Lupa

Statistika RUP

A- | A+ | Natisni

Tabela zajema ključne besede vseh zaključnih del, pri katerih oseba sodeluje kot mentor. Ključne besede so urejene po številu ponovitev, največkrat ponovljene na vrhu. Iz ključnih besed z zgornjega dela tabele je mogoče sklepati na tematike, s katerimi se je oz. se mentor ukvarja.

Oseba: Lea Kozel

Vseh ključnih besed je 248, ki se skupaj pojavijo 1165 krat.
87 ključnih besed (35.08 % vseh) se pojavi večkrat, skupaj 1004 krat (86.18 % vseh pojavitev).

PonovitevKljučne besede
Št.%
157x15.64%matematika
67x6.67%predšolsko obdobje
63x6.27%otroci
61x6.08%predšolski otroci
41x4.08%didaktične igre
40x3.98%štetje
29x2.89%didaktična igra, matematika v vrtcu
22x2.19%logika in jezik, razvrščanje
21x2.09%geometrijski liki, kurikulum, prvo starostno obdobje
18x1.79%geometrija, matematične dejavnosti
17x1.69%drugo starostno obdobje
16x1.59%načrtovane matematične dejavnosti, igra
14x1.39%orientacija v prostoru, vzgojitelji, števila
13x1.29%vrtec, načrtovane dejavnosti
12x1.2%geometrija in merjenje
10x1%kurikulum za vrtce, števila in štetje, vloga vzgojitelja
9x0.9%geometrijska telesa
8x0.8%predšolska vzgoja, vzorci
7x0.7%orientacijski pojmi, otrok
6x0.6%igre, matematične vsebine, drevesni diagram, matematične teme, orientacija, urejanje
5x0.5%merjenje
4x0.4%cilji, vloga vzgojiteljev, prikazi, kurikul, matematične didaktične igre, obdelava podatkov, simetrija, gibanje, metodični koraki
3x0.3%raziskava, geometrijska telesa in liki, merjenje dolžine, Kurikulum za vrtce, dolžina, matematični pojmi, razvojne značilnosti otrok, matematične igre, predšolski otrok, strategije štetja, Carrollov diagram, liki, matematično mišljenje, interaktivne prosojnice, prostornina, primerjanje količin, zgodnje otroštvo, predšolska matematika, verjetnost, majhno - veliko, veliko/majhno
2x0.2%zgodnja matematika, dejavnosti, odnosi med predmeti, igre s pravili, masa, geometrija z merjenjem, načrtovane in nenačrtovane matematične dejavnosti, merjenje mase, matematična področja, reševanje problemov, gozd, odnosi/relacije, velikost, drevesni prikaz, dejavnosti v vrtcu, Carrollov prikaz, 2. starostno obdobje, didkatične igre
1xmatematična igra, pesem kot motivacija, zgodnje učenje matematike, igranje, razvojne značilnosti predšolskih otrok, računalnik, štetje do deset, vloga vzgojiteljice, odpadni materiali, razvoj predšolskega otroka, informacijsko-komunikacijska tehnologija, načrtovane in nenačrtovane dejavnosti, vzorci in zaporedja, nenačrtovane dejavnosti, gozdna pedagogika, števila do deset, spremljanje napredka, vpeljava odnosa majhno - veliko, čutila, verjetnost dogodka, visoko/nizko, veliko - majhno, urejanje in odnosi, štetje in števila, permutacije, matematična pravljica, motivacija, matematične izkušnje otroka, IKT, zaporedja, razvojne značilnosti otroka, strategije pri štetju, lastna aktivnost otrok, napredek otrok, ljudska zgodba, načrtne dejavnosti, razvoj otroka, barva, orientacija na telesu, orientacija na papirju, mišljenje, matematične pravljice, matematika v Kurikulumu za vrtce, senzorični baloni, napoved rezultata, oglato geometrijsko telo, didaktični material, spletna anketa, matematični sklopi, statistika, preproste statistične raziskave, prikaz s stolpci, sortiranje, prostorski odnosi, variacije, senzorne igre, primarno okolje, kombinatorika, kombinacije, učenci, seštevanje, didaktično-matematična igra, matematična dejavnost, težkanje, prevesna tehtnica, dolgo/kratko, odnos/relacija, učni načrt, odnos veliko - majhno, nenačrtovane matematične dejavnosti, stopnja im smer izobrazbe staršev, čutno zaznavanje, interaktivna matematična igra, število, narava, igra na prostem, matematka, odnos med predmeti, matematična načela štetja, simetrične oblike, matematično didaktične igre, epidemija, COVID-19, tiha knjiga, utrjevanje matematičnih vsebin, nad, v, iz, za, pod, orientacijski pojmi (na, preprosta statistična raziskava, otroške igre, didaktične matematične igre, nadaljevanje, medpodročno povezovanje, števila do 10, prostor, načrtovanje, vzgojitelj, stališča vzgojiteljev, didaktična sredstva, matematično-didaktična sredstva, matematični kotiček, didaktične karte, štetje v obsegu do 10, igra iz naravnega materiala, covid-19, zaprtje vrtcev, napredovanje otroka, sodelovanje vrtcev s starši, razvrščanje predmetov, količine, Montessori pedagogika, didaktični materiali, štetje do 10, pred), gibanje in igra, ples, dejavnosti predštevilskega obdobja, prirejanje, didaktična ogra, kombinirana skupina, prepoznavanje števil, predštevilsko obdobje, seštevanje do 10, prvi razred, Piaget, konzervacija števila, je mogoče, ni mogoče, zagotovo, merska enota, strategije, matemaika, matematično-didaktične dejavnosti, osnovni geometrijski liki, lutke, prirejanje 1-1, didaktične igrače, razvoj zaznavanja, matematična pesem, matematika v kurikulumu, vloga odraslega, senzorno zaznavanje, utrjevanje štetja, medpodroćno povezovanje, raziskave, usvajanje štetja do deset, spletna raziskava, spletne ankete, denar, povezava, kurikularna področja, vrtčevski otroci, finančna pismenost, samostojnost otrok, odnosi, vloga staršev, načrtovanje dejavnosti, pojmi krajše/daljše in lažje/težje
Logotipi partnerjev Univerza v Mariboru Univerza v Ljubljani Univerza na Primorskem Univerza v Novi Gorici