham:
Pozitivni dejavniki uporabe pravljice pri otrocih s posebnimi potrebami
Ana Murn:
Didaktični pripomoček za spoznavanje razvojnega kroga metulja citrončka za slepe in slabovidne otroke
Maja Mejač:
Knjiga v škatli - pripomoček za branje otrok s posebnimi potrebami
Anja Polajžer:
Mit o Pegazu - tipna slikanica za slepe in slabovidne otroke
Ana Verdinek:
Tiflodidaktični pripomoček za poučevanje osnovnih vaj pilatesa
Nives Keš Trebec:
Dotik Pivške kotline - interaktivna škatla za slepe in slabovidne otroke
Miranda Ostić:
Gozd - učni pripomočki za slepe in slabovidne otroke
Suzana Grah:
Gozdna učna in rekreativna pot, prilagojena slepim in slabovidnim
Maja Sadovnik:
Didaktični pripomoček za predšolske otroke z okvaro vida
Alma Šušteršič:
Didaktični pripomoček za spodbujanje uporabe preostanka vida pri slepih in slabovidnih predšolskih otrocih
Tereza Dariž:
Uporaba knjig z inkluzivno tematiko v prvem izobraževalnem obdobju
Lili Miloševič:
Šolsko gledališče kot pot do socialnega vključevanja otrok z motnjami v duševnem razvoju
Brigita Čeh:
Od markacije do markacije, didaktična igra za slepe in slabovidne
Nina Zelen:
Tipni relief Slovenije kot pripomoček pri učenju geografije Slovenije
Petra Iskra Pugelj:
Tipni slovensko-hrvaški slovar z didaktično igro za slepe in slabovidne otroke
Ivan Jakob Cervo:
"Mali prostor" - pripomoček za razvoj otrokove prostorske predstavljivosti
Nastja Strnad:
Ovire pri vključevanju slepih in slabovidnih v družbo
Nina Božičnik:
Tiflodidaktični igralni komplet Mavrična ribica za slepe in slabovidne otroke
Aja Dobnik:
Zaznavanje in doživljanje barv otrok z lažjo motnjo v duševnem razvoju
Ana Svetec Marinič:
Didaktični pripomoček za spoznavanje razvojnega kroga zelene žabe za slepe in slabovidne otroke - tipna slikanica
Jasna Hostnik:
Gozdna igralnica za slepe in slabovidne otroke
Saša Mlinar:
Slepi in slabovidni na poti do samostojnosti
Petra Cotman:
Tipna slikanica
Nada Jarc-Šarenac:
Prilagajanje učil in učnih pripomočkov za slepe in slabovidne pri pouku zgodovine
Polona Medved:
Prilagoditev vidnih ilustracij v tipno obliko
Anica Toplak:
Tipni pripomočki - pomoč pri opismenjevanju slepih otrok
Anja Rustja:
Položaj slepih iskalcev zaposlitve
Doroteja Smej:
Sprejemanje drugačnosti skozi lastno izkušnjo
Maja Vičič:
Didaktično gradivo za slepe in slabovidne učence
Jurij Marussig:
Onstran svetlobe od Pirana do Fiese - učna pot za slepe in slabovidne
Tina Cencič:
Didaktični pripomoček za spoznavanje letnih časov za slepe in slabovidne učence
Maja Lemut:
Kuhamo - kuharska knjižica za slepe in slabovidne
Dolores Štembergar:
Tipna slikanica, didaktična igra in zvočni posnetki za delo s slepimi in slabovidnimi učenci na temo meseci
Tanja Jenko:
Multimodalno učilo za slepe in slabovidne pri spoznavanju španskega jezika
Alenka Rutar:
Didaktični pripomoček za slepe in slabovidne učence pri učenju matematike
Petra Bajc:
Raziskovalna kocka
Rok Mahne:
Legenda o nastanku Cerkniškega jezera - tipna slikanica
Ines Skol:
Prilagoditve Hermanovega brloga v Muzeju novejše zgodovine Celje po meri slepih in slabovidnih oseb
Petra Trček:
Stereotipi, predsodki in diskriminacija slepih na področju zaposlovanja
Sanja Hribar:
Tipna slikanica - obravnava besedil v 1. triletju osnovne šole pri slovenščini
Kristina Naglost:
Dostopnost tolminske zgodovine slepim in slabovidnim
Tina Dovč:
Dostopnost muzejev s poudarkom na dostopnosti slepim in slabovidnim osebam
Aleksandra Krnc:
Tipna slikanica z didaktično igro za učenje spoznavanja okolja in medpredmetnih povezav
Lucija Matoš:
Priredba Zdravljice v lahko branje in brajico
