Lupa

Statistika RUP

A- | A+ | Natisni

Tabela zajema ključne besede vseh zaključnih del, pri katerih oseba sodeluje kot mentor. Ključne besede so urejene po številu ponovitev, največkrat ponovljene na vrhu. Iz ključnih besed z zgornjega dela tabele je mogoče sklepati na tematike, s katerimi se je oz. se mentor ukvarja.

Oseba: Jurka Lepičnik-Vodopivec

Vseh ključnih besed je 630, ki se skupaj pojavijo 1035 krat.
118 ključnih besed (18.73 % vseh) se pojavi večkrat, skupaj 523 krat (50.53 % vseh pojavitev).

PonovitevKljučne besede
Št.%
34x6.5%starši
25x4.78%otroci s posebnimi potrebami, sodelovanje
20x3.82%vrtec
18x3.44%učitelji, inkluzija
17x3.25%vzgojitelji
15x2.87%komunikacija, kompetence
13x2.49%šola
11x2.1%otroci
9x1.72%izobraževanje, učenci
8x1.53%osnovna šola, družina
7x1.34%vzgoja, sodelovanje s starši
6x1.15%predšolska vzgoja, vzgojiteljice
5x0.96%šolska svetovalna služba, profesionalni razvoj, strokovni delavci, primerjava, javni vrtec, vseživljenjsko učenje, integracija
4x0.76%čustva, timsko delo, dodatna strokovna pomoč, partnerstvo, partnerski odnos, učitelj, zadovoljstvo, razrednik, predšolski otroci
3x0.57%pomočnice vzgojiteljic, dejavniki, naloge razrednika, ovire, čustvena inteligentnost, oblike sodelovanja, usposabljanje, učenje, vodenje razreda, pričakovanja, socialne veščine, medkulturnost, odnos, starši otrok s posebnimi potrebami, učno okolje
2x0.38%vloga staršev, komparativna andragogika, neformalne oblike sodelovanja, strokovni delavci v vrtcih, delo, vključenost, Erasmus+, izobraževanje odraslih, medsebojno sodelovanje, učenci priseljenci, motivacija, revščina, kriteriji, učne težave, razumevanje, waldorfski vrtec, nadarjenost, nadarjeni otroci, metode poučevanja, socialna vključenost, socialne interakcije, vloga vzgojitelja, izobraževanje na daljavo, e-izobraževanje, organizacijsko učenje, sodelovalno učenje, tim, zaupanje, stališča, pomoč, vloga učitelja, vloga, strokovni delavci v vrtcu, vseživljenjsko izobraževanje, gibanje, brezposelnost, okolje, ADHD, razredniki, organizacijska kultura, sodelovanje med učitelji in starši, svetovalna služba, inteligentnost, samostojnost, pomočniki vzgojiteljev, vzgoja in izobraževanje, gozdna pedagogika, načela, razvoj otroka, vzroki, pomoč in podpora, prilagoditve, spodbudno okolje, učinkovita komunikacija, ovire v komunikaciji, svetovalni delavci, vodenje oddelka, zgodnja obravnava, medvrstniško nasilje, permisivna vzgoja, priseljenci, multikulturnost, samopodoba, sprejetost, prednosti, socialna kohezivnost, Slovenija, učitelji razrednega pouka
1xvzdušje v organizaciji, motnja pozornosti s hiperaktivnostjo, Združene države Amerike, zadovoljstvo staršev, dejavniki profesionalnega razvoja, prostovoljstvo, duhovna inteligentnost, poklic vzgojitelja, profesionalni razvoj vzgojitelja, socialni pedagogi, kompetence vzgojitelja, oblike izobraževanja, kolegialne hospitacije, študijski programi, čustveno-vedenjske motnje, redni oddelki vrtcev, andragogika, pomen profesionalnega razvoja, vloga vrtca, NTC program učenje, razvoj predšolskih otrok, skupinsko delo, fizična prilagoditev knjižnice, splošna knjižnica, celostni razvoj, kompetence 21. stoletja, nevroznanost, možgani, učna okolja, verbalno nasilje, prednostni cilj, prosta igra, knjižnične storitve, učna oblika, profesionalni