Lupa

Iskanje po repozitoriju Pomoč

A- | A+ | Natisni
Iskalni niz: išči po
išči po
išči po
išči po
* po starem in bolonjskem študiju

Opcije:
  Ponastavi


1 - 4 / 4
Na začetekNa prejšnjo stran1Na naslednjo stranNa konec
1.
Racionalnost managerskih odkupov z vidika vedenjske ekonomije
Gregor Žvipelj, 2011, pregledni znanstveni članek

Najdeno v: ključnih besedah
Povzetek najdenega: ...vedenjske finance, managerski odkup, behaviorizem, psihologija množic, optimizem, pohlep, ...
Ključne besede: vedenjske finance, managerski odkup, behaviorizem, psihologija množic, optimizem, pohlep
Objavljeno: 15.10.2013; Ogledov: 1167; Prenosov: 38
URL Polno besedilo (0,00 KB)
Gradivo ima več datotek! Več...

2.
Prostorsko dojemanje Sredozemlja v slovenski Istri
Darko Ogrin, Miha Staut, Gregor Kovačič, 2005, izvirni znanstveni članek

Opis: Prostorsko dojemanje Sredozemlja v slovenski Istri. Analiza s pomočjo teorije mehkih množic
Najdeno v: ključnih besedah
Povzetek najdenega: ...geografija, behaviorizem, Sredozemlje, mehke množice, ...
Ključne besede: geografija, behaviorizem, Sredozemlje, mehke množice
Objavljeno: 10.07.2015; Ogledov: 1621; Prenosov: 7
URL Polno besedilo (0,00 KB)

3.
The customer marketing method
Jay Curry, 2000, priročnik

Opis: #The #customer marketing method : how to implement and profit from customer relationship management
Najdeno v: ključnih besedah
Povzetek najdenega: ...potrošnik, motiviranje, vedenje, behaviorizem, intervjuji, tržne raziskave, zagotavljanje kvalitete, pospeševanje prodaje,...
Ključne besede: potrošnik, motiviranje, vedenje, behaviorizem, intervjuji, tržne raziskave, zagotavljanje kvalitete, pospeševanje prodaje, dobiček, metode, poslovni rezultati, marketing, trženje, management, prodaja, kupci, uporabniki, nakup, zaznavanje, karakterologija, psihologija potrošnika, novi proizvodi
Objavljeno: 10.07.2015; Ogledov: 1251; Prenosov: 19
URL Polno besedilo (0,00 KB)

4.
Making the invisible visible
Donald A. Marchand, William J. Kettinger, John D. Rollins, 2001, razvojna raziskava

Opis: Making the invisible visible : how companies win with the right information, people and IT
Najdeno v: ključnih besedah
Povzetek najdenega: ...meritve, človek, človeški potencial, osebnost, moč, vedenje, behaviorizem, pravila, informacijski viri, raziskovalni projekti, ...
Ključne besede: management, informacijska družba, družbe, strategija, konkurenčnost, vrednotenje, spremembe, zmogljivost, informatika, poslovanje, uspešnost poslovanja, znanje, informacijska tehnologija, maksimizacija, prihodnost, informacije, MIS, sposobnosti, odgovornost, zanesljivost, predstava, meritve, človek, človeški potencial, osebnost, moč, vedenje, behaviorizem, pravila, informacijski viri, raziskovalni projekti
Objavljeno: 10.07.2015; Ogledov: 1400; Prenosov: 49
URL Polno besedilo (0,00 KB)

Iskanje izvedeno v 0 sek.
Na vrh
Logotipi partnerjev Univerza v Mariboru Univerza v Ljubljani Univerza na Primorskem Univerza v Novi Gorici