Lupa

Statistika RUP

A- | A+ | Natisni

Tabela zajema ključne besede vseh zaključnih del, pri katerih oseba sodeluje kot mentor. Ključne besede so urejene po številu ponovitev, največkrat ponovljene na vrhu. Iz ključnih besed z zgornjega dela tabele je mogoče sklepati na tematike, s katerimi se je oz. se mentor ukvarja.

Oseba: Sonja Čotar Konrad

Vseh ključnih besed je 162, ki se skupaj pojavijo 207 krat.
24 ključnih besed (14.81 % vseh) se pojavi večkrat, skupaj 69 krat (33.33 % vseh pojavitev).

PonovitevKljučne besede
Št.%
8x11.59%predšolski otroci
5x7.25%starši, otroci, čustva
4x5.8%vzgojiteljice
3x4.35%vzgojitelji, otroška risba, navezanost, vzgojni stili
2x2.9%samoučinkovitost, pomočnice vzgojiteljic, kompetence, čustveno delo, otrok, družina, socialni razvoj, sodelovanje, čustvena kompetentnost, predšolska vzgoja, strokovni delavci, barve, predšolsko obdobje, vzgojitelji predšolskih otrok, čustvena izraznost
1xdružine z majhnim otokom, strokovna delavka, družine, kompetence za delo, učitelji razrednega pouka, pedagoški delavec, funkcionalne družine, smrt, uvajanje otroka v vrtec, koraki uvajanje, žalovanje, empatija, razvojne naloge družine, soočanje, sociometrični položaj, stiska, osebnostna zrelost, vzgojno-izobraževalni prehod, čustveni razvoj, separacijska anksioznost, uvajanje v vrtec, predšolski otroki, vstop v šolo, vrtec, šola, starostno heterogene skupine, strokovna delavka kot roditeljica, likovni elementi, čustvo jeze, starostno homogene skupine, socialni razvoj otroka, izzivi, človeška figura, varna navezanost, anksioznost, telesni dotik, skupine otrok s posebnimi potrebami, otroci s posebnimi potrebami, optimizem, zadovoljstvo z življenjem, pomen dotika, predšolski otrok, prosta risba, izražanje čustev v risbi, čustvena klima, uporaba otroške risbe, likovno izražanje otrok, pogostost dotika, cilj uporabe dotika, profesionalni razvoj, učitelji, zaznavanje čustev, prijateljstvo, spomin, prepoznavanje in uravnavanje čustev, čustvena inteligentnost, slikanice, intervju, subjektivne teorije, razvoj pomnjenja, komunikacijske sposobnosti, socialne sposobnosti, introvertirani učenci, ekstravertnost, introvertnost, obseg delovnega spomina, spominske strategije, pomoč strokovnjaka, socialna komponenta ŠP, osnovnošolci, kompetentnost, delovna doba, učna uspešnost, pozitivna samopodoba, telesna podoba, telesna samopodoba, področja dejavnosti, agresivno vedenje, osebnostne lastnosti, "velikih pet", letni individualni načrt otroka skupaj s starši, osebnost, uravnavanje agresivnega vedenja, vzgojiteljica, dejavniki, samopodoba, socialno nezaželeno vedenje, samodeterminacija, profesionalno delovanje, matematika, sedanji trenutek, zavedanje, načrtna vadba, pozornost, predšolski vzgojitelji, matematična anksioznost, stres, odzivi, globinsko delovanje, površinsko delovanje, neprijetne izkušnje, matematične vsebine, načrtovanje, izkustveno učenje, otroška TV oddaja Studio kriškraš, šolska pripravljenost, spoznavna komponenta ŠP, doživljanje glasbe, izražanje čustev, oblike sodelovanja, odnosi, čustvena komponenta ŠP, čuječnost, čustva v risbi, izražanje dogodkov, elementi v risbi, razvoj otroške risbe, komplementarni vzorec, odložitev šolanja, varen stil, pomoč otroku, vloga vzgojitelja, socialna plašnost, vedenje otrok, medosebni odnosi, izkušnje, načrtovanje in izvajanje izkustvenega učenja, naloge vodje, Kolbov krog učenja, odzivi vzgojiteljic, komunikacija, spolna zloraba otrok, strokovni delavci vrtca, socialna kognicija, prosocialno vedenje, zaupanje, konflikti, vzgoja
Logotipi partnerjev Univerza v Mariboru Univerza v Ljubljani Univerza na Primorskem Univerza v Novi Gorici