Lupa

Statistika RUP

A- | A+ | Natisni

Tabela zajema ključne besede vseh zaključnih del, pri katerih oseba sodeluje kot mentor. Ključne besede so urejene po številu ponovitev, največkrat ponovljene na vrhu. Iz ključnih besed z zgornjega dela tabele je mogoče sklepati na tematike, s katerimi se je oz. se mentor ukvarja.

Oseba: Mitja Krajnčan

Vseh ključnih besed je 713, ki se skupaj pojavijo 1243 krat.
156 ključnih besed (21.88 % vseh) se pojavi večkrat, skupaj 686 krat (55.19 % vseh pojavitev).

PonovitevKljučne besede
Št.%
29x4.23%vrtec
25x3.64%vzgojitelji
19x2.77%predšolski otroci
18x2.62%družina, osnovna šola
17x2.48%doživljajska pedagogika
16x2.33%otroci
14x2.04%čustvene in vedenjske težave
12x1.75%inkluzija, vzgoja, otroci s posebnimi potrebami
10x1.46%sodelovanje, strokovni center, učitelji, starši, šola
9x1.31%strokovni delavci
8x1.17%čustvene in vedenjske motnje, narava, učenje
7x1.02%mladostniki, učenci, pomoč
6x0.87%doživetje, vzgojni stili, predšolsko obdobje, dejavniki tveganja, gibanje, otroci in mladostniki, gozdna pedagogika, čustveno-vedenjske težave, strokovni centri
5x0.73%nasilje, socializacija, igra, mladostništvo, dodatna strokovna pomoč, medvrstniško nasilje, socialne veščine, varovalni dejavniki
4x0.58%izkustveno učenje, moteče vedenje, participacija, timsko delo, samopodoba, kompetence, permisivni vzgojni stil, vzgojiteljice, socialni pedagogi, vrstniki, izvajalci dodatne strokovne pomoči, avtoritarni vzgojni stil, gozd, naravno okolje, vzgojni zavodi, prilagoditve, socialna pedagogika, šolska svetovalna služba, individualiziran program
3x0.44%komunikacija, čustveno-vedenjske motnje, vzgojni zavod, stanovanjske skupine, duševno zdravje, uvajanje, stigmatizacija, sodelovanje s starši, agresija, vključenost, agresivnost, svetovalni delavci, smernice, prosti čas, obravnava, učenci priseljenci, center za socialno delo, normalizacija, čutila, krizna intervencija, odnosi, socialne kompetence, uvajalno obdobje, možgani, integracija, supervizija
2x0.29%povratništvo, medkulturnost, pomočnice vzgojiteljic, socialna sprejetost, navezanost, socialni pedagog, metode dela, prostočasne aktivnosti, obsojenci, doživljanje, motivacija, socialne igre, priseljenci, odnos, učitelji razrednega pouka, didaktični pripomoček, stres, spol, čustvene in vedenjske težave in motnje, avtoriteta, pomoč in podpora, kurikulum za vrtce, vzgoja in izobraževanje, prevencija, učne težave, medosebni odnosi, motnja ADHD, razvoj, vključevanje, učenci s posebnimi potrebami, šolska mediacija, NTC sistem učenja, čustva, matična družina, stereotipi, rejništvo, podpora, socialno okolje, stališča učiteljev, rejniška družina, starši otrok s posebnimi potrebami, predsodki, strpnost, medsebojni odnosi, priporočila, žalovanje, zgodnja stimulacija možganov, odločba o usmerjanju, različnost, šolanje na daljavo, samopoškodbeno vedenje, otrokov razvoj, dobro počutje, gibalni razvoj, stanovanjska skupina, učenci s čustvenimi in vedenjskimi težavami, težave v duševnem zdravju, avtoritativni vzgojni stil, starševstvo, usposobljenost učiteljev, predšolska vzgoja, igre, svetovalna služba, mladinsko stanovanje, Slovenija, odraščanje, deinstitucionalizacija, metode, samostojnost, migracije, izobraževanje
