Lupa

Statistics of RUP

A- | A+ | Print

The table includes keywords of all theses, where this person is in the role of a mentor. Keywords are sorted by the frequency, with most frequent keywords at the top. Most frequent keywords may tell what this mentor's research fields and interests are.

Person: Miha Lesjak

Together there are 159 keywords, that are appearing 232 times.
23 of them (14.47 % of all) appear more than once, together appearing 96 times (41.38 % of all appearances).

FrequencyKeyword
Num.%
24x25%turizem
14x14.58%športni turizem
7x7.29%šport
6x6.25%prireditve
4x4.17%motivacija
3x3.13%Slovenija, destinacija, lokalno prebivalstvo, športne prireditve, organizacija
2x2.08%diplomske naloge, promocija, olimpijske igre, management, zadovoljstvo, kariera, festivali, prostovoljstvo, trajnostni turizem, domačini, rekreacija, razvoj, mladi
1xslovenska nogometna reprezentanca, blagovna znamka, športne priprave, deskanje na snegu, zimski turizem, športne ekipe, varnost, študentje, javne prireditve, management prireditev, Ljubljanski teden mode, mobilnosti, izobraževalni turizem, moda, Erasmus+, Piran, razvojne možnosti, destiacija, modni turizem, kulturni turizem, domače okolje, potovanja, avto športne prireditve, Mercedes-Benz Fashion Week, nakupovalni turizem, teden mode, analiza, Vipavska dolina, kultura, projekti, Maribor, mesta, odgovorni turizem, podeželje, turistični motivi, pričakovanja turistov, ankete, trženje, Slovenska Istra, analize, zaključne projektne naloge, ponudba, kolesarski hoteli, marketing, kolesarjenje, hoteli, Izola, Eurofest Izola, maraton, organizacija prireditev, spremljevalne prireditve, turistični proizvod, potenciali, deležniki, sodelovanje, pohodništvo, tržno komuniciranje, čebelarstvo, turistična ponudba, prebivalci, odnosi, motorno padalstvo, padalstvo, kulturna dediščina, panjske končnice, turistični produkti, prireditev, lokalna prireditev, "outdoor" aktivnosti, covid-19, zdravstvena kriza, "adventure" turizem, aktivni turizem, Kitajska, izkustvena ekonomija, mladi popotniki, potovalno vedenje, surfanje, vodni športi, motivi, deskanje na vodi, SWOT analiza, športna prireditev, Istrski maraton, družbeni mediji, mega prireditev, športni ribolov, društva, intervju, turisti invalidi, konkurenčnost destinacije, organizacija športnih prireditev, dostopni turizem, generacije, vrednote, televizija, soteskanje, mediji, strategija, življenjski slog, turizem v gorah, prosti čas, razlogi, infrastruktura, priprave športnikov, zalivske države, občina Cerknica, generacijaz, poslovne prireditve, generacijay, projektni management, vodenje, prireditveni turizem, kakovost, vplivi, pivo in cvetje, turisti, polet balonom, smučarski skoki, dogodki, samozaposlitev, prostovoljci, turistični produkt, samostojna pot, aplikativna kineziologija, podjetništvo, podjetnik, športni tabori, jadranje, kvaliteta življenja, indeks sreče, vpliv turizma, krizno komuniciranje, turistični vplivi, krizni management, Velenje
Logos of partners University of Maribor University of Ljubljana University of Primorska University of Nova Gorica