razvoj učiteljev, vzgojiteljeve kompetence, funkcionalna naravnanost, pedagoški delavci, religija, Jehovove priče, predmetnik, metode dela, medkulturna vzgoja, hospitacije, študijski program, značilnosti nadarjenih, odkrivanje nadarjenih otrok, učni načrt, modeli profesionalnega razvoja, odkrivanje, učenci s posebnimi potrebami, izobraževalni program, medvrstnišno nasilje, vrstniški odnosi, kompetence učiteljev, psiho-socialni položaj, tandemsko dojenje, strokovne podlage, osredotočeno na otroka, pričakovanja staršev, slovenščina kot drugi jezik, kompetence učitelja, medkulturni razred, pediatrične medicinske sestre, učitelji začetniki, razrednikove kompetence, medijsko opismenjevanje, razrednikova vloga, medij, razrednikovo sodelovanje, medijska vzgoja, refleksija, pomembna področja staršev, skrb zase, šola za starše, starševska vloga, razrednik razrednega pouka, znanja, vloga razrednika, naravno učenje, vodenje učencev, usposabljanja, kompetence zaposlenih, javna dela, doživljajsko igrišče, gozdni vrtec, Center šolskih in obšolskih dejavnosti, mnenja vodij Centrov šolskih in obšolskih dejavnosti, zavod Središče za naravno učenje Samorog, igralna pedagogika, gozdna šola, gluhi in naglušni, aktivna politika zaposlovanja, individualizirani pristop, waldorfska pedagogika, poučevanje, vloge, metodologija, multikulturne kompetence, medkulturni dialog, gradniki kakovosti, trg dela, Rudolf Steiner, kakovost vrtca, empatija, triada primanjkljajev, supervizija, kontinuirano bivanje, učeča se organizacija, sistemsko mišljenje, narava, projekt Gozd v objemu, program NTC učenja, medsebojni otroci, intelektualni kapital, avtentični vodja, prvo izobraževalno obdobje osnovne šole, hiperaktivnost, pomanjkljiva pozornost, programi pomoči, vloga svetovalnih delavcev, socialno-ekonomski status, izobraževalna uspešnost, vrtec in vzgojiteljice, učenje in možgani, odraslost, raziskovanje položaja mladih, življenjske spremembe, otroštvo, mladi, jezik, dejavniki tveganja revščine, izpopolnjevanje, profesionalizem, otroški možgani, avtonomija v Evropi, dobro počutje, kakovost, izobraževanje 21. stoletja, kakovostni učitelji, AD/HD, usposobljenost učitlejev, avtonimija, tipi družin, zgodovina posvojitev, objava otroških fotografij, možnost zlorabe objavljenih fotografij, pravica do zasebnosti na internetu, ozaveščenost, posvojiteve, pet stopenj pomoči, posebne potrebe, spremljave, uresničevanje, enake možnosti, meddržavne posvojitve, zakonodaja, internet in svetovni splet, vrednote, premagovanje ovir, individualiziran program, aktivna vloga staršev, odkrita komunikacija, sodelovanje staršev, avtonomija šol, inkluzivna vzgoja, migracije, učenci migranti, postavljanje meja in pravil, kazni, doslednost, avtonomija učiteljev, socialna integracija, socialna inkluzija, vloga učiteljev, učna individualizacija, prepoznavanje, proces supervizije, vloga supervizorja, povezava med učnimi stili učencev in učiteljevimi metodami poučevanja, značilnosti posameznega učnega stila, vidni učni stil, kinestetični učni stil, pogoji supervizije, cilji supervizije, konflikti, preprečevanje, alternativno reševanje, otroci z motnjo pomanjkljive pozornosti in hiperaktivnosti, opazovalec, gluhi in naglušni učenci, motnja pomanjkljive pozornosti in hiperaktivnosti, slušni učni