1xspontana igra, ljudje s posebnimi potrebami, preventivni programi, izobraževalni programi, spontano gibanje, izobrazbena struktura, učni načrti, senzorna integracija, biblioterapija, sprejemanje različnosti, razvojna obdobja, učno okolje, vpliv gozda na celostni razvoj, zavodi za prestajanje kazni zapora, spoprijemanje s stresom, vedenjske in čustvene težave, vloga odraslega, otroci/mladostniki s posebnimi potrebami, medij vzgoje, izkušnje učiteljev, učna pomoč, delo učitelja, anamneza, postopek usmerjanja, učna manj uspešnost, socialna klima, otroci in mladostniki s posebnimi potrebami, Dom Antona Skale Maribor, inkluzivno spremljanje, individualiziran vzgojni načrt, prosta igra, razumevanje, pedagoška dokumentacija, vloga učitelja, strokovni delavci vzgojnih ustanov, nov partner, vedenjske in čustvene posledice otrok, pričakovanja od zavodske vzgoje, simptomi stresa, preprečevanje izgorelosti, mlajši osnovnošolci s čustvenimi in vedenjskimi težavami, starši ostalih otrok, proces sprejemanja otroka, razlogi za namestitev v vzgojni zavod, vzgojne ustanove, avtistična motnja, igra in učenje, Srbija, primerjava, okoljska vzgoja v vrtcu, ljudske igre, dobre prakse, modifikacija vedenja, znaki, ohranjanje in varovanje okolja, onesnaževanje, kazalniki, ločitev, motnje, recikliranje, ločevanje odpadkov, ohranjanje naravnih virov, prijateljstvo, Dnevni center za otroke in mladostnike Koper, terapevtsko jahanje, specialno-pedagoško jahanje, konji, motnja avtističnega spektra, izgorelost, travmatski dogodek, namestitev, samotni otok, motorične dejavnosti, razvoj možganov, NTC učenje, izkušnja, svetilnik, socialni odnosi, vzgojna skupina, žalujoči mladostnik, osamosvajanje, odraslost, sodobna družina, tradicionalna družina, mentorstvo, koučing, klima, vodstvo, smrt, vedenjsko čustvene težave, gibalna/športna aktivnost, program NTC, raziskovanje, poklici pomoči, spanje, elektronske naprave, timski pristop, sprejemanje drugačnosti, mladostnikova biografija, sprejem, institucionalno varstvo, vzgojiteljica, ogled, mladinski dom, strategije uravnavanja vedenja, timi, motnja pozornosti s hiperaktivnostjo, otroci s čustveno-vedenjskimi težavami, socialnopedagoška pomoč, vedenjske in čustvene motnje, slovenski jezik in madžarski jezik, dvojezičnost, socialna izključenovst, zadovoljstvo zaposlenih, organizacijska klima, socialna omrežja, kognitivni razvoj otroka, Dnevni center za otroke in mladostnike, komunikacija med zaposlenimi, hospitalizirani otroci, bolezni v duševnem razvoju, tim, strategije dela z otroki s čustvenimi in vedenjskimi motnjami, otrokovo dobro počutje, bolnišnični oddelek vrtca, bolnišnična vzgojiteljica, funkcionalna ocena vedenja, vzgojne težave, pristopi za spremembe, rizični dijaki, odklanjanje šole, Aspergerjev sindrom, posebnosti, vedenje, indikatorji motenj, socialno vključevanje, model socialnopedagoškega delovanja, didaktika, celostni razvoj otroka, tabor, prvič v vrtec, večdnevne obogatitvene dejavnosti, povečana uspešnost dijakov, klasifikacija motenj, otroci/mladostniki s čustvenimi in vedenjskimi težavami in/ali motnjami, mladinski domovi, smisel življenja, Viktor Emil Frankl, Soočanje z življenjem z otrokom s posebnimi potrebami, vzgojitelji predšolskih otrok, poučevanje naravoslovja, predšolski oroci, vrtec v gozdu, mediacija, vrstniška mediacija, napotitev v zavod, nepozornost, impulzivnost, hiperaktivnost, Vzgojni zavod Smlednik, prednosti mediacije, oblike sodelovanja, pomen odnosov, uspeh, šola v naravi, bolečine, medsebojno sodelovanje, medkulturni dialog, sodelovanje z družinami, strokovna pomoč, Prem z bližnjo okolico, rane, posebnosti v vedenju, motnje vedenja in osebnosti, psihična stiska, kmečka opravila, neposredno učenje, doživljanje narave, otroci v družini, samopomoč, vloga vzgojitelja, preprečevanje nasilja, emo subkultura, projektno delo, pedagoški eros, družinski odnosi, indijanska kultura, strah, učenci - vrstniki, socialno-pedagoška pomoč družinam, avtoagresivnost, spremembe družin, obravnava in preprečevanje nasilja, šolski delavci, zaznava, težavno vedenje, delovanje možganov, prvi dan, kognitivni razvoj, NTC metoda, preprečevanje šolske neuspešnosti v Italiji, preprečevanje šolske neuspešnosti v Sloveniji, osip, dejavniki neuspešnosti, javni vrtec, zasebni vrtec, subjektivne teorije, spoznavanje