1x | | matematična igra, pesem kot motivacija, zgodnje učenje matematike, igranje, razvojne značilnosti predšolskih otrok, računalnik, štetje do deset, vloga vzgojiteljice, odpadni materiali, razvoj predšolskega otroka, informacijsko-komunikacijska tehnologija, načrtovane in nenačrtovane dejavnosti, vzorci in zaporedja, nenačrtovane dejavnosti, gozdna pedagogika, števila do deset, spremljanje napredka, vpeljava odnosa majhno - veliko, čutila, verjetnost dogodka, visoko/nizko, veliko - majhno, urejanje in odnosi, štetje in števila, permutacije, matematična pravljica, motivacija, matematične izkušnje otroka, IKT, zaporedja, razvojne značilnosti otroka, strategije pri štetju, lastna aktivnost otrok, napredek otrok, ljudska zgodba, načrtne dejavnosti, razvoj otroka, barva, orientacija na telesu, orientacija na papirju, mišljenje, matematične pravljice, matematika v Kurikulumu za vrtce, senzorični baloni, napoved rezultata, oglato geometrijsko telo, didaktični material, spletna anketa, matematični sklopi, statistika, preproste statistične raziskave, prikaz s stolpci, sortiranje, prostorski odnosi, variacije, senzorne igre, primarno okolje, kombinatorika, kombinacije, učenci, seštevanje, didaktično-matematična igra, matematična dejavnost, težkanje, prevesna tehtnica, dolgo/kratko, odnos/relacija, učni načrt, odnos veliko - majhno, nenačrtovane matematične dejavnosti, stopnja im smer izobrazbe staršev, čutno zaznavanje, interaktivna matematična igra, število, narava, igra na prostem, matematka, odnos med predmeti, matematična načela štetja, simetrične oblike, matematično didaktične igre, epidemija, COVID-19, tiha knjiga, utrjevanje matematičnih vsebin, nad, v, iz, za, pod, orientacijski pojmi (na, preprosta statistična raziskava, otroške igre, didaktične matematične igre, nadaljevanje, medpodročno povezovanje, števila do 10, prostor, načrtovanje, vzgojitelj, stališča vzgojiteljev, didaktična sredstva, matematično-didaktična sredstva, matematični kotiček, didaktične karte, štetje v obsegu do 10, igra iz naravnega materiala, covid-19, zaprtje vrtcev, napredovanje otroka, sodelovanje vrtcev s starši, razvrščanje predmetov, količine, Montessori pedagogika, didaktični materiali, štetje do 10, pred), gibanje in igra, ples, dejavnosti predštevilskega obdobja, prirejanje, didaktična ogra, kombinirana skupina, prepoznavanje števil, predštevilsko obdobje, seštevanje do 10, prvi razred, Piaget, konzervacija števila, je mogoče, ni mogoče, zagotovo, merska enota, strategije, matemaika, matematično-didaktične dejavnosti, osnovni geometrijski liki, lutke, prirejanje 1-1, didaktične igrače, razvoj zaznavanja, matematična pesem, matematika v kurikulumu, vloga odraslega, senzorno zaznavanje, utrjevanje štetja, medpodroćno povezovanje, raziskave, usvajanje štetja do deset, spletna raziskava, spletne ankete, denar, povezava, kurikularna področja, vrtčevski otroci, finančna pismenost, samostojnost otrok, odnosi, vloga staršev, načrtovanje dejavnosti, pojmi krajše/daljše in lažje/težje |