Lupa

Statistika RUP

A- | A+ | Natisni

Tabela zajema ključne besede vseh zaključnih del, pri katerih oseba sodeluje kot mentor. Ključne besede so urejene po številu ponovitev, največkrat ponovljene na vrhu. Iz ključnih besed z zgornjega dela tabele je mogoče sklepati na tematike, s katerimi se je oz. se mentor ukvarja.

Oseba: Petra Zabukovec Baruca

Vseh ključnih besed je 81, ki se skupaj pojavijo 121 krat.
13 ključnih besed (16.05 % vseh) se pojavi večkrat, skupaj 53 krat (43.8 % vseh pojavitev).

PonovitevKljučne besede
Št.%
18x33.96%turizem
5x9.43%tržno komuniciranje
4x7.55%analize, trženje, zaključne projektne naloge
3x5.66%družbena omrežja, kampanja
2x3.77%turistične destinacije, strategija trženja, pozicioniranje, turist, digitalni marketing, destinacija
1xsonaravni razvoj, planinske koče, gorski turizem, vino, diplomske naloge, splet, spletne strani, internet, vinski turizem, vinske kleti, turistične kmetije, trajnostni razvoj, vinarji, ankete, potovalni priročniki, Gorenjska, učinki, združevanje, segment, terorizem, zabava, igralnice, igralništvo, povezovanje, občine, vodniki, turistični vodniki, oglaševanje, Prekmurje, organiziranost, regionalne destinacijske organizacije, lokalne turistične organizacije, destinacije, trendi, vplivnež, digitalni odklop, mladi, sledilci, digitalizacija, vsebinski marketing, šport, motivatorji, planinstvo, marketing, socialna omrežja, hotelski ponudniki, Emirates, letalstvo, družbeno omrežje, turistična destinacija, Formula 1, covid-19, družbeni mediji, kakovost, zadovoljstvo, nakupovanje v turizmu, tržna znamka, konkurenca, trženje v turizmu, pandemija COVID-19, krizne razmere, zdrav življenjski slog, hotelska ponudba, ponudniki, butični hotel, interno komuniciranje, odjemalci, konkurenčna prednost
Logotipi partnerjev Univerza v Mariboru Univerza v Ljubljani Univerza na Primorskem Univerza v Novi Gorici