Žana Benedičič:
Tipna slikanica - po poti čebelice Ivane
Mateja Krenker:
Slovenija skozi znamenitosti
Leja Goručan:
O polžu, ki je želel biti hiter
Eva Križnik:
Prilagojena slikanica kot pomoč pri opismenjevanju otrok s posebnimi potrebami
Silvester Vogrinec:
Kako lahko osebe z izgubo vida izvajajo borilne veščine
Ema Palovšnik:
Legenda o Zlatorogu v inkluzivni knjigi
Anamarija Zagorec:
Set tipnih slikanic Urban in psička Vida
Anja Lesjak:
Poučevanje glasbene umetnosti slepih in slabovidnih v prvem triletju osnovne šole z Orffovimi instrumenti
Damjan Šimenko:
Vključevanje otroka s prirojeno popolno izgubo vida v vsakdanje življenje
Mojca Kersnik, Cvetka Pavlovčič:
Model celice - osnova živega med prsti učilo za učence osnovne šole s prilagoditvami za slepe in slabovidne
Sabrina Buzadžić, Vanesa Šrol:
Prilagoditev visokošolske ustanove po meri slabovidnih oseb
Melania Hrvatin, Cristina Valentič Kostić:
Spoznavanje vremenskih pojavov in agregatnih stanj vode v inkluzivnem oddelku predšolskih otrok
Katja Draškovič, Ksenja Žmauc:
Spodbujanje inkluzije z Metuljčkom Plavčkom pri slepih in slabovidnih ter videčih otrocih
Valbone Saliaj:
Učno uspešen slep učenec
Petra Tomšič:
Pripomoček za izvajanje razteznih in krepilnih gimnastičnih vaj s slepim in slabovidnim otrokom pri uri športa
Tanja Černic:
Tipna slikanica in škatla didaktičnih pripomočkov za učenje slepih in slabovidnih učencev
Meta Slejko:
Sklop didaktičnih pripomočkov za računanje - Računko
Urša Runtič:
Didaktični pripomoček za spoznavanje razvojnega kroga čebele kranjska sivka za slepe in slabovidne otroke
Adrijana Kobol:
Priredba slikanice Zgodba o angelu in hudički za slepe in slabovidne otroke oziroma otroke z okvaro vidne funkcije
Sonja Hojkar:
Prilagoditev projekta radovljiške knjižnice po meri slepih in slabovidnih oseb
Mohor Maretič:
Prilagoditve informacij o Muzeju Velenje v lahko berljivi obliki
Elis Valenčak:
Tipna slikanica in didaktični pripomoček za učenje angleščine pri slepih in slabovidnih otrocih
Blaž Kamnik:
Vpliv didaktično prilagojenih iger za otroke s slepoto, slabovidnostjo in okvaro vidne funkcije na socialno vključenost otroka s slabovidnostjo v razredu
Liza Berden:
Cirkuška pedagogika kot inkluzivni pristop k delu z osebami s slepoto, slabovidnostjo ali okvaro vidne funkcije
Tadeja Kadunc:
Skrivnosti rožnega venca v tipni slikanici in zvočnem posnetku
Petra Verdenik:
Didaktična igra za boljše razumevanje umetnosti za osebe s slepoto
Nika Jerman:
Prilagoditve pedagoške razstave v Notranjskem muzeju Postojna za osebe s slepoto in slabovidnostjo
Darinka Rojko Pičerko:
Predstavitev mitreja slepim in slabovidnim osebam
BSc theses (7)
Urška Škrabe:
Dejavniki uspešnega vključevanja slepega otroka v redni vrtec - šolo
Tamara Mišmaš:
Tipne sestavljanke za slepe otroke
Alja Breznikar:
Vključevanje slepih in slabovidnih otrok v slovenske vrtce
Saša Podobnikar:
Šport invalidov in njihova medijska prepoznavnost: slepi in slabovidni
Mojca Tominec:
Stališča in predsodki dijakov obalnih srednjih šol do slepih in slabovidnih
Tadeja Korez:
Didaktični komplet za spoznavanje Panonske pokrajine za slepe in slabovidne otroke
Julija Rejc, Nina Čelešnik Kozamernik:
Življenje učencev s skotopičnim sindromom ali sindromom Helen Irlen - primarno in šolsko okolje
Other documents (3)
Aksinja Kermauner:
Umetnost za vse
Aksinja Kermauner:
Kako motivirati slepega in slabovidnega učenca v inkluzivnem učnem procesu
Karmen Drljić, Aksinja Kermauner, Vanja Riccarda Kiswarday, Irena Lazar, Zrinka Mileusnić, Ivana Pintarič:
Arheologija za vse