Lupa

Statistika RUP

A- | A+ | Natisni

Tabela zajema ključne besede vseh zaključnih del, pri katerih oseba sodeluje kot mentor. Ključne besede so urejene po številu ponovitev, največkrat ponovljene na vrhu. Iz ključnih besed z zgornjega dela tabele je mogoče sklepati na tematike, s katerimi se je oz. se mentor ukvarja.

Oseba: Beno Arnejčič

Vseh ključnih besed je 220, ki se skupaj pojavijo 302 krat.
36 ključnih besed (16.36 % vseh) se pojavi večkrat, skupaj 118 krat (39.07 % vseh pojavitev).

PonovitevKljučne besede
Št.%
9x7.63%vzgojitelji
8x6.78%komunikacija, vrtec, otroci
6x5.08%predšolska vzgoja
4x3.39%predšolski otroci, čustva, stres, sodelovanje
3x2.54%agresivnost, nasilje, socialne veščine, socializacija, socialni razvoj, empatija, starši, konflikt, zadovoljstvo
2x1.69%medosebni odnosi, vzgojitelji predšolskih otrok, ostracizem, pomočnice vzgojiteljic, prosti čas, socialna izključenost, vrednote, vloga vzgojiteljev, gozd, komuniciranje, zaupanje, tradicija, kaznovanje, vzgojiteljice, navezanost, zaključna dela, timsko delo, zaposleni
1xpohodništvo, planinstvo, oprema, uvajanje v vrtec, Vrtec Škofljica, medsebojna komunikacija, motnje avtističnega spektra, učenje učenja, Freestyle učenje, zaznavni stili, učenje, pedagoški eksperiment, navezanost na starše, zadovoljstvo z življenjem, vstop v vrtec, tolažba, sodelovanje s starši, izgorelost, ločitvena stiska, inkluzija, frustracija, integriteta, različnost, multikulturalizem, delo s starši, delo z otroki, čustvena kompetentnost, vključevanje v vrtec, separacijska anksioznost, zaznavanje sprememb pri vključevanju v vrtec, znanje, kompetence, utrujenost, žrtev, povzročitelj, oblike nasilja, družina, komitenti, stik s seboj, samospoznavanje, depresija, nizka samozavest, obdobje trme, persona, osebnost, otroci v prvi starostni skupini, mentalni in telesni razvoj, pomembnost gibanja, ples, vzroki za trmo, ravnanje staršev ob izbruhu trme, fašenk, korant/kurent, dediščina, miti, simboli, ljudje, izdelovanje, preprečitev izbruha trme, les, suha roba, izdelki, naravne oblike gibanja, sleep, vpliv okolja na igro, odnos staršev do igre, banke, gospodarska kriza, razvoj otroka, otroška igra, pasivna egresivnost, zaznavni tipi, aplikativni model najbolj izraženih socialnih veščin vzgojiteljev, kazen, disciplina, skladnost, vpliv staršev, mental lexicon, word learning, adults, neighbourhood density, glasbeni videospoti, glasba, odnosi, pedagoški delavci, psiho-socialni razvoj, mladostniki, struktura socialne veščine, predsodki, učenje vrednot, vloga staršev, primarna družina, primarna vzgoja, narava, participacija otrok, poklic vzgojitelja, stereotipi, gozdna pedagogika, gozdna igralnica, vzgojni stili, spodbudno okolje, Pedagogika Montessori, javni vrtec, pripravljalni prostor, Montessori materiali, covid-19, govor, primarna socializacija, otrokov vstop v vrtec, otrokovo sprejemanje vrtca, jezik, feminiziran poklic, moški vzgojitelj, nespodbudno domače učno okolje, spodbudno vrtčevsko učno okolje, nespodbudno vrtčevsko učno okolje, razlika pri otrocih v učnih pogojih, spodbudno domače učno okolje, postopek, storilec, posledice, prepoznavanje, prijava, metoda EFT, anksioznost, empatičen medosebni odnos, vzpostavljanje, odnos na delovnem mestu, socialna klima in strokovni delavci (vzgojitelji in pomočniki vzgojitelja), vrtci, predšolsko obdobje, osnovna šola, stresne učne situacije, gibalni razvoj, gibalne dejavnosti, metode dela, negotovost, družbena vloga, družbeni status, družbeni ugled, zloraba, pomočniki vzgojiteljev, komunikacijske veščine, mediacija, dobro počutje, telesno in duševno zdravje, odnos, deviantnost, teoretični pristopi, sedanji trenutek, dihanje, opazovanje, medsebojni odnosi, meditacija, pozornost, neformalne družbene norme, zgodovinski pregled, čuječnost, zavedanje, pravljice, smeh, socialne igre, družbeno ekonomski status, tandem, igralnica, neenakost, identiteta, strah in anksioznost, socialna izolacija oziroma socialna distanca, psihosomatsko breme, socialni nadzor, načrtovanje, novi izzivi, epidemija in družba, posameznik in skupina, učitelji, humor, področja vpliva, socialni vpliv, čustveni razvoj, medgeneracijsko sodelovanje, doživljanje naravnega okolja, odgovornost za druga bitja, asertivnost
Logotipi partnerjev Univerza v Mariboru Univerza v Ljubljani Univerza na Primorskem Univerza v Novi Gorici