Lupa

Statistika RUP

A- | A+ | Natisni

Tabela zajema ključne besede vseh zaključnih del, pri katerih oseba sodeluje kot mentor. Ključne besede so urejene po številu ponovitev, največkrat ponovljene na vrhu. Iz ključnih besed z zgornjega dela tabele je mogoče sklepati na tematike, s katerimi se je oz. se mentor ukvarja.

Oseba: Tomi Brezovec

Vseh ključnih besed je 165, ki se skupaj pojavijo 273 krat.
38 ključnih besed (23.03 % vseh) se pojavi večkrat, skupaj 146 krat (53.48 % vseh pojavitev).

PonovitevKljučne besede
Št.%
24x16.44%turizem
10x6.85%diplomske naloge
9x6.16%analize
8x5.48%hotelirstvo, hoteli
7x4.79%turistična ponudba, razvoj
5x3.42%ankete
4x2.74%promocija, trženje
3x2.05%razvojne možnosti, Portorož, zgodovina, zaključne projektne naloge
2x1.37%kadrovski management, kadri, zdraviliški turizem, marketing, standardi, Hotel Palace, komuniciranje, destinacije, turisti, motivacija, informacijska tehnologija, zadovoljstvo, razglednice, strategije, podnebje, Ptuj, kvaliteta, destinacija, turistične destinacije, trendi, pričakovanja, naravne znamenitosti, kulturne znamenitosti, mladinski turizem
1xintervju, bioživila, ekologija, ekološke kmetije, ekološki pridelki, certifikati, oskrba, delodajalci, ponudba, sonaravni razvoj, turistične kmetije, kmetije, projekti, Prekmurje, detinacije, razvoj kadrov, letni razgovori, Gorenjska, zaposleni, stili vodenja, turistične agencije, Slovenska Istra, trgi, marketinško načrtovanje, mladinski hoteli, emitivna tržišča, organizacija dela, struktura gostov, etnična pripadnost, marketinško komuniciranje, strategija, nakupni procesi, potrošniki, zlati "M", blagovna znamka, lojalnost, taborniki, Šija, tržni segmenti, kontrola kakovosti, ekoturizem, receptivne agencije, vodniške službe, informacijski centri, Bohinj, biohoteli, jedilni listi, vinski listi, elektronsko poslovanje, učinkovitost, igralništvo, konkurenca, turistične storitve, Opatija, letoviški kraji, zgodovina turizma, primerjave, okolje, sodelovanje, verige, globalizacija, franšize, postajališča, avtodomi, spletne kritike, kategorizacija, mobilne aplikacije, krajina, Kamnik, kulturna dediščina, znamenitosti, povpraševanje, analiza poslovanja, turist, mladinski hotel, gostje, vedenje turistov, razvoj turizma, Vintgar, Solčavsko, soteska, hotelska veriga, hotel, nastanitev, podnebne spremembe, QR, hotelske storitve, kakovost, potencial, turistični delavci, QR kode, občina Piran, evalvacija, wellness, spočetje, zanositev, planinstvo, porod, nosečnost, klima, vplivi, organiziranost, turistični produkt, Ljubljana, zdravilišča, sporočilnost, Ptujsko jezero, planinske poti, naravna dediščina, počitnice, Laško, lokalna skupnost, učinki turizma, butični hoteli, trajnostni turizem, odnos mladih, selfness, lokalni prebivalci, generacija Y, nišni turizem, Koper, prireditve, Izola, obiskovalci, Ljubljanski grad, statistika, Rogaška Slatina
Logotipi partnerjev Univerza v Mariboru Univerza v Ljubljani Univerza na Primorskem Univerza v Novi Gorici