čutil, aplikativna vedenjska analiza, avtistične motnje, vrtec Marie Montessori, waldorfski vrtec, šolska neuspešnost, gibalne spretnosti, čebele, Kurikulum za vrtce, otrok in narava, čustvene in vedenjske težave oziroma motnje, neenakost, čebelji pridelki, vzgojni stili v javnem šolstvu, nadarjeni otroci, izstopajoče vedenje otrok, znanje vzgojiteljic, ravnotežje, sodelovanje med starši in vrtcem, koordinacija gibanja, intervju, demokratični vzgojni stil, sproščanje, vaje, kritika, nagrade, pohvale, kazen, ustvarjalni gibi, gibalna aktivnost, učne metode, postavljanje meja, šolski svetovalni delavci, multikulturnost, nadarjenost, izkušnje, strategije dela, inkluzivni pedagogi, vključenost priseljencev, skupinska dinamika, zaprto in odprto učno okolje, počitniški tabori, zgodovina taborništva, taborništvo, čustveno/vedenjske težave/motnje, diskriminacija, telovadba, ponudba počitniških taborov, predšolski otroci s posebnimi potrebami, asociacije, reproduktivno učenje, gozdni vrtec, asociativno učenje, disciplina, NTC metode učenja, spomin, otrok s posebnimi potrebami, razvojna perspektiva, prepoznava, socialno-pedagoško svetovalno delo, starši/skrbniki, deklice z motnjo ADHD, ADHD, zavod za prestajanje zaporne kazni, ugodnosti, dnevni red, (goriška) osnovna šola, čustvene in/ali vedenjske težave, avtonomnost, spodbudno učno okolje, otroška risba, intervizija, blagostanje, koroška regija, programi pomoči, izvajalec, žrtev, motorični razvoj v naravnem okolju, teorije o posameznikovem kriminalnem vedenju, kriminogeni dejavniki, socialni razvoj v naravnem okolju, vpliv gozda na razvoj otrok, gibanje predšolskih otrok, socialni razvoj predšolskih otrok, zmanjševanje povratništva, delo socialnega pedagoga v zaporu, otroci in mladostniki s čustvenimi in vedenjskimi težavami ter motnjami, ZOOMTVI (2021), psihiatrična problematika mladostnikov, intenzivne skupine, slovenščina, kompetence socialnega pedagoga, socialno pedagoški pristopi, sociometrična preizkušnja, socialne strukture v razredu, usposobljenost strokovnih delavk, vpliv primarnega socialnega okolja, kriminalen življenjski stil, razvoj otroka, uvajanje otrok, Glasserjeva kakovostna šola, inkluzivna šola, omejitve, kriminalna kariera, socialni položaj, zaznavanje, zgodnja obravnava, spletno medvrstniško nasilje, družinske spremembe, stiske, socialna samopodoba, družine otrok s posebnimi potrebami, povezovanje, teorija izbire, podaljšano bivanje, digitalizacija, mladostniki s čustvenimi motnjami, socialni pedagog kot učitelj v podaljšanem bivanju, odnosi v razredu, psihosocialni položaj, analiza otroške risbe, mladostniki z vedenjskimi motnjami, domače okolje, igre vlog, treningi, pogledi učiteljev, socialne zgodbe, lutke, čustveno vedenjske težave in motnje, učenje socialnih veščin, igra v naravnem okolju, institucionalna oskrba, aktivno državljanstvo, dijaki, srednja šola, skavtska metoda, skavti, otrok z motnjami avtističnega spektra v vrtcu, metoda PECS, metoda TEACCH, pojavnost, oblike čustveno-vedenjskih motenj, čustvene in vedenjske težave/motnje, pojavne oblike, vzroki, kontinuum pomoči, socialnopedagoško delo, čustvene in vedenjske težave ali motnje, mentor, motnje avtističnega spektra, čustvena povezanost, duševne motnje, zadovoljstvo z vzgojo, kuhanje, vojna, ovire in izzivi, ukrajinski učenci, begunci, metoda dela, mladostniki s ČVM/T, pravila uporabe, osnovnošolci, družinska komunikacija, splet, internet, življenjske veščine, zgodovina kuhanja, zgodnja detekcija, prepoznavanje, izpeljava, situacije pri delu, oblike vedenjskih in čustvenih težav, delo in naloge, učenci s čustveno vedenjskimi motnjami, sopojavnost motenj, strokovna usposobljenost, socialni in čustveni razvoj, vloga in odnos učitelja, mobilna socialnopedagoška služba, delo z