Lupa

Statistika RUP

A- | A+ | Natisni

Tabela zajema ključne besede vseh zaključnih del, pri katerih oseba sodeluje kot mentor. Ključne besede so urejene po številu ponovitev, največkrat ponovljene na vrhu. Iz ključnih besed z zgornjega dela tabele je mogoče sklepati na tematike, s katerimi se je oz. se mentor ukvarja.

Oseba: Maja Meško

Vseh ključnih besed je 361, ki se skupaj pojavijo 569 krat.
75 ključnih besed (20.78 % vseh) se pojavi večkrat, skupaj 283 krat (49.74 % vseh pojavitev).

PonovitevKljučne besede
Št.%
23x8.13%management
21x7.42%zaposleni
13x4.59%zadovoljstvo
9x3.18%stres
8x2.83%šport, podjetja, vodenje
7x2.47%organizacija, organizacijska kultura, strategije
6x2.12%komuniciranje
5x1.77%organizacijska klima, managerji, trženje
4x1.41%motivacija, izgorelost, raziskava, okolje, motiviranje, stili vodenja, potrošniki
3x1.06%dejavniki, poslovno komuniciranje, konflikti, sponzorstvo, sredstva, organiziranost, inovativnost, vrednote, motivacijski dejavniki, delo, dobavitelji, delovno mesto, družbena odgovornost, vodje, kakovost
2x0.71%vedenje porabnikov, usposabljanje, strateški management, kupci, poslovni partnerji, podjetje, mišljenje, Slovenska vojska, zadovoljstvo zaposlenih, obvladovanje, simptomi, stres na delovnem mestu, ustvarjalnost, športni management, kultura, odločanje, prireditve, odnosi, dejavniki stresa, zdravstvo, storitve, absentizem, izdelki, analiza, timsko delo, organizacije, nagrajevanje, konkurenčnost, učenje, učitelji, letni razgovori, manager v športu, poslovanje, izobraževanje, trajnost, zdravje, nogomet, kompetence, lokalna skupnost
1xustvarjalno razmišljanje, železniški promet, ideje, biti - ljubiti - imeti, model blaginje, materialna blaginja, urejenost, zunanji videz, blaginja, države sveta, metode, kakovost življenja, sreča, tekmeci, vedenje potrišnikov, psihološka pogodba, notranje podjetništvo, nakupni dejavniki, žensko spodnje perilo, nakupi, orodja komuniciranja, proces komuniciranja, javni uslužbenci, zeleni recepti, nujna memdicinska pomoč, izgled, upravljanje človeških virov, ambulanta, zdravila, lekarne, zdravstveno stanje, načrti, neverbalna komunikacija, javni sektor, odločitveni modeli, podpora odločanju v managementu, OPSA, blagovne znamke, prednosti, inovacije, managerski informacijski sistemi, večparametrsko odločanje, tim, sindrom izgorevanja, izgorevanje, športni managerji, trajnostni razvoj, večkriterijsko odločanje, otroci, kriza, gospodarstvo, značilnosti, skupne vrednote, odličnost, strojevodje, proizvodnja, sogovorniki, vedenje, uspešnost, modeli, kariera, vrhunski športniki, sponzoriranje, zaposlotev, sponzorske pogodbe, funkcije managementa, poklicne bolezni, poslovneži, poškodbe, proces odločanja, prostorska urejenost, med, participacija, udeleženci, zunanje okolje, SEPA, nakupno odločanje, nakupovanje, Postojna, vadišča, financiranje, sistem izobraževanja, primerjava, porabniki, kadrovanje, onesnaževanje, naravni viri, prodaja, marketing, podpora, pospeševanje, mediji, poslovni procesi, odnosi z javnostmi, država gostiteljica, mednarodno sodelovanje, skrb za naravno okolje, grožnje, nacionalna varnost, urjenje oboroženih sil, okoljska politika, logistika, Nato, spremembe, javno-zasebno partnerstvo, turizem, obnašanje, prepričanje, medosebno odnosi, upravljanje, trg ekoloških živil, ekološka živila, zaznavanje, državna uprava, Pravalni klub Koper, obutev, tek, DARS, vloga