Lupa

Statistika RUP

A- | A+ | Natisni

Tabela zajema ključne besede vseh zaključnih del, pri katerih oseba sodeluje kot mentor. Ključne besede so urejene po številu ponovitev, največkrat ponovljene na vrhu. Iz ključnih besed z zgornjega dela tabele je mogoče sklepati na tematike, s katerimi se je oz. se mentor ukvarja.

Oseba: Armand Faganel

Vseh ključnih besed je 1124, ki se skupaj pojavijo 2355 krat.
272 ključnih besed (24.2 % vseh) se pojavi večkrat, skupaj 1503 krat (63.82 % vseh pojavitev).

PonovitevKljučne besede
Št.%
89x5.92%trženje
69x4.59%diplomska dela
51x3.39%storitve
46x3.06%oglaševanje
35x2.33%turizem
33x2.2%kakovost
32x2.13%zadovoljstvo
31x2.06%potrošniki
24x1.6%komuniciranje
23x1.53%trženjski splet
22x1.46%tržno komuniciranje
20x1.33%internet, kupci
18x1.2%sponzorstvo, pospeševanje prodaje
17x1.13%odjemalci
16x1.06%marketing, prodaja
15x1%trženjsko komuniciranje
13x0.86%analiza
12x0.8%blagovne znamke, blagovna znamka, strategije, zaposleni
11x0.73%sponzoriranje
10x0.67%potrošnik, trgovina, zvestoba, družbena omrežja
9x0.6%konkurenca, mediji
8x0.53%strategija, cene, pozicioniranje, motivacija, osebna prodaja, podjetja, izdelki, svetovni splet, mednarodno poslovanje, komunikacijski splet
7x0.47%cena, bančništvo, nakupovanje, ponudba, dobavitelji, sponzor, nakupno odločanje, donatorstvo
6x0.4%nakupne navade, logistika, spletna trgovina, kultura, raziskava trga, stranke, spletne strani, digitalni marketing, nakupno vedenje
5x0.33%trg, Slovenija, turistična destinacija, stališča, internacionalizacija, kupec, odločanje, raziskave, sejmi, management, šport, marketinško komuniciranje, promocija, spletno oglaševanje, razvoj, podjetje, potrošništvo, uporabniki, nabava, izdelek, tržna raziskava, družbena odgovornost, nakup, okolje
4x0.27%prodajno osebje, sponzorji, projekti, procesi, spletni marketing, banke, nagrajevanje, organiziranost, prodajalci, strategija trženja, kakovost storitev, turistična ponudba, etika, bančne storitve, destinacija, reklamacije, sponzorska pogodba, stres, zaznavanje, učinkovitost, SWOT analiza, špedicija, vodenje, merjenje zadovoljstva
3x0.2%kulturna dediščina, trajnostni razvoj, poslovanje, barve, oglasi, uspešnost, poslovni modeli, zavarovalništvo, mrežni marketing, neposredno trženje, upravljanje, hotelirstvo, servis, etnocentrizem, Facebook, zadovoljstvo kupcev, segmentiranje, podjetništvo, poslovno komuniciranje, nakupna odločitev, merjenje, maloprodaja, elektronsko poslovanje, ciljni trgi, zadovoljstvo odjemalcev, trženjske strategije, zadovoljstvo zaposlenih, avtomobili, banka, konkurenčnost, potovanja, potrošnja, ustvarjalnost, prepoznavnost, imidž, standardi, mednarodno trženje, splet, sponzoriranec, zeleni marketing
2x0.13%ekonomska kriza, d. o. o., urejenost, marketinški splet, razvoj blagovne znamke, spletno trgovanje, postopki, finančna sredstva, varstvo okolja, spletno bančništvo, turistične destinacije, študija primera, vedenje odjemalcev, naravna kozmetika, prodajni proces, zeleni izdelki, oblikovanje, trženjska strategija, CRM, sistemi, organizacijska kultura, športna prehrana, motiviranje, turisti, inovacije, identiteta, zadovoljstvo uporabnikov, športni marketing, država izvora, študenti, zaznavanje kakovosti, medorganizacijski trgi, analiza trga, timsko delo, tržna analiza, proizvodno podjetje, ponarejanje, uvajanje, tržna naravnanost, nepridobitne organizacije, virtualna resničnost, nepremičnine, debelost, sponzorski trg, naravna dediščina, zaslužek, segmentacija, orodja, informacije, spletna prodaja, proizvodi, embalaža, otroci, stiki z javnostjo, e-poslovanje, nakupne odločitve, živila, izgorelost, odnosi z javnostjo, analiza poslovanja, atletika, finančna kriza, računovodski servis, trženjske aktivnosti, nakupna namera, mleko, socialna omrežja, električna vozila, potrebe, spletno nakupovanje, tehnologije, organizacija, nakupovalne navade, intervju, ugled