Lupa

Statistika RUP

A- | A+ | Natisni

Tabela zajema ključne besede vseh zaključnih del, pri katerih oseba sodeluje kot mentor. Ključne besede so urejene po številu ponovitev, največkrat ponovljene na vrhu. Iz ključnih besed z zgornjega dela tabele je mogoče sklepati na tematike, s katerimi se je oz. se mentor ukvarja.

Oseba: Aleš Gačnik

Vseh ključnih besed je 140, ki se skupaj pojavijo 223 krat.
27 ključnih besed (19.29 % vseh) se pojavi večkrat, skupaj 110 krat (49.33 % vseh pojavitev).

PonovitevKljučne besede
Št.%
16x14.55%turizem
12x10.91%kulturni turizem
11x10%vinski turizem
7x6.36%gastronomija
6x5.45%Slovenija
5x4.55%gastronomski turizem, dediščina
4x3.64%pust
3x2.73%zaključne projektne naloge, tradicija, razvoj, vino, kulturna dediščina, turistična ponudba
2x1.82%dogodki, festivali, Štajerska, Ptuj, grajski turizem, sakralna dediščina, Piran, kreativni turizem, turist, muzeji, gradovi, analize, muzej
1xliteratura, vinorodni okoliš, terroir, Bizeljsko, repnice, vinogradništvo, Bela krajina, vinotoč, vinska cesta, vinsko-turistična destinacija, Tapas, gastronomska strategija, lokalne prireditve, ljudske naade, destinacije, ljudske šege, istrske pijače, istrska jedi, valorizacija, vinski tuirzem, Istra, tematske poti, Maribor, vinska destinacija, kulinarična dediščina, tradicionalna posebnost, programi, Primož Trubar, šole, Pišece, turistične agencije, čipkarstvo, klekljarice, čipkarice, navade, šege, pustovanje, klekljarstvo, promoviranje, geografska označba, mestni turizem, turistična atrakcija, Prekmurje, označba porekla, kurentovanje, karneval, dediščinski turizem, kozolci, muzeji na prostem, ekomuzeji, Dobova, Svečina, turistične kmetije, tradicionalnost, turistične kmetije na Kočevskem, Kočevsko, ekološke turistične kmetije, muzejska pedagogika, kulinarika, gostinski obrati, mai vinarji, promocija vina, marketing, Libeliče, Novo mesto, identiteta destinacije, ekoturizem, ekološko kmetijstvo, Posavje, vinske fontane, Primorska, Podravje, muzejska kavarna, vinska fontana, vinski turist, Evropska prestolnica kulture, Haloze, hostel, kolesarstvo, gastronomsko turistična identiteta, Novi Sad, nesnovna kulturna dediščina, lastne korenine, lokalno, strateški dokumenti, prireditve, Spodnja Savinjska dolina, kultura mladih, komercializacija, kavarna, zidanice, šagre, osmice, novodobni prazniki, stari prazniki, istrska kulinarika, praznične jedi, fašenk, Vipavska dolina, Francija, Grad Svečina, vinorodna regija Bordeaux, vinorodni okoliši, rudarji, Trbovlje, lokalno prebivalstvo, vinsko kreativne vsebine, povezovanje, sodelovanje, slovenski muzeji, hrana, vinske ceste, kulinarične prireditve
Logotipi partnerjev Univerza v Mariboru Univerza v Ljubljani Univerza na Primorskem Univerza v Novi Gorici