zaposlenih, depersonalizacija, vloga vodje, odloćanje, strateške povezave, filozofija, smotri, poslanstvo, etika, zaposlitev, živlejnjski slog, ravnatelji, vizija, spodbujanje, podjetništvo, prevzemi, delniške družbe, podjetniki, živlejnsjki slog, telesna dejavnost, prehrana, raziskave, kompetenčni model, nogometna ekipa, igralci, trener, donatorstvo, marketinško komuniciranje, ekonomski učinki, finančna sredstva, medijska analiza, nogometni klub, vodja, spletno nakupovanje, elektronsko poslovanje, instrumentalni vidik, neprofitna organizacija, potrošnja, zakonodaja, varnost osebnih podatkov, projekti, stroški, nepridobitna organizacija, nematerialno nagrajevanje, materialno nagrajevanje, strategija razvoja, dobra praksa, strateški načrt, Kolesarska zveza Slovenije, medgeneracijski konflikti, prenos znanja, medgeneracijsko sodelovanje na delovnem mestu, medgeneracijsko sodelovanje, Košarkarska zveza Slovenije, organizacijske vrednote, identiteta organizacije, voditeljska vloga managerja, udejanjanje organizacijskih vrednot, komunikacija, interesni vidik, management v športu, Cheerleading zveza Slovenije, tekmovanje, nepridobitne športne organizacije, ženski rokometni klub, nepridobitne organizacije, stres v organizacijah, evropsko cheerleading prvenstvo, vpliv stresa, razlike med kulturo in klimo, dimenzije organizacijske klime, nasilje na delovnem mestu, ukrepi za odpravo stresa, vzroki stresa na delovnem mestu, vzroki stresa, premagovanje stresa, športni klub, Košarkarski klub Portorož, sprostitev, osebna rast, kakovost delovnega in zasebnega življenja, učeča se organizacija, strategija, znanje, future-o model, temeljne dejavnosti, prireditev "Žogarija", načrtovanje, upravljanje športne infrastrukture, kakovost storitev, stroškovna učinkovitost, potrebe, športna infrastruktura, uporabniki, intervju, kvalitativna raziskava, izzivi, programi, rast, makroekonomija, visoko šolstvo, managerial early warning system, poslovna odličnost, decision making, data mining, varsvo okolja, management v neprofitnih organizacijah, šolstvo, vloga managerja, neprofitne organizacije, nabava, artifical intelligence, cyberphysical system, referenčne ambulante, smart manufactoring, odjemalci, družinska podjetja, mala in srednje velika podjetja, planinstvo za invalide/OPP, intuicija, mobing, racionalnost, družbeno odgovorno ravnanje, Slovenija, certifikat družbeno odgovorno podjetje, industry 4.0, psihologija, vzroki za stres, gradbeništvo, Fiedlerjev kontingenčni model, gluhi strežejo v planinskih kočah, prostovoljstvo, tržno okolje, družini prijazno podjetje, uravnoteženi kazalniki, uspešnost organizacije, usklajevanje poklicnega in zasebnega življenja, Certifikat DPP, družina, trg dela, strateška vloga, kadri, upravljanje sprememb, vodenje sprememb, organizacijske spremembe, voditeljstvo, voditeljski slogi, kadrovski management, organizacijski razvoj, značilnosti posameznih generacij, merjenje zadovoljstva, pospeševanje prodaje, trženjsko-komunikacijski splet, zavarovalništvo, promocijska darila, Krajevna skupnost Vrh nad Laškim, konkurenca, poslovni uspeh, strah pred izgubo zaposlitve, negotovost zaposlitve, organizacijska energija, zavzetost, anketiranje, premogovništvo, staranje, psihosocialna tveganja, dejavnost, tekmovanja
Logotipi partnerjev Univerza v Mariboru Univerza v Ljubljani Univerza na Primorskem Univerza v Novi Gorici