Lupa

Statistics of RUP

A- | A+ | Print

The table includes keywords of all theses, where this person is in the role of a mentor. Keywords are sorted by the frequency, with most frequent keywords at the top. Most frequent keywords may tell what this mentor's research fields and interests are.

Person: Peter Sekloča

Together there are 49 keywords, that are appearing 55 times.
3 of them (6.12 % of all) appear more than once, together appearing 9 times (16.36 % of all appearances).

FrequencyKeyword
Num.%
4x44.44%zaključna dela
3x33.33%magistrske naloge
2x22.22%diplomska dela
1xšport, mediji, športno poročanje, Radio Koper, primorski čezmejni prostor, politična komunikacija, kapitalizem velikega podatkovja, množični mediji, politika, Radio Trst A, medijska pluralnost, Naš športnik, potrošništvo, globalizacija, kultura potrošnje, zavarovalništvo, oboževalstvo, zvezdništvo, osebni podatki, popularna kultura, pop ikona, družba tveganja, vedenjsko oglaševanje, komunikacijski kanali, načrti notranjega komuniciranje, odnos do blagovne znamke, pozitivno delovno okolje, notranji branding, notranje komuniciranje, javno mnenje, mladi, družbena omrežja, novice, digitalizacija, novinarsko delo, Facebook, podatki, usmerjeno digitalno oglaševanje, politična participacija, Google, poblagovljenje, časniki, tiskane naklade, spletni dosegi, spletno oglaševanje, zasebnost
Logos of partners University of Maribor University of Ljubljana University of Primorska University of Nova Gorica