Natisni
Lupa

Iskanje po repozitoriju Pomoč

A- | A+ | Natisni
Iskalni niz: išči po
išči po
išči po
išči po
* po starem in bolonjskem študiju

Opcije:
  Ponastavi


1 - 10 / 255
Na začetekNa prejšnjo stran12345678910Na naslednjo stranNa konec
1.
Znanje v podjetju kot kritični dejavnik vrednosti blagovne znamke
Mitja Kozjan, Doris Gomezelj Omerzel, 2012, znanstvena monografija

Najdeno v: osebi
Ključne besede: podjetja, zaposleni, znanje, upravljanje, blagovne znamke, vrednotenje
Objavljeno: 15.10.2013; Ogledov: 2604; Prenosov: 43
URL Polno besedilo (0,00 KB)
Gradivo ima več datotek! Več...

2.
Analiza vpliva znanja v podjetju na vrednost blagovne znamke
Mitja Kozjan, 2011, magistrsko delo

Najdeno v: osebi
Ključne besede: znanje, blagovne znamke, vrednost, vrste znanja
Objavljeno: 15.10.2013; Ogledov: 1931; Prenosov: 75
URL Polno besedilo (0,00 KB)
Gradivo ima več datotek! Več...

3.
The impact of company knowledge on brand value
Mitja Kozjan, Doris Gomezelj Omerzel, 2012, izvirni znanstveni članek

Opis: Companies have acknowledged the fact that in the light of more and more competition the success of their operations and competitiveness is to a large extent dependent on the knowledge in the companY; this is whY the surveY deals with the influence of knowledge in the companY on the brand value. The surveY focuses on the influence of implicit and explicit knowledge; both forms of knowledge are used and integrated into the processes and activities for producing high-value brands which furthers their competitiveness. A successful trademark brings good reputation for the companY but the companY needs certain kinds of knowledge for achieving this goal. The main aim of the surveY is to establish how certain kinds of knowledge in the companY influence the brand value; this value is verY important for maintaining competitiveness of brand. The result of the surveY should be the understanding how the implicit and explicit knowledge in medium-sized and large companies influences the brand value. For the purposes of the surveY research goals have been developed. These are the analYsis of the role of knowledge in the companY, the influence of implicit and explicit knowledge on the brand value as well as making suggestions for companies as how to further the brand value with the use of knowledge. The surveY is based on the positivistic paradigm and is limited to the quantitative research of the influence implicit and explicit knowledge has on the brand value.
Najdeno v: osebi
Ključne besede: knowledge, brads, value
Objavljeno: 15.10.2013; Ogledov: 1383; Prenosov: 9
URL Polno besedilo (0,00 KB)

4.
Razvoj modela: od uporabnika spodbujeno inoviranje
Tine Nagy, Mitja Ruzzier, 2011, izvirni znanstveni članek

Opis: V prispevku s pomočjo pregledane literature opisujemo spremembe v drubži in druge pogoje, ki so pripomogli k nastanku koncepta na uporabnike osredotočenega inoviranja izdelkov in storitev ter k nastanku usmeritve podjetij po načelih t. i. dizajnerskega razmišljanja. Omenjeni področji sta si v praksi pri rezultatih precej podobni, zato ju bomo povezali v model, ki smo ga poimenovali od uporabnika spodbujeno inoviranje. Predstavljeni model je pionirski prispevek k razvoju znanosti na področju od uporabnika spodbujenega inoviranja, posredno pa tudi na področju koncepta dizajnerskega razmišljanja.
Najdeno v: osebi
Ključne besede: uporabniki, ustvarjalnost, oblikovanje, inovacije, modeli
Objavljeno: 15.10.2013; Ogledov: 1567; Prenosov: 23
URL Polno besedilo (0,00 KB)
Gradivo ima več datotek! Več...

5.
Poslovni načrt nepremičninske agencije
Jure Vučković, 2009, diplomsko delo

Najdeno v: osebi
Ključne besede: podjetniki, poslovni načrt, nepremičnine, podjetja, podjetniška rast
Objavljeno: 15.10.2013; Ogledov: 1773; Prenosov: 74
URL Polno besedilo (0,00 KB)
Gradivo ima več datotek! Več...

6.
7.
Motivacija in nagrajevanje zaposlenih v prodajnih službah
Bojan Ferlež, 2010, magistrsko delo

Najdeno v: osebi
Ključne besede: motivacija, zadovoljstvo, nagrajevanje, finančne nagrade, nefinančne nagrade, prodajno osebje
Objavljeno: 15.10.2013; Ogledov: 2503; Prenosov: 74
URL Polno besedilo (0,00 KB)
Gradivo ima več datotek! Več...

8.
Povezava med internacionalizacijo in inoviranjem v malih in srednje velikih podjetjih v Sloveniji
Andreja Mlakar, 2010, magistrsko delo

Najdeno v: osebi
Ključne besede: internacionalizacija, globalizacija, podjetništvo, mednarodno podjetništvo, inovativnost
Objavljeno: 15.10.2013; Ogledov: 1895; Prenosov: 34
URL Polno besedilo (0,00 KB)
Gradivo ima več datotek! Več...

9.
Uporabnikovo doživetje - ključ do inovativnosti
Tadej Šinkovec, 2013, diplomsko delo

Najdeno v: osebi
Ključne besede: uporabnikova doživetja, inovacije, oblikovanje, konkurenčna prednost, blagovne znamke
Objavljeno: 15.10.2013; Ogledov: 1392; Prenosov: 45
URL Polno besedilo (0,00 KB)
Gradivo ima več datotek! Več...

10.
Proprietary technology development and firm growth
Boštjan Antončič, Arzu Ulgen Aydinlik, Jasna Auer, Peter Fatur, Mitja Ruzzier, 2011, izvirni znanstveni članek

Opis: Proprietary technology development can be important for firm performance and competitiveness. The focus of this paper is on proprietary technology development and its impact on firm performance in terms of growth. A hypothesis about the relationship between proprietary technology development and firm growth was developed and empirically tested. Data were collected from firms in Turkey via a structured questionnaire. The hypothesis was tested by using regression analysis. The findings give an indication of the impact of proprietary technology development on firm growth.
Najdeno v: osebi
Ključne besede: proprietary technology, development, firm growth
Objavljeno: 15.10.2013; Ogledov: 1620; Prenosov: 19
URL Polno besedilo (0,00 KB)

Iskanje izvedeno v 0 sek.
Na vrh
Logotipi partnerjev Univerza v Mariboru Univerza v Ljubljani Univerza na Primorskem Univerza v Novi Gorici