podjetja, standardi kakovosti, izobraževanje, dejavniki, raziskava, lastnosti, ekološka živila, Instagram, tržne raziskave, gospodarstvo, spletna stran, značilnosti, javni sektor, organizacijska klima, kriza, tveganja, varčevanje, zavarovalnice, Evropska unija, agencije, turistična agencija, epidemija, pravična trgovina, modeli, tržni delež, komitenti, vedenje potrošnikov, moda, nakupni dejavniki, kompulzivno nakupovanje, zdravilišča, igralništvo, igre na srečo, financiranje, vrednote, strateško načrtovanje, pritožbe, ocenjevanje, ISO 9001:2000, kampanja, kava, franšizing, digitalizacija, ugled, odnosi z javnostmi, nakupni proces, nabavna funkcija, proizvodnja, merila, dogodki, načela, javna naročila
1xupravljanje odnosov, monetarna unija, proizvodni program, servisne dejavnosti, partnerstvo, prestrukturiranje, organizacije, igrišče, fotovoltaika, načrtovanje prodaje, stereotipi, pričakovanja, tržniki, ekonomska unija, bančni pproizvoodi, skrivnostni nakup, prodajne tehnike, materialni tokovi, nagrade, strateško vodenje, prenova, dodatki, svetovanje, proces nabave, nabavna veriga, sodobno trženje, nakit, celosrtna grafična podoba, učinkovita prodaja, dejavniki nakupa, usposabljanje, scenariji, trgovci, Primorski sejem, razstavni prostori, medosebno odnosi, športne priprave, športna infrastruktura, izdelki široke potrošnje, nakupne namere, zastopniki, Amway, idejni projekti, Istra avto, motociklizem, certifikati, konjeniški klub, pravičnost, dodana vrednost, monopson, kartice ugodnosti, hranilnice, plače, trgovska znamka, vrednotenje, ugovori, golf, gospodarska kriza, premoč odjemalca, pogajanja, kuponi, Shark, športni turizem, referenčne skupine, oligopson, pogoji poslovanja, spletna mesta, energijske pijače, Intersport, merjenje kakovosti, analiza okolja, pogodbe, posredovanje, Indija, prehrambena industrija, počitniške dejavnosti, gospodarsko-finančna kriza, potovalne namere, souporaba avtomobila, Etol, navade, oblikovalci, spominki, trajnostna mobilnost, prosti čas, planiranje, orodjarstvo, spletne igre, ledena kava, toplice, od ust do ust, družbeni mediji, analiza vsebin, zavajanje, virusno širjenje, doživetja, virusno oglaševanje, virusni marketing, bralci, revije, ponudniki, ekonomika, ustvarjanost, zavarovanje, tisk, dnevniki, splet 2.0, festivali, Intereuropa, nakup spominkov, tolmačenje, oblikovanje cene, zaznavanje cene, kulturna dediščine, obutev, obiskovalci, tradisionalne jedi, kulinarika, strategije trženja, zaznavanje blagovne znamke, spletni portal, čiščenje, sončne elektrarne, kmetijsko-živilska industrija, dejavniki odločitve, sponzorska sredstva, javna reševalna služba, prodajno okolje, Bovec, zasebnost, izvozno trženje, reševalna vozila, Slovenske železnice, neposredo trženje, mlečni izdelki, sociodemografske značilnosti, Planika, trgovski posredniki, prevoz, notranji odnosi, analiza besedila, piškotki, vzajemni skladi, življenjski slog, DPI, medorganizacijsko trženje, tržne poti, sončna energija, stanovanjske enote, tenis, učinkovitost sponzorstva, teniški turnir, diferenciacija, image, turistične storitve, zavedanje, zvestoba strank, načrt trženja, kakovost stooritev, kulturni dogodek, neprofitna organizacija, kreditiranje pravnih oseb, družbena oodgovornost podjetij, dostava, fizični dokazi, lojalnost, novi proizvodi, zadovoljstvo potrošnikov, donator, zaznavanje sponzoriranja, sklad, outsourcing, sodelovanje, Avditorij Portorož, upravljanje sponzorstva, Solinarski festival, znanje, komuniciranje z javnostmi, knjižnice, poslovno okolje, računovodstvo, psihološki dejavniki nakupovanja, dobro ime, trženjki splet, sistem vodenja kakovosti, analiza podjetja, management kakovosti, šolski skladi, izobraževalna organizacija, ciljne skupine, diverzifikacija, kulturno okolje, kultura razhajanja, kulturno ozadje posameznika, narava trženjskih pogajanj, vodenje kakovosti, logistične storitve, telefonska