1. |
2. Uporaba aktivne škatle pri delu z otrokom z avtistično motnjo : diplomska nalogaLara Slejko, 2021, diplomsko delo Ključne besede: otroci, avtistične motnje, avtizem, vseživljenjske spretnosti, grafomotorika, tehnike nagrajevanja, vztrajnost, didaktični pripomočki Objavljeno v RUP: 02.11.2021; Ogledov: 1860; Prenosov: 96 Celotno besedilo (1,09 MB) |
3. |
4. |
5. |
6. |
7. |
8. Razširjenost strukturiranega poučevanja po pristopu TEACCH v vrtcih, ki vključujejo otroke z avtistično motnjo : diplomska nalogaMaja Rejc, 2017, diplomsko delo Ključne besede: avtistične motnje, strukturirano poučevanje, TEACCH, vizualni urnik, delovni sistemi, vizualno strukturirane aktivnosti, ureditev prostora Objavljeno v RUP: 17.01.2018; Ogledov: 2647; Prenosov: 153 Celotno besedilo (11,38 MB) |
9. Strategije dela z otroki z avtističnimi motnjami v osnovni šoli : magistrsko deloDoroteja Bajc, Lidija Pungarčič, 2014, magistrsko delo Ključne besede: avtistične motnje, učenci z avtistično motnjo, strategije dela, prilagoditve, usposobljenst učiteljev, starši, zunanje institucije Objavljeno v RUP: 10.07.2015; Ogledov: 3524; Prenosov: 217 Celotno besedilo (684,04 KB) |