stil, učni stili učencev po VAK modelu, pripadniki italijanske narodne skupnosti v Sloveniji, primerjava raziskav zdravstvene pismenosti, instrument zdravstvene pismenosti, pripadniki slovenske narodne skupnosti v Italiji, razvoj zdravstvene pismenosti, komuniciranje s starši, kompetence strokovnih delavcev pri komuniciranju s starši, management človeškega kapitala, management znanja, strategije dela, materni jezik, otroci priseljenci, medsebojni odnos, nacionalna poklicna kvalifikacija, sodelovanje med učitleji in starši, dolgotrajna brezposelnost, raziskava brezposelnosti, program, kurikulum za vrtce, vrtec montessori, samozavest, področja ustvarjalnosti, pedagoške kompetence staršev, ustvarjalnost, razlike, podobnosti, cilji, učna diferenciacija, predmetna področja, socialna interakcija, formalne oblike sodelovanja, socialne igre, obdobja, profesionalni razvoj vzgojiteljev, staranje, tretje in četrto življenjsko obdobje, dom za starejše, starost, življenjski slog starostnikov, doživljanje brezposelnosti, soočanje z brezposelnostjo, aktivno učenje, konstruktivizem, umiritev učencev, prilagajanje učenca, učenci z motnjo pozornosti, učenje socialnih veščin, socialna igra, razred/oddelek, kompetence strokovnih delacev, učni neuspeh, Montessori vrtec, didaktični materiali, igralni materiali, ocena, lastna kompetentnost, delo razrednika, prva pomoč, organizacija notranjega prostora, organizacija zunanjega prostora, osnovna izhodišča, šolski svetovalni delavci, pedagoški koncept Reggio Emilia, Reggio Emilia, gibalna/športna dejavnost, intervju, prva triada osnovne šole, simboli, sodobni učitelji, težavni starši, prehod, vzgojni stili, prekomerno zaščitniški starši, redni oddelki vrtca, helikopterski starši, pripravljenost na šolo, zrelost, nadomestna komunikacija skozi izmenjavo slik, motnje avtističnega spektra, slikanice, institucije za izobraževanje odraslih, dom in družina, sodelovanje med učitelji, portfolio, razvoj, spoli, spolni stereotipi, dejavniki spolne stereotipnosti, kompetentnost, pismenost, šolstvo, inteligenca, spolno stereotipne igrače, ospoljenje, zakon o vrtcih, kurikulum, waldorfski vzgojitelji, e-gradiva, spolne meje, IKT, čustvene in vedenjske težave, sociometrična preizkušnja, dotik, taktilni razvoj, samoregulacijsko učenje, samoregulacija, načrtovanje, napredek, gibalni razvoj, refleksi, izobraževanja, socialna izključenost, notranja motivacija, zanosna učna okolja, MNRI, zanos, izzivi na začetku kariere, inkluzivni pedagogi, Romi, romski otroci, krajši program, pogoji dela, vzgojitelji za zgodnjo obravnavo predšolskih otrok, prostorski pogoji, materialni pogoji, vključevanje, načini in oblike sodelovanja, posledice, posameznikova odgovornost, zdravstveni absentizem, Tanzanija, ovire in težave, obravnava, povezanost, igre, kompetence v družbi znanja, razvijanje lastnih kompetenc, izobrazba, pristopi k poučevanju, učiteljeva vloga, vloga vzgojiteljev in stališča, naravno učno okolje, razred, učenci s primanjkljaji na posameznem področju učenja, vloga vzgojitelja in stališča, odnosi, uporaba čuječnosti, čuječnost, prilagoditve učnega procesa, pomen sodelovanja, družbena odgovornost., gozd, Montessori pedagogika, odrasli, Montessori elementi, Maria Montessori, "jaz" sporočila, drugačnost, enakopravnost, specifične učne