Lupa

Statistika RUP

A- | A+ | Natisni

Tabela zajema ključne besede vseh zaključnih del, pri katerih oseba sodeluje kot mentor. Ključne besede so urejene po številu ponovitev, največkrat ponovljene na vrhu. Iz ključnih besed z zgornjega dela tabele je mogoče sklepati na tematike, s katerimi se je oz. se mentor ukvarja.

Oseba: Danjel Bratina

Vseh ključnih besed je 252, ki se skupaj pojavijo 367 krat.
48 ključnih besed (19.05 % vseh) se pojavi večkrat, skupaj 163 krat (44.41 % vseh pojavitev).

PonovitevKljučne besede
Št.%
14x8.59%diplomska dela
10x6.13%kupci, storitve
7x4.29%blagovne znamke, zadovoljstvo
6x3.68%kakovost, trženje
5x3.07%blagovna znamka, porabniki, trženjski splet
4x2.45%uporabniki, zvestoba
3x1.84%potrošniki, trg, odjemalci, zaznavanje, prodaja, izdelki, tržne raziskave, oglaševanje
2x1.23%medorganizacijski trg, dejavniki zadovoljstva, učinkovitost, merjenje zadovoljstva, življenjska zavarovanja, raziskava, pospeševanje prodaje, dobiček, merjenje, internacionalizacija, pričakovanja, e-poslovanje, trženje storitev, internet, strategija trženja, zavarovalništvo, motivi, komuniciranje, zadovoljstvo odjemalcev, igralništvo, tržno komuniciranje, motivacija, dejavniki nakupa, analiza, turizem, marketing, pozicioniranje, konkurenca
1xmetode merjenja zadovoljstva, klicni center, upokojenci, pokojnine, trgovske blagovne znamke, diferencialni prag, subliminalno zaznavanje, proces zaznavanja, vrednost premoženja, Aakerjev model, finančna varnost, tuji trg, teorije, Gorenje, kolekcija Ora-Ïto, kanibalizem, dejavniki, zaposleni, visoko šolstvo, spletna trgovina, predavatelji, študenti, motiviranje, mlečni izdelki, cene, zavarovalnica, simboli, zavarovanje, naložbeno zavarovanje, zavarovana oseba, trgovci, proizvajallci, naložbena zavarovanja, organiziranost zaznavanja, trgovska blagovna znamka, konkurenčnost, vzajemni skladi, založništvo, imidž, turistične kmetije, identiteta, Opel, tržna raziskava, Renault, podeželje, regionalni razvoj, industrija, Gostol, Slovenija, bilateralni odnosi, Pomurje, računovodski servis, računovodstvo, kulturno društvo, kulturne storitve, management storitev, vino, pomen blagovnih znamk, vinska kčet, nepridobitne organizacije, osebno trženje, izobraževanje, uspešnost trženja, interni marketing, anketa, kakovost proizvodov, Rusija, Fructal, odjemalec, knjižne zbirke, promocija, igralniški izdelek, razvoj, elektronska ruleta, e-trgovanje, knjigotrštvo, modeli, standardi, spletni portal, kakovost storitev, inovativnost, uvajanje, podjetje, varnost, avtomobili, varčnost, življenjski ciklus izdelka, faza zrelosti izdelka, zaupanje, dolgoročni odnosi, zadovoljstvo kupcev, uspešnost podjetja, ocenjevanje zadovoljstva, neposredo trženje, prodajalci, državna uprava, bančništvo, spletni marketing, zadovoljne stranke, coaching, svetovanje, trženje na spletu, uspešnejše poslovanje, storitev, obogatena resničnost, navidezna resničnost, mešana resničnost, rezultati analize, ugoditev strankam, mednarodni marketing, izvoz, sponzoriranje, sponzor, podjetja, sponzoriranec, diskontna prodajalna, družbene dejavnosti, potrošniške dejavnosti, Škrlj, d. o. o., trgovski centri, viri nakupovanja, nakupovalne navade, trgovine, nakupno vedenje potrošnikov, nakupne navade, koronavirus, nakupovanje, potrošnik, lokalna skupnost, strateško načrtovanje, proces nakupnega odločanja, vplivi na nakupno odločanje, športni copati, zaznavanje med mladimi, pametni telefoni, nakupovanje živil, spletno nakupovanje, vizualni merchandising, zdravje, izložbe, karakteristike izložb, modne blagovne znamke, oblikovanje uporabniške izkušnje, kvalitativna raziskava, uporabniška izkušnja, fitnes, kvalitativni pristop, telovadba, certifikati, uspešnost, mikro podjetja, zaznana kakovost, upravljanje, stranke, CRM, mobilna telefonija, pritožbe, servis, nakupi, garancija, proizvajalci, reklamacije, razprodaje, mediji, občani, pravne podlage, občina, program varnosti, izdelek, občinsko redarstvo, akcijska prodaja, PEST analiza, segmentacija, tržne poti, profil, zavarovalnice, čezmejno zdravstvo, pričakovanja uporabnikov, zadovoljstvo uporabnikov, anketni vprašalnik, neposredno trženje, podatkovno trženje, demografske značilnosti, merjenje zvestobe, oživljanje starih mestnih jeder, marketing mest, večanje konkurenčnosti, Ptuj, ravni zvestobe, logit regresija, senzorično trženje, računalniki, ogrevanje, poraba, zdravstvo, zdravstveno zavarovanje, krmiljenje, avtomatizacija, voh, dišave, odločitve, ponovni nakupi, kupec
Logotipi partnerjev Univerza v Mariboru Univerza v Ljubljani Univerza na Primorskem Univerza v Novi Gorici