družino, motnja v duševnem razvoju, celostna obravnava, socialne in čustvene kompetence učiteljev, klasifikacije čustvenih in vedenjskih težav, usposobljenost učiteljev za prilagojeno poučevanje, študenti s posebnimi potrebami, individualizacija in diferenciacija, zakasneli razvoj, zrelost otrok, alkoholizem, prehod otrok, odlog šolanja, čustveno vedenjske težave, pomoč v oddelku, odvisna družina, zdravljenje alkoholizma, javne univerze, dostopnost, ovire, inkluzija v visokem šolstvu, reševanje težav, rehabilitacija, relacijska družinska terapija, novi mediji, IKT, srednješolska izobrazba, učenje samostojnosti, učenje za življenje, Španova kmetija, pristop do učenca s posebnimi potrebami, izobraževalni sistem, celostni razvojni model, pedagoški odnos, brezdomstvo, krepitev moči brezdomnih, pričakovanja, družina - vrtec, vzgojiteljeve kompetence, odnos staršev do mlade vzgojiteljice, krepitev moči strokovnih delavcev, moč, viri moči, poklic, znanost, umetnostni medij, psihoaktivne substance, krizno interveniranje, depresija, duševne bolezni, umetnostna terapija, plesno-gibalna terapija, zasvojenost, reševanje konfliktov, opravila, Kosovo, zgodovina, delovne navade, hišna opravila, pedagoški delavci, gledališka pedagogika, didaktične igre, didaktične igrače, prehod v odraslost, mladostniki z motnjo ADHD, vzgojno-izobraževalno delo z mladostniki z motnjo ADHD, pooskrba, poinstitucionalna podpora, cerebralna paraliza, posebne potrebe, bolnišnična šola, študija primera, soustvarjanje, individualna projektna skupina, učinki, ki ne more živeti pri svojih starših, otrok, (mobilni) učitelji za dodatno strokovno pomoč, otroci s čustvenimi in vedenjskimi motnjami, kvaliteta navezanosti, vloga spremljevalca, socialna vključenost, poinstitucionalna obravnava, vloga svetovalnih služb, reintegracija, priprava na odhod, vzgojitelji - inkluzivni pedagogi, institucionalna obravnava, vloga staršev, socialnoekonomski status, dejavniki, vzgojitelj predšolskih otrok, vzgojitelj - pomočnik vzgojitelja predšolskih otrok, pedagoški tim, celostni razvoj, učenje jezika, odnos šole in lokalne skupnosti, spolno vedenje, spolna vzgoja, otrok in mladostnik, dekleta, prednosti, programi za delo s storilci nasilja v družini, probacija, epidemija Covida-19, nasilje v družini, skupnostne sankcije, slabosti, uravnavanje čustev, otroci in mladostniki s čustvenimi in vedenjskimi težavami in motnjami, kompetence vzgojiteljev, gozdna kopel, krizna situacija, delikventnost, Gross in Thompson, heteroagresija, fizično in psihično nasilje, spolno, evalvacija, sistemska mreža, notranji viri moči, fleksibilnost, življenjski svet uporabnika, otrokove pravice, ustrezne oblike pomoči, koronavirus, težavno vedenje med karanteno zaradi koronavirusa, vzgojno-izobraževalni zavod, krizne situacije, krizne intervencije, mobilni tim, vzgojitelj doživljajske pedagogike, vloga vzgojitelja v vrtcu, financiranje, gozdna terapija, sprostitev, mobilna tehnologija, pozitivni vplivi, negativni vplivi, otroci 5-8 let, mobilni telefon, internalizirano vedenje, individualna pomoč, platforme za nadzor, agresivno vedenje, trening socialnih veščin, tabor preživetja v naravi, spolnost, mladostniki s čustvenimi in vedenjskimi težavami in motnjami, pogovor, jeza, tehnike sproščanja, mladostnice, Vzgojno-izobraževalni zavod Višnja Gora, kulinarična delavnica, ročne spretnosti, spletno nasilje, izstopajoče vedenje, primarna družina, odvisnost od prepovedanih drog, Skupnost Srečanje, žrtve, povzročitelji, vzgojni stil, družinsko nasilje, Prevzgojni dom Radeče, odklonsko vedenje, inkluzivna vzgoja in izobraževanje, zanemarjajoči vzgojni stil, vplivi vzgojnih stilov, svoboda
Logotipi partnerjev Univerza v Mariboru Univerza v Ljubljani Univerza na Primorskem Univerza v Novi Gorici