prodaja, bančno zavarovalništvo, odvisnost od nakupovanja, poslovno obdarovanje, Vikend v Kopru, poslovno darilo, trženjske poti, zavarovalni zastopniki, oskrbovalna veriga, distribucija, skladiščenje, informacijski sistemi, kakovost logističnih storitev, Italija, trženje kozmetike, evalvacija, visoko šolstvo, inženiring, gradbeništvo, navtika, naravne nesreče, merjenje kakovosti storitev, lastnosti storitev, uspešnost komuniciranja, dvosmerna komunikacija, družbeno odgovorno podjetje, cilji trženja, tržnokomunikacijski splet, družbena in okoljska skrb, Internautica, razstavljalci, trgovina na debelo, zdravilišče, kadri, soline, muzeji, solinarstvo, SERVQUAL, zavodoljstvo, humor, prevozništvo, javna uprava, pričakovanja odjemalcev, reforma javne uprave, sredstva internega komuniciranja, pretok informacij, baza podatkov, prodajno pismo, prodajna ponudba, družbena oodgovornost, lokalne skupnosti, interesne skupine, neposredna pošta, prevozne storitve, rezervni deli, montaža, poprodajne storitve, zagotavljanje kakovosti, avtodvigala, prešite odeje, standardi družbene odgovornosti, korporativna družbena odgovornost, hišna avtomatizacija, športni dogodki, strategija osredinjenja, uspeh, interno komuniciranje, športno trženje, stanovanjski krediti, cilji sponzoriranja, poštne storitve, direktni marketing, baze podatkov, marketing z dovoljenjem, športne prireditve, razširitev trga, novi izdelki, dom starejših, starostniki, oskrba, proces odločanja, trgovinska blagovna znamka, nakupne vloge, zdravstvene storitve, Subway, sledljivost, algoritem, trženje klimatskih naprav, metoda feng shui, jemalec franšize, dajalec franšize, mlečna industrija, knjižnica, povpraševanje, sponzorski program, zadovoljtvo, zakonodaja, računovodski program, spletna aplikacija, medijska razpoznavnost, tržne priložnosti, marketinška kultura, knjižnična dejavnost, storitvena kultura, birokratska kultura, mali nogomet, HACCP, načelna pogajanja, posledice stresa, stresorji, odpravljanje stresa, naloge trženja, nabavni proces, tržnik, cilji oglaševanja, prosta delovna mesta, Forex, valutna tveganja, zimske pnevmatike, razvoj trgov, strateško trženje, dinamika konkurentov, izbira dobaviteljev, čas inovacij, slogan, logotip, kozmetika, spletna predstavitev, slovenska trgovina, italijanski kupci, globalni trg, odnosi z javnitjo, kraški teran, sodobne tržne poti, vino, atletsko tekmovanje, trženje v športu, uspešnost podjetja, instrumenti, evro, strategija trženskega komuniciranja, menjava valute, prehrambeni izdelki, družbena odgovornost podjetij, trženjska raziskava, okna, stavbno pohištvo, procesni pristop, sistemi kakovosti, vodenje sistema kakovosti, televizijski lokalni programi, proces komuniciranja, vloga medijev, cilji, razvoj prodaje, neprepoznavnost regije, mlini, destinacijska kartica, incoming agencija, prodor na trg, združitev ponudbe, organiziranje prireditev, Adria Mobil, primerjava, naloge prodaje, prostovoljni sodelavci, mednarodni trg, strateški management, management celovite kakovosti, proizvajalec, oblikovanje skladov, darovalci, poslanstvo, tobačni izdelki, dejavniki zadovoljstva, človeški viri, dobrodelnost, zavodi, vpliv okolja, tržne zavore, priprave na sejem, nastop na sejmu, humanitarne organizacije, dejavnosti po sejmu, tržno komunikacijski splet, vedenje kupcev, lastnosti uspešnega prodajalca, uspešni prodajalci, sponzorska politika, financiranje športa, izdelki za osebno nego, informacijske storitve, psihološki pprofil kupca, skrivni nakup, politična stranka, politik, volivci, lobiji, psihologija prodaje, resničnostni šovi, finačni sistemi, delovno mesto, podjetje Soline Pridelava soli, dejavniki stresa, učitelji, oglaševalska akcija, izgorevanje, etnografija, poslovna antropologija, blog, vlog, kovinarska industrija, CNC Špica, globalizacija, glasbeni management, glasbeni dogodek, dropshipping, AdWords, orodja marketinškega