težave, disleksija, branje s pomočjo terapevtskega psa, sodelovanje šole s terapevtskim parom, terapevtski pes, branje, šolanje na daljavo, pomoč otrokom, bodoči vzgojitelji, reflektirajoča komunikacija, prikriti kurikulum, upoštevanje otrokovih potreb, Kurikulum za vrtce, dnevna rutina, spodbudno učno okolje, vzgojitelji v vrtcu, možnost izbire, cilji in načela uresničevanja ciljev Kurikuluma, vzgojni ukrepi, primeri dobre prakse, kršitve, okoliščine, pomanjkanje disciplline, neprimerno vedenje, strokovne delavke, dejavniki timskega dela, otrok/učenec, prednosti in slabosti, priložnosti in ovire, pričakovanja učiteljev in staršev, ovire za udeležbo v mednarodni mobilnosti, ravnatelji, vpliv mednarodnih mobilnosti, samospoštovanje, učenec, prednosti sodelovanja, spremembe, kvaliteta, partnerstvo kot sodelovanje, obalno-kraška regija, metode, CMEPIUS, mednarodna mobilnost, dimenzije organizacijske klime, pedagoške naloge, administrativne naloge, organizacijska klima, medosebni odnosi, Bela knjiga o vzgoji in izobraževanju v Republiki Sloveniji, interna komunikacija, organizacijske naloge, socializacija, spretnosti, učitelj na razredni stopnji, uspeh na delovnem mestu, akademski uspeh, optimizem, pozitivna psihologija, medvrstniški odnosi, osebnostni razvoj, kognitivna psihologija, pomnjenje, pozabljanje, rejenci, center za socialno delo, rejniška družina, biološka družina, metakognicija, razvijanje predbralnih sposobnosti, določitev začetnih standardov znanja branja in pisanja, žrtev, prvo triletje osnovne šole, pomoč učencem, bralne težave, ocenjevanje bralnih sposobnosti, rejništvo, izzivi, obravnava nasilja, motnja avtističnega spektra, zaznava nasilja, mnenja učiteljev, dela in naloge, oblike nasilja, TEACCH pristop, struktura, pedagoški pristopi, motnja pozornosti in hiperaktivnosti, razvajenost, laisser fair, organizacija, vzgojni slogi, dvotirni sistem šolstva, prizadetost, individualizirani programi, Lizbonska strategija, ključne kompetence, vključevanje v vrtec, reševanje konfliktov, konflikt, vzroki za nastanek konfliktov, kritično razmišljanje, spletno nasilje, učitelji in učenci, ločitev, formalne oblike, protokol reševanja, pedagoški delavec, preventiva, nadaljnje izobraževanje, razredništvo, sodobna tehnologija, kazalniki kakovosti, ugotavljanje kakovosti, promocija zdravja, telesna aktivnost, zdrav življenjski slog, zdrava prehrana, zagotavljanje kakovosti, samoevalvacija, pouk na daljavo, izkušnje, smernice, tehnologija, socialni pedagog, načini poučevanja, razveza, vplivi na otroka, tretje izobraževalno obdobje, pandemija covid-19, računalniški programi, osnovnošolstvo, vrtec s slovenskim učnim jezikom v Italiji, timsko delo na daljavo, pandemija koronavirusne bolezni Covid-19, računalniška pismenost, izobraževalni dosežki otrok, izvajalci dodatne strokovne pomoči, motnja, boj proti revščini, strategije, družinsko okolje, ukrepi, zakonski predpisi, nezavezanost, matere, očetje, socialno učenje, socialne kompetence, pomoč otroku, vpliv šole in učitelja, soočanje, tuji jezik, uvajalno obdobje, kakovost v vrtcih, stališča o komunikaciji, vsebine pogovorov, zgodnje učenje tujega jezika, inovacijski projekt, nasilnež
Logotipi partnerjev Univerza v Mariboru Univerza v Ljubljani Univerza na Primorskem Univerza v Novi Gorici