Lupa

Statistika RUP

A- | A+ | Natisni

Tabela zajema ključne besede vseh zaključnih del, pri katerih oseba sodeluje kot mentor. Ključne besede so urejene po številu ponovitev, največkrat ponovljene na vrhu. Iz ključnih besed z zgornjega dela tabele je mogoče sklepati na tematike, s katerimi se je oz. se mentor ukvarja.

Oseba: Ivan Lešnik

Vseh ključnih besed je 194, ki se skupaj pojavijo 305 krat.
42 ključnih besed (21.65 % vseh) se pojavi večkrat, skupaj 153 krat (50.16 % vseh pojavitev).

PonovitevKljučne besede
Št.%
17x11.11%glasbene dejavnosti
13x8.5%glasba
12x7.84%glasbena umetnost
7x4.58%glasbeni razvoj
6x3.92%glasbena vzgoja
5x3.27%učenci
4x2.61%motivacija, poslušanje glasbe, glasbeno-didaktične igre, osnovna šola, prvo starostno obdobje, petje, glasbene sposobnosti, vokalna tehnika
3x1.96%celostni razvoj, učno-pedagoški proces, učitelji razrednega pouka, vloga vzgojitelja, glasbena terapija
2x1.31%Avsenik, ljudska glasba, narodno-zabavna glasba, zvok, učitelji prvega triletja, glasbene pravljice, glasbene kompetence, glasbene didaktične igre, pravljice, doživljajsko poslušanje, kompetence, glasbena pismenost, likovno izražanje, učitelji, vrtec, glasbena aktivnost, drugo vzgojno-izobraževalno obdobje, glasbene zvrsti, pozornost na zvok, predšolski otroci, pevski zbor, viola, otroška ljudska glasbila
1xglasbene veščine, multimediji, otroci s posebnimi potrebami, primanjkljaji na področju socialne interakcije, komunikacijski razvoj, IKT, glasbena improvizacija, motnje avtističnega spektra (MAS), učni načrti, inkluzivna šola, pravilno petje, ustvarjanje, medpredmetne povezave, družinsko glasbeno okolje, poslušanje, izvajanje, ocenjevanje, učiteljeva glasbena usposobljenost, glasbena izobrazba staršev, slovenska ljudska pesem, učenci petega razreda, zaznavanje glasbe, odnos do glasbe v šoli, glasbena umetnost v osnovni šoli, upevalne vaje, kurikulum, glasovni aparat, sodobna tehnologija, starši in okolje, pesmi, glasovni obseg, analiza, melodični obseg, raziskava, analiza partiture, analize partitur, Jakob Jež, glasbeno ustvarjanje, opus glasbenih del, besedna vsebina, poučevanje, pesem Tri luže, klavir, strokovna usposobljenost, korepetitor, glasbeni didaktični kompleti, otroški in mladinski opus, odnos do glasbe in glasbene vzgoje, skladatelji, Radovan Gobec, učne priprave, pesmi za otroke, likovni razvoj otrok, ljudska glasba na Dolenjskem, vpliv učitelja na ljudsko glasbo, prisotnost ljudske glasbe med učenci, umetnost, otroške risbe, glasbena šola, glas, glasovni obsegi, razširjenost ljudske pesmi, preverjanje, didaktični pristop, Marij Kogoj, opus, zborovodstvo, didaktične metode, kljunasta flavta, godala, metoda odmeva, cilji glasbene vzgoje, metode učenja, glasbene zvrsti v četrtem in petem razredu, izštevanke, glasbene dejavnosti v vrtcu, kombiniran oddelek, slovenske ljudske pesmi, otroške ljudske pesmi, pravljice z glasbo, kakovostno poučevanje, izobraževanje učiteljev, zvočna kopel, gongi, mejniki razvoja, razvojna obdobja, individualne razlike, teorije, razvojna psihologija, tibetanske posode, glasbila, glasbeni kotiček, prstne igre, bibarije, lastni instrumenti, ritmični instrumenti, melodični instrumenti, kurikulum za vrtce, glasbeni razvoj otroka, vzgojitelji, glasbeni spomini, utrjevanje glasbenega spomina, slovenska ljudska glasba, otroška ljudska glasba, slušne zaznave, gibalno plesno izražanje, izražanje glasbenih doživetij, drugo starostno obdobje, otroška risba, ljudska glasbila, slušna zaznava, besedno izražanje, vzgojitelj, cilji, motivacija pri glasbeni umetnosti, glasbeni vrednotni sistem, vključevanje različnih glasbenih zvrsti, gledališče, besedilo, primer, načrtovanje, uprizoritev, kulturne dejavnosti, okolje, strategije poučevanja, metodološki sistemi, vrednotenje, metode in oblike dela, glasbeni inštrumenti, upevanje, popularna glasba, odnos do glasbe v osnovni šoli, glasbena pravljica, vpliv socialnih dejavnikov, metoda poučevanja klavirja, pozornost, prilagajanja, motnja avtističnega spektra, glasbena harmonija, aktivnost, glasbene značilnosti, predšolsko obdobje, učni uspeh, učitelj, odnos do glasbe, didaktična načela, motivacijske spodbude, inštrumenti, igra, načrtovanje glasbenih dejavnosti, Orffovi inštrumenti, glasbeni vrednostni sistem
Logotipi partnerjev Univerza v Mariboru Univerza v Ljubljani Univerza na Primorskem Univerza v Novi Gorici