Lupa

Statistika RUP

A- | A+ | Natisni

Tabela zajema ključne besede vseh zaključnih del, pri katerih oseba sodeluje kot mentor. Ključne besede so urejene po številu ponovitev, največkrat ponovljene na vrhu. Iz ključnih besed z zgornjega dela tabele je mogoče sklepati na tematike, s katerimi se je oz. se mentor ukvarja.

Oseba: Nikolai Jeffs

Vseh ključnih besed je 92, ki se skupaj pojavijo 102 krat.
6 ključnih besed (6.52 % vseh) se pojavi večkrat, skupaj 16 krat (15.69 % vseh pojavitev).

PonovitevKljučne besede
Št.%
5x31.25%zaključna dela
3x18.75%orientalism
2x12.5%European Union, English, Anglophone media, EU
1xtrženje, družbena omrežja, marketinški splet, tiskani mediji, časopis, digitalni mediji, Delo, promocija, Eurovision, Slovenija, objektivizacija žensk, seksualnost, music, Globish, filmski festivali, Kino Otok, linguistics, domination, bralci, representations, najstniki, fejmiči, selfiji, internet, orientalizem, terorizem, svoboda govora, politična moč, islamofobija, novičarski dejavniki, Facebook, socialna omrežja, hegemony in discourse, economic crisis, discourse, reprezentacija žensk, international dialogue, kultura narcisizma, družbeni mediji, patološki narcis, narcistična osebnostna motnja, Greeks, India, migrants, Slovenian pop, global pop, English linguistic imperialism, immigrants, migration, multiculturalism, integration, Slovenia, media imperialism, cultural imperialism, the United Kingdom, memorandums, hidden power, critical discourse analysis, globalisation, cultures, corporations, pop music, cultural globalisation, identity, language, film, The Jungle Book, the Crimea, Ukraine, imperialism, Great Britain, glasbeni videospoti, USA, Prince Charles, Russia, East, Soviet Union, Eastern Europe, stereotypes, prejudices, NATO, depiction, West, intercultural communication, rhetoric, ženske
Logotipi partnerjev Univerza v Mariboru Univerza v Ljubljani Univerza na Primorskem Univerza v Novi Gorici