komuniciranja, mansarda, uporabniška izkušnja, lead generation, marketinška kampanja, anketiranje, študentje, Primorska, mesto Maribor, Jadroagent International, motivacija nakupa, mikropodjetja, ekonomski dejavniki, sociološki dejavniki, okoljsko oglaševanje, strategije prepričevanja, stališča do oglasa, psihološki dejavniki, dejavniki obnašanja, mediji za oglaševanje, proces selekcije kadrov, načini reševanja pritožb, PEST analiza, vstopanje na nove trge, stališča do blagovne znamke, mikro podjetje, lokalno prebivalstvo, Goriška brda, množični turizem, mobilno poslovanje, mobilno bančništvo, etično poslovanje, Alpina, dejavniki oblikovanja cene, družinsko podjetje, korist, dejavniki pri odločanju, kavbojke, zaključna projektna naloga, turist, vračilo blaga, urejenost prodajalca, urejenost trgovine, prekomerna potrošnja, okoljsko načrtovanje embalaže, odpadna embalaža, oblačila, trajnostni marketing, komercialne letališke storitve, letališke storitve, letališče Jožeta Pučnika Ljubljana, mednarodni marketing, mednarodno okolje, ekodizajn, okoljske oznake, ukrepanje, nujna medicinska pomoč, magistrske naloge, tveganje, analizi SWOT in PEST, naravne in kulturne znamenitosti, turistična atrakcija, CETSCALE, kmetijski marketing, nacionalne oglaševalske kampanje, trženjska privlačnost, trženjske komunikacijske strategije, Bohinjska proga, zaznavanje storitev, gradbeno podjetje, pozicioniranje na trg, betonski nadstrešek, interni marketing, kakovostne storitve, trženjska priložnost, osnove trženja, Luka Koper, motiv, potniški terminal, razvoj podjetja, Slovenska obala, orodja trženjskega komuniciranja, porabnik, rezano cvetje, ustvarjalni timi, lončnice, vedenje, potrošniško vedenje, ustvarjalni procesi, umetniške intervencije, simptomi stresa, stresor, trpinčenje, inovativnost, umetnost, oglaševanje prostih delovnih mest, upravljanje človeških virov, gospodarsko stanje, modni izdelki, prehrambni izdelki, Covid-19, javna služba, tržna dejavnost, modne blagovne znamke, ponarejanje izdelkov, izdelki za zaščito pred soncem, proces nakupnega odločanja, motivacijske teorije, anketni vprašalnik, organizirani kriminal, poklicne gasilske enote, javni zavod, partnerski odnos, strategije nabavnih kategorij, slovenski potrošniki, Alibaba, Amazon, strateška vloga nabave, nakupovalno vedenje potrošnikov, prehrana, prehranska dopolnila, porabniki, prehranske navade, vitamini in prehranska dopolnila, covid-19, duševne motnje, lastnosti uspešnih prodajalcev, prodajalec, lesna industrija, infrastruktura, promet, spremembe življenjskih navad, lokalna prehrana, prodajalne, spletne potovalne agencije, luksuzni izdelki, dejavniki nakupnega vedenja, potrošniki luksuznih izdelkov, sektorji, Evitas, zasvojenost, kriptovalutne prevare, zasvojenost zaposlenih, zdravljenje, kompulzivno spletno nakupovanje, kriptotrženjske strategije, kriptografija, blockchain tehnologija, vplivnostni marketing, kriptovaluta, regulacija kriptovalut, kripto svet, Ebay, tehnologija, marketing ekoloških živil, poslovni proces, poreklo, hipoteze, e-commerce, promocije, vozila, otroški voziček, udeleženci, imidž podjetja, odnos s potrošniki, razlike med spoloma, avtosedež, impact, fashion industry, ekološki pridelki, zelenjava, Trst, strategije tržnega komuniciranja, zaposlovanje, sadje, JGZ Brdo, returns, pricing strategy, e-loyalty, žensko spodnje perilo, organizacija prireditve, analiza kampanj, potrošniški etnocentrizem, zelene oznake, organizator potovanja, zeleni potrošnik, ozaveščenost, zdravila, trendi v turizmu, motivi za potovanja, Google, e-pošta, komunikacijski kanali, visokošolski zavod, vpis, ponarejena zdravila, spletni nakup, izkušnje, Slovenska turistična organizacija, kakovost storitve, pridobljena znanja, lokacija storitve, blagovna znamka I feel Slovenia, digitalna oglaševalska kampanja, posledice, spletne lekarne, spletno oglaševanje od ust do ust, spletne ocene, spletni rezervacijski portali, kozmetični saloni, ponarejeni izdelki, potniški terminal Koper, križarjenje, trendi, nabavna služba, zbirke podatkov, poslovni peocesi, potniške ladje, svetovna finančna kriza, uporabnost, spletno poslovno komuniciranje, obresti, islam, šeriatsko pravo, vzpostavitev, prednosti, osebno bančništvo, informiranje, zasebno bančništvo, svetovalci, televizijski oglasi, produkti, spletne storitve, odprta koda, slabosti, dopolnilno zdravstveno zavarovanje, zavarovanja, sklepanje, prihodki, kreativnost, spletni dnevniki, elektronska pošta, zavarovana območja, načrtovanje, Krajinski park Sečoveljske soline, obnašanje, za dovoljstvo, Koper, podeželje, čokolada, narava, sponzoriranci, avtomobilska industrija, trženjko-komunikacijski splet, kuharske delavnice, poslovni načrti, aplikacije, spletni brskalniki, najem vozil, Obala, turistilne destinacije, zeleni turizem, stiki z javnostmi, mobilna telefonija, GSM, Kranjska Gora, nakupi, učinki, pnevmatike, tržišče, Yokohama, gradbeni inženiring, življenjski cikel iizdelka, prireditve, pokojniki, pokopi, valorizacija, tudristične destinacije, sonaravni razvoj, Pošta Slovenije, pogrebi, življenjska zavarovanja, zavarovanci, kamnoseštvo, degustacije, kamnolomi, Kras, kamen, mlade družine, zunanje izvajanje dejavnosti, metoda trenda, socialna varnost, ideje, trgovske blagovne znamke, Spar, kulturne razlike, izbira, struktura, predstavitve, stave, aktivnosti, eko izdelki, Krka, Lek, etičnost, odgovornost, Baumax, cene oglaševanja, pasice, ekologija, zeleni potrošniki, kavne krize, značilnosti kave, kmetijstvo, označevanje, stroški, trg surove kave, surova kava, spletna skupnost, zavajajoče zelene trditve, spletni dnevnik, pravna ureditev, komunalne storitve, prenočišča, hrana, življenjski slogi, vedenje porabnikov, ekonomski etnocentrizem, mobilne storitve, nepridobitni sektor, ponudnik, holistična obravnava, metode KAM, ponarejeni izdelek, Nike, zadovoljstvo potrošnika, nov izdelek, nekonvencionalna medicina, turistična društva, Nova Gorica, starost, procesi nakupnega odločanja, zaupanje, lesna biomasa, sistemi na lesno biomaso, črpalke, nakupno vedenje kupcev, gospodinjstva, komunalni odpadki, Celje, ločevanje odpadkov, okoljska ozaveščenost, italijanski trg, športna društva, kartice zvestobe, PSPN, programi zvestobe, električni izparilnik, difuzor, PEST, strategije vstopanja, problematika, vzroki, strožji ukrepi, optimizacija, informacijsko-komunikacijska tehnologija, marketinški načrt, neposredni marketing, recesija, odnosi, sodobna družba, potrošniška družba, športnik, PEST-analiza, polietilen, marketing v športu, marketing na družbenih omrežjih, marketing osebnega trenerja, surovine, Iran, prodajni potencial, konkurenti, poslovni načrt, prepoznavanje, zasebno varstvo otrok, zasebni vrtec, varuh predšolskih otrok, osebni management, osebna blagovna znamka, management mestnih centrov, oživljanje starega mestnega jedra, povezovanje, zavod Otok, Mestna občina Koper, varstvo na domu, franšize, aktivacija, proizvajalci, gostinstvo, fotografija, socializacija, trgovske znamke, virtualna podjetja, energija, Intimissimi, naročniški paketi, spletno trženje, virtualno trženje, merjenje sejemske uspešnosti, cilji sejemskega nastopa, merchandising, potencialni kupci, atmosfera, zeleno potrošništvo, zeleno oglaševanje, zaznavanje ponaredkov, ponarejen izdelek, papirništvo, finančno-gospodarska kriza, marketinška strategija, marketinška orodja, marketinške aktivnosti, nevarne kemikalije, ecolabel, šole v naravi, otroški turizem, letovanja otrok, trženje v turizmu, trženjski splet v turizmu, mladinski turizem, znamčenje, dizajn management, nakupne namere potrošnikov, oblikovalsko mišljenje, mišljenje oblikovanja, kultura oblikovanja, ohranjanje potrošnikov
Logotipi partnerjev Univerza v Mariboru Univerza v Ljubljani Univerza na Primorskem Univerza v Novi Gorici